Jump to content

Ratapäivät 28.6.2009

Recommended Posts

Kirjoitettu

jaa.. aika olis kiva ollu ajaa mutta olishan se rankkaa ollu ku rumpujarrullinen auto olis piessyt tollasen lasikuitu brembo virityksen  :W ja kun kotiinkin piti päästä niin ei sitä stana viitti särkeä ehdoin tahdoin..

jaa että edessäki rummut :o

Mä voin kyllä sun mieliksi ruuvata takajarrut kokonaan pois enskerralla, kun sielä

ei paljoa toimintaa vielä noilla vakioilla 10" levyillä oo :W

• Replies 203
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• rstuning

37

• balez

31

• Z-mo

21

• Sepe

12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

jaa että edessäki rummut :o

Mä voin kyllä sun mieliksi ruuvata takajarrut kokonaan pois enskerralla, kun sielä

ei paljoa toimintaa vielä noilla vakioilla 10" levyillä oo :W

Sullaki tekis paljo ku ruuvaisit sinne säädettävän jarrupaineen säätimen takajarrulinjaan.

Täytyy muute hattua nostaa, äijä veti ihan kunnon ajan sillä "takaluukulla"  \m/

mulla oli sellaanen tavoote että lyön sua päihin radalla 6-0 mutta sitten kävi niin ku jolleki freestyle räppärille että jäädyyn ihan täysin eikä tullu sanaa suusta eli kamaro ei vaan taittunu kun kello kävi.

Mutta ei se 305:n, TBI:n tai megasquirtin vika oo jos äijällä on yhtäkkiä ranteet kipsis

Kirjoitettu

Sullaki tekis paljo ku ruuvaisit sinne säädettävän jarrupaineen säätimen takajarrulinjaan.

Täytyy muute hattua nostaa, äijä veti ihan kunnon ajan sillä "takaluukulla"  \m/

mulla oli sellaanen tavoote että lyön sua päihin radalla 6-0 mutta sitten kävi niin ku jolleki freestyle räppärille että jäädyyn ihan täysin eikä tullu sanaa suusta eli kamaro ei vaan taittunu kun kello kävi.

Mutta ei se 305:n, TBI:n tai megasquirtin vika oo jos äijällä on yhtäkkiä ranteet kipsis

Mita helvettia yritatsa selitaa etta havisit rstuuningille ;D voi ristus,etta sa oot huono *clap*

Kirjoitettu

Juu en oo kerinny sitä jarrupaineen säädintä muutaku ajatteleen. Vähä hirvitti et toimiiko

noi julmetun kokoset etujarrut kaiken muun ollessa vakiota, mutta toimi aika hyvin ja

säätimen hankin viimestään ku takajarrut vaihtuu vielä ;)

Kyllä mä luulin et sun lisäks olis tullu muiltaki päihin ku mulla oli varmaan kaikista laiskin kone :o

Täytyy todeta että on tainnu mennä mun alustapalikat oikeisiin paikkoihin m/

Ps. Vuoden vasta auton omistaneena voin sanoo ettei olis mitään hajua

F-Bodyn virittämisestä ilman tätä foorumia ja nyt on tehty jo vaikka mitä :o

Kirjoitettu

Mita helvettia yritatsa selitaa etta havisit rstuuningille ;D voi ristus,etta sa oot huono *clap*

Nono "pari" muutaki hävis :W

Kirjoitettu

Nono "pari" muutaki hävis :W

Joo sehan oli selvaa sahan ajat parhaalla mahdollisella kalustolla eli GTA.lla \m/ ;D

Kirjoitettu

Joo sehan oli selvaa sahan ajat parhaalla mahdollisella kalustolla eli GTA.lla \m/ ;D

Joojoo ja ku siinon ne ilmajarrut (levikkeet) ja kaikki ylimääräsenä painonaki :W

Kirjoitettu

Joojoo ja ku siinon ne ilmajarrut (levikkeet) ja kaikki ylimääräsenä painonaki :W

;D m/

Kirjoitettu

Veikkaan muuten et tuloksia tulee vasta huomenna. Oli meinaan etelän poijaat

aika myöhälle baanalla, kun kerkesin el presidetenkin hyvästellä kun lähin n.19:30 ::)

Kirjoitettu

nääh  eihän täs oo oltu edes vuorokautta viel ratapäivää viettämässä reipas puolitoistatuntia uupuu Grin

tulokset:                  1 kierros ja 2 kierroksen ajat

1. cam95                  1,25,40    1,25,05

2. rstuning                1,30,00    1,29,15

3. mikke                    1,29,84    1,29,38

4. jukka                    1,31,30    1,30,70

5. juha                      1,31,00    1,31,50

6. "valkonen Camaro" 1,34,60      jäi kesken

7. sepe                      1,42,15    1,41,00

Kirjoitettu

Cam95  näyttää menevän omia menojansa ,sen verran on eroa kakkoseen ettei tartte  peiliin kattella.. :o

mites musset ajeli jotta olis vertailukohtaa.. ???

Kirjoitettu

Joko sulle on uusi kone saapunut... ???

eei se vielä valmis oo, mut hitaasti hyvä tulee tai siinä on paljon tekemistä mutta kyllä se tässä valmistuus. joo ja sit mä ajan sillä 24/7 enkä pysähdy muuta ku tankkaamaan.. :D

Kirjoitettu

Joo Cam95:sen ajo oli kyllä erittäin kivaa seurattavaa ,ei siellä turhaan jarruvalot välkkyny  :D

Mut hei nyt niitä kuvia , kuvaajia kyllä riitti  m/

Kirjoitettu

eei se vielä valmis oo, mut hitaasti hyvä tulee tai siinä on paljon tekemistä mutta kyllä se tässä valmistuus. joo ja sit mä ajan sillä 24/7 enkä pysähdy muuta ku tankkaamaan.. :D

Asia bueno  :) Sulla tulee sitten kallis bensalasku  ;D m/

Kirjoitettu

Cam95  näyttää menevän omia menojansa ,sen verran on eroa kakkoseen ettei tartte  peiliin kattella.. :o

mites musset ajeli jotta olis vertailukohtaa.. ???

Menee semmosta normi 4 gen vauhtia...tuommosiin pääsee pienellä preppauksella. Melkein pääsin samoihin 3 vuotta sitten.  ;D

Kirjoitettu

Menee semmosta normi 4 gen vauhtia...tuommosiin pääsee pienellä preppauksella. Melkein pääsin samoihin 3 vuotta sitten.  ;D

Jos Roadsport V8-luokan kierrosennätys Ringillä on jotain 1.23 luokkaa, niin tommosella 1.25 ajalla ei ainakaan jaloissa pyöris siinä luokassa.  :P

Kirjoitettu

Jos Roadsport V8-luokan kierrosennätys Ringillä on jotain 1.23 luokkaa, niin tommosella 1.25 ajalla ei ainakaan jaloissa pyöris siinä luokassa.  :P

liukkoselle oli merkattu 1,21 camarolla jurvan sivuilla...

Kirjoitettu

liukkoselle oli merkattu 1,21 camarolla jurvan sivuilla...

Niinhän se muuten olikin 1.21, endurance racingissä enkka tais olla sen 1.23.

Kirjoitettu

nääh  eihän täs oo oltu edes vuorokautta viel ratapäivää viettämässä reipas puolitoistatuntia uupuu Grin

tulokset:                  1 kierros ja 2 kierroksen ajat

1. cam95                   1,25,40     1,25,05

2. rstuning                 1,30,00     1,29,15

3. mikke                    1,29,84     1,29,38

4. jukka                     1,31,30     1,30,70

5. juha                      1,31,00     1,31,50

6. "valkonen Camaro" 1,34,60      jäi kesken

7. sepe                      1,42,15     1,41,00

Vertailuksi noihin, Nova aijoi meidän endurance racing BMW: 1,28 ja risat. Itse ajoin samalla 1,30,20.

Niin ja lopuksi kiitos kaikille jotka harjasivat rataa mun ajon jälkeen :W

Kirjoitettu

Vertailuksi noihin, Nova aijoi meidän endurance racing BMW: 1,28 ja risat. Itse ajoin samalla 1,30,20.

Ja vertailuksi ykkösen ja muiden kaulaan. Allekirjoittanut ajoi vakiolla 210heppasella :W

Kirjoitettu

Ja vertailuksi ykkösen ja muiden kaulaan. Allekirjoittanut ajoi vakiolla 210heppasella :W

Meillä on eroa nelisen sekuntia ja mun autossa on noin sata heppaa enemmän kuin sulla ja veikkaisin että Liukkosen camarossa on taas vähintään sata heppaa enemmän kuin mun autossa ja painoa hiukan vähemmän kuin meidän kummankaan autoissa ja menee toiset neljä sekuntia kovempaa  ::)

Kirjoitettu

no, meikä antoi armoa ja ei lähtenyt budjettiturbolla koittamaan  :W

;D

Kirjoitettu

Pannaan pari kuvaa mitä oli tarttunut. Loput käsittelen kunhan kerkiän. Nää on suoraan kennolta JPEG.

Bemmi vauhdissa...

Bemmi_Jurvassa_AM.jpg}

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...