Markus Posted August 20, 2017 Author Posted August 20, 2017 Puikko ei o taas mun juttu, migillä ja tigillä tykkään hitsata. Jos jostain löytyis sopivaan hintaan tollanen ni melkeen pitää hakee pois
Rale Posted August 20, 2017 Posted August 20, 2017 Puikko ei o taas mun juttu, migillä ja tigillä tykkään hitsata. Jos jostain löytyis sopivaan hintaan tollanen ni melkeen pitää hakee pois mullakin tuo on vain tiggi käytössä, puikko kolvia en ole edes laittanut. valovirta laite ja tuollaisella itsekin iskuja saaneet kannet korjaan ja kaikki mikä vaan on alumiinia.
Markus Posted September 18, 2017 Author Posted September 18, 2017 Mittaristo kasattu ja johdotukset tehty, no nopeusmittari uupuu vielä, mutta ei kai sitä ainakaa vielä tarvita Sais se flektin anturi tulla ni, olis se ensistartti melko lähellä
Markus Posted September 19, 2017 Author Posted September 19, 2017 Laitetaan kuvaki vielä ku ne on niin kivoja On muuten ihan v-i-t-u-n kirkas toi pitkien merkkivalo
mikke Posted September 19, 2017 Posted September 19, 2017 heti saa laittaa palan erkkaa päälle ettei killota silmään
Markus Posted September 19, 2017 Author Posted September 19, 2017 Juu emmä arvannut, että toi on noin kirkas. Itteäni saan syyttää ku valittin bilteemasta ton tuikun...
ratskin Posted September 19, 2017 Posted September 19, 2017 heti saa laittaa palan erkkaa päälle ettei killota silmään niin vähän tummenttua siis,
Markus Posted January 2, 2018 Author Posted January 2, 2018 Eilen ehtoolla ja yöllä pääsi taas pitkästä aikaan kyhäilemään tallin puolelle Camaroa... Nyt näyttäis siltä, että ensistartti ja nokan sisäänajo olis melko lähellä. Vielä flektin kiinnityksien viimeistely, jäähdytysnesteet sisään ja laturin siivapyörän muutos, tollai sitä ei voi jättää, menee hihna liian läheltä alavesiletkua, noin pari milliä väliä ja linjaus ei ole ihan suorassa. Muutan sen varmaankin siihen moniurahihnalle...
Markus Posted January 8, 2018 Author Posted January 8, 2018 Ei nyt ehkä kannata hyppiä ja pomppia, mutta, JOS kaikki menee hyvin, niin viikon päästä starttailtas...
Markus Posted January 8, 2018 Author Posted January 8, 2018 Pakko ottaa, on se sellanen ihmeiden tapahtuma
mikke Posted January 9, 2018 Posted January 9, 2018 Pakko ottaa, on se sellanen ihmeiden tapahtuma ja aiheuttaa inspiraation kohoamista katosta läpi ja ajohalujen vyörymistä niskaan
Markus Posted January 10, 2018 Author Posted January 10, 2018 Näinpä saattaa käydä, toivottavasti ei käy niin, että ruuvaa kuskin penkin kiinni ja ajelee tossa kuosissa siirtokilvillä seuraavat kymmenen vuotta
Markus Posted January 13, 2018 Author Posted January 13, 2018 Aika yllättävää, ei käy tänä viikonloppuna. Otin viikolla 3 eri pitusta remmiä laturille, kaikki liian lyhyitä
F350 Posted January 14, 2018 Posted January 14, 2018 Aika yllättävää, ei käy tänä viikonloppuna. Otin viikolla 3 eri pitusta remmiä laturille, kaikki liian lyhyitä Käynnistää voi vaikka sukkahousut laturin remminä
Juza89 Posted January 14, 2018 Posted January 14, 2018 Käynnistää voi vaikka sukkahousut laturin remminä Muistaa vaan kattoo, ett o sitten kalleimmat
Markus Posted January 14, 2018 Author Posted January 14, 2018 Käynnistää voi vaikka sukkahousut laturin remminä juu ja ilman remmiä voi käynnistää... Haluaako sitte tässä vaiheessa tehdä sen kikkakolmosen, vaikka vituttaa kun ei noin pienen asian vuoksi voi laittaa käyntiin, vituttaa sekin jos tollasen 10k€ motin sulattaa sukkahousujen takia
GTATL Posted January 14, 2018 Posted January 14, 2018 juu ja ilman remmiä voi käynnistää... Haluaako sitte tässä vaiheessa tehdä sen kikkakolmosen, vaikka vituttaa kun ei noin pienen asian vuoksi voi laittaa käyntiin, vituttaa sekin jos tollasen 10k€ motin sulattaa sukkahousujen takia Jep, ei niin kiire voi olla ettei ehdi tekemään huolella Niin ja ei se ehdi sulaa jos vaan vähän käyttää
Markus Posted January 20, 2018 Author Posted January 20, 2018 Nonii... ensiparkaisut päässy ilmoille , jos huomenna sisäänajot
GTATL Posted January 20, 2018 Posted January 20, 2018 Nonii... ensiparkaisut päässy ilmoille , jos huomenna sisäänajot
pasi jkl Posted January 20, 2018 Posted January 20, 2018 Nonii... ensiparkaisut päässy ilmoille , jos huomenna sisäänajot
pantera Posted January 20, 2018 Posted January 20, 2018 Nonii... ensiparkaisut päässy ilmoille , jos huomenna sisäänajot
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now