Senior Kirjoitettu 1. Joulukuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Joulukuuta, 2010 Otsikkoa viilattu ; oikaisin itse hieman ... Jatketaan : onko muita lähtijöitä - vai sattuuko Power Meet samalle viikonlopulle ?
-vellu Kirjoitettu 1. Joulukuuta, 2010 Kirjoitettu 1. Joulukuuta, 2010 Eiköhän sitä taas Haapsaluun mennä ... ja ruåttiin menijöille: The preliminary dates for Big Meet 2011 are July 7-8-9
TomiV Kirjoitettu 1. Joulukuuta, 2010 Kirjoitettu 1. Joulukuuta, 2010 Jos sattuis kesäloma samaan aikaan ni vois lähtee kattelemaan kanssa.
set28 Kirjoitettu 1. Joulukuuta, 2010 Kirjoitettu 1. Joulukuuta, 2010 Tod.näk Poweri kutsuu ens vuonna
Senior Kirjoitettu 1. Joulukuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Joulukuuta, 2010 Tod.näk Poweri kutsuu ens vuonna Elähän nyt : Haapsalussa piispanvirka avoimena ...
carita Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2010 Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2010 Täytyypi lähteä, katsellaan talven kuluessa millä mennään
repa Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2010 Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2010 Tää vois teoriassa olla just mahdollisen rajamailla, viikkoa ennen maallepakoa...
Pervoromanssi Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2011 Mie lähen vaikka väkisin En tosin vielä tiedä, että milloin ja miten. Eikö Setti lähde haapasaloon?
Nova Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2011 Jompaan kumpaan täytyy lähteä, Ruotsiin tai Haapsaluun.
Pervoromanssi Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2011 Sinne suunta missä juominki ja syöminki on edullisinta (ennen kaikkea juominki)
Nupa Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2011 Sinne suunta missä juominki ja syöminki on edullisinta (ennen kaikkea juominki) Saas nähä onko enää, kun ovat eurossa
Senior Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2011 Saas nähä onko enää, kun ovat eurossa On. Estoniassa keskiansiot lienee 700 €/kk ja eipä kallista kaliaa kukaan paikallinen ostaisi ... bensan hintakin on palkkatasoon nähden huikea.
Pervoromanssi Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2011 Jos kalja on kallista, niin täytyy juoda jotain muuta. Mahtuuko Seniorin kyytiin pieni, hoikka ja hyväkäytöksinen kaveri?
Senior Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2011 Jos kalja on kallista, niin täytyy juoda jotain muuta. Mahtuuko Seniorin kyytiin pieni, hoikka ja hyväkäytöksinen kaveri? Näillä näkymin kyllä ; lähtö täsmentynee lähitulevaisuudessa ...
Guest SuS Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2011 Mahtuuko Seniorin kyytiin pieni, hoikka ja hyväkäytöksinen kaveri? Mä luulin, että Sä olit itse tulossa... mutta kenelle tuossa pummaat kyytiä ?
Pervoromanssi Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2011 Itselleni tietenkin. Etkö tunnistanut kuvauksesta? Unohdin mainita, että komea se taisi vähän hämätä.
-vellu Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2011 Itselleni tietenkin. Etkö tunnistanut kuvauksesta? Unohdin mainita, että komea se taisi vähän hämätä.
set28 Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 2011 Tämä tuli kuitenkin ajankohtaiseksi.Pitäähän teitä jonkun siel vahtia
carita Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 2011 Tämä tuli kuitenkin ajankohtaiseksi.Pitäähän teitä jonkun siel vahtia tänä vuonna et kirjaudu mun nimellä hotlaan ... ethän?
repa Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 2011 tänä vuonna et kirjaudu mun nimellä hotlaan ... ethän? http://www.cosgan.de/images/midi/froehlich/g005.gif osaan jotenkin kuvitella. Mitäs N tykkäs uudesta huonekaverista
carita Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 2011 http://www.cosgan.de/images/midi/froehlich/g005.gif osaan jotenkin kuvitella. Mitäs N tykkäs uudesta huonekaverista Ei se menny niin . Moltiin toises hotlas N:n kaa, Setti oli mun nimellä kirjoilla jo lokakuussa varatussa huoneessa.
Guest SuS Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 2011 Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 2011 Ei se menny niin . Moltiin toises hotlas N:n kaa, Setti oli mun nimellä kirjoilla jo lokakuussa varatussa huoneessa. Ja yhtenä kesänä Setti ei kertaakaan päässyt omaan hotsahuoneeseen yöksi kun huoneen toinen asukas oli siellä lukkojen takana koomassa, eikä näinollen ikinä avannut ovea Setille... Nooh, siksipä hän asui meidän hotsassa.. MUTTA meidän hotellissa oli Setin mukaan oikein hyvät aamiaiset
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään