camaro82 Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2008 Miltä se uus laatikko tuntuu tän hetkisten ajokokemusten perusteella? Onko takagummeissa vielä pintaa jäljellä vai sudittaako ykkönen väkisinkin?? Oon kyllä erittäin tyytyväinen kaikin puolin Ei tuo ykkönen ihan väkisin sudita, puoliväkisin ehkä Mukavasti kyllä rengas palaa nykyään vaikka takapenkillä on kyytiläisiäkin ja perävälitys harva 2,73 edelleen. 3,08 lukolla olis paras vaihtoehto
camaro82 Kirjoitettu 30. Heinäkuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Heinäkuuta, 2008 Helvati, on alkanu yks venttiilinnostaja naputtaan silloin tällöin kun kylmänä käynnistää. Vaihdoin öljytkin mutta naputtaa silti. Ei kauaa mutta ei se taida tuosta itsekseen paremmaksikaan muuttua
Crisis Kirjoitettu 30. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 30. Heinäkuuta, 2008 Helvati, on alkanu yks venttiilinnostaja naputtaan silloin tällöin kun kylmänä käynnistää. Vaihdoin öljytkin mutta naputtaa silti. Ei kauaa mutta ei se taida tuosta itsekseen paremmaksikaan muuttua Mulla oli itsekasatussa moottorissa ongelmana että vaikka oli uudet lukkomutterit keinuille ne silti avautu. Korjaantu vasta loc-titellä. Voihan sulla olla jotain muutakin ongelmaa mutta venttiilivälyksen tarkistamisesta lähtisin liikenteeseen.
camaro82 Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2008 Mulla oli itsekasatussa moottorissa ongelmana että vaikka oli uudet lukkomutterit keinuille ne silti avautu. Korjaantu vasta loc-titellä. Voihan sulla olla jotain muutakin ongelmaa mutta venttiilivälyksen tarkistamisesta lähtisin liikenteeseen. Mutta nyt ei oo naputtanu pitkään aikaan kylmänäkään niin ei luulis vian löytyvän löystyneestä mutterista. Vika on ajoittaista
camaro82 Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2008 Mukavaa, ei naputa nostaja vieläkään (ja sit puunkoputus kop kop) Uudet penkit on tosi hyvät istua, laatikko ja kaikki muukin toimii niinkuin pitää ja vielä on ajokautta jäljellä. Kunhan aikataulut taas täsmää niin välimiitti täältä tullaan
Sarita Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2008 Mukavaa, ei naputa nostaja vieläkään (ja sit puunkoputus kop kop) Uudet penkit on tosi hyvät istua, laatikko ja kaikki muukin toimii niinkuin pitää ja vielä on ajokautta jäljellä. Kunhan aikataulut taas täsmää niin välimiitti täältä tullaan *clap*
camaro82 Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2008 RÖH!! Nyt ei mee turbiinilukko päälle Sähkö tulee liittimeen joten solenoidi tai paineanturi sknapsanaks, uudet tosin jo tulossa laatikon korjaajalta Nuohan oli askin alkuperäiset mutta toki remontin yhteydessä toimivaksi todetut, nyt vaan jompikumpi hajos mutta mukavaa kun menee kuitenkin takuuseen eli en joudu niistä mitään maksamaan
camaro82 Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2008 Alkaa kasvaa lumpeita Camaron lattialla Pitänee tilata uudet t-topin tiivisteet, lisää rahanmenoa kerpele
rstuning Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2008 Uudet penkit on tosi hyvät istua Laitappa kuvaa kuinka hyvän näköset ne on autossa (vaikka onki väärän värinen sisusta)! Tuli jo ikävä niitä penkkejä, vaikkei ittellä ikinä autossa ollu. Kyllä niitä lattialla on koe istuttu :'(
camaro82 Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2008 Laitappa kuvaa kuinka hyvän näköset ne on autossa (vaikka onki väärän värinen sisusta)! Tuli jo ikävä niitä penkkejä, vaikkei ittellä ikinä autossa ollu. Kyllä niitä lattialla on koe istuttu :'( Katsoppa tän topicin viestit 216 ja 217 PS. Eikä tuo sisusta nyt niin väärän värinen oo, punaiset raidat penkeissä kompensoi kato
rstuning Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2008 Katsoppa tän topicin viestit 216 ja 217 PS. Eikä tuo sisusta nyt niin väärän värinen oo, punaiset raidat penkeissä kompensoi kato Nehän on niinku tehtaan optiot! En oo vielä paremmissa "gt" penkeissä istunu... Aina löytyy jotain rutisemista, mutta noissa oli oikeesti hyvä istua tukevuuden lisäksi! Ps. Olisit ottanu kuvan kuskin puolelta, niin toi entisen kuskinpenkin kuluma ei olis näkyny
camaro82 Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2008 Nehän on niinku tehtaan optiot! En oo vielä paremmissa "gt" penkeissä istunu... Aina löytyy jotain rutisemista, mutta noissa oli oikeesti hyvä istua tukevuuden lisäksi! Ps. Olisit ottanu kuvan kuskin puolelta, niin toi entisen kuskinpenkin kuluma ei olis näkyny On kyllä tosi hyvät jakkarat kaikenkaikkiaan Enpäs huomannu tuota kuvaa ottaa toiselta puolelta muttei tuo pieni kuluma haittaa
camaro82 Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2008 Ei se perkeleen turbiinilukko toimi vieläkään vaikka vaihdoin solenoidin ja painekytkimen Lukko saattaa olla sekunnin päällä ja sit veks, olisko turbiini tiensä päässä? Suosituksia vakiostalli-turbiiniksi odotetaan
rstuning Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2008 Suosituksia vakiostalli-turbiiniksi odotetaan Kävisköhän mun orkkis??? Meinaan vissiin laittaa 2400stallin... Mut en kyllä pariin kk vielä
camaro82 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2008 Kävisköhän mun orkkis??? Meinaan vissiin laittaa 2400stallin... Mut en kyllä pariin kk vielä Kyllähän se kävis, paljonkos sillä on ajettu?
rstuning Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2008 Pian tulee 112.000km mittariin, enkä usko että turpaania olis viälä vaihrettu...
BlackZ Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2008 Onko siinä se mun entinen turbiini nyt paikallaan..? Jos se löysäs ja uuden meinaat laittaa niin laita sitten 2400 rpm stallilla oleva, se parantaa näiden liikkumista jopa ihan vakiolaitteessakin. Vakioturbaani sopii paremmin pikkareihin jne.
rstuning Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2008 Onko siinä se mun entinen turbiini nyt paikallaan..? Jos se löysäs ja uuden meinaat laittaa niin laita sitten 2400 rpm stallilla oleva, se parantaa näiden liikkumista jopa ihan vakiolaitteessakin. Vakioturbaani sopii paremmin pikkareihin jne. Niin mä meinaan tehdä, mutta mulla tuleekin paljo muuta pellinalle samalla... Ja eihän jokapaikkaan tarvi aina sitä "parasta palikkaa", jos ei oo millä mällätä
camaro82 Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2008 Onko siinä se mun entinen turbiini nyt paikallaan..? Sehän se siellä onpi paikallaan, lukko ei pysy enää päällä kuin ehkä sekunnin. Vaihdoin solenoidin ja painekytkimen mutta sama homma. Oon tuota stalli-hommaa miettiny ja kun en oo koskaan sellaisella turbiinilla varustetulla autolla ajellu niin on semmonen ennakkoluulo että kone huutais turhaan jos haluaa lähtee "normaalisti" + eikös se lisää bensankulutusta? Tosin köyhälle kaikki on kallista
camaro82 Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2008 Pian tulee 112.000km mittariin, enkä usko että turpaania olis viälä vaihrettu... Näissä käytetyissä on just tuo pelko että kauanko kestää, ei viittis montaa kertaa kesässä askia irrottaa
BlackZ Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2008 Sehän se siellä onpi paikallaan, lukko ei pysy enää päällä kuin ehkä sekunnin. Vaihdoin solenoidin ja painekytkimen mutta sama homma. Oon tuota stalli-hommaa miettiny ja kun en oo koskaan sellaisella turbiinilla varustetulla autolla ajellu niin on semmonen ennakkoluulo että kone huutais turhaan jos haluaa lähtee "normaalisti" + eikös se lisää bensankulutusta? Tosin köyhälle kaikki on kallista Ei huudata autoa juuri yhtää sen enempää ku ennen, pikkasen korkeammalle pintakaasulla ajellessa nostaa kierrokset ennenku vaihtaa isomman pesään (mulla nostaa johonki 2200 rpm ennenku vaihtaa isomman). Esim. C4 corvetessakin on joku 2100 rpm stall vakioturbiinissa. Tuo 2400 rpm stalli on ihan hyvä sunkin autoon En usko että näkyy bensankulutuksessa nimeksikään...
camaro82 Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2008 Markus kauppaa 2000 rpm stallilla olevaa kohtuuhintaan ja vähän ajettua. Katotaan nyt kunhan se ehtii vastaileen mulle että mitä tuleman pitää
balez Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2008 Markus kauppaa 2000 rpm stallilla olevaa kohtuuhintaan ja vähän ajettua. Katotaan nyt kunhan se ehtii vastaileen mulle että mitä tuleman pitää et edes normaali ajossa huomaa eroa.. ellei turbiini ole aivan susi mutta tuskinpa eron huomaat tai pitäis huomata kun paikaltaa lyöt lapun lattiaan
rstuning Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2008 Ihan mielenkiinnosta, mikäs vakion stalli on???
BlackZ Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2008 Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2008 Ihan mielenkiinnosta, mikäs vakion stalli on??? Se tais olla jotain 1500 - 1700 rpm välillä.. 1500 jollen ihan väärin muista
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään