GTATL Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2012 Ja alukone tuntuu käyvän viileämpänä mitä rautanen... Ainakin GTO.n syylari on pienen oloinen niin voi toi toteama pitaa hyvinkin paikkansa.
pile Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2012 . Ja alukone tuntuu käyvän viileämpänä mitä rautanen... mistäs se bensa tietää kun se palaa onko lohko alumiiniä vai ei.sylinteriputket on terästä niin kuin valu lohkossakin ja männät on samat.eli lämmöntuotto on periaatteessa sama. mutta jos puhutaan ls lohkosta niin sen jäähdytys veden kierto on hoidettu aivan eri tavalla kuin vanhassa rautalohkossa.
Chevy Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2012 lohko alumiiniä johtaa jo sinänsä "haihduttamalla ilmaan" paremmin,kuin rauta
GTATL Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2012 mistäs se bensa tietää kun se palaa onko lohko alumiiniä vai ei.sylinteriputket on terästä niin kuin valu lohkossakin ja männät on samat.eli lämmöntuotto on periaatteessa sama. mutta jos puhutaan ls lohkosta niin sen jäähdytys veden kierto on hoidettu aivan eri tavalla kuin vanhassa rautalohkossa. Itse asiassa alumiini lohkon kaksi suurinta etua vs valurauta on keveys ~40% ja lammon luovutuskyky 3x parempi.
pile Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2012 Itse asiassa alumiini lohkon kaksi suurinta etua vs valurauta on keveys ~40% ja lammon luovutuskyky 3x parempi. niin jos lohko luovuttaa lämpöä nopeammin niin sehän luovuttaa sen pääsääntoisesti veteen joka taas jäähdytetään syyläris. niin tällä opilla syyläri olis lujemmilla kuin rauta lohkossa. kolikolla on aina kaksi puolta .
rstuning Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2012 Ja nää taas liittyi mun alusyylärihankintaan miten? Reilu sivu ihan muuta spekulointia Dartin SHP saattaa myös jäähtyä eritavalla, mutta se tulee sit vasta joskus ja vanhuslohko on vakio
Markus Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2012 On termari. Lähinnä vaan sitä tarkoitin, että ei kaikilla näitten kanssa oo lämpöongelmia. Aattelin kans jossain kohtaa kokeilla miltä lämmöt näyttää jos ottas sen syylarille ilmaa ohjaavan alalärpäkkeen pois... Ei kannata ottaa pois, otin sillon joskus ekana kesänä testimielessä pois, lämmöt pysy maantienopeuksissa normissa, mutta heti taajamanopeuksissa rupes lämmöt nouseen, flektin ku laitto päälle ni pysy jotenki kurissa...
Z-mo Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2012 Ei kannata ottaa pois, otin sillon joskus ekana kesänä testimielessä pois, lämmöt pysy maantienopeuksissa normissa, mutta heti taajamanopeuksissa rupes lämmöt nouseen, flektin ku laitto päälle ni pysy jotenki kurissa... Kyllä mä silti meinaan tehdä pientä empiiristä tutkimustyötä. Rautakone vs. LS, samanarvonen termari, sama syylari kummankin koneen kanssa. LS käy selkeesti viileempänä maantiellä sekä kaupungissa. Jos auto liikkuu edes hitusen, niin lämmöt ei juurikaan nouse yli 70 celsiuksen. Pitää paikallaan käyttää aika pitkään ennenku rupee lämmöt menee siitä yli. Sais käydä lämpösempänä. Thirdgenillä moni 3gen LS-koneella ei nimittäin käytä sitä alalärpäkettä ollenkaan... Ja nää taas liittyi mun alusyylärihankintaan miten? Ei sitten mitenkään! Sun pitää nyt äkkiä keksiä jotain uutta jutunjuurta tähän niin ruvetaan spekuloimaan sitä sitten... Ainakin GTO.n syylari on pienen oloinen niin voi toi toteama pitaa hyvinkin paikkansa. 4gen F-body LS-koneen syylari on pienempi mitä 3gen TPI-koneisen, eli näköjään alukone pärjää paremmin ku hyvin pienemmällä syylarin kapasiteetilla. Oma auto on tuosta kyllä elävä esimerkki.
Hurja Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2012 Tottapa se ls tekniikka käy siksikin kylmempänä, kun sytytysjärjestelmä on hiukan tarkempi ja tehokkaampi, eli kone ei tee niin paljon turhaa työtä kuin vanhalla horoksi kuluneella jakajalla
rstuning Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2012 Miten saan videonpätkistä sensuroitua rekisterinumeron kohdat? Kuvista onki helppo, mutta ei taida paintilla onnistua videoista
Mika Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2012 Miten saan videonpätkistä sensuroitua rekisterinumeron kohdat? Kuvista onki helppo, mutta ei taida paintilla onnistua videoista Kaiketi video editorilla
rstuning Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2013 Nonih ja "kesäautoilu" alotettu taas viikkositte sunnuntaina... Ja pihalla sataa nyt taas lunta Noh onneks on toi RS2 vielä ajossa, johon ei tosin ookkaan kesärenkaita ainakaan vanteilla... Tallikin tuli osittain siivottua toissapäivänä, tiedä pitäskö pian ruveta rakentaan tota GTA:n uutta konetta. Pitäs ruveta miettimään myös tarkemmin mikä laatikko ja perä tulis uuden koneen kaveriksi myöhemmin...
