Jump to content

Recommended Posts

Posted

Puikko ei o taas mun juttu, migillä ja tigillä tykkään hitsata. Jos jostain löytyis sopivaan hintaan tollanen ni melkeen pitää hakee pois

Posted

Puikko ei o taas mun juttu, migillä ja tigillä tykkään hitsata. Jos jostain löytyis sopivaan hintaan tollanen ni melkeen pitää hakee pois

mullakin tuo on vain tiggi käytössä, puikko kolvia en ole edes laittanut. valovirta laite ja tuollaisella itsekin iskuja saaneet kannet korjaan ja kaikki mikä vaan on alumiinia.

  • 4 weeks later...
Posted

Mittaristo kasattu ja johdotukset tehty, no nopeusmittari uupuu vielä, mutta ei kai sitä ainakaa vielä tarvita ::)

Sais se flektin anturi tulla ni, olis se ensistartti melko lähellä :-X

Posted

Laitetaan kuvaki vielä ku ne on niin kivoja

On muuten ihan v-i-t-u-n kirkas toi pitkien merkkivalo

automeetteria.thumb.jpg.188649d7eb13210cb31a067c4fbad977.jpg

Posted

heti saa laittaa palan erkkaa päälle ettei killota silmään 8)

Posted

Juu emmä arvannut, että toi on noin kirkas. Itteäni saan syyttää ku valittin bilteemasta ton tuikun...

Posted

heti saa laittaa palan erkkaa päälle ettei killota silmään 8)

niin vähän tummenttua siis,  :W

  • 3 months later...
Posted

Eilen ehtoolla ja yöllä pääsi taas pitkästä aikaan kyhäilemään tallin puolelle Camaroa...

Nyt näyttäis siltä, että ensistartti ja nokan sisäänajo olis melko lähellä. Vielä flektin kiinnityksien viimeistely, jäähdytysnesteet sisään ja laturin siivapyörän muutos, tollai sitä ei voi jättää, menee hihna liian läheltä alavesiletkua, noin pari milliä väliä ja linjaus ei ole ihan suorassa. Muutan sen varmaankin siihen moniurahihnalle...

Posted

Ei nyt ehkä kannata hyppiä ja pomppia, mutta, JOS kaikki menee hyvin, niin viikon päästä starttailtas... :o

Posted

Ota sitten videoo muuten ei ole tapahtunut :W m/

Posted

Pakko ottaa, on se sellanen ihmeiden tapahtuma :o

Posted

Pakko ottaa, on se sellanen ihmeiden tapahtuma :o

 

ja aiheuttaa inspiraation kohoamista katosta läpi ja ajohalujen vyörymistä niskaan m/

Posted

Näinpä saattaa käydä, toivottavasti ei käy niin, että ruuvaa kuskin penkin kiinni ja ajelee tossa kuosissa siirtokilvillä seuraavat kymmenen vuotta  ;D

Posted

Aika yllättävää, ei käy tänä viikonloppuna. Otin viikolla 3 eri pitusta remmiä laturille, kaikki liian lyhyitä >:(

Posted

Aika yllättävää, ei käy tänä viikonloppuna. Otin viikolla 3 eri pitusta remmiä laturille, kaikki liian lyhyitä >:(

Käynnistää voi vaikka sukkahousut laturin remminä ;D
Posted

Käynnistää voi vaikka sukkahousut laturin remminä ;D

 

Muistaa vaan kattoo, ett o sitten kalleimmat  ;D

Posted

Käynnistää voi vaikka sukkahousut laturin remminä ;D

;D juu ja ilman remmiä voi käynnistää...

Haluaako sitte tässä vaiheessa tehdä sen kikkakolmosen, vaikka vituttaa kun ei noin pienen asian vuoksi voi laittaa käyntiin, vituttaa sekin jos tollasen 10k€ motin sulattaa sukkahousujen takia ::)

Posted

;D juu ja ilman remmiä voi käynnistää...

Haluaako sitte tässä vaiheessa tehdä sen kikkakolmosen, vaikka vituttaa kun ei noin pienen asian vuoksi voi laittaa käyntiin, vituttaa sekin jos tollasen 10k€ motin sulattaa sukkahousujen takia ::)

Jep, ei niin kiire voi olla ettei ehdi tekemään huolella m/ Niin ja ei se ehdi sulaa jos vaan vähän käyttää :W ;D

Posted

Nonii... ensiparkaisut päässy ilmoille m/ , jos huomenna sisäänajot

Posted

Nonii... ensiparkaisut päässy ilmoille m/ , jos huomenna sisäänajot

m/

Posted

Nonii... ensiparkaisut päässy ilmoille m/ , jos huomenna sisäänajot

*clap*

Posted

Nonii... ensiparkaisut päässy ilmoille m/ , jos huomenna sisäänajot

*clap*

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...