Jump to content

Ratapäivät 28.6.2009

Recommended Posts

Kirjoitettu

no, meikä antoi armoa ja ei lähtenyt budjettiturbolla koittamaan  :W

;D

Samaa broidi valittaa Cossunsa kanssa. Onhan siitäki penkitetty 400heppaa, mut ei se kuitenkaa kestäis :W

Oli kuvien perusteella sun auton vieressä rajun näkönen Super ram +remmiahdin Camaro. Kenenkäs se oli ???

• Replies 203
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• rstuning

37

• balez

31

• Z-mo

21

• Sepe

12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Samaa broidi valittaa Cossunsa kanssa. Onhan siitäki penkitetty 400heppaa, mut ei se kuitenkaa kestäis :W

Oli kuvien perusteella sun auton vieressä rajun näkönen Super ram +remmiahdin Camaro. Kenenkäs se oli ???

oli se vissiin jonkun kerholaisen

Kirjoitettu

oli se vissiin jonkun kerholaisen

Ei sekää vissiin kestä :W

Kirjoitettu

Meillä on eroa nelisen sekuntia ja mun autossa on noin sata heppaa enemmän kuin sulla ja veikkaisin että Liukkosen camarossa on taas vähintään sata heppaa enemmän kuin mun autossa ja painoa hiukan vähemmän kuin meidän kummankaan autoissa ja menee toiset neljä sekuntia kovempaa  ::)

Eli mulla on noin 100hepan edestä alustaparannuksia, kun vimevuonna meni 1.33 ja risat ;D

Kirjoitettu

mites musset ajeli jotta olis vertailukohtaa.. ???

Onkos tähän kellään vastauksia ???

Kirjoitettu

Eli mulla on noin 100hepan edestä alustaparannuksia, kun vimevuonna meni 1.33 ja risat ;D

jep.. ja vielä kun osaisit ajaa niin olisit päässyt 1,26.. kyllä 5,7tpi,llä ilman ihmeellisimpiä parannuksia koneessa..  m/ huutelen z-mon puolesta.. vai oliko se 1,27..

Kirjoitettu

Ei sekää vissiin kestä :W

arskan camaro 8) harman hajyja ;D ei taida olla vielakaan saadoissa :'(

Kirjoitettu

jep.. ja vielä kun osaisit ajaa niin olisit päässyt 1,26.. kyllä 5,7tpi,llä ilman ihmeellisimpiä parannuksia koneessa..  m/ huutelen z-mon puolesta.. vai oliko se 1,27..

Tais olla tasan 1.28 mulla viime vuonna. Vakio 5.7tpi +putkistolla (250hv dynotettu). Automaatti tuo lisää ainakin sekunnin kun se arpoo niitä pykäliä mutkasta ulos tultaessa.

Alustassa nyt ei sit mitään vakiota enää ollukkaan...

Kirjoitettu

arskan camaro 8) harman hajyja ;D ei taida olla vielakaan saadoissa :'(

jaa se oli härmäläääsiä   ;D

siisti paketti oli kyllä  m/

Kirjoitettu

Tais olla tasan 1.28 mulla viime vuonna. Vakio 5.7tpi +putkistolla (250hv dynotettu). Automaatti tuo lisää ainakin sekunnin kun se arpoo niitä pykäliä mutkasta ulos tultaessa.

Alustassa nyt ei sit mitään vakiota enää ollukkaan...

Nonii siitähän on dynotettu 30heppaa enemmän ku mulla ja vielä manuaali, eli pitäs olla 1.27 niillä :-X

Kirjoitettu

Nonii siitähän on dynotettu 30heppaa enemmän ku mulla ja vielä manuaali, eli pitäs olla 1.27 niillä :-X

Automaatti mullakin oli. Seuraavan kerran radalla sitten se tulee olemaan +100hv, manuaali ja selkeesti kevyempänä ja paremmalla painojakaumalla.

Jos ei sit pysty laittaa kampoihin cam95:lle niin sit menee usko.  ;D

Kirjoitettu

Onkos tähän kellään vastauksia ???

Tarkkoja tuloksia ei ole, mutta musse kaveri muisteli eilen tallilla että nopein olisi ajanut 1,23 ja seuraavaksi nopein 1,27 

Kirjoitettu

Automaatti mullakin oli. Seuraavan kerran radalla sitten se tulee olemaan +100hv, manuaali ja selkeesti kevyempänä ja paremmalla painojakaumalla.

Justiin hain uusia alustan osia Panteralta, eivät kerinny Jurvaan mutta laitetaan ne ensi vuodeksi paikalleen ja pitävämpää ja leveämpää rengasta vois harkita noiden 235:sten tilalle. 

Kirjoitettu

Kyllä noilla pitäs jo peräs päästä, jos ei edelle m/ Muista vaan hyvät renkaat laittaa luulen että se on suurin asia ::)

Tarkkoja tuloksia ei ole, mutta musse kaveri muisteli eilen tallilla että nopein olisi ajanut 1,23 ja seuraavaksi nopein 1,27 

No ei ne sit niin kaukana oo, kuitenki pari aika kovastikin rakenneltua näytti olevan :W

Kirjoitettu

Kyllä noilla pitäs jo peräs päästä, jos ei edelle m/ Muista vaan hyvät renkaat laittaa luulen että se on suurin asia ::)

Hankookin S-R2.  \m/

Kirjoitettu

Hankookin S-R2.  \m/

Älä surita niitä sit loppuun etukäteen niinku jukka ;D

No kyllähän niis vielä pintaa oli jukallaki ::)

Kirjoitettu

Hankookin S-R2.  \m/

Ma kylla kayttaisin niton nt-05.sia ja ne on seuraavat kumit jotka tulee vuoheen :W

Kirjoitettu

Älä surita niitä sit loppuun etukäteen niinku jukka ;D

No kyllähän niis vielä pintaa oli jukallaki ::)

Jukalla oli jotku Toyot...

Ma kylla kayttaisin niton nt-05.sia ja ne on seuraavat kumit jotka tulee vuoheen :W

Ei varmasti olis noikaan huonot. Hankookeista on jääny kyllä vaan tosi hyvä maku suuhun. Endurance bemmissä ei Hankookit taho edes kulua vaikka vetää 6h urku auki.

Kirjoitettu

Ei varmasti olis noikaan huonot. Hankookeista on jääny kyllä vaan tosi hyvä maku suuhun. Endurance bemmissä ei Hankookit taho edes kulua vaikka vetää 6h urku auki.

Noi on niton uutuus ja kehuvat etta olis talla hetkella parhaat. ongelma etta kuluvat nopeesti :W jotenkin vaan tuntuu jo kumi ei kulu niin ei ole pitoakaan ::) muutenhan vormuloissa ajaisivat pelkastaa hankookeilla ;D

Kirjoitettu

Joo ihan erit oli jukalla...

Noi on niton uutuus ja kehuvat etta olis talla hetkella parhaat. ongelma etta kuluvat nopeesti :W jotenkin vaan tuntuu jo kumi ei kulu niin ei ole pitoakaan ::) muutenhan vormuloissa ajaisivat pelkastaa hankookeilla ;D

Ei nyt tapella merkeistä, mutta sitä pitävintä ja samalla kuluvinta ei varmaan kannata

Jurvaan laittaa, jos haluaa muuallaki ajaa samoilla.

Mullaki oli lopuksi melko ruvella Kumhot ja reunoissa kumimakkaroita, joita oon ennen nähny vaan slikseihin kerääntyvän :o

Tietty voihan hifistellä ja ottaa samantien Sliksisarjan erikseen mukaan :W

Kirjoitettu

Kyllä Nitot on varmasti enempi kisarengas, ei puhettakaan. Mutta kuitenki aika paljon täytyy laittaa painoa myös tolle kestävyydelle. Ainakin vielä tässä kohtaa kun ei oikeen olis varaa ostaa uusia renkaita joka kesäks. Väitän kyllä että noissa Hankookeissa kohtaa pito, kestävyys ja hinta aika kovalla tasolla.

Kirjoitettu

Ja jos ajaa slickseillä niin se ei automaattisesti paranna ajovauhtia tai lajin edullisuutta. ;D Pitää opetella ajamaan hiukan erilailla yms.

Kirjoitettu

Ei nyt tapella merkeistä, mutta sitä pitävintä ja samalla kuluvinta ei varmaan kannata

Jurvaan laittaa, jos haluaa muuallaki ajaa samoilla.

Bemmin edellinen omistaja oli vissiin ajanu Hankookeilla 12h kisaa ennen meitä. Ja nyt me ollaan sillä ajettu 9h verran kisaa + nyt tuolla Jurvassa joku noin 5h auto radalla ja vissiin vieläkin on pintaa yhteen kisaan. Elikkä jos siellä nyt jonkun 5-10 kiekkaa ajaa niin ei ne renkaat siihen vielä kaadu...  ;D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...