camaro82 Posted June 28, 2006 Author Share Posted June 28, 2006 minunkin somisteita saa arvostella joten kai tätäkin, miusta nuo vanteet näyttää joltai halpis pöläreiltä, no hard feelings matala on kyllä Tottakai saa arvostella. Herkkänahkaisten ei kannatakkaan laitella kuvia autoistaan jne julkisesti näkyville. Ja juu, halvat nuo vanteet oli, siksi ostin. Kuitenkin mielestäni paremman näköiset kuin alkuperäiset Link to comment Share on other sites More sharing options...
camaro82 Posted June 29, 2006 Author Share Posted June 29, 2006 Onkos teillä muilla alustaa madaltaneilla tullut sellainen ilmiö eteen että loivissa mutta syvissä tienpainaumissa kuuluu auton alta skronts? Oon nyt yrittänyt paikallistaa tuota ääntä, aluksi ajattelin että käsijarrun haara/säätökappale osuisi kardaaniin mutta nyt kuulostaa enemmän vaihdelaatikon(hännän) kohdilta kuuluvan. Huomenna ajan rampeille ja tutkin lisää Link to comment Share on other sites More sharing options...
maka Posted June 29, 2006 Share Posted June 29, 2006 kyllä äsken kuulu tuommonen,asfaltti kun loppu ja alko hiekkatie,sellanen painuma siinä liittymä kohdassa.takaa kuulu tuon tyyppinen,mulla ainakin tuo poikittaistuki ottaa pakoputken äänenvaimentimeen kiinni.ottaa kiinni kun auton nostaa sivulta ilmaan siinä huomasin.ite värkätty putki ni ei ihan mitat pie paikkaansa,pari senttiä sais olla taempana pönttö sit ei ottas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
camaro82 Posted June 29, 2006 Author Share Posted June 29, 2006 Tää mun kulkineesta kuuluva ääni olis enempi sellainen pyörivän(siis kardaanin kai) osuminen torque armin etukiinnikkeeseen(arvelisin näin saunan ja usemman olusen jälkeen) Mutta huomenna olen ehkä viisaampi.... kas niin... ehkä Kertoilen sit lisää Edit: tuo etukiinnike ei siis ole alkuperäinen Link to comment Share on other sites More sharing options...
camaro82 Posted June 30, 2006 Author Share Posted June 30, 2006 Nyt krapulasta toivuttuani ja muutaman.... tsupin maistettuani sekä auton alla piipahdettuani olen ehkä hieman viisaampi. Vaikka tuo ääni kuulostikin enemmän kardaanin etupäästä kuuluvan, se oli sitten kuitenkin se rauta mikä ohjaa käsijarruvaijerin kierretankoa haarakappaleen jälkeen. Tuo lattarauta oli vääntynyt alaspäin ja osui siis kardaaniin. Muokkauksen jälkeen ei kait enää osu. Kohta tulee kuski ja lähdemme Tampereen kaduille testaamaan. TSUP!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
camaro82 Posted September 4, 2006 Author Share Posted September 4, 2006 Hitto. Nyt on ruoste paiskannut(lue ärrällä) nuo oik. etupyörän takana olevat 90 asteen mutkat(siis pakoputken) ihan seulaksi. Pakko vielä ryhtyy alkaan hitsaushommiin. Vas keskisormen nivelruhje vaan vaikeuttaa töitä mutta pakko saada camu vielä liikenteeseen/katsastukseen niin ei tarvi taas keväällä heti konttorille ajella(nolla on tuo rek. nron viimonen eli tänä vuonna vielä leimalle) :'( Kääk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
camaro82 Posted December 20, 2006 Author Share Posted December 20, 2006 Pakkohan tuo oli linkittää kun kaveri oli sen youtubeen laittanut. Testas viimekesänä miten mun kulkine sulattaa nakkia ja mä kuvasin. Kännykällä kuvattu joten siksi huono laatuinen Link to comment Share on other sites More sharing options...
camaro82 Posted January 24, 2007 Author Share Posted January 24, 2007 Tässäpä nämä kannet laboratoriossa odottamassa toimenpiteitä Link to comment Share on other sites More sharing options...
camaro82 Posted January 24, 2007 Author Share Posted January 24, 2007 Pakorööriä.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
camaro82 Posted January 24, 2007 Author Share Posted January 24, 2007 Ja imupuolta. Venttiilit ei oo vielä irti kun unohdin ostaa työkalun jolla homma käy helposti. Kuvia tulee lisää sit kenties huomenna tai ylihuomenna tai... Link to comment Share on other sites More sharing options...
KKOSKINEN Posted January 24, 2007 Share Posted January 24, 2007 Mikä oli venttiilikoko, 1,84 ja 1,50? Link to comment Share on other sites More sharing options...
camaro82 Posted January 24, 2007 Author Share Posted January 24, 2007 Mikä oli venttiilikoko, 1,84 ja 1,50? Huonolla rullamitalla mitattuna 1 3/4 ja 1 1/2 tuumaset näytti olevan Link to comment Share on other sites More sharing options...
camaro82 Posted January 24, 2007 Author Share Posted January 24, 2007 Tein tuos äkikseltään työkalun millä saa painettua venat kasaan. Tässä kuvaa kanavista, ihmeen siistiltä näyttää mutta tosin vasta yhden sylinterin venat on irti Link to comment Share on other sites More sharing options...
camaro82 Posted January 24, 2007 Author Share Posted January 24, 2007 Toisesta kuvakulmasta.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KKOSKINEN Posted January 25, 2007 Share Posted January 25, 2007 Mä harkitsisin jotain muita aihioita, jos tarkoitus on uhrata aikaa ja vaivaa kansityöhön. En tiä, vaikka TPI 305 tai jotain, joissa isommat imuvenat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
camaro82 Posted January 25, 2007 Author Share Posted January 25, 2007 Tää on lähinnä kokeiluluonteinen juttu, muuta konetta ei oo varaa toistaiseksi hankkia. Ehkä joskus sitten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z-mo Posted January 25, 2007 Share Posted January 25, 2007 Tää on lähinnä kokeiluluonteinen juttu, muuta konetta ei oo varaa toistaiseksi hankkia. Ehkä joskus sitten Älä koko konetta hommaa, hommaa pelkät 305 tpi:n kannet. Jollain varmasti pyörii nurkissa yks pari ylimääräsenä. Tai no onhan noissa LG4 kansissa hyväkin puoli, ne on kuulemma niin surkeet että teet niihin ihan mitä vain niin ne ei voi muuta ku parantua Link to comment Share on other sites More sharing options...
camaro82 Posted January 26, 2007 Author Share Posted January 26, 2007 Älä koko konetta hommaa, hommaa pelkät 305 tpi:n kannet. Jollain varmasti pyörii nurkissa yks pari ylimääräsenä. Tai no onhan noissa LG4 kansissa hyväkin puoli, ne on kuulemma niin surkeet että teet niihin ihan mitä vain niin ne ei voi muuta ku parantua Jees, katsotaan mitä tuleman pitää. Hokasin jälkeenpäin että tuota pelkkien kansien hommamista KKOSKINENkin varmaan tarkoitti Link to comment Share on other sites More sharing options...
KKOSKINEN Posted January 27, 2007 Share Posted January 27, 2007 Link to comment Share on other sites More sharing options...
camaro82 Posted February 1, 2007 Author Share Posted February 1, 2007 Onkos noista venttiilinohjureista tarkoituksella tiivisteet jätetty pois? Voitelun parantamiseksi kenties? Ei ollu kuin ne pienet o-renkaat venojen yläpäissä. Tiivistesarjassa on kyllä sekä o-renkaat että ohjurin tiivisteet. Laitanko nuo tiivisteetkin paikalleen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest DARK FIREBIRD Posted February 1, 2007 Share Posted February 1, 2007 Onkos noista venttiilinohjureista tarkoituksella tiivisteet jätetty pois? Voitelun parantamiseksi kenties? Ei ollu kuin ne pienet o-renkaat venojen yläpäissä. Tiivistesarjassa on kyllä sekä o-renkaat että ohjurin tiivisteet. Laitanko nuo tiivisteetkin paikalleen? Pakopuoli ei välttämättä tarvii niitä o renkaita jos on kunnollinen ohjurintiiviste.Jos käytät ns sateenvarjo tyyppistä niin silloin laittaisin pakopuolelle ne o renkaat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
camaro82 Posted February 1, 2007 Author Share Posted February 1, 2007 Juurikin tuollaiset sateenvarjomalliset tiivarit olis tuossa sarjassa. Eli laitan sit myös o-renkaat. Kiitoksia taasen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest DARK FIREBIRD Posted February 1, 2007 Share Posted February 1, 2007 Tai ostaa kunnolliset kumit myös pakopuolelle.Ei maksa varmaan kuin 20€ jos sitäkään.Sit on erittäin hyvä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
camaro82 Posted February 20, 2007 Author Share Posted February 20, 2007 Tässäpä kuvaa imukanavista. Mitäs mieltä on raati, pitäiskö vielä pirrailla? Link to comment Share on other sites More sharing options...
camaro82 Posted February 20, 2007 Author Share Posted February 20, 2007 Ja pakoreikää.. Mites sen imukannen läpi menevän pakokanavan laita, onko tarpeellinen vain kesäkäytössä olevassa koneessa? Jostain luin että kannattais tukkia nuo kanavat, ei lämmitä imukantta turhaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now