Jump to content

Camaro -88 kesäkruisailuun


Johnny

Recommended Posts

http://www.dropbox.com/gallery/11456126/1/Camaro%2004-2011?h=ce9e1a Kuvat täällä!

 

Tehdääs sitte projektiaihe, kun eihän nää koskaan valmiita oo  ;)

 

https://photos-4.dropbox.com/i/xl/1mqKsvmQ4sGfdi-daGc-ELW9mJkyAivcuI5T8fX9Hog/11456126/1301846400/8a7347f

https://photos-6.dropbox.com/i/xl/ouJQaPoSaPBIMSGPWEYGfwAK615lfieGjztLx3OESjQ/11456126/1301846400/07725d8

 

Auto nykykuosissa. Koitin saada oikein hienot sommittelut että näyttäis räyhältä :D On se hieno...:)

 

Projektin tavoite on vain siistiä auton yleisilmettä, ei tehdä näyttelypeliä. Camusta löytyy ruostetta ja maalivikaa sieltä sun täältä. Kone ja laatikko toimivat melko mukavasti, lukuunottamatta pikku nypytystä taajamanopeuksissa pintakaasulla, mikähän on vikana? Kuitenkin, "helpohko" savotta edessä.

 

Etulipassa klohmua, Katossa "palama", Kuskin ovessa kukkaa, Kaarissa korroosiota reiäksi asti, Apumiehenpuolen peili ottanut osumaa, tuulilasin reunassa kuprua, lasikin pian vaihtokunnossa, Takaluukun kansi ehkä joskus vaihdettu ja jouduttu maalaamaan, Huonosti tehty kuitenkin,

 

Auto menee nyt hetkeksi talliin ja käyn kimppuun kun lumet sulaa ja kelit kuivuu. Hiljaa hyvä tulee ja nälkä kasvaa syödessä vai miten se oli? :D Alle 5000e Camuksi toistaiseksi tuntuu että tein hyvät kaupat :)

 

Kaikenlainen höpinä ja tsemppaus tervetullutta.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 197
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Johnny

    104

  • Z-mo

    8

  • F350

    8

  • letkume

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kone ja laatikko toimivat melko mukavasti, lukuunottamatta pikku nypytystä taajamanopeuksissa pintakaasulla, mikähän on vikana?

Mulla Trans Amissa nykiminen loppus kun vaihdoin uudet jakajan kansi + pyörijä, ja 8.5mm Accel tulpanjohdot. Vanhat piuhat oli senverran ohuet ja varmaankin aika vanhat, eli tais olla niistä kiinni. Oliks tää ja 305 tbi koneella?

Link to comment
Share on other sites

Aika paljon näyttäs olevan tekemistä näyttelypeliksi, mutta eihän nuo haittaa normikruisailuja laisinkaan.

 

Joo, en teetä tämän hintaluokan autoon 2000€ maalausta ja kun itsellä ei ruisku pysy kädessä niin tyydytään vähempään. Onhan kyseessä kuitenkin eka jenkkini / harrasteautoni, joten mukavaa harjoittelua tällaisella "ei-niin-priimalla".

 

Mulla Trans Amissa nykiminen loppus kun vaihdoin uudet jakajan kansi + pyörijä, ja 8.5mm Accel tulpanjohdot. Vanhat piuhat oli senverran ohuet ja varmaankin aika vanhat, eli tais olla niistä kiinni. Oliks tää ja 305 tbi koneella?

 

305 TBI on kyseessä kyllä. Täytyy koittaa josko auttaisi ihan noinkin pienellä rempalla.

Link to comment
Share on other sites

onnittelut hankinnasta. m/ varmaan hintansa väärtti rs:sä,onhan siinä vähän projektia.täs huomaa et nettiauton kuvat ei paljon kerro.

autohan näytti niissä kummiski melko virheettömältä. :-\

Link to comment
Share on other sites

Oukei, kunhan mietin. Ei mikään kovin vakava ajoon liittyvä asia voi olla kun hyvin pelaa... En saanu orkkiskoteloa mukaan joten en voi tsekata, mutta uskon et oot oikeessa  m/

Link to comment
Share on other sites

tuonhan voi laittaa sieltä uuden putsarin alalevystä läpi,toisissa siellä on valmis paikka (reikä)

mulla oli Sportsidessa,Mr.Gasketin putsarissa paikka IAT:lle

Ja voishan tuon samalla mitatakin. Mites se meni, kun ilma on kylmää, signaali pienempi? 5 volttia taitaa tuo ECM IATille tuupata, jos en väärin muistele ??? Pohdin nyt lähinnä ratkaisua tuohon nykimiseen, mitä oli havaittu. Mulla TBI temppusi kun IAT oli "pois pelistä", nypytteli lämpimänä (tosin SES syttyi myös).

Link to comment
Share on other sites

tuonhan voi laittaa sieltä uuden putsarin alalevystä läpi,toisissa siellä on valmis paikka (reikä)

mulla oli Sportsidessa,Mr.Gasketin putsarissa paikka IAT:lle

 

Ja vaikka ei olis reikää, niin pora laulamaan ja reikä sinne alalevyyn. Kyllä ruiskussa olis ihan hyvä olla toimiva IAT...

Kuten teitkin...  m/

Link to comment
Share on other sites

IAT on siis tuo kuvan pussissa oleva? Onko väliä miten sen sinne putsariin tunkee (kuinka syvälle, onko oltava kuinka tiivis?)

 

Eiköhän se riitä, että se anturi osa on siellä sisällä, mutta laita kuitenkin sen verran syvälle että pysyy siellä. Hommaa siihen sopivan kokonen läpivientikumi.

Link to comment
Share on other sites

Mitä moottoriöljyä olette käyttäneet? Onko synteettistä vai mineraalia? Mahtaako Porista löytyä suodatinta vai joudunko laittamaan agentin asialle US-Partsiin... Laatikkoöljy näytti sen verran punaiselta etten taida ihan heti keväästä vaihtaa.

 

Ai niin BTW, haluaisin ostaa edullisesti kuskin puolen CAMARO-tekstin, joka sijaitsee helmassa. Prkl kun huomasin tuon pudonneen johonkin... >:(

Link to comment
Share on other sites

Mitä moottoriöljyä olette käyttäneet? Onko synteettistä vai mineraalia? Mahtaako Porista löytyä suodatinta

 

tuo öljy juttu on ihan makua asia,filsu saattaa löytyä paikallisesta autotarvikeliikkeestä

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...