Johnny Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2011 Jaa Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2011 http://www.dropbox.com/gallery/11456126/1/Camaro%2004-2011?h=ce9e1a Kuvat täällä! Tehdääs sitte projektiaihe, kun eihän nää koskaan valmiita oo https://photos-4.dropbox.com/i/xl/1mqKsvmQ4sGfdi-daGc-ELW9mJkyAivcuI5T8fX9Hog/11456126/1301846400/8a7347f https://photos-6.dropbox.com/i/xl/ouJQaPoSaPBIMSGPWEYGfwAK615lfieGjztLx3OESjQ/11456126/1301846400/07725d8 Auto nykykuosissa. Koitin saada oikein hienot sommittelut että näyttäis räyhältä On se hieno... Projektin tavoite on vain siistiä auton yleisilmettä, ei tehdä näyttelypeliä. Camusta löytyy ruostetta ja maalivikaa sieltä sun täältä. Kone ja laatikko toimivat melko mukavasti, lukuunottamatta pikku nypytystä taajamanopeuksissa pintakaasulla, mikähän on vikana? Kuitenkin, "helpohko" savotta edessä. Etulipassa klohmua, Katossa "palama", Kuskin ovessa kukkaa, Kaarissa korroosiota reiäksi asti, Apumiehenpuolen peili ottanut osumaa, tuulilasin reunassa kuprua, lasikin pian vaihtokunnossa, Takaluukun kansi ehkä joskus vaihdettu ja jouduttu maalaamaan, Huonosti tehty kuitenkin, Auto menee nyt hetkeksi talliin ja käyn kimppuun kun lumet sulaa ja kelit kuivuu. Hiljaa hyvä tulee ja nälkä kasvaa syödessä vai miten se oli? Alle 5000e Camuksi toistaiseksi tuntuu että tein hyvät kaupat Kaikenlainen höpinä ja tsemppaus tervetullutta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nupa Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2011 Jaa Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2011 eipä näy ykskään kuva Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomiV Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2011 Jaa Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2011 eipä näy ykskään kuva Copy pastella näkyy.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnny Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2011 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2011 No woi wideo, http://www.dropbox.com/gallery/11456126/1/Camaro%2004-2011?h=ce9e1a näkyiskö tuo galleria? Mulla kyllä aukee ihan klikkaamalla... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nupa Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2011 Jaa Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2011 No nyt näkyy. Aika paljon näyttäs olevan tekemistä näyttelypeliksi, mutta eihän nuo haittaa normikruisailuja laisinkaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chonder Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2011 Jaa Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2011 Kone ja laatikko toimivat melko mukavasti, lukuunottamatta pikku nypytystä taajamanopeuksissa pintakaasulla, mikähän on vikana? Mulla Trans Amissa nykiminen loppus kun vaihdoin uudet jakajan kansi + pyörijä, ja 8.5mm Accel tulpanjohdot. Vanhat piuhat oli senverran ohuet ja varmaankin aika vanhat, eli tais olla niistä kiinni. Oliks tää ja 305 tbi koneella? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnny Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2011 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2011 Aika paljon näyttäs olevan tekemistä näyttelypeliksi, mutta eihän nuo haittaa normikruisailuja laisinkaan. Joo, en teetä tämän hintaluokan autoon 2000€ maalausta ja kun itsellä ei ruisku pysy kädessä niin tyydytään vähempään. Onhan kyseessä kuitenkin eka jenkkini / harrasteautoni, joten mukavaa harjoittelua tällaisella "ei-niin-priimalla". Mulla Trans Amissa nykiminen loppus kun vaihdoin uudet jakajan kansi + pyörijä, ja 8.5mm Accel tulpanjohdot. Vanhat piuhat oli senverran ohuet ja varmaankin aika vanhat, eli tais olla niistä kiinni. Oliks tää ja 305 tbi koneella? 305 TBI on kyseessä kyllä. Täytyy koittaa josko auttaisi ihan noinkin pienellä rempalla. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markus Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2011 Jaa Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2011 Pieni imuvuoto voi myös aiheuttaa nykimistä pintakaasulla ajettaessa, varsinkin jos nykiminen tapahtuu lämpimällä koneella... Link to comment Share on other sites More sharing options...
rokzetä Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2011 Jaa Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2011 onnittelut hankinnasta. varmaan hintansa väärtti rs:sä,onhan siinä vähän projektia.täs huomaa et nettiauton kuvat ei paljon kerro. autohan näytti niissä kummiski melko virheettömältä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TexFinn Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2011 Jaa Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2011 Hyvahan tuosta viela tulee. Ja viela TBI!!! Vai mita Kauhavan Hurja...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnny Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2011 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2011 http://johnny.hi.fi/kuvat/Camaro+-88/konehuone.jpg Mikähän tuo mahtaa olla? Ilmanputsarin vasemmalla puolella, pussissa on joku liitin ja se on nippusiteellä kiinni jossain mihin se ilmeisesti kuuluu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnny Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2011 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2011 Oukei, kunhan mietin. Ei mikään kovin vakava ajoon liittyvä asia voi olla kun hyvin pelaa... En saanu orkkiskoteloa mukaan joten en voi tsekata, mutta uskon et oot oikeessa Link to comment Share on other sites More sharing options...
carita Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2011 Jaa Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2011 http://johnny.hi.fi/kuvat/Camaro+-88/konehuone.jpg Mikähän tuo mahtaa olla? Ilmanputsarin vasemmalla puolella, pussissa on joku liitin ja se on nippusiteellä kiinni jossain mihin se ilmeisesti kuuluu? PCV-letku ja IAT alkuperäisestä putsarista näkyvät olevan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chevy Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2011 Jaa Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2011 IAT tuonhan voi laittaa sieltä uuden putsarin alalevystä läpi,toisissa siellä on valmis paikka (reikä) mulla oli Sportsidessa,Mr.Gasketin putsarissa paikka IAT:lle Link to comment Share on other sites More sharing options...
carita Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2011 Jaa Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2011 tuonhan voi laittaa sieltä uuden putsarin alalevystä läpi,toisissa siellä on valmis paikka (reikä) mulla oli Sportsidessa,Mr.Gasketin putsarissa paikka IAT:lle Ja voishan tuon samalla mitatakin. Mites se meni, kun ilma on kylmää, signaali pienempi? 5 volttia taitaa tuo ECM IATille tuupata, jos en väärin muistele Pohdin nyt lähinnä ratkaisua tuohon nykimiseen, mitä oli havaittu. Mulla TBI temppusi kun IAT oli "pois pelistä", nypytteli lämpimänä (tosin SES syttyi myös). Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomiV Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2011 Jaa Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2011 Vaihdoin putsarin ni porasin anturille reiän. ei iso homma. Edelbrockin valmiste ja siinä ei ollut valmista reikää anturille. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z-mo Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2011 Jaa Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2011 tuonhan voi laittaa sieltä uuden putsarin alalevystä läpi,toisissa siellä on valmis paikka (reikä) mulla oli Sportsidessa,Mr.Gasketin putsarissa paikka IAT:lle Ja vaikka ei olis reikää, niin pora laulamaan ja reikä sinne alalevyyn. Kyllä ruiskussa olis ihan hyvä olla toimiva IAT... Kuten teitkin... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnny Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2011 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2011 IAT on siis tuo kuvan pussissa oleva? Onko väliä miten sen sinne putsariin tunkee (kuinka syvälle, onko oltava kuinka tiivis?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z-mo Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2011 Jaa Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2011 IAT on siis tuo kuvan pussissa oleva? Onko väliä miten sen sinne putsariin tunkee (kuinka syvälle, onko oltava kuinka tiivis?) Eiköhän se riitä, että se anturi osa on siellä sisällä, mutta laita kuitenkin sen verran syvälle että pysyy siellä. Hommaa siihen sopivan kokonen läpivientikumi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnny Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2011 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2011 Mitä moottoriöljyä olette käyttäneet? Onko synteettistä vai mineraalia? Mahtaako Porista löytyä suodatinta vai joudunko laittamaan agentin asialle US-Partsiin... Laatikkoöljy näytti sen verran punaiselta etten taida ihan heti keväästä vaihtaa. Ai niin BTW, haluaisin ostaa edullisesti kuskin puolen CAMARO-tekstin, joka sijaitsee helmassa. Prkl kun huomasin tuon pudonneen johonkin... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chevy Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2011 Jaa Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2011 Mitä moottoriöljyä olette käyttäneet? Onko synteettistä vai mineraalia? Mahtaako Porista löytyä suodatinta tuo öljy juttu on ihan makua asia,filsu saattaa löytyä paikallisesta autotarvikeliikkeestä Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnny Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2011 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2011 Synteettinen ja mineraali kumpikin siis käy? -88 6.2-dieseliin kun ei synteettistä suositella... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chevy Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2011 Jaa Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2011 Synteettinen ja mineraali kumpikin siis käy? kyllä Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juhani LS1 Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2011 Jaa Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2011 Filsuja saa jopa Biltemasta Link to comment Share on other sites More sharing options...
IrocRocks Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2011 Jaa Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2011 Filsuja saa jopa Biltemasta Oikeestikko? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään