Jump to content

AMERICAN BEAUTY CAR SHOW - 08.-10.07.2011 - Haapsalu, Viro


Recommended Posts

  • Replies 146
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Senior

    35

  • repa

    17

  • -vellu

    13

  • set28

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Paita täytyy varmaan tänä vuonna ostaa   :W

 

Yhdyn. Ja sellane rengashaarniska ...

 

Kirjoitettu

Laivaliput ja autopaikka varattuna, klo 14 lähtö perjantaina Tallinkilla ja paluu 17.30... :W

 

Taitaa olla taas suht. hapokas reissu tuloillaan. ;D

Kirjoitettu

Taitaa olla taas suht. hapokas reissu tuloillaan. ;D

 

Ainahan nuo Haapsalun retket ....  :W ::)

  • 4 weeks later...
Kirjoitettu

Siis täähän on jo ens viikolla  :o              ...kohta on syksy  :'(

Kirjoitettu

Pervo vetäytyy tämän vuoden kinkereistä. Kiitos Seniorille ja Spiderille kyyti tarjouksesta. Syökää, juokaa ja na.......uttikaa minunkin puolesta. Jos luoja ja vaimo suo, niin teen comebackin ensi vuoden kinkereihin. Hyvää kesää, kiitos ja anteeksi.  m/  *clap*

Kirjoitettu

No voi p***e !  Mutta : asiat tärkeysjärjestykseen - jollei tänä- niin ensi vuonna, vai ...    m/

 

Kirjoitettu

Siis täähän on jo ens viikolla  :o               ...kohta on syksy  :'(

Pysyn kotona. Valitettavasti.
Kirjoitettu

Pysyn kotona. Valitettavasti.

Ellei sitten jotenkin onnistu luikerteleminen perjantaiaamuna jonkun kyydissä autolla...  :W    Laivalippu varmaan tarttee hommata ja hotelli. Takaisinkin pitäis päästä. On tämä ulkomaanmatkailu aivan sairaan vaikeeta  :o
Kirjoitettu

No voi p***e !  Mutta : asiat tärkeysjärjestykseen - jollei tänä- niin ensi vuonna, vai ...    m/

 

 

Haikein mielin jätän reissun väliin, mutta hallituksen painostus oli niin kovaa, että vahvakin mies siinä murtuu. Ensi vuonna palaan vuoden vanhempana (en viisaampana) ryyppään kahta kauheammin (aloitan viikkoa aikaisemmin ja lopetan viikkoa myöhemmin) ja jutut on kaksin verroin tyhmempiä. Kerro Seniori morsiammellesi terveisiä, jos se on vielä hengissä, tosin en ole varma, että se oli silloinkaan enään hengissä, kun ensi kerran kohtasitte. Kiitän ja kuittaan  \m/

Kirjoitettu

On tämä ulkomaanmatkailu aivan sairaan vaikeeta  :o

Liian vaikeata on.  Pysyn kotona. Seuraan tapahtumia etänä.  Pitäkää hauskaa!
Kirjoitettu

Liian vaikeata on.  Pysyn kotona. Seuraan tapahtumia etänä.  Pitäkää hauskaa!

 

Täh ?  On kyytiä ja hyvää seuraa .... 

Kirjoitettu

Täh ?   On kyytiä ja hyvää seuraa .... 

Niistä iso kiitos, vaikka jäävätkin käyttämättä  :-*
Kirjoitettu

Niistä iso kiitos, vaikka jäävätkin käyttämättä  :-*

 

Ja voi olla, että omakin kyyti jää käyttämättä ...  pirssi ei vieläkään katsastuksesta läpi  ( käsijarru ) ja laivaan ei pääse katsastamattomalla autolla ...  m-

 

Kirjoitettu

Ja voi olla, että omakin kyyti jää käyttämättä ...  pirssi ei vieläkään katsastuksesta läpi  ( käsijarru ) ja laivaan ei pääse katsastamattomalla autolla ...   m-

 

 

Eipä ne ole otetta katselleet :D

Kirjoitettu

Eipä ne ole otetta katselleet :D

 

Eipä mutta nykyään suora yhteys Trafiin .... ( sanoi katsastussetä )

 

 

Kirjoitettu

Ehkä sittenkin matkaan ...  m/  Tsäärvoosta positiivista viestiä  *clap*

 

Kirjoitettu

Eilen lähdettiin paatilla kohti Eestiä. Porkkalassa yötä. Vähän pommiin nukuttiin, ny seilataan Paldiskin ohi kohti Haapsalua. Siellä huomenna S/y Neptunan päällystö (JJ) ja miehistö (mie) toivottavat Teidät teretulemast päikepaisteiseen Haapsaluun iloiseksi viikonlopuksi.  .. Ellei sitten just puhkea kapina laivalla, miehistö menee lakkoon ellei päällystö lisää juoma-annosten määrää..

Kirjoitettu

Eilen lähdettiin paatilla kohti Eestiä. Porkkalassa yötä. Vähän pommiin nukuttiin, ny seilataan Paldiskin ohi kohti Haapsalua. Siellä huomenna S/y Neptunan päällystö (JJ) ja miehistö (mie) toivottavat Teidät teretulemast päikepaisteiseen Haapsaluun iloiseksi viikonlopuksi.  .. Ellei sitten just puhkea kapina laivalla, miehistö menee lakkoon ellei päällystö lisää juoma-annosten määrää..

 

Mihin aikaan ootte Haapsalussa? Tiina on siellä kans jo tänään. Me tullaan vasta huomenna iltasella.

Kirjoitettu

Juuri niin ja onko rommia tarpeeksi ?  Kumpi soittaa lasit  ( onkos se kolmen tunnin välein ...)

 

Kirjoitettu

Ollaan yöllä perillä jos jaksetaan sinne asti. Tai jäädään yöksi jonnekin ja ap vasta Haapsaluun. Katsotaan miten tuulta riittää ( juomat ja kunto ei lopu, just Himos ja juhannus reenattu). Kapinaakaan ei tullut kun kapo just palkitsi erikoisviskiannoksella hyvin tehdystä vahauksesta, sitbrunnin vahasin tiptop täss matkalla. Sit kun ajatte Tallinnassa rantaa, niin katsokaa jos näette Queen Elisabet -paatin. Vhf:n mukaan on siellä nyt.

Kirjoitettu

Eilen lähdettiin paatilla kohti Eestiä. Porkkalassa yötä. Vähän pommiin nukuttiin, ny seilataan Paldiskin ohi kohti Haapsalua. Siellä huomenna S/y Neptunan päällystö (JJ) ja miehistö (mie) toivottavat Teidät teretulemast päikepaisteiseen Haapsaluun iloiseksi viikonlopuksi.  .. Ellei sitten just puhkea kapina laivalla, miehistö menee lakkoon ellei päällystö lisää juoma-annosten määrää..

Ihana :-*

Kirjoitettu

No niin :

 

 

 

Vasemmalla vähän turhan tarkka rajaus, mutta oletan pe olevan noin 25 ::)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...