Jump to content

Chevrolet Camaro -75 454 + T-56


Recommended Posts

Posted

Mitkä kannet sulle tuli?

 

Muistaakseni ProComp PC3021-396C  ???  ;D

  • 1 month later...
Posted

Eilen koekasailin studeja, guideplateja ja vippoja niin ei oikein istunu vipan rulla venttiilin päähän. Kyseessä siis ProCompin kannet, guidet ja rullavipat. Vakio guidella meni huomattavasti paremmin kohdalleen, mutta niissä on pienemmät studin reiät ja ne on jotain tosi kovaa matskua niin en pirrannut kuin yhdestä reiän isommaksi, että sain koekasattua.

 

Kuinka paljon guide oikeasti ohjaa tönäriä, vai pitäisikö keinun pysyä oikeassa asennossa ilman guideakin? En vielä päässyt pyörittämään konetta, kun tarvin pitemmät tönärit. Tässä vain mietin, että onko noi guidet pielessä vai studien suhde venttiileihin?? Olisiko säädettävät guidet ratkaisu, vai voiko noi kylmästi pistää poikki ja säätää yksitellen kohdalleen?

 

Studit on kuitenkin samansuuntaiset venttiiliin nähden, eli kun ottaa guiden pois ja laittaa vipan rullan venttiilin päähän, niin se on tasassa venttiilin pään kanssa, eikä näin:

 

http://i28.photobucket.com/albums/c242/1966nuvista/P1000486.jpg

 

Tämä kuva siis ei ole mun koneesta, vaan joku minkä netistä löysin missä tuo studi-venttiili-linja on vituillaan.

 

Amerikassa joku on kohdannut saman ongelman kuin minä:

 

Do a close inspection of pushrod to rocker to valve tip geometry.Mine were way off.Had to modify guide plates to correct.I believe another auminum head big name also mentions this and to use their plates for correct geometry.

 

Tuon jälkeen hän mainitsee, että auto on ollut 1,5v päivittäisessä ajossa ilman ongelmia...

Posted

On noita levyjä joutunu halkomaan ja heppailemaan sit kasaan.Nuo kyllä kannattaa laitella kerralla mahollisimman hyvin kohalleen...ainaki isolohkossa ku ei oo kovin hyvä tanko/vippageometria ja painavat osat.

Posted

Ok. Mites noiden kiinnitysreikien soikioiminen? Eli tekis niihin säätövaraa sivusuunnassa? Vaikuttais ainakin, että kaikissa noissa on heitto samaan suuntaan, jolloin ei tarvis pilkkoo ja hepata  :-\

 

Taidan vielä kysyä Kivinummen Antilta mielipidettä ja vinkkejä, häneltä olen kamat ostanutkin.

  • 3 weeks later...
Posted

Joo, kaveri teki kierteet vanhaan tönäriin, niin pääsi pyörittämäänkin konetta säätötönärin kanssa. Ja olihan noissa munkin kansissa vähän heittoja. Imupuolella keinun rulla asettui nätisti venttiilin päähän, mutta pakopuolella ottikin kiinni vain toiselta laidalta  >:( . Keinut meni siis vaihtoon ja tilalle tuli tälläiset:

 

http://www.jegs.com/images/photos/2491412.jpg

 

Samalla studit vaihtui lyhyempiin ja ohjainlevyt säädettäviin aihioihin. Eiköhän noilla pääse taas hetken verran eteenpäin.  m/

  • 4 weeks later...
Posted

Jeps. Uusille keinuille tuli mitattua ja tilattua tönärit. Myös vakiojakopää vaihtui tuplarullaketjuun. Siinä samalla puraisi kauhea tuningkärpänen!! Täytyyhän muittenkin nähdä että siellä semmoinen on, joten ajattelin tehdä läpinäkyvän jakopäänkopan!  m/ \m/

 

Uusi jakopää:

