camaro82 Posted April 13, 2007 Author Posted April 13, 2007 Tää ei auta sua yhtään, mutta mulla on tuo täysin tehtaan säädöissä ja pelaa ok. Jotenkin tuntuu, että neuloila ja suuttimilla ei parane. Eikös nuo toimi pareittain? Jos tarkoitat "pareittain" sitä että kummallekkin ensiö (tietty myös toisio mutta ne ei liity tähän) kurkuilla olevat neulat/suuttimet toimii pareittain niin olet oikeassa ja lueskelin tuolta AFB-kaasarinsäätöohjeista http://www.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?topic=11492.0 että jos kakoo juuri tuolleen kuin kuvailin niin erilaisia neuloja (metering rods) kannattais kokeilla
camaro82 Posted May 10, 2007 Author Posted May 10, 2007 sullakin trans amin spoikka... sopii kyllä camaroonkin Jep, mielestäni paremman näköinen kuin Camaron alkuperäinen
balez Posted May 10, 2007 Posted May 10, 2007 vanteet vaan vähän joihinkin rokkaavimpiin... näyttää -80 luvun bemarin vanteilta muuten kyllä tosi siisti peli
camaro82 Posted May 10, 2007 Author Posted May 10, 2007 vanteet vaan vähän joihinkin rokkaavimpiin... näyttää -80 luvun bemarin vanteilta muuten kyllä tosi siisti peli Kiitos kiitos Juu, vanteet ny on mitä on. Oli halvat nääs ja siltä ne näyttääki 17-tuumaset olis tarkoitus hankkia kun budjetti vaan sallii
camaro82 Posted May 30, 2007 Author Posted May 30, 2007 Taas yksi haave/tavoite saavutettu: 3,23 välitys asennettu Camaron perään Kyllä lähtee \ Hammaskosketusta pitää vielä shimmailla kun pitää hieman ääntä
camaro82 Posted September 20, 2007 Author Posted September 20, 2007 Jepulis jee, tuore leima otteessa eli läpi meni Vähä oli jarruissa heittoo, pitää säädellä/herkistellä kunhan tuo talliin päätyy (eli kuun lopussa). Päästöistä olis menny ajokieltoon kun noi CO:t oli yli 4,5 mutta katsuri kysyi että osaanko säätää? Tottahan toki, putsari irti ja sit vaan seosruuveja kiinnipäin ja johan näytti mittari kelpo lukemia
camaro82 Posted November 20, 2007 Author Posted November 20, 2007 Kadonnu johonkin sivukuva missä näkyis noi "halvoilta pöläreiltä" näyttävät vanteet kunnolla. Mutta aiemmista postauksista köytyy jonkinlaista viitettä antavaa kuvaa.. Kysymys kuuluu raadille: oon jo pidemmän aikaa miettiny että josko tässä talven aikana maalais noi puolat mustiks ja jättäis vaan huulen hopean väriseks eli mielipiteitä otetaan vastaan
Z-mo Posted November 20, 2007 Posted November 20, 2007 Kysymys kuuluu raadille: oon jo pidemmän aikaa miettiny että josko tässä talven aikana maalais noi puolat mustiks ja jättäis vaan huulen hopean väriseks eli mielipiteitä otetaan vastaan Älä tuhlaa niihin aikaa, vaan hommaa jostain paremmin Camaroon sopivat...
camaro82 Posted November 20, 2007 Author Posted November 20, 2007 Älä tuhlaa niihin aikaa, vaan hommaa jostain paremmin Camaroon sopivat... Juuri tällaista vastausta odotin Pitäis vissiin voittaa lotoksessa tms kun ei tunnu riittävän rahat mihinkään (edes siihen lottoon ) Mutta vinkkejä sit vaan minkälaiset vanteet olis hyvännäköiset, kohtuuhintaiset jne. Itellä ei oo oikeen mitään ideaa millaiset olis passelit
Chevy Posted November 20, 2007 Posted November 20, 2007 maalais noi puolat mustiks ja jättäis vaan huulen hopean väriseks ai nää vai
camaro82 Posted November 20, 2007 Author Posted November 20, 2007 ai nää vai Kiitos kuvaelmasta. Näyttää entistä kaameemmalta Eli siis vannekauppaan ja lottoamaan (toisessa järjestyksessä..)
camaro82 Posted January 29, 2008 Author Posted January 29, 2008 Minkä takia porin matin lämmittämä olohuone (ja 12viikkonen pentu sylissä), nettiyhteyksineen (pennulla ei oo nettiyhteyksiä ) houkuttelee enempi kuin kostea (tosin lämmitettävissä oleva talli)? Pitäis napata peräkoppa auki ja katsoa mitä se pieni perän ääntäminen välitysten vaihdon jälkeen onpi rataksille tehny, lastua enemmän kuin sorvaamossa vai.. Olis pitäny tuokin homma jättää ammattilaiselle/hyvin osaavalle tekijälle niin ei tarvis montaa kertaa availla. No nytpä onnistuu hetkessä tuon purku mutta mitäs sitten, sahanpurua persaus täyteen. Piti olla helppo homma mutta niinhän nää aina menee, pelkkien tuulilasinpyyhkijöidenkin kans joutuu tappeleen. Oon jostain lukenu että Nova (Antti) tietää/osaa näistä enemmän kuin mooses kivitauluista. Uskaltaiskohan häneltä kysyä apuja, jos vaikka lukon sit samalla laittais ja korvausta vastaan toki! Perän tuon toki irrallaan
Nova Posted January 29, 2008 Posted January 29, 2008 Ei kysyvä tieltä eksy mutta välityksiä en rupee säätämään kuin kuin itselle. Lukkoja on tullut kiristeltyä yms.
camaro82 Posted January 29, 2008 Author Posted January 29, 2008 Ei kysyvä tieltä eksy mutta välityksiä en rupee säätämään kuin kuin itselle. Lukkoja on tullut kiristeltyä yms. Kiitän vastauksesta, yritän säädellä ja jos ei muu auta niin sit jenkeistä perää 3,42 välityksellä ja lukolla tilaamaan Nyt on pakko mennä siivoon pennuspaskit lattialta, käryää siihen malliin PS. Tiedän että tuo hammaskosketuksen säätö on vaikeampaa kuin saada koiranpentu sisäsiistiksi joten ymmärrän suhtautumisesi asiaan
Jarno Posted January 29, 2008 Posted January 29, 2008 Itsellä myös tuo sama (auton) peräjumppa edessä,eikä auttanut vaikka teetti koko perän ammattilaisella. Tosin,kyllä kaikki on ihan arvoissaan,mutta heti kun perä hiukan lämmenny (n.5km ajoa) niin alkaa vonkumaan...
xaekx Posted January 29, 2008 Posted January 29, 2008 Itsellä myös tuo sama (auton) peräjumppa edessä,eikä auttanut vaikka teetti koko perän ammattilaisella. Tosin,kyllä kaikki on ihan arvoissaan,mutta heti kun perä hiukan lämmenny (n.5km ajoa) niin alkaa vonkumaan... Sanovat että GM:n orkkisvälitykset on hiljaisia. Mutta esim Richmond Gearin tietyt mallit ääntää vaikka olisi ihan oikein säädetty. Tiedä sitten. Mutta hankalaa se hammaskosketuksen säätö kyllä on.
camaro82 Posted January 29, 2008 Author Posted January 29, 2008 Richmond mulla on ja kerholainen hyvien ohjeiden kera tuon mull toimitti, ite asenuksen mokasin joten syypää löytyy täältä päästä näppäimistöä. Ajellaaan ja katellaan, avaan toki tuon perän niinkuin jo aiemmin mainitsin. Jos ei oo pahaa lastua niin kovaa ajoo vaan! Saiskohan itestään senverran irti että kävis huomenna purkuhommissa, olis jotain raportoitavaa Kiitos vastauksista Palaa usko näihin omiin asennuksiin vaikka viduix ne yleensä menee mutta aina on Camu liikkunu
Jarno Posted January 30, 2008 Posted January 30, 2008 Sanovat että GM:n orkkisvälitykset on hiljaisia. Mutta esim Richmond Gearin tietyt mallit ääntää vaikka olisi ihan oikein säädetty. Tiedä sitten. Mutta hankalaa se hammaskosketuksen säätö kyllä on. kuinka yllättävää,että tuo munkin on juuri Richmond...
Markus Posted January 30, 2008 Posted January 30, 2008 kuinka yllättävää,että tuo munkin on juuri Richmond... Taisin joskus tosta mainita, joku saunaehtoo , et richmondin perät huutaa vaikka säätäis kuin hyvin hammaskosketuksen kohdalleen...
Jarno Posted January 30, 2008 Posted January 30, 2008 Taisin joskus tosta mainita, joku saunaehtoo , et richmondin perät huutaa vaikka säätäis kuin hyvin hammaskosketuksen kohdalleen... Onhan siitä vissiin ollu puhe.. JOKA saunaehtoos. tosin joskus us-partsilla väittivät jotain ihan muuta,kun asia tuli esille..
Nova Posted January 30, 2008 Posted January 30, 2008 Onhan siitä vissiin ollu puhe.. JOKA saunaehtoos. tosin joskus us-partsilla väittivät jotain ihan muuta,kun asia tuli esille.. Eikös ne puhunet että siihen on semmosta Richmondin omaa öljyä joka auttaa ääneen. Näin ne silloin kertoilivat kun kerhon kanssa käytiin.
Jarno Posted January 30, 2008 Posted January 30, 2008 tää meni multa sitten täysin ohi! muistan vaan sen, ettei ole kukaan valittanu niistä..
camaro82 Posted January 31, 2008 Author Posted January 31, 2008 Laitoin US-partsiin kyselyä tuosta peräöljystä. Katotaan mitä vastaavat
camaro82 Posted January 31, 2008 Author Posted January 31, 2008 Nopsasti vastasivat, tuolle Richmondille on oma öljynsä. Tilasin pari litraa ja eiku vaihtamaan. Sit vaan odotellaan ajokelejä jotta pääsee testaamaan
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now