Jump to content

rstuningin Musta GTA 5.7 -87

Recommended Posts

Kirjoitettu

olisin jo sielä vaihtamas jos et asuusi niin kaukana.

No prkl taksia en maksa kuitenkaa :P

Kaippa sitä pitää huomennaki mennä tonne konehuoneeseen kiroomaan

Varmaan kevenee sit auto 20-30kiloo ennenkö pakosarjat on takas paikallaan :W

• Replies 1,1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• rstuning

548

• GTATL

50

• BlackZ

41

• Z-mo

38

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Pari pitkää iltaa tallissa.  ;)

Ku oliski tallis, mut ku ruoska piti ajaa pihalle jo pariviikkoasitte koneprojektin tieltä,

eikä tuola tallis oo ku 10cm ylimäärästä tilaa sillon ku auto on sielä. Noi prkleen

vesisateet ym sonta jota taivaalta tulee ei myöskään auta >:(

Vihje: osa pultiista irtoaa nätymmmin alakautta

Joo niin mä kattelin kans. Pitää ny purkaa vaan jokapaikasta ylhäältä niin paljo ku pystyy

ja sit siirtyä alle, jos ny ikinä kuivaa päivää tulee.

Se on kyllä saletti et noi svidun ilmastoinnin kompura ym saastelaitteet lentää sivuun, kun ei niillä sielä

mitään tee ja jos joskus tartten niitä niin laitan kaikki paikalleen sitte ensi koneeseen ja koko pskapala sit

kerralla konehuoneeseen :P

Kirjoitettu

mikä siinä on ongelma, edessä olevat rojut vai ruostuneet mutterit&katkenneet pultit? No, joo jos pihalla pitää tehä ei ole kiva homma. Kerran purin nimittäin -22 asteen pakkasessa ponusta vaihelaatikon pois - ei ikinä enää :W

Kirjoitettu

Eilen illalla sain irti rojut!!! \m/

Pahin oli tiellä olevat rojut ja yleinen tilan ahtaus.

Pultit lähti ihan kivasti kun niihin vaan ensin pääsi

oli hyväkuntoset ja suhteellisen löysällä, vaikka

pari kaveria meinas et neki katkee osa aina :P

Tänään hain pakotiivisteet ja tilasin uuden flektin-anturin liittimen joka oli kuumuudesta

kärsiny ja vähä unohtu irrottaa johto ku pakosarjan riuhdoin irti :W

Nyt pitäs hiukan porailla ja rälläkällä sipasta takapuolet suoraksi, niin saan laittaa

pakoputken liitokseen irtopultit ja ilmaputkien nipat hitsaan varmaan umpeen...

Alkuperäset pakosarjat ilmaputkineen ym "ylimääränen" roju laitetaan lihalaatikkoon

pitkään säilöön, jos tekee mieli joskus museoida tms ihmeellistä. ::)

Kirjoitettu

Eilen saatu pakosarjat kiinni... Hajos irrottaessa vaan flektin anturi ja sen liitin + asentaessa

katkes sytytystulppa kun oli toi tehostajanpumpun hihnankiristyssäädön ruuvi vihtumaises paikas :P

Muuten onki nyt mukavasti tilaa konehuoneessa eikä onneks tarvi -87 mitään typerää AirCond delete pulleyta m/

Vielä kun jaksais tilata uudet renkaat taakse. Venyttäny niidenki ostoa, kun piti noi vanteet myydä,

mutta eihän noita kukaan halua kun pitäs olla PAALJO HUULTA??? Neekereillä on huulta, vanteissa kehät :W

Kirjoitettu

Vappukruisinki kruisailtu ja vehje toimii niinku ajatus \m/

Käy jos mahdollista jopa nätimmin ku ennen, tosin lähes 20kg kevyempi ja ilman paria turhaa hihnavetosta laitetta 8)

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

Renkaita odotellessa :(

DPD Seurannan mukaan ollu jo 14.5 täälä Vaasassa...

Loistavaa asiakaspalvelua, kun ei oo lappuja jätetty eikä soiteltu >:(

Kirjoitettu

se on kumma nykyaikana että tieto kulkee netissä ja verotkin voi ilmottaa netissä mutta tulli/posti vaan hoitelee näitä ihme postilappuja joissa kestää pitempään kun sen paketin saamisessa Suomenmaalle m-

Nettitulli on loistava mutta miksi sitä varten pitää ootella jotain haisevaa posin tuomaa kirjettä? ja sitten posti yrittää tuoda pakettia arkena klo 12-14 kun olet hyvin tod näk töissä. jätetää lappu laatikkoon että hae joskus postista.. oiskoo pientä tuotekehittely paikkaa OY Posti AB:ssä *clap* *clap*

Kirjoitettu

se on kumma nykyaikana että tieto kulkee netissä ja verotkin voi ilmottaa netissä mutta tulli/posti vaan hoitelee näitä ihme postilappuja joissa kestää pitempään kun sen paketin saamisessa Suomenmaalle m-

Nettitulli on loistava mutta miksi sitä varten pitää ootella jotain haisevaa posin tuomaa kirjettä? ja sitten posti yrittää tuoda pakettia arkena klo 12-14 kun olet hyvin tod näk töissä. jätetää lappu laatikkoon että hae joskus postista.. oiskoo pientä tuotekehittely paikkaa OY Posti AB:ssä *clap* *clap*

Aamen!

Tosin itte olin vielä kesällä jakokuskina ja yksityisille soitettiin AINA joko mennessä, tai jo kuormaa lastatessa...

Soitin kaverille et kuka noi DPD:t nykyään jakaa ja ne saa huomenna suolasta palautetta, kun haen itte kumit sieltä :W

Kirjoitettu

mitä nyt ole tälle kaudelle osia joutunu tilamaan ebaystä, yms varmaan neljä-viisi erillistä toimitusta - on kuskit soittaneet mulle yhden ainoan kerran. Oon tilannu osia myös työpaikalle kun tietää että muuten toimitus hidastuu päivillä. Meillä päin pakettikuskien autossa lukenu Kovalainen ja osa on ollu postin jakeluautoja.

Kirjoitettu

Joo noi jakajat on paikkakuntakohtasia alihankkijoita...

Sain renkaat kun itte ne jakofirman varastolta hain... Olipa yllätys et ne makas sielä :W

Nyt on tiistaina haettu leimakin taas Trans Amiin, ilman moitteita (jos ei löysällä olevia iskarin pultteja lasketa???) m/

• 1 month later...
Kirjoitettu

Prkl kirottu parkkiruutu!!!

Volvo päästi aikasemmin nesteet vesipumpun ja kannenvälistä ulos ja sillä parireissua ajelin niin

että joka kerta lähtiessä pii pari-kolmelitraa laittaa nestettä... Broidi haki Volvon ittelleen, jolloin

taas lisäsin useita litroja vettä ja sama kohta kostui konehuoneessa... Broidi pääsi kotiin ja

on nyt ajellu Volvolla toista viikkoa, eikä oo vuotanu tipan tippaa??? :o

Tietysti silloin Volvon lähtiessä pysäköin TransAmin samaan ruutuun ja kas kummaa seuraavana

päivänä siitä porsi syyläri paskaksi ja kusi ihan huolella päädyn välistä nestettä :'(

Pitäs kai koittaa se Summitin "mallikohtanen" alusyyläri tilata, jos ei muita kohtuu hintasia sopivia oo :-\

Kirjoitettu

En oo jaksanu koittaa, mutta katoin kun viimeks parkkiin ajoin, kun auto oli käynnissä niin

sylki vettä aika reilulla syötöllä muovipäädyn välistä n.1/3 syylärin yläreunasta :P

Ps. Löytyi Summitin syylärillekki halvempi/parempi vaihtoehto :o

http://www.thirdgen.org/techboard/cooling/517782-so-you-guys-want.html

Tuosta se yleensä hajoaa, kun tuossa välissä oleva o-rengas hapertuu. Aika usein tuon syylärin pettämisen perimmäinen syy on kuitenkin hajonnut kannentiiviste, joka nostaa jäähdytysjärjestelmän paineet ja o-rengas antaa periksi. Mikä vika uudessa alkuperäisessä on? Mulla sekin on alumiinikennostolla ja sopii varmasti ilman ähellystä paikoilleen, maksoi 200 eur. Eikä oo lämpöjen kanssa mitään ongelmaa, vaikka ei ole edes alumiinipumppua.
Kirjoitettu

Mulla taitaa olla vielä orkkis syylari ja lähinnä tuntuu että kone käy liian kylmänä, kuin kuumana...

Kirjoitettu

Mulla taitaa olla vielä orkkis syylari ja lähinnä tuntuu että kone käy liian kylmänä, kuin kuumana...

Eikö sulla oo termaria?
Kirjoitettu

Eikö sulla oo termaria?

On termari. Lähinnä vaan sitä tarkoitin, että ei kaikilla näitten kanssa oo lämpöongelmia. Aattelin kans jossain kohtaa kokeilla miltä lämmöt näyttää jos ottas sen syylarille ilmaa ohjaavan alalärpäkkeen pois...

Kirjoitettu

On termari. Lähinnä vaan sitä tarkoitin, että ei kaikilla näitten kanssa oo lämpöongelmia. Aattelin kans jossain kohtaa kokeilla miltä lämmöt näyttää jos ottas sen syylarille ilmaa ohjaavan alalärpäkkeen pois...

Jollakin alko välittömästi lämpöongelmat kun vaan madalsi tuuman sitä alalärpäkettä.
Kirjoitettu

Mä korjautin omani tuollain kun alkoi muovipääty vuotamaan.Ei ollut O-rengas vaan muovi oli haljennut ja siitä halkeamasta tihkui.Korjaus maksoi 40e ja on pitänyt  8)

(scrollaa hiukan alaspäin)  http://forum.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?topic=54982.msg572409#new

Ja vielä tuosta ilmanohjaimesta,mulla se oli irti kun vein auton kulmien säätöön niin ajelin 25km matkan ja lämmöt nousi heti reilusti yli normaalien arvojen eli kyllä sillä pienellä lipalla on ihmeellinen vaikutus...

Kirjoitettu

Mä korjautin omani tuollain kun alkoi muovipääty vuotamaan.Ei ollut O-rengas vaan muovi oli haljennut ja siitä halkeamasta tihkui.Korjaus maksoi 40e ja on pitänyt  8)

(scrollaa hiukan alaspäin)  http://forum.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?topic=54982.msg572409#new

Ja vielä tuosta ilmanohjaimesta,mulla se oli irti kun vein auton kulmien säätöön niin ajelin 25km matkan ja lämmöt nousi heti reilusti yli normaalien arvojen eli kyllä sillä pienellä lipalla on ihmeellinen vaikutus...

halpa.. mä korjautin oman alusyylarin missä vaan pantiin muutama linja tukkoon ja makso 90€

Kirjoitettu

Jollakin alko välittömästi lämpöongelmat kun vaan madalsi tuuman sitä alalärpäkettä.

Camarossa happi kulkee myös keulan läpi, ei oo pelkän alalipan ohjaaman ilman varassa kuten Böördi. Ja alukone tuntuu käyvän viileämpänä mitä rautanen...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...