BPhmOVj5vYZRk4tzYVnWf4sRnhbhnWUOKW7uCkK6Jv9LGSJSv-3XHQUR72CIP-C3LEBPsHjbaEJw9D6ygL_i5rHQL8sUtGkEx5OanWnj1iO83QbnwcfLASOa1QU1cor-rgLSp5qBVp_fFsh3maCaC_Qu2rzVWUS5Yb8nWAll7haE7xMMRvcrU7-A9SqxEj5Pin78S2a7_lecbA-gegfV3lBVwI7RB7xCpsp2OK14I63gFHgJQIwePTySAR7wvg_-Jbk-BMU0gZtassrfaRt7cdPtgHbtxU94c7PkTriOkGgO5TV7YFzToAICcbGGXV4b8llQyRO15XLduqx-QjJVm9t7cNbfwPz7MRH_MEwLa3AvuwL7EnoKYUM03IvD5-oxy-CyZpfIyym7pBJsIlwHpcvms65_W1opl3A7ZCrVsjPrZzidS6KLxLL6EwTMAVmdTwSy6v4GEJHHmMMQSYNfmE2utjU_VEOh3jbfnD-t6Jqy0xEIpcbtzZBa8u_2HABflxl1AfeF_kz7ukY1zO4hIBLnL6DND161_s-BJUp2hqlAaTb9F5FFllvoRGz-sECrVI7-=w717-h955-no

 

Tähän tulee pleksi  :) :

oeKyDqbVp1wr1ZZamiIYHcJdZuNtGPApPLYl-rKAV8TlNyypyE6rkYqra3yMc4EXVdh2xZWidTe1HN7nSP2RegESsCqyVpSS3p-2svMO51CT72JzodSGisjYPxGPyRTbO14rSisRa-NUSLavZj4oA0mTnW1tOmLoVNguVeNN1hOrIRUpzrqFZg2AxwHDDp1chZYtB7s3kszZ5CsOQ_TTKt4Yadj8s3l88RmKYsb3bZED1FzuUOHFKAWaeqYL-_G1Q9W2Uz792KhZGqiFoqNxfudv96V5xEFsnboqzQqZtGf470PJP57KxOGxuvfb-33qBBNVvSoDmdCZB1AmGFJfBwhOhWNSfiqH71sKbniVIPN7NflaPx2-LbceLdVQFadcTesqWla_vsKJwwgPw4xoQkjfzj55h6i_jD8AtcjqOzTQNn2nZS-__ejaszv0l00H3L8G0aBXb7w1vUa-ewG1SJqeN9VhXO-wH3ISgQw7_6Bm94bWqiLvvyEnMLfLXh4Pl5tHeFs2nwCr4nH0rgaevunB5ECAcTBt67fVcqELvCReN430lY79r4-1nX3U1Nn-CCjF=w1274-h956-no

http://pecu.kuvat.fi/kuvat/Camaro/IMG_0178.JPG/_smaller.jpg?hash=35893

 

Melko tuning!!

Posted

Tähän tulee pleksi  :) :

 

Laita sinne valot samalla ....  ledi hehkumaan  m/

 

Posted

Asiallisen näköstä puuhastelua sielläpäin  m/ m/

Posted

Noo, vitsi vitsi... Ei mua sentään tuning-kärpänen purassu. :D Tuo uus ketju kun on sen verran leveempi kuin vakio, niin se otti jakopäänkoppaan kiinni ja siksi se piti leikellä auki. Tein siihen alumiinistä uuden kuoren ja kiinnitin sen siihen kemiallisella metallilla. Tarkotus oli vielä poppareilla varmistaa pysyminen, mutta on tuo sen verran kovaa kamaa että annan olla pelkältään. Tehään sitten uusiks jos antautuu. Eihän tuohon kuitenkaan mitään varsinaista rasitusta tule. Lämpörasitusta korkeintaan.

 

oXg9GICthZx1hS8ZPVecCEOwYwb69Cn5LF8kxS415pSuWQNILNxZpntqcGZ1jd1p483O4tA8Akmx6pP6d9Afo4dxBtcXG19G6KN5KXkIi3ePSsjJZq7bBhvT7sxLV2kGfhBlWV8zMax9KSNpICtIULumbGovlVmKYwWNUbh6wtbkkpDvZhVMIuycQxt3PUQ-yufHF1xa6gce9YvWAmwQrzPbdunicPZGzbnhxLaxzLoMKJavEPkIMwFyk3sCF-onkhG0xRY--4op9S9J9GommsrxR1ttZUWTPofgxxk4TaksjgyQDV5VHoVu4tBHNNfpcdkdJrQOfpP5p5wk19K1jGZ1AnRLEX9btcBYCqXBkXkWGV4CVe67C7K2M834odLFPq-Ujkl-0Nu4hbvyv90W6NMnnBmJFAHhBvLovpsP-awuyXTB1GEsqLL9JqoelNpDwtjHrCDZwbWcmPDrFhi5CXaMmmStrGZjcSRj1Yw5uayUX1znYyJWHybHM6Ljv7IqXhHpe9_kcsUUq_KFD9Ld7dGk3smxY4nz3O6LjkeTpoLj6bA7Uqkpx387QBkAtZcL-McX=w1274-h956-no

 

ERor5L32y_SJLbKPDFz9-w04S9WodA47SLXYx-AHuiqedwGaC0YJfXU08D_OmDDq36l2W7K15yVCVmZHUT57jrYhDHjfcFq0T9G7CoZCmlkFEnrjabGltZE0nQs2yXEF_pBxN-AQlhEdKTYw11jTU_0_hk19E8QZMiDuZ6k3O_VvGfwDPypN9YWIdjhsDMqbz13KOoqEpFL33Y-eJ_1qKkZk_tMLvOgKOgSZSyIowXf4GiGFv3R7JqPEtj3bda_gDkhyOifxlBlgoGi5XKAxKiWbQMjq6s4iTDQv0j1p1b18WG7tjjxKTW_KqMzTb7zoqtmptrmu4UcVGXU97o8gdeUaqI0CGKkIXF6p3acbD7e7DbbTpPviA11pFXktpH5evphL0ZJlFIblBX_qrSm1XeqeTH1XT1a-Dr3VeiyIWNv_7DRNhRRZre-3E4H9aF4aqD0fZbx7_GRfzBDhA5tjyZbcH0ZCzVx356OO-_zSY6ViwQi6Ycuep21x1A7hEkyzOTk_khBxoaYTrQRFH5OSyDT5iXwRlSOYAKQNE5mXI4a_9Urh1-eZ0-GBhUmk6OschVGE=w1274-h956-no

 

7C_UdXf6m6pEEvRBV0uF38GRQvhTM4xmpRq8MibR0tqvNUH7FUbwrgSctUVPU2eI7bde-QiMhmyTROVFUJq4jg6tKxr72gqIqXutJe5OshOQMqu9rwWK1SVPIqzd5j-0QMSallrcOrf8D5eWP-19ZOPDp8ubV-YR2_HuPFvFUCVdQytBgsAoMGygH1uneNJOSFNBOBeCZWE3FYkhVCn3b1vYk93VTwUzevXrejxrYgYjf0yQmbGizzkeblDRjGtgETqyejQyC3zocCKf8Yj2JwcLiCb7azOVUREq6e-e7HP_QDPptL-sNETt2sKLqHwV5evl8iXAcNRsSocjKKVGtR2ByxHntImAsba3lkIHwe3HzI8L4kOdfnu0VwbpDxAbZqBpXdFl9iDkGb5q1H21J0nvO6SX-Vy9aWfpLhQ54MO4cuUOck4GMbgjUigyhirT1oJI19n3WzjTKmPOE1AcenmPszJlobOcxWTwmlCnhKOaEpyhZwiWrHaMOBO6ov__D14g5OJyDI_AldbLgRafUI0KaBFy8eKrxor0xdJl62TCnUPJcx9I5vMeiosUtcZ5ubDj=w717-h955-no

  • 3 weeks later...
Posted

Huhhuh! Olipahan urakka! 7 tuntia meni että sai venttiilikoneiston kohdilleen, vaikka koko ajan eteni. Noiden säädettävien ohjureiden kanssa kun se oli kasaa, pyöritä, tarkista, pura, säädä, kasaa, pyöritä, tarkista, toista kunnes kohdallaan.. :D

 

Eikä noikaan ihan modaamatta paikalleen sopinu.

 

Säätöreiän joutu poraan suuremmaksi, että säätövara riitti:

