Jump to content

T/A 79


markoyt

Recommended Posts

Poistin nuo viimeisimmät kuvat mitä oon tänne päivittänyt...tullut sanomista kun liian isoja.En oikeen osaa pienentää noita.No anteeksi  ja pahoittelut vielä....en laita enään kuvia tänne niin kukaan ei pahoita mieltään.

T.Marko

Sen on taas se aika vuodesta täällä, kun noin pikku jutuista pitää valittaa  m- *clap*

Link to comment
Share on other sites

Joop. Liian pienet ei käy. Liian isot ei käy. Sopivat käy... ehkä.  :o Voihan V...  *clap*

Lisää vaan kuvia thanks. Riittää kun jotenkin liittyy aiheeseen  m/

 

Poistin nuo viimeisimmät kuvat mitä oon tänne päivittänyt...tullut sanomista kun liian isoja...

Link to comment
Share on other sites

Poistin nuo viimeisimmät kuvat mitä oon tänne päivittänyt...tullut sanomista kun liian isoja.En oikeen osaa pienentää noita.

 

Mä käytän kuvajakoa ja se näköjään pienentää kuvat automaattisesti ja on ilmainen ja suht selkeä käyttää.

Ehkä tässä on syy, et mulle ei oo vielä valitettu fotojen määrästä... :W

 

Sulla on hieno projekti m/

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

No joo nyt on auto maalattu. Pari kiekkaa vedettiin maalia,sitten muutama kiekka lakkaa... Kuivatus...välihionta....taas muutama kiekka lakkaa. Nyt kuivatus 2 viikkoa sitten hionta p3000 ja kiillotus. Irto-osille nyt sama homma.. Tallin seinät maalattu ja lattiaan vedetty epoksi sillä aikaa kun auto on maalaamossa ...ensityönä uudet teippaukset kun alan kasaan. Auto valittu Oulun American car show näyttelyyn 7-8.5 2016.

Link to comment
Share on other sites

No joo nyt on auto maalattu. Pari kiekkaa vedettiin maalia,sitten muutama kiekka lakkaa... Kuivatus...välihionta....taas muutama kiekka lakkaa. Nyt kuivatus 2 viikkoa sitten hionta p3000 ja kiillotus. Irto-osille nyt sama homma.. Tallin seinät maalattu ja lattiaan vedetty epoksi sillä aikaa kun auto on maalaamossa ...ensityönä uudet teippaukset kun alan kasaan. Auto valittu Oulun American car show näyttelyyn 7-8.5 2016.

m/ *clap*

Link to comment
Share on other sites

Tänä aamuna hain osat toiseen kertaan hiottuna ja lakattuna.On kyllä huippulaatua.Maalaamo on Iin Automaalaamo ja maalari Jouni Tumelius.Omistaja itekin autoharrastaja...sitoutuminen 100% maalarillakin kun ymmärsi että 6 vuotta rakennettu. Itelle olis jo kelvannut noinkin mutta maalaamon omistaja halusi vielä tehdä p3000 hionnan ja kiillotuksen...olen itsekin automaalarin koulutuksen omaava ja aika perfektionisti...suosittelen ko.paikkaa...löytyy samasta paikasta mm 4-pyöräsuuntaus vehkeet pikahuolto,peltikorjaamo ym 40km Oulusta Kemiinpäin.

Link to comment
Share on other sites

Väri on kyllä omasta mielestä Bueno...ja pohjatyöt onnistu aika hyvin vaikka vaihdettu ovien pintapeltien,helma/kynnyskotelot,etusuojat, katon pilareista poistettu saumat,takahiekkapellit ulompi ja sisempi...10 kankia meni koritinaa, pari purkkia kittiä... Jne laitan sitte kasattuna kuvia kun on ollu näyttelyssä.

Link to comment
Share on other sites

Tässä toka vedon jälkeen lakattuna...ennen hiontaa P3000 ja kiillotusta...keulapala vedetty irti että menee maali saumoihin...Siksi näyttää roikkuvan...katoppa kuvakin pieneni.

sketch-1453881889778.thumb.jpg.57c0c23c12d3c639fe13bf75e1c3f7a7.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ei oo sitä vaaraa koska ajoin maalaamoon n 2km ilman laseja ja kattoa..

pakkasta oli -27 takas tullessa -29 astetta.No jospa ens kesänä olis vähän lämpimämpi...ajoon tämä on tehty mutta tuskin tulee hirveästi kilsoja....

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...