Jump to content

Ratapäivät 28.6.2009

Recommended Posts

• Replies 203
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• rstuning

37

• balez

31

• Z-mo

21

• Sepe

12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Ajetaan ovet näistä malmikasoista.  \m/ :W

Ei välttämättä ihan kaikista malmikasoista... eiköhän cam95 oo täälläkin sen 2-3 sekkaa nopeampi

Kirjoitettu

Toivottavasti tulee paljon porukkaa.

Olen itse lähellä mökkeilemässä kaverin mökillä Jurvassa tuolloin lauantaina, eli jos joku on liikkeellä jo lauantaina, niin tervetuloa kaverin erämökille saunomaan ja uimaan pikkulampeen! Sunnuntaina sitten BotniaRing kutsuu...

(ps. ei kerrota Markolle, että Te kaikki olette tulossa).  ;D

Kirjoitettu

Ilman muuta tulossa, vasta vuoden odottanu ;D

Viikossa pitäs ruuvata ihan sikana vielä, kun en oo kerinny eikä oo kaikkia osia ollu :-X

Kirjoitettu

Ilman muuta tulossa, vasta vuoden odottanu ;D

Viikossa pitäs ruuvata ihan sikana vielä, kun en oo kerinny eikä oo kaikkia osia ollu :-X

vähä samaa vikaa vasta pari kautta pohtinu ilmanohjaimen tekemistä uudestaan ja tietty jakkaran vaihto ::)

Kirjoitettu

ja tietty jakkaran vaihto ::)

Prkl mulla ihan silmissä väsyny toi 20v+ alkuperänen GTA penkki :'( Mut ku ei viittis toisenlaistakaan, ku menee orkkisluukki pilalle :-\

Kirjoitettu

saas nähä josko innostus käväseen pienen reissun, paikalle kerkeis tosin vasta noin 15 paikkeilla.

Kirjoitettu

saas nähä josko innostus käväseen pienen reissun, paikalle kerkeis tosin vasta noin 15 paikkeilla.

Mä menin viimeks vielä myöhemmin. hyvin kerkes ja kivaa oli m/

Kirjoitettu

Kannattaa saapua. m/ AJot taisi kestää sinne klo 20 asti vai mitä se oli.

Kirjoitettu

onko jukka tulossa ratahirmullaan? katsotaan jos vaikka ihmeen kaupalla sais edes kyydin tänne, omaa autoa ei tänä kesänä ajossa varmaan nähdä

Kirjoitettu

onko jukka tulossa ratahirmullaan? katsotaan jos vaikka ihmeen kaupalla sais edes kyydin tänne, omaa autoa ei tänä kesänä ajossa varmaan nähdä

Kuten jo toisaalla kiriootin, niin joo, mikäli saan pikapin kasaan. eli camaro tulis trailer kyydillä, jotta sais tarvittavia tyäkaluja mukaan. Ja auton hajuaminenki on todella epätodennäköööstä silloon kun on se traileri mukana

- edittiä - ei soo mikää ratahirmu vaan sikapoljenta-auto

Kirjoitettu

Ymmärsinkö nyt ihan oikein... Sulla on katsastettu, täysin ehjä ja ajokuntoinen auto, mutta et voi sillä tulla muuten kuin trailerilla?

Kirjoitettu

Kuten jo toisaalla kiriootin, niin joo, mikäli saan pikapin kasaan. eli camaro tulis trailer kyydillä, jotta sais tarvittavia tyäkaluja mukaan. Ja auton hajuaminenki on todella epätodennäköööstä silloon kun on se traileri mukana

Jukkahan pelaa vain varman päälle ;D

Toisaalta onhan se ihan fiksua että edes yksi on paikalla trailerin kanssa niin jos... jotain hajoaa niin ei tarvitse ekana lähteä noutamaan sitä traileria toiselta puolen suomea  m/

Kirjoitettu

Toisaalta onhan se ihan fiksua että edes yksi on paikalla trailerin kanssa niin jos...

Jukkaaaaaa. Voinko lainata sit ku musta tuntuu... ;D

Kirjoitettu

Jukkahan pelaa vain varman päälle ;D

Toisaalta onhan se ihan fiksua että edes yksi on paikalla trailerin kanssa niin jos... jotain hajoaa niin ei tarvitse ekana lähteä noutamaan sitä traileria toiselta puolen suomea  m/

Taitaa bemmikin kulkea raikulla peli paikalle.... joten niitä voipi olla ainakin kaksi. ;D

Kirjoitettu

Prkl mulla ihan silmissä väsyny toi 20v+ alkuperänen GTA penkki :'( Mut ku ei viittis toisenlaistakaan, ku menee orkkisluukki pilalle :-\

Senhän saa topattua ja verhoiltua. Mulla on korjattu kuskin penkkiä ja hyvä tuli!  m/

Kirjoitettu

Hyvin ehtii.  ;)

Kirjoitettu

Senhän saa topattua ja verhoiltua. Mulla on korjattu kuskin penkkiä ja hyvä tuli!  m/

Joo muistin lukeneeni sun projektitopikista ja meinannukki jossainvälis kysellä tarkemmin, kun ajankohtaista m/

Kirjoitettu

Joo muistin lukeneeni sun projektitopikista ja meinannukki jossainvälis kysellä tarkemmin, kun ajankohtaista m/

No en tiedä sen tarkemmin, kuin että sen teki verhoilija ja hyvä tuli.  *clap*

Kirjoitettu

Minkä verran on meidän kerhosta tulossa autoja kiertämään rataa?

Kirjoitettu

Minkä verran on meidän kerhosta tulossa autoja kiertämään rataa?

Minä ainakin  \m/

Kirjoitettu

Minä ainakin  \m/

No sulla on ainakin sitten tilaa ajella, kun muita ei ole tulossa...  m/

Kirjoitettu

No sulla on ainakin sitten tilaa ajella, kun muita ei ole tulossa...  m/

Minä oon tulos. Ja ajan sitte koko raran leveyreltä, koko rahan edestä nääs

Kirjoitettu

Minä oon tulos. Ja ajan sitte koko raran leveyreltä, koko rahan edestä nääs

Mää kans ja koko leveydeltä (viimeksi vähä ylikin), kun on ohjauksessa ja taidoissa klappia ;D

Ajelutan paria kaveriakin hiukan, kun oon menny lupailemaan ::) Joo otan ekstra kypärän ;)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...