it_EZNrTzdQiEBxIpkMKykFL9RRjMlJlqajDP_Gf8wcCXUlZb7u07QVzmkuV4B5Vt26wAtPBk0qJCufvel2SmEgQ4pU-SR3_cZ-m6amGbcJIQDyeBKgWxdZFsP9Af_zfv55nSw7OoC3tFYSO6U0KAkIlZ97B5PgLw37vOVsyROGsyjEAjBLZYE9MhePH1KcQxeCtxmE58hDI4wOhUMusosgdrv4hZPAhKLSISwiZAmz-MIzFFQY-mm8V9d1Y66XKXzZKuVCmjBRrV4MU4dntj7C5udsiW7DB5Yp43dlTstYcfDAOIFtdtX2niSfUDfRrGjKK3pEE0jKFSO_wpj5R8pp1Ra7ENK1YS71fVUD_76Ov0cu2tcaNO5z6UrScJZxosxV3o5F6dchvbyNWU23o5GfC9EXjxslh9v2MJg7vth_7n-HeFK8juo51pKjTYB_bbphp15zYFwQfVgZTFAQcA7gKQ8oZyIElZIt85rDEhJRgc_orU4R_IPmpMDwwncqKzJke17Vr8uQZujPJKCqLgyCKr7joJb7gpdw2mezh7rfpzilGJR_1MvHlETZp7d7KBVii=w1274-h956-no

 

Puoliskojen väliin joutui laittamaan prikan, koska tasot eivät ihan kohdanneet:

8HIujoDvkg5L62A7xuGPf9UsswYxGkgX1RAd082tFGSRueApbGBWSvN2g_UK0OkB5ui5hrF8qiYKDVK36aTHV9cyLEc5eLsq0bZwrL_tdIeTcjm4tQnAWztXkMQWSo2PGn6LWdicMS5HQptkfOgB9m9K70YdVyhyDtGpN6qthGGgHOdwR9EfoagL7uPKCFLrGVe5hNChMi0bFSmCtAbdjo_6cyxOyC-WOs5Ir_jZeC42WCWjyjD_6WWyBkHXMpdX0LMd-bvaZkP6wWMe4kzegeRTE1dFTcjphtxywzQkyg8JyyLG1B-wLxGhgTYd-zjAsyJmKIrqUitEYLTPXBsrfiHH3sawqpyIBkA7m_veqAZdoDaSvO98Zyf95dRlgmguo8KQTl6Gdu8CNLZDBvmjPOZNMgnhcY2yGNDPhvMtAdxsnDMn-VEQYCN6NisGlV86icTJ0Oit0uE_x2NO2riSQIeSzR9uSNoqmUm_DVEWSk4ijmcEgl45_XRFI-smHB7xLl5Z4U3C5Fst4m77xy6ZoOzNiMjiDmvqiDZskEEb2bNe-cikWOrgBUP3eWCRF6gwHwP3=w1274-h956-no

 

Ja kuusiokolosarja minkä ostin osoittautui melko kuraksi:

9Jowz2nDdLWD9SQNCzmRx6HU2JWt-O6pMcw0v1EyJjgTB3pvnUA1V0y7QHB_MRTqM8ADrmiqpu65dnrE3leVUfvcLbdLqlJLTr_xSBdMI4uVve-j9QTDT82C5OSLClkALvRtVwwcL-uga5v50Ef3EGxwj9w31aNMPWRco8dLd_djtW9sJ-VvH4fr0HXS9WN7V-8zodDDTrP2bOwqEyR_iZ62G3s55l5r3qe9lBwRCaNNUQ_O2FEHxBY_3i-j8isIGV1SfUhRlpgaZ8KmuGNbz_7IaADwrrJPXCaaSVmo4x2FBgbQQZiMNEv6E2aMqtbNntNer_44witKfFQk0J7ovtAdGEXBnlYi1JFUe6kIOJYIVR787TrpILbc5OZ6eGMQ7jYGCTKg1r6nKzCgO6r_Jf5AgF7gYU8gV6P04buL9bRGfew7qFOuaKX_ZcG2g86PKXVH9fPqc1lwB_dy9X5dszxJp2GMg7_xB_tYXOiDhH9Tq5fJ5qbkUbP9Q0vVS_KzFlCb6UW-XymB_tu2n8H8zgo6uOqJV_xrEzpQjX9QodxyN_EIDM8cfiuSzjfIFZC6OvlF=w1274-h956-no

 

Seuraavaksi pääsee sitten imaria asentaan.

Posted

Kiinan pojan tee se itse kannet. Rok! Nyt nopeesti motti läjään, mulla on se koekäyttöpukki valmiudessa vesiöljyoksennuksen jäljiltä.

Posted

Tässä olen kasaillut moottoria ja nyt aloin apulaitteita kiinnitteleen niin törmäsin seuraavaan onkelmaan. Ilmastointi ja ilmapumppu vaihtoivat hiippakuntaa, joten apuilaitehihna ja sen reitti menee uusiksi. Nyt on oikeastaan 3 vaihtoehtoa laturin sijoitukselle:

 

h6HFfjDHYbe0XoMS689LUJv-oUAqrMbNT2SRt5mel5214e8SSCczONweoBVB4IH20gty8BH0hkeb3A1VL6KJZ7Lw5C25tidI3RFytrRw3BGIDK7tMo9qBi1PhSqhDFasTtprefwy0dnZJjIgPOxJfVKVzi8oVyVLxK2EhudFfUuby9H0KwzQRSQ7HX12kwYz8NR4hL9HdsEASS4TNEfYf773Jf0hguBIFXTi5ZJ9buI_ToDMAgnLfBGw6K4zhaBfnxrdzhx2FKWHbCw2ttj8ou5OdvWSbgcMK_P8XozPcWdiAs386NtuAmq-Lbv3gvpNh7LTyEiDUEurzzG471PhEQ5Q6rQxvWgieqLtTDnDk-CfZbMFEV6T9sitBYf5GVEn1yuMDxdQYMlTbQK6_wU2LqIt91oe6PJu7jerVpP9qJK6Dfq1c_e341XAyOwRwGAqjhUlmhiZkGuyjs7gjqJbhJ_QqPjs7EComMfl0-29sjeR8NJ_lGkSq4db3pbpWy1ftWrzbDMokenNCQwHTciYua_E2R_uRiJ8g-gg9JW4AVHdPxHl-TJj1-cNlZrPXwLw2-gz=w1274-h956-no

 

Piste 1: Alkuperäinen paikka, ei tarvitsisi muokata kannakkeita, mutta hihna ei ota vesipumpun rullaan kuin melko lyhyeltä matkalta. Toiselle puolelle ei tarvitsisi rakennella mitään. Ylävesiletkun lähtö täytyisi kääntää, konepellin kanssa saattaa tulla ongelmia.

 

Piste 2: Vanhan ilmastoinnin kompuran paikalle, vesipumpun rullalle tulisi pisin hihnakosketus, mutta konepellin kanssa saattaa tulla ongelmia.

 

Piste 3: Vanhan ilmapumpun paikalle, moottorin yläosa jäisi vapaaksi letkuille, eikä pelti ainakaan ahistaisi, mutta vesipumpun hihnakosketus jäisi taas melko pieneksi.

 

Kuinka paljon siis tuo vesipumppu tarvitsee tuota hihnakosketusta? Riittääkö että hipasee, vai tarviiko ottaa kiinni puolen rullan matkalta? Tämä olisi tarkoitus tunkea 2gen Camaron nokalle, osaako kukaan sanoa kuinka paljon siellä pellin alla on korkeus suunnassa tilaa, konehuoneen etuosassa?

 

Ja tässähän on siis kyseessä GenVI jossa vesipumppu pyörii väärinpäin eli moniurahihnan nurjalla puolella.

Posted

Tässä lohkossa on lähdöt öljynjäähdyttimelle. Voinko koekäytön ajaksi tulpata lähdöt, vai tarviiko ne kytkeä väliletkulla toisiinsa? Onko öljykierto niissä siis rinnan vai sarjassa moottorin öljykierron kanssa? (Gen6 lohko siis kyseessä)

Posted

Laturi meni nyt sitten paikkaan 3. Tehdään sitten uusiks jos sutii..

 

fvnplCqdIENEiwNqjKl2DAAYxFWSVur3abWGf1h-0mO2ONwS9RzJUNf3ZTScfB2r4dKjcw9PjzSLrBoQmm8Roa4XyrT4vSIruflJZAW6DbFYAtG5upd5VbLgLdSS-kW3oFOvg4MuKQMS7fhMOYUQdxoKKViMv5c3g47RL1TjlrUYFhoeAdNKWmIfvHtVufh98GzTCzc63_uyqBDqHTYGJYWrvzKm-zKNoBAfLGuDViKPf7BpIPkqLwQiPB_SEzBpWTQAUjIWJiZ-gfrAnbZuTkCX3rCPHYX0YdnX70mzCUw4ISlC6lzEl9hiDUmrypuQksNMMr8REHVPD2sn0v8r3G7QkbpYLZY2pfy1rm9kE32RJ0rgRRm9nECzZUBMWMHqZAuu9nVP0tAyuY7mYBG-Nx1VSHKTf5lcSBRd18WfHEoCaUMiF3S4hr6j71YABsvSbnED8hP8ZVnHtqjrFGYBGnZ12Ysi4RNgJa3gTYVRWZpc1T2wG9T4PNTqDCfd3EVgBXAqfm9B_DnquAzZW-_ghwj-fNpVSOyad6St-WfWj6joEoasF6RxwJJfUgs_FDlL4EYW=w1274-h956-no

Posted

Kanattas ehkä laittaa se automaatti kiristin tohon kampuran ja laturin väliin  niin et tarvis kuunneella vinkuvaa remmiä

 

Posted

Hyvä paikka,moniura taitaa pysyä paremmin paikallakin kuin V-malli,muutaman kerran tieltä noukkineena tiedän,tahtoi ennen 5tuhatta lentäävaikka oli kuin kireellä.

Posted

Kanattas ehkä laittaa se automaatti kiristin tohon kampuran ja laturin väliin  niin et tarvis kuunneella vinkuvaa remmiä

 

Eikös sen voi ihan käsin kiristää sopivan kireälle niin ei vingu?? Sit jos sutii vaikka on kireällä, niin tehdään sitten muutoksia...

Posted

Ostin virranjakajan käytettynä ja jakajan ratas olikin melko kulunut. Aioin vaihtaa rattaan vanhasta jakajastani, mutta keskireikä onkin erikokoinen ja sen verran tarkasta paikasta on kyse, etten taida itse porata reikää suuremmaksi.

 

Ostoksille siis...

 

Tuossa tuo kulunut ratas:

http://pecu.kuvat.fi/kuvat/Camaro/IMG_0660.JPG/_smaller.jpg

 

Kuinkahan monella eri varrenpaksuudella noita on? 12,5mm reiällä tars olla.

 

edit: onhan noita paksuuksia näköjään, taitaa tuo 0.491 olla lähimpänä...

  • 3 weeks later...
Posted

Mahdolliset jakkarat tuli hommattua:

 

OPExRyfVhAoaH-wv3SX8Nna9x7_DQBWN7EqRcUV0swGd45XXjqOXdVeCTWyZnPKZswrdAWEfK2ZxZsABrkbE9bOYioridq7HVzj5aO2HcldwxXMMyY3PTedLzz_2T5CBYkEGHBxCEvRS3UsjnFqe1QVyFVYQbuYp8QyApqZRCLO0fzBozsrRoz7qBHy73-P4b7wRbzErLTQiRYFqcEhMG9A_kjvnscie6jzTeI2Lja8xJ-oGWoEVA8nKPY_7BPxoHQVZKEg53LP2xhw1j3Rp3S4VXpIb5dqpS1LQ1XybDQuUtPmyqwbuE3CKea-MNa1qfMwolYTr0CXwWRnuMlTbFrSuSgzetdczy9KxUERd7VE-f1J-1gmPrX9Jgd0FL975TUOwhmz2cCear5rpGEH14AxwXi1r8kiUESvsPX6RikooCtE4Bf2b0u9uwOBaFQyPOkGtRHQ3TYGpxcz8f6-t5CToTW_McP59F7ws1qdw-Xj66T1k5PqfraYtMWkWM_VrN7XZxB5aXmzBHEFoGp7XQLt33SJDliAZFDZIXB3GNpaZRiLMgg_aEP-Vaez_LlqiYKoQ=w1274-h956-no

 

Olikin melko paskaset. Purin penkit ja vein verhoilut kotio pyykkikoneeseen. Taisin vaan pestä liian lämpösessä kun kutistu melkoisesti, niin ei ihan niin hyvin istu enää, mutta on sentään puhtaat:

 

HkH4RDFYPS54OhcQ61twG4eTyBsYr4RsrLsa3Y15jOW3URheUhqVrbbkU5CWcA4YHJEDbsw4ejVHwguyfZ0y9hqa0LK8V1xrDUaZf9dODNaPoHtWZgvQb1UsSrHgL1VI_nyS2Q8ALz_VsKGVyFjtRmhkpv-81GsG3UtHBW4H_5uw9e4HSp3avvzlllhUnOmNbLEmJCqm5bichmxl8bAQ2oC1gltzdbRQCpvyCWDQXTN-PgC9yjMSjOjtGAz7HsuC0YPc0Vw1u7EPaWZt6y9_NnmQbvtqXWUzH_nvC4r8ZlTpxLCqlXJNP0bcFCeGaBkhdzgLYdMXCvEJcJSjMzG76hrU61Hi8rt6E4pwRwcleXz_tTBnrQkkUv3HtjwDSGR5xvLFszypXmBpBSRrC16HwbWskNhWjirGraXxyhw3vp_ah3VFM31TFYGdASe4T8sYNAFRpWVVX47wz1xlfptdef3U0SjM_zvrUzyVzgNPwxXDHV6q3MH_x5YiFhzFeQBUbvnSCbAjScPO3IWjC9iOYWseOCKU6miEX3XVCJQY-79m_PXGUgQDEaRuQy9KgcHLreL3=w1274-h956-no

