Cujo Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2009 Onpahan päivystysvuoro tuolloin eli väliin jää
Z-mo Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2009 Ajetaan ovet näistä malmikasoista. Ei välttämättä ihan kaikista malmikasoista... eiköhän cam95 oo täälläkin sen 2-3 sekkaa nopeampi
Ilku Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2009 Toivottavasti tulee paljon porukkaa. Olen itse lähellä mökkeilemässä kaverin mökillä Jurvassa tuolloin lauantaina, eli jos joku on liikkeellä jo lauantaina, niin tervetuloa kaverin erämökille saunomaan ja uimaan pikkulampeen! Sunnuntaina sitten BotniaRing kutsuu... (ps. ei kerrota Markolle, että Te kaikki olette tulossa).
rstuning Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2009 Ilman muuta tulossa, vasta vuoden odottanu Viikossa pitäs ruuvata ihan sikana vielä, kun en oo kerinny eikä oo kaikkia osia ollu
mikke Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2009 Ilman muuta tulossa, vasta vuoden odottanu Viikossa pitäs ruuvata ihan sikana vielä, kun en oo kerinny eikä oo kaikkia osia ollu vähä samaa vikaa vasta pari kautta pohtinu ilmanohjaimen tekemistä uudestaan ja tietty jakkaran vaihto
rstuning Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2009 ja tietty jakkaran vaihto Prkl mulla ihan silmissä väsyny toi 20v+ alkuperänen GTA penkki :'( Mut ku ei viittis toisenlaistakaan, ku menee orkkisluukki pilalle
Jake Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2009 saas nähä josko innostus käväseen pienen reissun, paikalle kerkeis tosin vasta noin 15 paikkeilla.
balez Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2009 mikkehän harjoitteli jo ratapäiviä varten http://picasaweb.google.fi/vispe3000/HimosV8SummerMeet09?feat=directlink#5348769720542702962
rstuning Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2009 saas nähä josko innostus käväseen pienen reissun, paikalle kerkeis tosin vasta noin 15 paikkeilla. Mä menin viimeks vielä myöhemmin. hyvin kerkes ja kivaa oli
Nova Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2009 saas nähä josko innostus käväseen pienen reissun, paikalle kerkeis tosin vasta noin 15 paikkeilla. Kannattaa saapua. AJot taisi kestää sinne klo 20 asti vai mitä se oli.
balez Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2009 onko jukka tulossa ratahirmullaan? katsotaan jos vaikka ihmeen kaupalla sais edes kyydin tänne, omaa autoa ei tänä kesänä ajossa varmaan nähdä
Guest Jukka Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2009 onko jukka tulossa ratahirmullaan? katsotaan jos vaikka ihmeen kaupalla sais edes kyydin tänne, omaa autoa ei tänä kesänä ajossa varmaan nähdä Kuten jo toisaalla kiriootin, niin joo, mikäli saan pikapin kasaan. eli camaro tulis trailer kyydillä, jotta sais tarvittavia tyäkaluja mukaan. Ja auton hajuaminenki on todella epätodennäköööstä silloon kun on se traileri mukana - edittiä - ei soo mikää ratahirmu vaan sikapoljenta-auto
Z-mo Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2009 Ymmärsinkö nyt ihan oikein... Sulla on katsastettu, täysin ehjä ja ajokuntoinen auto, mutta et voi sillä tulla muuten kuin trailerilla?
Salkki Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2009 Kuten jo toisaalla kiriootin, niin joo, mikäli saan pikapin kasaan. eli camaro tulis trailer kyydillä, jotta sais tarvittavia tyäkaluja mukaan. Ja auton hajuaminenki on todella epätodennäköööstä silloon kun on se traileri mukana Jukkahan pelaa vain varman päälle Toisaalta onhan se ihan fiksua että edes yksi on paikalla trailerin kanssa niin jos... jotain hajoaa niin ei tarvitse ekana lähteä noutamaan sitä traileria toiselta puolen suomea
rstuning Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2009 Toisaalta onhan se ihan fiksua että edes yksi on paikalla trailerin kanssa niin jos... Jukkaaaaaa. Voinko lainata sit ku musta tuntuu...
Nova Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2009 Jukkahan pelaa vain varman päälle Toisaalta onhan se ihan fiksua että edes yksi on paikalla trailerin kanssa niin jos... jotain hajoaa niin ei tarvitse ekana lähteä noutamaan sitä traileria toiselta puolen suomea Taitaa bemmikin kulkea raikulla peli paikalle.... joten niitä voipi olla ainakin kaksi.
Ilku Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2009 Prkl mulla ihan silmissä väsyny toi 20v+ alkuperänen GTA penkki :'( Mut ku ei viittis toisenlaistakaan, ku menee orkkisluukki pilalle Senhän saa topattua ja verhoiltua. Mulla on korjattu kuskin penkkiä ja hyvä tuli!
Ilku Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2009 saas nähä josko innostus käväseen pienen reissun, paikalle kerkeis tosin vasta noin 15 paikkeilla. Hyvin ehtii.
rstuning Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2009 Senhän saa topattua ja verhoiltua. Mulla on korjattu kuskin penkkiä ja hyvä tuli! Joo muistin lukeneeni sun projektitopikista ja meinannukki jossainvälis kysellä tarkemmin, kun ajankohtaista
Ilku Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2009 Joo muistin lukeneeni sun projektitopikista ja meinannukki jossainvälis kysellä tarkemmin, kun ajankohtaista No en tiedä sen tarkemmin, kuin että sen teki verhoilija ja hyvä tuli.
Ilku Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2009 Minkä verran on meidän kerhosta tulossa autoja kiertämään rataa?
Sepe Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2009 Minkä verran on meidän kerhosta tulossa autoja kiertämään rataa? Minä ainakin
Ilku Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2009 Minä ainakin No sulla on ainakin sitten tilaa ajella, kun muita ei ole tulossa...
Guest Jukka Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2009 No sulla on ainakin sitten tilaa ajella, kun muita ei ole tulossa... Minä oon tulos. Ja ajan sitte koko raran leveyreltä, koko rahan edestä nääs
rstuning Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2009 Minä oon tulos. Ja ajan sitte koko raran leveyreltä, koko rahan edestä nääs Mää kans ja koko leveydeltä (viimeksi vähä ylikin), kun on ohjauksessa ja taidoissa klappia Ajelutan paria kaveriakin hiukan, kun oon menny lupailemaan Joo otan ekstra kypärän
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään