set28 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2011 Paita täytyy varmaan tänä vuonna ostaa
Senior Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2011 Paita täytyy varmaan tänä vuonna ostaa Yhdyn. Ja sellane rengashaarniska ...
Nova Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2011 Laivaliput ja autopaikka varattuna, klo 14 lähtö perjantaina Tallinkilla ja paluu 17.30... Taitaa olla taas suht. hapokas reissu tuloillaan.
Senior Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2011 Taitaa olla taas suht. hapokas reissu tuloillaan. Ainahan nuo Haapsalun retket ....
repa Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2011 Siis täähän on jo ens viikolla ...kohta on syksy :'(
Pervoromanssi Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2011 Pervo vetäytyy tämän vuoden kinkereistä. Kiitos Seniorille ja Spiderille kyyti tarjouksesta. Syökää, juokaa ja na.......uttikaa minunkin puolesta. Jos luoja ja vaimo suo, niin teen comebackin ensi vuoden kinkereihin. Hyvää kesää, kiitos ja anteeksi.
Senior Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Heinäkuuta, 2011 No voi p***e ! Mutta : asiat tärkeysjärjestykseen - jollei tänä- niin ensi vuonna, vai ...
repa Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2011 Siis täähän on jo ens viikolla ...kohta on syksy :'( Pysyn kotona. Valitettavasti.
repa Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2011 Pysyn kotona. Valitettavasti. Ellei sitten jotenkin onnistu luikerteleminen perjantaiaamuna jonkun kyydissä autolla... Laivalippu varmaan tarttee hommata ja hotelli. Takaisinkin pitäis päästä. On tämä ulkomaanmatkailu aivan sairaan vaikeeta
Pervoromanssi Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2011 No voi p***e ! Mutta : asiat tärkeysjärjestykseen - jollei tänä- niin ensi vuonna, vai ... Haikein mielin jätän reissun väliin, mutta hallituksen painostus oli niin kovaa, että vahvakin mies siinä murtuu. Ensi vuonna palaan vuoden vanhempana (en viisaampana) ryyppään kahta kauheammin (aloitan viikkoa aikaisemmin ja lopetan viikkoa myöhemmin) ja jutut on kaksin verroin tyhmempiä. Kerro Seniori morsiammellesi terveisiä, jos se on vielä hengissä, tosin en ole varma, että se oli silloinkaan enään hengissä, kun ensi kerran kohtasitte. Kiitän ja kuittaan
repa Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2011 On tämä ulkomaanmatkailu aivan sairaan vaikeeta Liian vaikeata on. Pysyn kotona. Seuraan tapahtumia etänä. Pitäkää hauskaa!
Senior Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2011 Liian vaikeata on. Pysyn kotona. Seuraan tapahtumia etänä. Pitäkää hauskaa! Täh ? On kyytiä ja hyvää seuraa ....
z 28 jari Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2011 Ottakaa ilo irti.Me lähetään tukemaan reikkaa...
repa Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2011 Täh ? On kyytiä ja hyvää seuraa .... Niistä iso kiitos, vaikka jäävätkin käyttämättä
Senior Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2011 Niistä iso kiitos, vaikka jäävätkin käyttämättä Ja voi olla, että omakin kyyti jää käyttämättä ... pirssi ei vieläkään katsastuksesta läpi ( käsijarru ) ja laivaan ei pääse katsastamattomalla autolla ...
-vellu Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2011 Ja voi olla, että omakin kyyti jää käyttämättä ... pirssi ei vieläkään katsastuksesta läpi ( käsijarru ) ja laivaan ei pääse katsastamattomalla autolla ... Eipä ne ole otetta katselleet
Senior Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2011 Eipä ne ole otetta katselleet Eipä mutta nykyään suora yhteys Trafiin .... ( sanoi katsastussetä )
Senior Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2011 Ehkä sittenkin matkaan ... Tsäärvoosta positiivista viestiä
Guest SuS Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2011 Eilen lähdettiin paatilla kohti Eestiä. Porkkalassa yötä. Vähän pommiin nukuttiin, ny seilataan Paldiskin ohi kohti Haapsalua. Siellä huomenna S/y Neptunan päällystö (JJ) ja miehistö (mie) toivottavat Teidät teretulemast päikepaisteiseen Haapsaluun iloiseksi viikonlopuksi. .. Ellei sitten just puhkea kapina laivalla, miehistö menee lakkoon ellei päällystö lisää juoma-annosten määrää..
-vellu Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2011 Eilen lähdettiin paatilla kohti Eestiä. Porkkalassa yötä. Vähän pommiin nukuttiin, ny seilataan Paldiskin ohi kohti Haapsalua. Siellä huomenna S/y Neptunan päällystö (JJ) ja miehistö (mie) toivottavat Teidät teretulemast päikepaisteiseen Haapsaluun iloiseksi viikonlopuksi. .. Ellei sitten just puhkea kapina laivalla, miehistö menee lakkoon ellei päällystö lisää juoma-annosten määrää.. Mihin aikaan ootte Haapsalussa? Tiina on siellä kans jo tänään. Me tullaan vasta huomenna iltasella.
Senior Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2011 Juuri niin ja onko rommia tarpeeksi ? Kumpi soittaa lasit ( onkos se kolmen tunnin välein ...)
Guest SuS Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2011 Ollaan yöllä perillä jos jaksetaan sinne asti. Tai jäädään yöksi jonnekin ja ap vasta Haapsaluun. Katsotaan miten tuulta riittää ( juomat ja kunto ei lopu, just Himos ja juhannus reenattu). Kapinaakaan ei tullut kun kapo just palkitsi erikoisviskiannoksella hyvin tehdystä vahauksesta, sitbrunnin vahasin tiptop täss matkalla. Sit kun ajatte Tallinnassa rantaa, niin katsokaa jos näette Queen Elisabet -paatin. Vhf:n mukaan on siellä nyt.
carita Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2011 Eilen lähdettiin paatilla kohti Eestiä. Porkkalassa yötä. Vähän pommiin nukuttiin, ny seilataan Paldiskin ohi kohti Haapsalua. Siellä huomenna S/y Neptunan päällystö (JJ) ja miehistö (mie) toivottavat Teidät teretulemast päikepaisteiseen Haapsaluun iloiseksi viikonlopuksi. .. Ellei sitten just puhkea kapina laivalla, miehistö menee lakkoon ellei päällystö lisää juoma-annosten määrää.. Ihana
-vellu Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2011 No niin : Vasemmalla vähän turhan tarkka rajaus, mutta oletan pe olevan noin 25
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään