Guest Ezzy Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2008 Siinä ladattavissa F-body-special. Valitettavasti tässä versiossa ei ole incar-kuvaa teknisten yhteensopivuuksien vuoksi. Eiköhän kohta saada päivitetty versio, jossa jännempiä kuvakulmia www.cosasrv.com/videot/hyvinkaa_f_body.wmv Uppaan tuon myös juutuubiin, kun kerkiän. Onko toi kuvasuhde pielessä vai luulenko vaa? (ei o tietty mahdotonta et mun playeri kusee duunissa ku o wmp)
Cosa Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2008 Onko toi kuvasuhde pielessä vai luulenko vaa? (ei o tietty mahdotonta et mun playeri kusee duunissa ku o wmp) Pitäisi olla 16:9. Tsekkaa playerisi asetus. Mulla toimii Win media playerilla hyvin, mutta esim. Gom-playerilla joutuu kuvasuhteen manuaalisesti vaihtamaan.
-vellu Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2008 Siinä ladattavissa F-body-special. Valitettavasti tässä versiossa ei ole incar-kuvaa teknisten yhteensopivuuksien vuoksi. Eiköhän kohta saada päivitetty versio, jossa jännempiä kuvakulmia www.cosasrv.com/videot/hyvinkaa_f_body.wmv Uppaan tuon myös juutuubiin, kun kerkiän. Olipas makee video, kiitoksia Cosa
Cosa Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2008 Vellu oli sitten Hyvinkäällä Street Mänissä nopein bensa-auto \
-vellu Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2008 Vellu oli sitten Hyvinkäällä Street Mänissä nopein bensa-auto \ Vautsi Edelle meni vain 25 prätkää ja yks diisseli
Sarita Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2008 Edelle meni vain 25 prätkää ja yks diisseli Pöh, ei niitä lasketa! Vautsi!
Cosa Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2008 Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2008 Edelle meni vain 25 prätkää ja yks diisseli Aina v*****t tuo, että prätkät ovat samalla listalla. Ei luulisi olevan vaikea kerätä eri listaan Sorry ot.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään