Guest SuS Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2011 Seuraavaksi se perinteinen perjantaipizza... varmaan viidettä vuotta samassa paikassa.
Guest SuS Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2011 Mojitobaarissa ollaan jo ihan kanta-asiakkaita.. silti ei keneklläkään porttikieltoa (mitä pidän ihmeenä)
Guest SuS Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2011 Drinksut siellä on näin vahvoja.... ( 4 cl:n mittaa ei käytetä vaan viinaa kaadetaan aika löysin rantein)
Guest SuS Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2011 Telttailualueella käytiin pe yönä hortoilemassa eestakas.. ja äkkiä takaisin baariin...
Guest SuS Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2011 Ja ekan illan päätteeksi hempeisiin tunnelmiin
Guest SuS Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2011 Lauantaina päivällä autojen ohella veneitä
Guest SuS Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2011 Monipuolisin autonäyttely taisi olla Hotel Spa Laineen parkkipaikalla
Guest SuS Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2011 Eroottisia taidekuvia intouduttiin fotaamaan Mojitopaikassa
Guest SuS Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2011 Hekoti hekoti... joku murjaissut taas jonkun hyvän jutun
Lara Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2011 Drinksut siellä on näin vahvoja.... ( 4 cl:n mittaa ei käytetä vaan viinaa kaadetaan aika löysin rantein) Toi paukku oli kyllä semmonen "makuelämys" että huh huh. Jokainen hörppy oli yhtä pelottava
Lara Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2011 Laitetaanko tuosta nyt ensi alkuun vaikka 3x3 hengen huoneita varaukseen? Mä voin varata kun toi Haapsalun hommakin meni putkeen. Meni väärälle saarellekkin... No mut jos katsoo asioita positiiviselta puolelta niin hotla oli varattu sentään samasta maasta mitä nyt pienistä välimatkoista
kaierkki Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2011 Juu, kiitos ja anteeksi kaikille vaan seurasta
set28 Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2011 Se mikä tuol on kyl tosi positiivista,niin tuol ei todellakaan näy mitään etnisten ryhmien edustajia.
Senior Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2011 Aivan. Ei näkynyt ainuttakaan Afrikan- tms. suunnasta tullutta
repa Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2011 Aivan. Ei näkynyt ainuttakaan Afrikan- tms. suunnasta tullutta Eli tekö olitte kylän ainoat "etniset"
Senior Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2011 Eli tekö olitte kylän ainoat "etniset" Naulan kantaan : "Etninen ryhmä eli kansa tai kansallisuus on joukko ihmisiä, jotka muiden mielestä muodostavat erillisen ryhmän kielen, uskonnon, alkuperämaan tai kulttuurin perusteella, jotka itse katsovat muodostavansa erillisen ryhmän ja jotka osallistuvat yhteiseen kulttuuriin tai alkuperään perustuviin toimintoihin"
repa Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2011 Naulan kantaan : "Etninen ryhmä eli kansa tai kansallisuus on joukko ihmisiä, jotka muiden mielestä muodostavat erillisen ryhmän kielen, uskonnon, alkuperämaan tai kulttuurin perusteella, jotka itse katsovat muodostavansa erillisen ryhmän ja jotka osallistuvat yhteiseen kulttuuriin tai alkuperään perustuviin toimintoihin" Haa: Te haluta olla neekereitä, niin neekereitä
set28 Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2011 Tässä linkki tohon listaan,mistä oli ruokapöydässä puhe takastulo matkal http://personal.inet.fi/bailu/tiger/kakka.htm
Senior Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2011 Muistan elävästi ...
-vellu Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2011 Tässä linkki tohon listaan,mistä oli ruokapöydässä puhe takastulo matkal http://personal.inet.fi/bailu/tiger/kakka.htm Varsin perusteellista analyysia
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään