Jump to content

AMERICAN BEAUTY CAR SHOW - 08.-10.07.2011 - Haapsalu, Viro


Recommended Posts

Kirjoitettu

Vasemmalla vähän turhan tarkka rajaus, mutta oletan pe olevan noin 25 ::)

 

Miten se noin kävi ...  ja joo : 25 C on tuo toiseksi ylin viiva.

  • Replies 146
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Senior

    35

  • repa

    17

  • -vellu

    13

  • set28

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Ja  toi la sadekuuro,jos ees sataa,tekee varmaan ihan hyvää helteenkeskellä

Kirjoitettu

Ja  toi la sadekuuro,jos ees sataa,tekee varmaan ihan hyvää helteenkeskellä

...jos muistaa laittaa kattopalat paikoilleen ja ikkunat kiinni...  :W
Kirjoitettu

Ja  toi la sadekuuro,jos ees sataa,tekee varmaan ihan hyvää helteenkeskellä

 

Joo - pitää se kerran viikonlopussa paita vaihtaa  :)

Kirjoitettu

...jos muistaa laittaa kattopalat paikoilleen ja ikkunat kiinni...  :W

niin tai,jos ikkunat pysyis tälkertaa ehjinä.  :W
Kirjoitettu

jassoo, että hellettä pukkaa.. No tietenkin juu, tunnistatte meidät merenkävijät heti saappaista, sadetakeista ja syydvestistä.. Sadetakin alla vielä pervosti lämpökerrasto.. Mutta asiaan: helle on synonyymi janolle..  no oikeesti tänään ei o merelläkään tarvinnut vaatetta kuin enintään häveliäisyyssyistä.. Juu ei tu kuvia.

Kirjoitettu

Lämmintä näyttää olevan ja raikastavia kuuroja tms. välillä.

Haapsalu_kelia_viikonlopuksi.JPG}

Kirjoitettu

Seniorikin sai kuulemma aamulla leiman paperiin ja pääsi matkaan  m/

Kirjoitettu

Seniorikin sai kuulemma aamulla leiman paperiin ja pääsi matkaan  m/

 

*clap*

Kirjoitettu

Hiukan v..... jäädä tänne rannalle ruikuttamaan. Täytyy tempasta illalla pullo kosanderia ja leipoa akkaa käkättimeen, niin eiköhän se taas iloksi muutu. Oikein paskaa reissua kaikille Haapsaluun lähtijöille ja haistakaa ......... *clap*

 

Nimimerkki

Miten niin katkera

Kirjoitettu

Hiukan v..... jäädä tänne rannalle ruikuttamaan. Täytyy tempasta illalla pullo kosanderia ja leipoa akkaa käkättimeen, niin eiköhän se taas iloksi muutu. Oikein paskaa reissua kaikille Haapsaluun lähtijöille ja haistakaa ......... *clap*

 

Nimimerkki

Miten niin katkera

Niin paljon me Sinua kaivataan.. Rai rai rai.. Rannassa huurteisella ja sää Haapsalussa tosi ( liian ) kuuma. Pitänee ottaa kamera följyyn ja lähteä lampsimaan kaupungille. Onneksi monta janonsammutuspaikkaa matkalla.
Kirjoitettu

;D tänne olis kyllä pitänny lähteä

 

Vettä siellä vaan kurpattiin...

Haapsalu_ABCS2011_8-10.72011_118_Medium.jpg}

Kirjoitettu

Tapahtuman väkimäärä oli kärsinyt inflaation, tapahtuman konsepti oli muuttunut hurjasti. MUTTA edelleen oli tosi hauskaa, naurettiin rätkätettiin kyllä pari päivää ja yötä oikein urakallla. Kiitos aivan hulvattomasta seurasta asianosaisille; Senior, Nova, Mari, Set, Vellu ja Tiina... olette kyllä hassuja  ;D

 

Perjantain ohjelma oli ainoastaan telttailualue, jossa pääsylipun lunastamalla sai nähdä Saku-olutteltan, bajamajoja ja eestiläisiä käyttöjenkkejä.. eli ihan turhaa... sieltä mentiin takaisin baariin.

 

Lauantaina Linnoituksen sisällä oli illalla autonäyttely, mutta entisenkaltaisesta tapahtuma oli kaukana kuin yö päivästä. Paljon oli tyhjää ja oikeastaan ainoat näkemisen arvoiset biilit oli Vuorenmäen Mikan pikkis ja Kaierkin Camaro. Joten lähdettiin taas takaisin baariin.

Haapsalu_ABCS2011_8-10.72011_122_Medium.jpg}

Kirjoitettu

Kotiuduttu reilu puoltuntii sit.Ihan hauskaa oli ja naurettuu tuli kyl riittävästi.Jokin tos tapahtumassa oli kyl tänävuonna päin p:tä,jotenkin oli vaisumpaa tai jotain.Päätettiinkin porukalla,et ens vuonna menemme till Västerås

Kirjoitettu

Kukas lähtee vetämään porukkaa kimppakyydillä (bussi) Powermeettiin. Siellä on ainakin AUTOJA tarpeeksi.  Ja kieltäkin osaa kaikki pakkokoulua käyneet.  m/

Kirjoitettu

Kukas lähtee vetämään porukkaa kimppakyydillä (bussi) Powermeettiin.

Miksi ihmeessä bussilla ?

Kirjoitettu

Kotiuduttu reilu puoltuntii sit.Ihan hauskaa oli ja naurettuu tuli kyl riittävästi.Jokin tos tapahtumassa oli kyl tänävuonna päin p:tä,jotenkin oli vaisumpaa tai jotain.Päätettiinkin porukalla,et ens vuonna menemme till Västerås

 

Laitetaanko tuosta nyt ensi alkuun vaikka 3x3 hengen huoneita varaukseen? Mä voin varata kun toi Haapsalun hommakin meni putkeen. ;D Meni väärälle saarellekkin... :W

Kirjoitettu

Laitetaanko tuosta nyt ensi alkuun vaikka 3x3 hengen huoneita varaukseen? Mä voin varata kun toi Haapsalun hommakin meni putkeen. ;D Meni väärälle saarellekkin... :W

 

Heh-hee !  3*3 hengen huoneita ...  Nova pääsi tottumaan kimppakivaan  ;D

 

Mä haluun yksiön    \m/

 

Kirjoitettu

Fotattukin reissussa on..

Tällainen ilmestyi vierasvenesatamaan pe-yönä. 70-jalkainen Azimut matkalla ryssiin.

Haapsalu_ABCS2011_8-10.72011_078_Small.jpg}

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...