Jump to content

AMERICAN BEAUTY CAR SHOW - 08.-10.07.2011 - Haapsalu, Viro


Recommended Posts

Kirjoitettu

Seuraavaksi se perinteinen perjantaipizza... varmaan viidettä vuotta samassa paikassa.

Haapsalu_ABCS2011_8-10.72011_045_Small.jpg}

  • Replies 146
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Senior

    35

  • repa

    17

  • -vellu

    13

  • set28

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Mojitobaarissa ollaan jo ihan kanta-asiakkaita.. silti ei keneklläkään porttikieltoa (mitä pidän ihmeenä)

Haapsalu_ABCS2011_8-10.72011_052_Small.jpg}

Kirjoitettu

Drinksut siellä on näin vahvoja.... ( 4 cl:n mittaa ei käytetä vaan viinaa kaadetaan aika löysin rantein)

Haapsalu_ABCS2011_8-10.72011_049_Small.jpg}

Kirjoitettu

Telttailualueella käytiin pe yönä hortoilemassa eestakas.. ja äkkiä takaisin baariin...

Haapsalu_ABCS2011_8-10.72011_063_Small.jpg}

Kirjoitettu

Monipuolisin autonäyttely taisi olla Hotel Spa Laineen parkkipaikalla

Haapsalu_ABCS2011_8-10.72011_098_Small.jpg}

Kirjoitettu

Drinksut siellä on näin vahvoja.... ( 4 cl:n mittaa ei käytetä vaan viinaa kaadetaan aika löysin rantein)

 

Toi paukku oli kyllä semmonen "makuelämys" että huh huh. Jokainen hörppy oli yhtä pelottava  :o

Kirjoitettu

Laitetaanko tuosta nyt ensi alkuun vaikka 3x3 hengen huoneita varaukseen? Mä voin varata kun toi Haapsalun hommakin meni putkeen. ;D Meni väärälle saarellekkin... :W

 

No mut jos katsoo asioita positiiviselta puolelta niin hotla oli varattu sentään samasta maasta  m/ mitä nyt pienistä välimatkoista  ;D

Kirjoitettu

Se mikä tuol on kyl tosi positiivista,niin tuol ei todellakaan näy mitään etnisten ryhmien edustajia.  m/

 

Kirjoitettu

Aivan. Ei näkynyt ainuttakaan Afrikan- tms. suunnasta tullutta  m/

 

Kirjoitettu

Aivan. Ei näkynyt ainuttakaan Afrikan- tms. suunnasta tullutta   m/

 

Eli tekö olitte kylän ainoat "etniset"  ???
Kirjoitettu

Eli tekö olitte kylän ainoat "etniset"  ???

 

Naulan kantaan :

 

"Etninen ryhmä eli kansa tai kansallisuus on joukko ihmisiä, jotka muiden mielestä muodostavat erillisen ryhmän kielen, uskonnon, alkuperämaan tai kulttuurin perusteella, jotka itse katsovat muodostavansa erillisen ryhmän ja jotka osallistuvat yhteiseen kulttuuriin tai alkuperään perustuviin toimintoihin"

 

Kirjoitettu

Naulan kantaan :

 

"Etninen ryhmä eli kansa tai kansallisuus on joukko ihmisiä, jotka muiden mielestä muodostavat erillisen ryhmän kielen, uskonnon, alkuperämaan tai kulttuurin perusteella, jotka itse katsovat muodostavansa erillisen ryhmän ja jotka osallistuvat yhteiseen kulttuuriin tai alkuperään perustuviin toimintoihin"

 

Haa: Te haluta olla neekereitä, niin neekereitä  ;D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...