Jump to content

T/A 79


markoyt

Recommended Posts

Ja lisää kuvia, kiitos...  ;D

 

Aika paljon pintaruostetta peltien ja palkkien välissä.Purin ja hiekkapuhalsin koko perän,vaihdoin sisemmän -ja ulomman takahiekkapellin.Kaikki pellit ja kori maalattu sinkkipolypastalla puhalluksen jälkeen.Pinnat vedetty 2k puolikiiltävä mustalla....siis palkit ja kotelot pintamaalattu myös sisäpuolelta ennen kotelo suojausta...

mmmm.JPG}

Link to comment
Share on other sites

Aika paljon pintaruostetta peltien ja palkkien välissä.Purin ja hiekkapuhalsin koko perän,vaihdoin sisemmän -ja ulomman takahiekkapellin.Kaikki pellit ja kori maalattu sinkkipolypastalla puhalluksen jälkeen.Pinnat vedetty 2k puolikiiltävä mustalla....siis palkit ja kotelot pintamaalattu myös sisäpuolelta ennen kotelo suojausta...

 

Sisäpuolelta...

m.JPG}

Link to comment
Share on other sites

Tässä pintapelti ennen tinausta....

 

Lähtökohtahan oli 1 1/2 vuotta sitten juuri katsastettu ja "ruosteeton"....kuukauden ajelun jälkeen täysin osiksi ja alko vaan kummasti sitä ruostetta löytyyn....Tulee uudet ovipellit (alasaumat turvonnut),helmakotelot (sisäpuolella ruostetta,mutta ei reikiä,tailpanel..jne.jne)koko korin puhallus (ulkoa,sisältä.konehuone.jne)Alustan osat kaikki puhallettu ja maalattu alkuper.sävyillä.Alusta kasataan vain uusilla nivelillä,puslilla,pulteilla,iskarit ja jouset eli kaikki tulee uutta tai uutta vastaavaa.Vaikka aiemmin jo ollut 3 trans amia ja 2camaroa nii eipä oo tällain vielä yhtään nuohottu  ;D ;D ;D

lahtokohta.JPG}

Link to comment
Share on other sites

Aika paljon pintaruostetta peltien ja palkkien välissä.Purin ja hiekkapuhalsin koko perän,vaihdoin sisemmän -ja ulomman takahiekkapellin.Kaikki pellit ja kori maalattu sinkkipolypastalla puhalluksen jälkeen.Pinnat vedetty 2k puolikiiltävä mustalla....siis palkit ja kotelot pintamaalattu myös sisäpuolelta ennen kotelo suojausta...

joitain maalattuja osia....

valmiita_osia.JPG}

Link to comment
Share on other sites

Lähtökohtahan oli 1 1/2 vuotta sitten juuri katsastettu ja "ruosteeton"....kuukauden ajelun jälkeen täysin osiksi ja alko vaan kummasti sitä ruostetta löytyyn....Tulee uudet ovipellit (alasaumat turvonnut),helmakotelot (sisäpuolella ruostetta,mutta ei reikiä,tailpanel..jne.jne)koko korin puhallus (ulkoa,sisältä.konehuone.jne)Alustan osat kaikki puhallettu ja maalattu alkuper.sävyillä.Alusta kasataan vain uusilla nivelillä,puslilla,pulteilla,iskarit ja jouset eli kaikki tulee uutta tai uutta vastaavaa.Vaikka aiemmin jo ollut 3 trans amia ja 2camaroa nii eipä oo tällain vielä yhtään nuohottu  ;D ;D ;D

 

Meinaatko pitää ton värin? On nimittäin bueno!

Link to comment
Share on other sites

Joo oli tosiaan...tuo sisempi tuli samalla vaihdettua vaikka ei ollu niin huono ees,saipahan tuolta väleista ruosteet puhallettua samalla.Oli muuten oikeasti hyvin irrotettu tuo pelti sai sisemmänkin ihan ehjänä kun  erotteli nuo ennen puhallusta  :).Muut pellit mitä vaihdan niin saa uutena,mutta tuota tailpaneliahan ei tähän saanut.....jos ilmenee jotain otan yhteyttä.

Link to comment
Share on other sites

10-pulttinen laakeroituna ja valmiina koe sovitukseen,shimmaus osu värin ja välyksen mukaan aika kohilleen....sattu uusilla palikoilla 2 millin tarkkuudella keskelle korin suhteen tuo taka-akseli.Oli yli 10mm puolessa ennen purkua ja vänkärin puolen jousipakka muistutti banaania (sivusuunnassa)onko muille tuttu ilmiö näissä...?

peran_palikat.JPG}

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Poistin takatolpista nuo T-topin tehtaan kolminkertaiset pistehitsisaumat,joissa päällä koritinat...ja välissä silti ruostetta...aika paskana oli muutenkin katon kulmat ...tiivisteiden alta meni yli kuukausi iltahommissa tuon katon kans...

kuvvii_009.JPG}

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...