Jump to content

Hanskin ja Heidin Camaro


camaro82

Recommended Posts

minunkin somisteita saa arvostella joten kai tätäkin, miusta nuo vanteet näyttää joltai halpis pöläreiltä, no hard feelings :-[ matala on kyllä

Tottakai saa arvostella. Herkkänahkaisten ei kannatakkaan laitella kuvia autoistaan jne julkisesti näkyville. Ja juu, halvat nuo vanteet oli, siksi ostin. Kuitenkin mielestäni paremman näköiset kuin alkuperäiset
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 565
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • camaro82

    338

  • Cosa

    19

  • rstuning

    18

  • balez

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Onkos teillä muilla alustaa madaltaneilla tullut sellainen ilmiö eteen että loivissa mutta syvissä tienpainaumissa kuuluu auton alta skronts?

 

Oon nyt yrittänyt paikallistaa tuota ääntä, aluksi ajattelin että käsijarrun haara/säätökappale osuisi kardaaniin mutta nyt kuulostaa enemmän vaihdelaatikon(hännän) kohdilta kuuluvan.

 

Huomenna ajan rampeille ja tutkin lisää

Link to comment
Share on other sites

kyllä äsken kuulu tuommonen,asfaltti kun loppu ja alko hiekkatie,sellanen painuma siinä liittymä kohdassa.takaa kuulu tuon tyyppinen,mulla ainakin tuo poikittaistuki ottaa pakoputken äänenvaimentimeen kiinni.ottaa kiinni kun auton nostaa sivulta ilmaan siinä huomasin.ite värkätty putki ni ei ihan mitat pie paikkaansa,pari senttiä sais olla taempana pönttö sit ei ottas.

Link to comment
Share on other sites

Tää mun kulkineesta kuuluva ääni olis enempi sellainen pyörivän(siis kardaanin kai) osuminen torque armin etukiinnikkeeseen(arvelisin näin saunan ja usemman olusen jälkeen) :-[

 

Mutta huomenna olen ehkä viisaampi.... kas niin... ehkä

 

Kertoilen sit lisää

 

Edit: tuo etukiinnike ei siis ole alkuperäinen

Link to comment
Share on other sites

Nyt krapulasta toivuttuani ja muutaman.... :P tsupin maistettuani sekä auton alla piipahdettuani olen ehkä hieman viisaampi. Vaikka tuo ääni kuulostikin enemmän kardaanin etupäästä kuuluvan, se oli sitten kuitenkin se rauta mikä ohjaa käsijarruvaijerin kierretankoa haarakappaleen jälkeen. Tuo lattarauta oli vääntynyt alaspäin ja osui siis kardaaniin. Muokkauksen jälkeen ei kait enää osu. Kohta tulee kuski ja lähdemme Tampereen kaduille testaamaan. TSUP!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Hitto. Nyt on ruoste paiskannut(lue ärrällä) nuo oik. etupyörän takana olevat 90 asteen mutkat(siis pakoputken) ihan seulaksi. Pakko vielä ryhtyy alkaan hitsaushommiin. Vas keskisormen nivelruhje vaan vaikeuttaa töitä mutta pakko saada camu vielä liikenteeseen/katsastukseen niin ei tarvi taas keväällä heti konttorille ajella(nolla on tuo rek. nron viimonen eli tänä vuonna vielä leimalle)

 

:'( Kääk!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

 

Pakkohan tuo oli linkittää kun kaveri oli sen youtubeen laittanut. Testas viimekesänä miten mun kulkine sulattaa nakkia 8) ja mä kuvasin. Kännykällä kuvattu joten siksi huono laatuinen :-[

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ja imupuolta. Venttiilit ei oo vielä irti kun unohdin ostaa työkalun jolla homma käy helposti. Kuvia tulee lisää sit kenties huomenna tai ylihuomenna tai... ;D

kannet_003.jpg}

Link to comment
Share on other sites

Tein tuos äkikseltään työkalun millä saa painettua venat kasaan.

 

Tässä kuvaa kanavista, ihmeen siistiltä näyttää mutta tosin vasta yhden sylinterin venat on irti

kanavat_001.jpg}

Link to comment
Share on other sites

Mä harkitsisin jotain muita aihioita, jos tarkoitus on uhrata aikaa ja vaivaa kansityöhön. En tiä, vaikka TPI 305 tai jotain, joissa isommat imuvenat.

 

Link to comment
Share on other sites

Tää on lähinnä kokeiluluonteinen juttu, muuta konetta ei oo varaa toistaiseksi hankkia. Ehkä joskus sitten :-P

 

Älä koko konetta hommaa, hommaa pelkät 305 tpi:n kannet. Jollain varmasti pyörii nurkissa yks pari ylimääräsenä.

Tai no onhan noissa LG4 kansissa hyväkin puoli, ne on kuulemma niin surkeet että teet niihin ihan mitä vain niin ne ei voi muuta ku parantua  ;D

Link to comment
Share on other sites

Älä koko konetta hommaa, hommaa pelkät 305 tpi:n kannet. Jollain varmasti pyörii nurkissa yks pari ylimääräsenä.

Tai no onhan noissa LG4 kansissa hyväkin puoli, ne on kuulemma niin surkeet että teet niihin ihan mitä vain niin ne ei voi muuta ku parantua  ;D

;D

 

Jees, katsotaan mitä tuleman pitää. Hokasin jälkeenpäin että tuota pelkkien kansien hommamista KKOSKINENkin varmaan tarkoitti

Link to comment
Share on other sites

Onkos noista venttiilinohjureista tarkoituksella tiivisteet jätetty pois? Voitelun parantamiseksi kenties? Ei ollu kuin ne pienet o-renkaat venojen yläpäissä. Tiivistesarjassa on kyllä sekä o-renkaat että ohjurin tiivisteet. Laitanko nuo tiivisteetkin paikalleen?

Link to comment
Share on other sites

Guest DARK FIREBIRD

Onkos noista venttiilinohjureista tarkoituksella tiivisteet jätetty pois? Voitelun parantamiseksi kenties? Ei ollu kuin ne pienet o-renkaat venojen yläpäissä. Tiivistesarjassa on kyllä sekä o-renkaat että ohjurin tiivisteet. Laitanko nuo tiivisteetkin paikalleen?

 

Pakopuoli ei välttämättä tarvii niitä o renkaita jos on kunnollinen ohjurintiiviste.Jos käytät ns sateenvarjo tyyppistä niin silloin laittaisin pakopuolelle ne o renkaat.

Link to comment
Share on other sites

Guest DARK FIREBIRD

Tai ostaa kunnolliset kumit myös pakopuolelle.Ei maksa varmaan kuin 20€ jos sitäkään.Sit on erittäin hyvä.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ja pakoreikää..

Mites sen imukannen läpi menevän pakokanavan laita, onko tarpeellinen vain kesäkäytössä olevassa koneessa? Jostain luin että kannattais tukkia nuo kanavat, ei lämmitä imukantta turhaan

DSC01628.JPG}

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...