Jump to content

Ratapäivät 28.6.2009

Recommended Posts

Kirjoitettu

iiiiso kysymysmerkki... radalla tuskin ainakaan mua nähdään pontiacilla..

• Replies 203
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• rstuning

37

• balez

31

• Z-mo

21

• Sepe

12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

iiiiso kysymysmerkki... radalla tuskin ainakaan mua nähdään pontiacilla..

nössö

Kirjoitettu

Tulossa ollaan, ja kaverikin sai radalle rakennetun mussen viimein valmiiksi niin meillä on tiedossa pientä merkkien välistä kisailua kierrosajasta. 

Kirjoitettu

nössö

jaa.. auto ei oo vielä käynyt minuuttiakaan viimeseen kk

Kirjoitettu

tullaan toki ja ajetaan kans ;D

Ja samanlaista isoa leveeta kuin Himoksellakin!  \m/ \m/ \m/

;D

Kirjoitettu

jaa.. auto ei oo vielä käynyt minuuttiakaan viimeseen kk

ajat siinä sen 500km, vaihdat öljyt jurvassa varikolla ja sitte radalle rankaisemaan

Kirjoitettu

Ja samanlaista isoa leveeta kuin Himoksellakin!  \m/ \m/ \m/

;D

jos vanhat merkit paikkansapitää niin kyllä leveeks menee ainaki ;D

Kirjoitettu

ei kerennytkään uudet eturenkaat tulla huomiseksi :( Eli en lähe ajamaan nykysillä joista kudokset jo paistaa reunoista. Taitaa mennä törpöttelyksi omalla kuumalla terassilla.

Kirjoitettu

tullaan toki ja ajetaan kans ;D

Joko jarrulevyt on "kalliimpaa" tai silempää sorttia :W

ei kerennytkään uudet eturenkaat tulla huomiseksi :( Eli en lähe ajamaan nykysillä joista kudokset jo paistaa reunoista. Taitaa mennä törpöttelyksi omalla kuumalla terassilla.

Höpöhöpö mä hain viimeks rengasroskalavalta kaks paria hyviä kummeja ja laitatin alle n.50€ ;D

Kirjoitettu

Joko jarrulevyt on "kalliimpaa" tai silempää sorttia :W

jep vähempi reikiä levyis eikä palossakaan pitäs olla metalliseosta

Kirjoitettu

jep vähempi reikiä levyis eikä palossakaan pitäs olla metalliseosta

toivottavasti tänä vuonna kuskilla on päässä reikä ja jalassa metalliseosta  ::)

Kirjoitettu

toivottavasti tänä vuonna kuskilla on päässä reikä ja jalassa metalliseosta  ::)

suu auki ja turvakengät jalassa ::)

Kirjoitettu

mä hain viimeks rengasroskalavalta kaks paria hyviä kummeja ja laitatin alle n.50€ ;D

jaa tuota vois vielä harkita, on meinaa varastossa jotain loppuun ajettuja, mutta parempia kun nuo alla olevat.

Kirjoitettu

suu auki ja turvakengät jalassa ::)

jotenkin näin.. jos pääsen paikalle.. rantaudun sun kyytiin kattoo miten se manuaalilla taipuu  ::)

Kirjoitettu

jaa tuota vois vielä harkita, on meinaa varastossa jotain loppuun ajettuja, mutta parempia kun nuo alla olevat.

Joo eikä kahen kummin vaihto maksa juuri mitään, kattoo vaan ettei oo jarrutuslovia, eikä muutenkaa epätasaset.

Löysin itte helposti kaksparia viimekesänä joissa oli n.4mm pintaa, enkä saanu kulumaan loppuun...

Kirjoitettu

Kerrankin voisit osallistua kerhon tapahtumaan.... ;) siis pitkästä aikaa. :W

Kirjoitettu

Ei kannata laittaa uusia renkaita alle. Rata syö renkaita aikalailla.

Ei muuta kuin ajamaan jollain käytetyillä kumeilla.  ;)

Kirjoitettu

Tää on kyllä kerhon ykköstapahtuma. Kelit suosii varmasti ja porukkaa tulossa mukavasti.  \m/

Kirjoitettu

Suosittelen myös lämpimästi, jos tykkää V8:ien äänestä.  m/

Kirjoitettu

Ja iliman huoltoautoa tullaan. tai ainaki ilman traileria. pikappi on ny vähä kipiänä

Kirjoitettu

Ja iliman huoltoautoa tullaan. tai ainaki ilman traileria. pikappi on ny vähä kipiänä

Shit! Mun pitää varmaan värkätä joku racing hinauslenkki eteen, ku tullaan ainaki kahella autolla. ;D

Kirjoitettu

Shit! Mun pitää varmaan värkätä joku racing hinauslenkki eteen, ku tullaan ainaki kahella autolla. ;D

Kai sielä o joku kuusakosken lava johon voit lykätä sen mitä on jäljellä kun kalusto on ajettu romuksi  ;D

Kirjoitettu

tää jää väliin ellei joku keksi kahdelle ukolle kyytiä pks-jurva-pks

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...