Jump to content

Recommended Posts

Posted

Nonii... ensiparkaisut päässy ilmoille m/ , jos huomenna sisäänajot

pienet sille mut varovasti ;D *clap*

Posted

GTATL:n haluama todistusaineisto eilisillalta  ;D. Pikkupätkä...

Posted

\m/ *clap* *clap*

Posted

Sisäänajo tehty, no sen ainaki kesti  ;D

Lämpötila-anturi vuotaa pikkasen, vaikka kiristeli, tarttee ottaa auki ja tiivistää paremmin ja sitte oli pientä ongelmaa lämpöjen kanssa,  onko sitte joku ilmatasku jossain...

Posted

Nonii... ensiparkaisut päässy ilmoille m/ , jos huomenna sisäänajot

m/ *clap* *clap*

Posted

Et suunnitellu dynossa käyntiä? Paljonko pitäis noilla himmeleillä olla paukkua koneessa?

Posted

Juu olen ja käyn kyllä dynossa varmasti. Kävi tossa mielessä ku moottoria sisäänajoin, että veis pelkän moottorin dynoon, mutta katotaan...

No tyytyväinen olen, jos neljäsataa löytyy...

Nokka on edelbrockin 7162

Kannet edelbrockin e-streetit

Imusarja edelbrockin RPM

Kaasari edelbrockin 750 (tuplapumpun hommaan toiseksi jossain vaiheessa)

Sisuskalut koneessa vakiot

Hookerin 1"3/4 puolipitkät? peltisatsit

Posted

Mä kävin pelkän moottorin kanssa dynossa. Ihan hyvä että tuli käytyä kun venajouset alkoi antautua 6000rpm. Vaihdettiin jäykempiin ja nyt voi vedellä sinne 6500asti jos kantti kestää. Sai kaikki säädettyä muutenkin kohilleen. Kyllä siinä meni kananlihalle kun ekan kerran vedettiin sinne 6000rpm korville. Mut loppu hyvin kaikki hyvin  :)

Posted

m/ m/

Posted

Mä kävin pelkän moottorin kanssa dynossa. Ihan hyvä että tuli käytyä kun venajouset alkoi antautua 6000rpm. Vaihdettiin jäykempiin ja nyt voi vedellä sinne 6500asti jos kantti kestää. Sai kaikki säädettyä muutenkin kohilleen. Kyllä siinä meni kananlihalle kun ekan kerran vedettiin sinne 6000rpm korville. Mut loppu hyvin kaikki hyvin  :)

Onks sulla kovat nostajat? En tiedä viittiikö noilla hydraulisilla vetää tonne 6500 mihin asti nokka on suunniteltu toimivan....

Posted

Onks sulla kovat nostajat? En tiedä viittiikö noilla hydraulisilla vetää tonne 6500 mihin asti nokka on suunniteltu toimivan....

Jos Hyde nokka on suunniteltu 6500 rpm:ään ni pitäähän sen toimia sinne asti.

Posted

Cranen hydrauliset rullanostajat, compin magnum 11-460-8 nokka, compin 953-16 jouset ja compin ultra-gold vipat. Hyvin kesti vetää siihen 6500rpm. Toki se mulla on turhaa kun paras teho oli 6100rpm ja vääntö 4400rpm

Posted

Jos Hyde nokka on suunniteltu 6500 rpm:ään ni pitäähän sen toimia sinne asti.

Noniinaina... piti lueskella, kehitys on kehittynyt ja joskus muinoin kovat on ollu yli 6000 kierroksen kiertävälle koneelle oikea vaihtoehto, nykyään pystyy hydraulisilla menemään sinne 8000 kierrokseen... jos vaan kaikki osat on valittu oikein ja passaa toisiinsa justiinsa

• 3 months later...
Posted

Tina ja pasta ostoksilla....

• 1 month later...
Posted

Vähän fiilistelyä ja motivaation nostoa pohjatöihin...

• 2 weeks later...
Posted

Onko jollain kokeneemmalla tinaajalla vinkkejä antaa, nimimerkillä ekakerta... youtubesta kattelin videoita ja ne nyt näytti osaavan homman ku ei varmaan ekaa kertaa ole tekemässä ;D

Posted

Onko jollain kokeneemmalla tinaajalla vinkkejä antaa, nimimerkillä ekakerta... youtubesta kattelin videoita ja ne nyt näytti osaavan homman ku ei varmaan ekaa kertaa ole tekemässä ;D

Hei juutuubia kattomalla tulee heti mestariksi. Harjoittelemalla oppii parhaiten. Vinkkinä vois antaa, että lämmitä rauhakseen ja ei liikaa tinaa kerralla ;)