TexFinn Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2013 Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2013 pitäskö pian ruveta rakentaan tota GTA:n uutta konetta. Nyt jo? Oottele nyt viela vahan aikaa...
Z-mo Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2013 Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2013 Pitäs ruveta miettimään myös tarkemmin mikä laatikko ja perä tulis uuden koneen kaveriksi myöhemmin... Mä voin sit ostaa sen Borgin perän sulta pois.
rstuning Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2013 Mä voin sit ostaa sen Borgin perän sulta pois. Mullon niitäki kaks... Toinen on entisen työkaverin irocista, josta poiki pikkurattaat aikoinaan ja kun se ei muuta löytäny niin osti karvalakkimallin 10pulttisen rumpujarruilla ja laitto sellasenaan paikalle Myöhemmin kyselin missä vanha perä ja se kuulemma makas pihalla heinikossa ilman takakantta, jonka asentaja oli hukannuhttp://www.easyfreesmileys.com/smileys/free-confused-smileys-327.gif Sanoin et kyllä mä sen voin hakee halvalla pois, niin se toi sen mulle töihinasti eikä huolinu paljo rahaakaan siitä Siinä on vaan pidempi välitys, joten taidan huoltaa sen ton alkuperäsen osia lainaten ja laittaa alkuperäseen uutta palikkaa. Siinä on vielä jopa ne isommat 3-gen takalevyjarrut nostamassa hintaa jos "varaperästä" tarttee luopumaan ruveta
Z-mo Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2013 Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2013 Mullon niitäki kaks... Toinen on entisen työkaverin irocista, josta poiki pikkurattaat aikoinaan ja kun se ei muuta löytäny niin osti karvalakkimallin 10pulttisen rumpujarruilla ja laitto sellasenaan paikalle Myöhemmin kyselin missä vanha perä ja se kuulemma makas pihalla heinikossa ilman takakantta, jonka asentaja oli hukannu Höhöö, idiootteja riittää. Mäki haluaisin löytää jostain halvalla porkkilaisen...
rstuning Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2013 Höhöö, idiootteja riittää. Mäki haluaisin löytää jostain halvalla porkkilaisen... Koita kytätä jos näkyis joskus autokaupassa ja sit meet koeajolle ja poljet sen p*skaksi jonka jälkeen lupaudut vaihtamaan perän, "kun sulla sattuu oleen ylimääränen irtonaisena kotona"
rstuning Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2013 Help! Ketään tietäis sattumalta "pekka68" puhelinnumeroa ja viittis laittaa sitä mulle yv:nä Oon laittanu laatikkoasioista sille yv:tä pari-kolmepäivääsitte , eikä oo kuulunu mitään...
Mika Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2013 Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2013 Help! Ketään tietäis sattumalta "pekka68" puhelinnumeroa ja viittis laittaa sitä mulle yv:nä Oon laittanu laatikkoasioista sille yv:tä pari-kolmepäivääsitte , eikä oo kuulunu mitään... Saat kohta postia
rstuning Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2013 Oon jo vuosia tällästä himoinnu ja nyt satuin netistä kattomaan, niin sopiva yksilö osui heti kohdalle! Olihan se pakko ostaa, elikkä maching numbers [glow=yellow,2,300]Black&Gold[/glow] edition... http://kuvat2.huuto.net/8/e3/dce39a914cc96161904b518287f42-orig.jpg Ekomalli siis
Chevy Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2013 Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2013 maching numbers [glow=yellow,2,300]Black&Gold[/glow] edition... mä oon ajanut viimeksi -70 luvulla Jopoo,oli Mobil malli (taittuvarunkoinen)
rstuning Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2013 mä oon ajanut viimeksi -70 luvulla Jopoo,oli Mobil malli (taittuvarunkoinen) Jep mullaki ollu joskus normi vanhamalli ja tollasen uudenmallisen vuokrasin kesälomareissulla ja yllätyin kun se oli älyttömän mukava ajaa
pantera Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2013 Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2013 -70 lukusella Kombilla, 2v torpedolla on ajeltu koko kesä
pantera Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2013 Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2013 -70 lukusella Kombilla, 2v torpedolla on ajeltu koko kesä Täällä on paikallisessa pyöräliikkeessä muutama aito ajamaton -70 lukunen pelti jopo sellaasta vihiriää oon kuolannu, hinnat vaan ei oo enää 70 lukua
rokzetä Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2013 Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2013 Täällä on paikallisessa pyöräliikkeessä muutama aito ajamaton -70 lukunen pelti jopo sellaasta vihiriää oon kuolannu, hinnat vaan ei oo enää 70 lukua olin 75-78 kesport liikkees myyjänä.jopot jäi käsiin,ei kelvannu silloon kellekään ku tuli retkipyörät ohuine gummeineen ja 5 jopa 10 vaihteisina. mul oli työsuhdepyöränä 22" neon kelt jopo,2 v.jopolla oli pirun hyvä kuljettaa lahden erikoista kotikylän tarpeisiin.30+30 putelia meni stongassa hyvin ku pitkä ohjauspylväs.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään