pecu_83 Posted November 8, 2010 Share Posted November 8, 2010 Tervepä hei foorumille! Tuli viime talvena hommattua tommonen Camaron raato ja nyt jo sain sen talliin ja työn alle. Autossa on valmiiksi kaaret sisällä, levyjarrut joka nurkassa ja 10-pulttinen lukkoperä. Siitä on hyvä lähteä työstämään. Muuten auto on kyllä kokenut melkoisen kovia. Tommosessa kunnossa se oli pihaan tullessaan. Vihdoin tallissa ja työn alla. Katto ja tuulilasi oli painettu kasaan Hiabilla Oikea takaloksu oli myös telottu johonkin. Myös korroosiota oli havaittavissa, tässä oikean puolen takaloksua. Takaspoileri oli myös poistunut väkivaltaisesti Pannuhuone ammottaa tyhjyyttään http://www.teammadmax.com/gallery/d/29167-1/camaro+8_11_2010+020.jpg http://www.teammadmax.com/gallery/d/29169-1/camaro+8_11_2010+021.jpg http://www.teammadmax.com/gallery/d/29173-1/camaro+8_11_2010+024.jpg Mätiä leikelty pois Ja vähän tuoretta tilalle. Lisää kuvia löytyy osoitteesta https://photos.google.com/share/AF1QipPic2nNWRrgJFTLZRSauXNI1p6lrO15djoLKsePn2BBZib-PW8ptfKOsTicOD2hCA?key=SzdMd0ROdTFtOFR2bHVfNjc5T1VKM2Q0cjFCc0NB Link to comment Share on other sites More sharing options...
rokzetä Posted November 8, 2010 Share Posted November 8, 2010 hienoa! taas saa yksi 2g uuden elämän. ...siin on toinenki saman ikänen gm tuote vieres,nostalginen jo seki. aikanaan tuntu että 2 kopan camaroita oli suomessa melko runsaasti,nyt niitä näkee todella vähän.se oli suosittu rataauto 80 luvulla,moni kai tullu tiensä päähän siellä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pecu_83 Posted November 13, 2010 Author Share Posted November 13, 2010 Miggi on taas laulanu ja naamaa kiristää, kun ei sen maskin kanssa joka väliin mahdu. Takapyöräkoteloihin sain paikat aikaseks + muutama pienempi lappu. Lohmot tuli aika lähelle totuutta vetovasaran avustuksella. Mitään näyttelyautoa tästä EI olla hieromassa. Tosiaan noita vanhempia Ooppeleita on tullu harrasteltua jo jonkin aikaa ja tää on nyt sitten ensimmäinen amerikkalainen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mopo305 Posted November 13, 2010 Share Posted November 13, 2010 Son mun vanha peli,isolohkon paperit.Mahtaako olla verot maksettu,ollu ainakin rästissä n.8v.Perä on muuten Dana 44ja välitys oli mulla 4.09,ei GM:n 10p.Mihkähän on mosa häipyny.Oliko alutankki vielä takaluukussa.Joo ja rekkari oli JTT-58 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mopo305 Posted November 13, 2010 Share Posted November 13, 2010 Tollanen se oli kun se oli mulla,löytyy varmaan muitakin kuvia,jos etsin,ja jos haluat.Save0002_Small_Small_Custom.BMP Link to comment Share on other sites More sharing options...
BadassZ28 Posted November 14, 2010 Share Posted November 14, 2010 Hyvältä näyttää, keep on going Link to comment Share on other sites More sharing options...
pecu_83 Posted December 5, 2010 Author Share Posted December 5, 2010 Son mun vanha peli,isolohkon paperit.Mahtaako olla verot maksettu,ollu ainakin rästissä n.8v.Perä on muuten Dana 44ja välitys oli mulla 4.09,ei GM:n 10p.Mihkähän on mosa häipyny.Oliko alutankki vielä takaluukussa.Joo ja rekkari oli JTT-58 Ei ollu konttorilla mitään mainintaa verorästeistä kun otin omiin nimiin En ees sillon tajunnu mistään tarkistella kun kauppoja tehtiin. Ei ollu tankkia laisinkaan, eikä mitään tietoa moottorin kohtalosta. Henkilö keneltä auton hankin ei osannut kertoa autosta juuri mitään. Sen verran kertoi että autolla olisi aikanaan ajettu Camaro cuppia, mutta sitä ainakin itse hieman epäilin. Osaatko kertoa auton historiasta tarkemmin? Jotain on taas tallillakin näperretty. Takapuskurin tilalle siis n.38kg kevyempi ratkaisu pellistä. Rekisterikilven paikkaa miettiessä loppu mielenkiinto kesken ja hakkasin sen vasaralla sinnepäin http://www.teammadmax.com/gallery/d/29276-1/viivi_+camaro_+vectra_+maisema+4_12_2010+031.jpg Vasemmalle puolelle helmaa ja loksua. http://www.teammadmax.com/gallery/d/29278-1/viivi_+camaro_+vectra_+maisema+4_12_2010+077.jpg Tilkkutäkkiä http://www.teammadmax.com/gallery/d/29282-1/viivi_+camaro_+vectra_+maisema+4_12_2010+080.jpg Yleiskuvaa http://www.teammadmax.com/gallery/d/29284-1/viivi_+camaro_+vectra_+maisema+4_12_2010+085.jpg Seuraava hankinta tallille on kyllä uusi hitsausmaski, silmät aristaa valoa vielä pari päivää hitsailun jälkeen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minimies Posted December 5, 2010 Share Posted December 5, 2010 Seuraava hankinta tallille on kyllä uusi hitsausmaski, silmät aristaa valoa vielä pari päivää hitsailun jälkeen... Juu, älä turhaan verkkokalvojasi polta........ Link to comment Share on other sites More sharing options...
camaro1 Posted December 5, 2010 Share Posted December 5, 2010 Moro Löytys tuollainen -77 Firebird koppa paloteltuna, tää aijottiin tulla hakeen viime kuun aikana mut ostaja ehokkaan aktiivisuudesta johtuen myydään ainoastaan osina and koppa on jo paloteltu! Jos tarviit tuohon kattoon ja pystyt hyödyntämään täs on tuollainen American T-top reijillä puhkottu katto katkastu noin 10cm pilareista, T-top hilppeitä ei ole mut tuon katon voi Budweiserin six pakilla noutaa Raahesta löytyypi Link to comment Share on other sites More sharing options...
pecu_83 Posted December 5, 2010 Author Share Posted December 5, 2010 Moro Löytys tuollainen -77 Firebird koppa paloteltuna, tää aijottiin tulla hakeen viime kuun aikana mut ostaja ehokkaan aktiivisuudesta johtuen myydään ainoastaan osina and koppa on jo paloteltu! Jos tarviit tuohon kattoon ja pystyt hyödyntämään täs on tuollainen American T-top reijillä puhkottu katto katkastu noin 10cm pilareista, T-top hilppeitä ei ole mut tuon katon voi Budweiserin six pakilla noutaa Raahesta löytyypi Kiitos tarjouksesta, mutta mä tarvisin sitä kattopalaa ainakin 15cm tuulilasin reunasta taaksepäin, toi näyttää aika hilkulta että riittääkö. Tarkotus oli kyllä tehä se kattopalakin ihan pellistä niinkuin noi muutkin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mopo305 Posted December 7, 2010 Share Posted December 7, 2010 Tere, hienoa jos ei rästejä.Jokunen aika kun katoin rekkarilla JTT-58,niin silloin näkyi,että olisi ollut rästejä.Mulle auto tuli -97 oliko elokuu,oli leimattu isolohkolle.Koneena oli LS6,niitä jälkituotannon koneita.Kaikki kamat alkuperäisiä LS6 osia,vain lohko uudempaa.Toi perä on Dana44,minä olen sen sinne laittanut.Oli joskus Jukka Panun -69 Novassa/acadiennessa,perällä ajettu muistaakseni matalia 10:jä,,jouset myös Panun perintöä.Jousethan on niputettu aika erikoisesti.Ei ole ollut missään cupissa,itse ajoin streetmanniä vaasan kisoissa,kerran kalajoella mistä ennätys 11.634 ja +195km.Auton myin Pulkkisen Antille,orggis kuntoisena, siis koriltaan ja sisustaltaan,hän sen sitten raiskasi.Antti vissiin yritti ajaa sillä pari vuotta??? Sen jäkeen ei ole auton vaiheista tietoa.Camaro tuli minulle Savonlinnasta ja oli silloin punainen,tuo keltainen on mersun värikartasta koodia en muista.Jos jotain tulee mielee,niin kysy pois,yritän muistella jos vaikka jotain muistais,moi jukka 0440213061 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hurja Posted December 7, 2010 Share Posted December 7, 2010 Hommaa ny se hitsausmaski! Ei oo kivaa ilman, nimim kokemusta on.. Ei oo muuten pahan näköönen tuo takapuskurin korvike. Ainakaan näin äkkiä kattottuna. Tossa laitoksessa olis kyllä potentiaalia vaikka mihin Tuli muuten ekoista kuvista mieleen se transformers elokuvan bumble been 2gen versio.. Paikkamaalailet noi pellityöt jollain lähes samalla värillä ja sikakiree-mallin tekniikkaa pellin alle.. Sitte mennään maaradalle ottamaan kisaa, cowboy hatut päässä tottakai Link to comment Share on other sites More sharing options...
pecu_83 Posted December 7, 2010 Author Share Posted December 7, 2010 Hommaa ny se hitsausmaski! Ei oo kivaa ilman, nimim kokemusta on.. Ei oo muuten pahan näköönen tuo takapuskurin korvike. Ainakaan näin äkkiä kattottuna. Tossa laitoksessa olis kyllä potentiaalia vaikka mihin Tuli muuten ekoista kuvista mieleen se transformers elokuvan bumble been 2gen versio.. Paikkamaalailet noi pellityöt jollain lähes samalla värillä ja sikakiree-mallin tekniikkaa pellin alle.. Sitte mennään maaradalle ottamaan kisaa, cowboy hatut päässä tottakai Kyllä mulla maski on, mutta se on huono! Mutta eipä siinä, tänään kävin ostamassa sähkömaskin säädettävällä herkkyydellä ja tummennuksella. Varmaan huomenna pääsee koe-ajaan, kun talvikoheltimesta tais katketa pakoputki moottoritiellä . Mitä tohon ulkonäköön tulee, niin mulla vaihtuu visiot päivittäin Saas nähä mitä siitä sit loppujen peleissä tulee. Kun autoa haettiin niin kaveri tokaisi heti ensimmäisenä auton nähtyään: Bumblebee! Ei ole ollut missään cupissa,itse ajoin streetmanniä vaasan kisoissa,kerran kalajoella mistä ennätys 11.634 ja +195km. Joo, näin mä vähän arvelinkin. .Jousethan on niputettu aika erikoisesti. Joo, itselleni tämä on ensimmäinen lehtijousitettu auto, enkä oikein ollut ihan varma mistä on kyse, mutta kaveri heti kuvista osasi kertoa kyseessä olevan caltracks-tyylinen ratkaisu. Täytyypi vähän koittaa sitten ajossa säädellä ja tunnustella vaikutusta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mopo305 Posted December 8, 2010 Share Posted December 8, 2010 Niin,ja ne lehtijouset on niputettu sellaisilla pannoilla,vasen ja oikea puoli erilailla.Pitää olla just noin kuin on. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pecu_83 Posted December 8, 2010 Author Share Posted December 8, 2010 Niin,ja ne lehtijouset on niputettu sellaisilla pannoilla,vasen ja oikea puoli erilailla.Pitää olla just noin kuin on. Aijaa? Mikäs tässä on ideana? Mun aikatavoitteet on lähemäpänä 1.5 minuuttia kuin 10 sekuntia, eli toimiiko kyseinen systeemi myös mutkaradalla, vai onko vain kiihdyttelyhommia? Täytyykin perehtyä aiheeseen tarkemmin. Onko jostain löydettävissä kirjoitettua tarinaa kyseisen systeemin toimintaperiaatteesta? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mopo305 Posted December 8, 2010 Share Posted December 8, 2010 Mutka radasta en yiedä,mutta eiköhän tuolla ole haettu tasapainoista pitoa molemmille renkaille.Näin muistelisin Jukka P:n maininneen.Muunlaista tietoa ei minulla ole. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pecu_83 Posted December 8, 2010 Author Share Posted December 8, 2010 Tänään tuli käytyä taas tallilla. Talvikulkineen pakoputken hitsauksen jälkeen tahdoin vielä hitsata lisää uudella maskilla, joten tein Camaroon puuttuvan kattopalan. Uudella maskilla oli ilo hitsata. Vähän heppailtuna hollilleen http://www.teammadmax.com/gallery/d/29393-1/camaro+8_12_2010+002.jpg Ja saumattuna http://www.teammadmax.com/gallery/d/29397-1/camaro+8_12_2010+005.jpg Vähän se katto oli venyny pitemmältäkin matkalta, enkä oikein osannu hitsisaumalla vetää sitä suoraksi, mutta vähän lämpökäsittelyä ja kittiä niin kyllä se tarpeeksi suora mulle on. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pecu_83 Posted January 10, 2011 Author Share Posted January 10, 2011 Vähän ollu hiljasta tällä rintamalla, kun tallissakin ollu 20´ pakkasta. Eilen tuli kuitenkin vähän turailtua taas. PIM! Lattia meni pois. Ja yhdyspalkit tuli tilalle. Alta päin vähän tärähtäny kuva. Pitkään jahkailin että pistänkö ne kyljikkäin vai sisäkkäin ja päädyin laittamaan etupään sisäkkäin ja takapään kylijkkäin. Palkit oli aika tuhdisti sinkittyjä ja käry oli sen mukainen. Toivottavasti sauma pitää vaikka vähän sinkkiä seassa onkin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pecu_83 Posted January 26, 2011 Author Share Posted January 26, 2011 Taas on edennyt pikkasen. Apukuskin puolen lattia tuli pakotettua muotoonsa ja moottori tuli 15m lähemmäksi Camaron nokkaa Jos jollain on tarvetta ton koneen kyljestä (-90 taitteen 454 tbi Suburban) irrotetuille ilmastoinnin kompuralle tai vakionopeudensäädin nökäreelle, niin saa tulla hakemaan pois. Myös vakiopakosarjat jäävät jouten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pecu_83 Posted February 3, 2011 Author Share Posted February 3, 2011 Hitaasti, mutta epävarmasti. Lattiat on tehty. Ovien ruostekorjaukset ja keulapala on vielä tekemättä. Kohta pääsee jo tekniikan kimppuun. Jos jollain on tarjota isolohkon jatkoksi sopivaa manuaalia niin saa tarjota YV:llä Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z-mo Posted February 3, 2011 Share Posted February 3, 2011 Tää on kyllä äärimmäisen kiinnostava prokkis, hyvä meisinki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mopo305 Posted February 3, 2011 Share Posted February 3, 2011 Hyvä kun pyit ISOlohkossa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hurja Posted February 4, 2011 Share Posted February 4, 2011 neljä on sitten äärimmäisen hyvä määrä vaihteita Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z-mo Posted February 4, 2011 Share Posted February 4, 2011 neljä on sitten äärimmäisen hyvä määrä vaihteita Ja rumpujarrut on parhaat mahdolliset jarrut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
-vellu Posted February 4, 2011 Share Posted February 4, 2011 Ja rumpujarrut on parhaat mahdolliset jarrut. Isot jarut on vaan vauhdin surma Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now