markoyt Posted December 27, 2010 Author Posted December 27, 2010 Ja lisää kuvia, kiitos... Aika paljon pintaruostetta peltien ja palkkien välissä.Purin ja hiekkapuhalsin koko perän,vaihdoin sisemmän -ja ulomman takahiekkapellin.Kaikki pellit ja kori maalattu sinkkipolypastalla puhalluksen jälkeen.Pinnat vedetty 2k puolikiiltävä mustalla....siis palkit ja kotelot pintamaalattu myös sisäpuolelta ennen kotelo suojausta...
markoyt Posted December 27, 2010 Author Posted December 27, 2010 Aika paljon pintaruostetta peltien ja palkkien välissä.Purin ja hiekkapuhalsin koko perän,vaihdoin sisemmän -ja ulomman takahiekkapellin.Kaikki pellit ja kori maalattu sinkkipolypastalla puhalluksen jälkeen.Pinnat vedetty 2k puolikiiltävä mustalla....siis palkit ja kotelot pintamaalattu myös sisäpuolelta ennen kotelo suojausta... Sisäpuolelta...
markoyt Posted December 27, 2010 Author Posted December 27, 2010 Sisäpuolelta... Tässä pintapelti ennen tinausta....
markoyt Posted December 27, 2010 Author Posted December 27, 2010 Tässä pintapelti ennen tinausta.... Lähtökohtahan oli 1 1/2 vuotta sitten juuri katsastettu ja "ruosteeton"....kuukauden ajelun jälkeen täysin osiksi ja alko vaan kummasti sitä ruostetta löytyyn....Tulee uudet ovipellit (alasaumat turvonnut),helmakotelot (sisäpuolella ruostetta,mutta ei reikiä,tailpanel..jne.jne)koko korin puhallus (ulkoa,sisältä.konehuone.jne)Alustan osat kaikki puhallettu ja maalattu alkuper.sävyillä.Alusta kasataan vain uusilla nivelillä,puslilla,pulteilla,iskarit ja jouset eli kaikki tulee uutta tai uutta vastaavaa.Vaikka aiemmin jo ollut 3 trans amia ja 2camaroa nii eipä oo tällain vielä yhtään nuohottu ;D
markoyt Posted December 27, 2010 Author Posted December 27, 2010 Aika paljon pintaruostetta peltien ja palkkien välissä.Purin ja hiekkapuhalsin koko perän,vaihdoin sisemmän -ja ulomman takahiekkapellin.Kaikki pellit ja kori maalattu sinkkipolypastalla puhalluksen jälkeen.Pinnat vedetty 2k puolikiiltävä mustalla....siis palkit ja kotelot pintamaalattu myös sisäpuolelta ennen kotelo suojausta... joitain maalattuja osia....
Sarita Posted December 27, 2010 Posted December 27, 2010 Lähtökohtahan oli 1 1/2 vuotta sitten juuri katsastettu ja "ruosteeton"....kuukauden ajelun jälkeen täysin osiksi ja alko vaan kummasti sitä ruostetta löytyyn....Tulee uudet ovipellit (alasaumat turvonnut),helmakotelot (sisäpuolella ruostetta,mutta ei reikiä,tailpanel..jne.jne)koko korin puhallus (ulkoa,sisältä.konehuone.jne)Alustan osat kaikki puhallettu ja maalattu alkuper.sävyillä.Alusta kasataan vain uusilla nivelillä,puslilla,pulteilla,iskarit ja jouset eli kaikki tulee uutta tai uutta vastaavaa.Vaikka aiemmin jo ollut 3 trans amia ja 2camaroa nii eipä oo tällain vielä yhtään nuohottu ;D Meinaatko pitää ton värin? On nimittäin bueno!
markoyt Posted December 27, 2010 Author Posted December 27, 2010 Ostin auton nimenomaan sen värin takia alkuperäinen solar gold....eli gold edition trans am:in sävy....
Mika Posted December 27, 2010 Posted December 27, 2010 Ostin auton nimenomaan sen värin takia alkuperäinen solar gold....eli gold edition trans am:in sävy.... Tuo on erittäin hieno väri ja auto myös
balez Posted December 27, 2010 Posted December 27, 2010 jotenkin säväyttää kyllä toi kultanen väri.. sopivan maskuliininen laite
HFB Posted December 27, 2010 Posted December 27, 2010 tulihan se sieltä... kullanvärinen tulilintu nimittäin, näitä ei usein näe näin kyllä ihan kotikylillä pari kertaa e-savossa joku kesä yhen mut lienee vaan käynyt vaan...
Möykkä Posted December 28, 2010 Posted December 28, 2010 Törkeen hyvä väri, parempaa saa hakee eikä just heti löydy. Vanteet sopii komeesti verrattuna normi huulettomiin.
markoyt Posted December 29, 2010 Author Posted December 29, 2010 Kiitos kannustavista kommenteista kaikille.........laitetaan kuvia lisää kun projekti etenee.
camaro1 Posted January 1, 2011 Posted January 1, 2011 No nii , siitä hiekkapellist oli sit jotai hyötyä? Ei oo muille pelleil tarvetta?
markoyt Posted January 2, 2011 Author Posted January 2, 2011 Joo oli tosiaan...tuo sisempi tuli samalla vaihdettua vaikka ei ollu niin huono ees,saipahan tuolta väleista ruosteet puhallettua samalla.Oli muuten oikeasti hyvin irrotettu tuo pelti sai sisemmänkin ihan ehjänä kun erotteli nuo ennen puhallusta .Muut pellit mitä vaihdan niin saa uutena,mutta tuota tailpaneliahan ei tähän saanut.....jos ilmenee jotain otan yhteyttä.
markoyt Posted January 9, 2011 Author Posted January 9, 2011 10-pulttinen laakeroituna ja valmiina koe sovitukseen,shimmaus osu värin ja välyksen mukaan aika kohilleen....sattu uusilla palikoilla 2 millin tarkkuudella keskelle korin suhteen tuo taka-akseli.Oli yli 10mm puolessa ennen purkua ja vänkärin puolen jousipakka muistutti banaania (sivusuunnassa)onko muille tuttu ilmiö näissä...?
markoyt Posted April 25, 2011 Author Posted April 25, 2011 Joo..o päivitetään tännekki kuvia ennen kun pintamaalaillaan tässä koppa aika torsona hiekkapuhalluksen ja happomaalauksen jälkeen
markoyt Posted April 25, 2011 Author Posted April 25, 2011 Poistin takatolpista nuo T-topin tehtaan kolminkertaiset pistehitsisaumat,joissa päällä koritinat...ja välissä silti ruostetta...aika paskana oli muutenkin katon kulmat ...tiivisteiden alta meni yli kuukausi iltahommissa tuon katon kans...
markoyt Posted April 25, 2011 Author Posted April 25, 2011 helmat pois ennen puhallusta...kynnykset vielä kiinni tässä kuvassa
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now