 

7QgMofU9XP_Iv_ahoNQ53EJGeIOuc1W_nJwFdYnLiVhenBL8qRgWqBte6z_mhrbW22ZphYnizXd_kTQMAl-FEK5e9RwbRomdY_igIOEVLZ9D_Ty-oOlXUe61_ZY71eFt5_7u38WggapksDKKhkNpcOTOULDc365uW230E-kjc6S_Lp_BGn49qSkdKklyhQmzCdVB8WvUKa3bflTjmqhvL4QarFqeE1bRYDh8Kb376jINrd8RVUUtOHIO5d9hanO5YxTjgvZUN7KYF6l4wHByW8-pwME_WlMuIZWvODXWHWG0nzgNecpFV-Mb97LFAdowXHutWffeYF8azvL31ELXzChYU1bNqn-nq0glHp-rR6oZ1PELpYDfL0eRJX0-mLASfHJO2E4T47thrKzmRAl6LRBEsx6ESdNGqMFokkwJuDICv8Kzd2J_Wj8lMBfsPKq_90g0j7MtGUXicVFFkZ8iNL45ggIMmZExOhHW6V_yv_vsa_YHVL5mCHMKdvTe4D7d45elBPXHh_2bzSs_cFRVkMPXd8vCONtN1q0L9VTrglXc3RTaXbsGcBUDj8fca9zJ1bL1=w1274-h956-no

 

Moottori on nyt 5 vaille kasassa koekäyttöpukissa, eilen yöllä sain öljynpaineet koneeseen ja huomenna vois ehkä olla koekäynnistyksen aika:

 

Z8ULDkh5NeqEK91NXunH_XSNliGTBet71xmSmUEzv6ndooTzOfNNfh00cUZpGnTU_vk2sQkEe_Z7i6ZN7jUEAEHuBn02Wg2Qvqwjk6l-cE2-DnXA2vlSZlTqUK0CVutOfQ-SlUXNUDYN-62_ox7zdUYPnMfjDBd-yQxwAp89MblpZKd3z258HINUqnlT4XY8vgn5YdZhMBUnc88sYB80BRaV-Zq9g5RxlwvsTNXsEXVr2hlkTAJcK-FlalRhyBQ6mWZLngtYSWxwi0a558w0iQYSvxLBrSl1UWzOlIjUBXOHC-GRX63S9kiJAjMyp9sOR75KXyB-zCtk0sgoE2imIhLEJg9osYHhHsab0At2_RMWlwoL0hiZa0pHm1BqW4jEQ7TOnp2NnGHULMzvzbfG5RaooUVgA0FJfG96rN6b-92G7RCnEtWXwLnTdSORwxqO1St54h_lihmCtc2kUA5EBYE2PZrj9W_FlKGkIW4b9pj7ItFRQv3DQ4W99maRAMwiWHMR_WOCZ7lAjYC2kix1BSsvGZScJE2r1uDxm4hn4PkNYRd3g-WrJFU2Ut4a6SwKdQ7N=w1274-h956-no

Posted

Tästä tulee kyllä just sellanen ku pitää. Todellinen redneck-hillbilly-race-kauhu. Ihanaa.  m/  \m/

Posted

Tästä tulee kyllä just sellanen ku pitää. Todellinen redneck-hillbilly-race-kauhu. Ihanaa.  m/  \m/

Komppaan  \m/

Posted

Tästä tulee kyllä just sellanen ku pitää. Todellinen redneck-hillbilly-race-kauhu. Ihanaa.  m/  \m/

Aamen!

samaa koitan saada omaan 3geniin sitten joskus kun taaas saan aikaaseksi ja rahalliseksi siihen panostaa.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...