Senior Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2011 Vasemmalla vähän turhan tarkka rajaus, mutta oletan pe olevan noin 25 Miten se noin kävi ... ja joo : 25 C on tuo toiseksi ylin viiva.
set28 Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2011 Ja toi la sadekuuro,jos ees sataa,tekee varmaan ihan hyvää helteenkeskellä
repa Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2011 Ja toi la sadekuuro,jos ees sataa,tekee varmaan ihan hyvää helteenkeskellä ...jos muistaa laittaa kattopalat paikoilleen ja ikkunat kiinni...
-vellu Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2011 Ja toi la sadekuuro,jos ees sataa,tekee varmaan ihan hyvää helteenkeskellä Joo - pitää se kerran viikonlopussa paita vaihtaa
set28 Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2011 ...jos muistaa laittaa kattopalat paikoilleen ja ikkunat kiinni... niin tai,jos ikkunat pysyis tälkertaa ehjinä.
Guest SuS Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2011 jassoo, että hellettä pukkaa.. No tietenkin juu, tunnistatte meidät merenkävijät heti saappaista, sadetakeista ja syydvestistä.. Sadetakin alla vielä pervosti lämpökerrasto.. Mutta asiaan: helle on synonyymi janolle.. no oikeesti tänään ei o merelläkään tarvinnut vaatetta kuin enintään häveliäisyyssyistä.. Juu ei tu kuvia.
-vellu Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2011 Lämmintä näyttää olevan ja raikastavia kuuroja tms. välillä.
Nupa Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2011 Seniorikin sai kuulemma aamulla leiman paperiin ja pääsi matkaan
-vellu Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2011 Seniorikin sai kuulemma aamulla leiman paperiin ja pääsi matkaan
Pervoromanssi Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2011 Hiukan v..... jäädä tänne rannalle ruikuttamaan. Täytyy tempasta illalla pullo kosanderia ja leipoa akkaa käkättimeen, niin eiköhän se taas iloksi muutu. Oikein paskaa reissua kaikille Haapsaluun lähtijöille ja haistakaa ......... Nimimerkki Miten niin katkera
Guest SuS Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2011 Hiukan v..... jäädä tänne rannalle ruikuttamaan. Täytyy tempasta illalla pullo kosanderia ja leipoa akkaa käkättimeen, niin eiköhän se taas iloksi muutu. Oikein paskaa reissua kaikille Haapsaluun lähtijöille ja haistakaa ......... Nimimerkki Miten niin katkera Niin paljon me Sinua kaivataan.. Rai rai rai.. Rannassa huurteisella ja sää Haapsalussa tosi ( liian ) kuuma. Pitänee ottaa kamera följyyn ja lähteä lampsimaan kaupungille. Onneksi monta janonsammutuspaikkaa matkalla.
zodiack Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2011 Auton pesua... tänne olis kyllä pitänny lähteä
Guest SuS Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2011 tänne olis kyllä pitänny lähteä Vettä siellä vaan kurpattiin...
Guest SuS Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2011 Tapahtuman väkimäärä oli kärsinyt inflaation, tapahtuman konsepti oli muuttunut hurjasti. MUTTA edelleen oli tosi hauskaa, naurettiin rätkätettiin kyllä pari päivää ja yötä oikein urakallla. Kiitos aivan hulvattomasta seurasta asianosaisille; Senior, Nova, Mari, Set, Vellu ja Tiina... olette kyllä hassuja Perjantain ohjelma oli ainoastaan telttailualue, jossa pääsylipun lunastamalla sai nähdä Saku-olutteltan, bajamajoja ja eestiläisiä käyttöjenkkejä.. eli ihan turhaa... sieltä mentiin takaisin baariin. Lauantaina Linnoituksen sisällä oli illalla autonäyttely, mutta entisenkaltaisesta tapahtuma oli kaukana kuin yö päivästä. Paljon oli tyhjää ja oikeastaan ainoat näkemisen arvoiset biilit oli Vuorenmäen Mikan pikkis ja Kaierkin Camaro. Joten lähdettiin taas takaisin baariin.
set28 Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2011 Kotiuduttu reilu puoltuntii sit.Ihan hauskaa oli ja naurettuu tuli kyl riittävästi.Jokin tos tapahtumassa oli kyl tänävuonna päin p:tä,jotenkin oli vaisumpaa tai jotain.Päätettiinkin porukalla,et ens vuonna menemme till Västerås
repa Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2011 Kukas lähtee vetämään porukkaa kimppakyydillä (bussi) Powermeettiin. Siellä on ainakin AUTOJA tarpeeksi. Ja kieltäkin osaa kaikki pakkokoulua käyneet.
Guest SuS Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2011 Kukas lähtee vetämään porukkaa kimppakyydillä (bussi) Powermeettiin. Miksi ihmeessä bussilla ?
Guest SuS Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2011 Netistä löytyi kuvalinkki http://reginabauer.blogspot.com/2011/07/american-beauty-car-show-2011.html
repa Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2011 Miksi ihmeessä bussilla ? Jaa. Kaikki selvinpäin koko matkan?
Nova Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2011 Kotiuduttu reilu puoltuntii sit.Ihan hauskaa oli ja naurettuu tuli kyl riittävästi.Jokin tos tapahtumassa oli kyl tänävuonna päin p:tä,jotenkin oli vaisumpaa tai jotain.Päätettiinkin porukalla,et ens vuonna menemme till Västerås Laitetaanko tuosta nyt ensi alkuun vaikka 3x3 hengen huoneita varaukseen? Mä voin varata kun toi Haapsalun hommakin meni putkeen. Meni väärälle saarellekkin...
Senior Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2011 Laitetaanko tuosta nyt ensi alkuun vaikka 3x3 hengen huoneita varaukseen? Mä voin varata kun toi Haapsalun hommakin meni putkeen. Meni väärälle saarellekkin... Heh-hee ! 3*3 hengen huoneita ... Nova pääsi tottumaan kimppakivaan Mä haluun yksiön
Guest SuS Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2011 Fotattukin reissussa on.. Tällainen ilmestyi vierasvenesatamaan pe-yönä. 70-jalkainen Azimut matkalla ryssiin.
Guest SuS Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2011 Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2011 Perjantain alkuillassa toimintasuunnitelman tekoa
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään