Woodpecker Posted August 10, 2012 Share Posted August 10, 2012 Lupasin itselleni etten hanki ikinä 2000-luvun autoa. Tämä on vähän kiikun kaakun kun vuosimalli on 1999/2000 Camaro Z28 targa LS1+automaati+torsen http://i176.photobucket.com/albums/w175/ammamies/camaro/P1050762.jpg -Madallettu vähän liikaa -Corvetten 18/19" vanteet -Sachs Super Touring iskarit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chevy Posted August 10, 2012 Share Posted August 10, 2012 no niin Link to comment Share on other sites More sharing options...
JP Posted August 10, 2012 Share Posted August 10, 2012 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Woodpecker Posted August 10, 2012 Author Share Posted August 10, 2012 Jotain nitinää ja narinaa kuului jostain takapäästä. Purin sieltä jotain "Made in Mexico" osia pois. Vaikuttivat aikas laaduttomilta American neuvostoliitosta tuli seuraavan näköisijä osia http://i176.photobucket.com/albums/w175/ammamies/camaro/P1050759.jpg Loppui ne nitinät ja narinat + auto kulkee suoraan. Which is nice Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fenix Posted August 10, 2012 Share Posted August 10, 2012 Hyvä valinta. unibal nivelillä meteli olisi kasvanut aikalailla. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TexFinn Posted August 11, 2012 Share Posted August 11, 2012 Cool! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fenix Posted August 11, 2012 Share Posted August 11, 2012 Itse asensin uudet tukivarret ja panhardin vastaamaan mitoiltaan orkiksia ja vein vianorille nelipyöräsuuntaukseen. Kaikesta huolimatta joutui perääkin hieman säätämään vaikka suurin työ keulassa. 1h45min ja olisikohan velottanut 120e. Etukäteen rasvasin kierteitä ja oli varmuuden vuoksi uudet moogit mukana. Kaveri sanoi että vanhoilla osilla saatiin homma tehtyä mutta hieman joutui yhdestä paikasta lämmittää. Jälkiviisaana olisin tillannut säädettävät tangot uretaanipuslilla kuten sinä enkä metallisilla unibaleilla. Link to comment Share on other sites More sharing options...
accident Posted August 11, 2012 Share Posted August 11, 2012 Tää on tyylikäs rauta taidettiin jutella vappucruisingeilla muutama sananen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Woodpecker Posted August 11, 2012 Author Share Posted August 11, 2012 Etukäteen rasvasin kierteitä ja oli varmuuden vuoksi uudet moogit mukana. Mitä on tarkoitat "moogit" moogeilla Täytyy talven aikana irrotella etutukivarret hiekkapuhallukseen ja maaluuseen. Etupään uretaanipuslasarja ei taida maksaa juuri mitn. Täytyy hommata sellainen hyllylle odottamaan. Nyt alla näkyi olevan jotain punaisia puslia. Vaikuttivat kovin kumisilta. Keväällä voisi käydä suuntaamassa pyörät Uuden eturenkaat täytyy hommata. Onko ideita/kokemuksia. Nyt alla Nankang 245/45 R18. Toinen kumi pompottaa vähän. Taidan hommata jotkut merkki kumet seuraavaksi Ilmastointi ei toimi: kompuran magneettikytkin kahisee ja välistä tulee metallihilua --> katkaisin hihnan. Kenno oli melko hapero. Otin sen pois. Jätin myös yhden jäähdytys ilmaa ohjaavan muovilärpäkkeen pois kun sitä ei saanut enää kunnolla kiinni ilman kylmästoininkennoa Leikkasin ilmanputsarin kotelon pohjaan luukut: http://i176.photobucket.com/albums/w175/ammamies/camaro/P1050761.jpg Paikallaan ja kaupunkiajossa imee lämmintä-kuumaa ilmaa. Uskoisin että maantie nopeuksissa ilma ei kerkeä lämmetä. Luulisi tuonne muodostuvan jonkinlaisen patopaineen. Pitäisilaittaa mittari ilmanputsarin koppaan. -K&N paneeli -MAF verkko pois -Portattu kaasuläppä -EGR putki lyhennetty 25.8 penkkipäivä. Paljonko näistä LS koneisista irtoaa takapyöriltä? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chevy Posted August 11, 2012 Share Posted August 11, 2012 Leikkasin ilmanputsarin kotelon pohjaan luukut: Paikallaan ja kaupunkiajossa imee lämmintä-kuumaa ilmaa. Uskoisin että maantie nopeuksissa ilma ei kerkeä lämmetä. Luulisi tuonne muodostuvan jonkinlaisen patopaineen. Pitäisilaittaa mittari ilmanputsarin koppaan. -K&N paneeli -MAF verkko pois -Portattu kaasuläppä -EGR putki lyhennetty 25.8 penkkipäivä. Paljonko näistä LS koneisista irtoaa takapyöriltä? 50-60 C saa tuollakin systeemillä imulämmöt helteellä,paikallaan ja kaupungissa imuilman näkee OBD väylästä,IAT mun mielestä MAF verkon pois ottamisessa ei oo mitään järkeä vakio suunnilleen 285-295 hp pyöriltä (lämpötila,kosteus,renkaan halkaisija,leveys vaikuttaa myös lukemaan ja nää pyrkii aina sutimaan rullilla ja kaikki dynot antaa eri lukemia) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chevy Posted August 11, 2012 Share Posted August 11, 2012 Leikkasin ilmanputsarin kotelon pohjaan luukut: toiset käyttää tuossa reijässä vielä tämmöistä, ei omaa kokemusta,että laskisiko vielä imulämpöjä,tuskin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fenix Posted August 11, 2012 Share Posted August 11, 2012 Mitä on tarkoitat "moogit" moogeilla Moog on alustan osien valmistaja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z-mo Posted August 11, 2012 Share Posted August 11, 2012 Uuden eturenkaat täytyy hommata. Onko ideita/kokemuksia. Nyt alla Nankang 245/45 R18. Toinen kumi pompottaa vähän. Taidan hommata jotkut merkki kumet seuraavaksi 25.8 penkkipäivä. Paljonko näistä LS koneisista irtoaa takapyöriltä? Hankookeissa on erittäin asiallinen hinta/laatusuhde. 245/40-18 Hankookin Ventus V12 Evot kova vaihtoehto... Pitkillä peltisarjoilla -02 LS1 320hv renkailta, manuaalin kanssa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fenix Posted August 11, 2012 Share Posted August 11, 2012 http://www.rengas-online.com/Rengas.html?pk_campaign=google_pkw Itse tykkään falkeneista hintasuhteelta ja seuraavana testiin tulee toyot. Pelkästään kumin polttoon ja leikkimiseen tuolta löytyy edullisempiakin vaihtoehtoja. Viikossa kuljetus kotiovelle ilman lisämaksuja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AJ Posted August 11, 2012 Share Posted August 11, 2012 25.8 penkkipäivä. Paljonko näistä LS koneisista irtoaa takapyöriltä? 305 manuaali,K&N filsu,edelbrockin catback,muuten vakio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Woodpecker Posted August 11, 2012 Author Share Posted August 11, 2012 Ventusit taisi voittaa Autobildin testin tässä 2000-luvulla. Tästä rohkaistuneena kaveri asensi Volvonsa alle Ventusit. Hiljainen rengas se ainakin on. Which is nice Kumeeta ei uskalla polttaa koska perä vollottaa vähän ja kolkottaa kaarteissa. Vaihdoin öljyn ja pellin alta paljastui seuraavaa: http://i176.photobucket.com/albums/w175/ammamies/camaro/P1050760.jpg Kissanpää ratas hankaa lukon kuoreen moottori jarrutuksessa. Vedossahan se painautuu eteenpäin viiston hammastuksen johdosta. Oiskohan pinionin laakerit väljät? Talvella taidan irroittaa akselin, puhallus ja maalaus. Vahvistusta??? -Kuka remppaa akseleita keskisuomessa? -Mitä osia pitää hommata ja mistä? -Mikä paikka näissä antaa periksi. Mistä kohti vahvistetaan? Perä saisi olla sen verran vahva että jos joskus sattuisi olemaan voimaa niin kestäisi käydä pehmeillä renkailla liimatulla radalla. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chevy Posted August 11, 2012 Share Posted August 11, 2012 perä vollottaa vähän ja kolkottaa kaarteissa niin mullakin (uudesta lähtien) en oo tehny sille mitään,hiljenee vähäksi aika öljynvaihdon jälkeen. mikä välitys tuossa on ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Woodpecker Posted August 11, 2012 Author Share Posted August 11, 2012 niin mullakin (uudesta lähtien) en oo tehny sille mitään,hiljenee vähäksi aika öljynvaihdon jälkeen. mikä välitys tuossa on ? Välitystä ei tullut katottua. Onko lautaspyörään stanssattuna hammaslukemat niin kuin danan perissä tyyliin 41/11 Moklotus ja vollotus on koventunut tänä kesän aikana. Öljyn vaihto ei hiljentänyt ääntelyä, saattoi äänet jopa koveta Öljynä joku Red Linen 70-140w lisä aineella. Juuri nyt en muista Suur kiitokset kaikille vastanneille. Tietoa on tullut nopeasti ja pyyteettömästi. Tämmöisen porukan kanssa on hyvä jatkaa harrastusta Link to comment Share on other sites More sharing options...
Woodpecker Posted August 21, 2012 Author Share Posted August 21, 2012 Katsastettu. Oli milleistä kiinni että meni etupalkki nosturin tunkkien yli. Täytyy kehitellä etupäähän pikkuisen lisää maavaraa ensi kesäksi. Oiskohan kierros hydrauliikka letkua jousten ylä ja alapäihin vai korkeampi profiiliset renkaat? Vasemmman raidetangon sisäpäässä alkavaa väljyyttä, päästöt ja jarrut hyvät Talven aikana täytyy uusia ainakin: -Eturenkaat -Raidetangon sisäpää -Akku Mitähän tekisi tuolle lisäilmapumpulle? Vie aikapaljon virtaa. Huono akku kun on niin toisinaan rupeeaa laturi ullittamaan kun pumppu pyörii Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fenix Posted August 21, 2012 Share Posted August 21, 2012 Katsastettu. Oli milleistä kiinni että meni etupalkki nosturin tunkkien yli. Täytyy kehitellä etupäähän pikkuisen lisää maavaraa ensi kesäksi. Oiskohan kierros hydrauliikka letkua jousten ylä ja alapäihin Lisää ilmanpainetta renkaisiin, jos alle 3bar tommosia juttuja varten ja puulankkuja Paitsi jos mataluus vaivaa muutoinkin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Woodpecker Posted August 21, 2012 Author Share Posted August 21, 2012 Pitäisi olla peräkärryllinen lankkuja mukana kun ajelee kaupungilla Nyt etukumeissa 3,5bar ilmaa kun tuppasi kulumaan vain reunoilta Link to comment Share on other sites More sharing options...
TexFinn Posted August 21, 2012 Share Posted August 21, 2012 Jos ilmapumppu tuottaa ongelmia, niin viskaa makeen ja koodaa vikakoodit pois niin siina se. Ei kai se pakollinen leimavaruste ole? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChevyBoy Posted August 21, 2012 Share Posted August 21, 2012 Tämä bongattu eilisen Savelassa Muistatkos muuten vappuruisingissa, olit meikän takana valoissa, näytin peukkuja takapenkiltä, että on komia rauta Samanlainen tuote, mutta hiekan värinen ja kutoskoneinen. Corvette kromit alla... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Woodpecker Posted August 21, 2012 Author Share Posted August 21, 2012 Tämä bongattu eilisen Savelassa Muistatkos muuten vappuruisingissa, olit meikän takana valoissa, näytin peukkuja takapenkiltä, että on komia rauta Samanlainen tuote, mutta hiekan värinen ja kutoskoneinen. Corvette kromit alla... Joo, kävin eilen kaupassa. Vappuna lähettiin peräkanaa motarille. Tulin vähän hiljempaa ilman kattopaloja. Holotna Jos ilmapumppu tuottaa ongelmia, niin viskaa makeen ja koodaa vikakoodit pois niin siina se. Ei kai se pakollinen leimavaruste ole? Ei ole pakollinen. Houkuttelisi laittaa sellainen ilmapumppu mikä puhaltaa imusarjaan. Käy vaan sääliksi hiljattain rempattua laatikkoa. Ei varmaan ole pitkä ikäinen vakio osilla Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fenix Posted August 21, 2012 Share Posted August 21, 2012 Houkuttelisi laittaa sellainen ilmapumppu mikä puhaltaa imusarjaan. kuinkas lämpöstä ilmaa toi pumppu puhaltaa? Joskus kysyin kuinka kovalla paineella ja vastaus oli miedohko, mutta tossahan on tee se itse meininkiä Olis jo yleisessä käytössä jos kannattaisi. Ehkä kuitenkin se painon säästö vs. tuotetut kyseenalaiset lisä tehot jää miinuksen puolelle. Kuulo puheita, mutta ei söisi paljoakaan tehoa n.2-5hv. Itse poistaisin kaiken turhan painon. ps. Ellemme puhu isommista pumpuista Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now