Woodpecker Posted February 1, 2013 Author Posted February 1, 2013 eiks tää marteliuksen 3 genin 3" väliputki mene tosta liitoksesta lyhentämällä heittämällä paikalleen..ei tars mutkien kans tuhertaa. http://www.martelius.com/index.php?module=ekauppa&type=2&product=120008 Onko sama takasillan ylitys 3 ja 4 gen? Mieluummin otan kyllä jotain edes puoli valmista kuin teen itse ja säästän
rokzetä Posted February 1, 2013 Posted February 1, 2013 käsittääkseni on samanlainen,viisampi oikaiskoon. joitain catbackejä myydään samaa 3 ja 4 koppasiin.tuoteselostees lukee et neloseen putki lyhennettävä ja mahd. ripustimen koukku siirrettävä.marteliuksen putkes ei tainu ripustinta olla edes valmiina.
Woodpecker Posted April 1, 2013 Author Posted April 1, 2013 Ostin korkeammat jouset... http://i176.photobucket.com/albums/w175/ammamies/camaro/P1050883_zps8d15da29.jpg ...ja tiheämmän perän. Auto tuli kaupan tekijäisinä http://i176.photobucket.com/albums/w175/ammamies/camaro/P1050882_zpsdd018f7a.jpg muita kaupan päällisiä http://i176.photobucket.com/albums/w175/ammamies/camaro/P1050880_zps3f5eb505.jpg Nyt kun vielä löytyisi sopivasti LQ kone Kertokaapa mulle mikä tämä mahtaa olla? Jonkin lainen kytkimen painelaakeri? http://i176.photobucket.com/albums/w175/ammamies/camaro/P1050881_zps71264123.jpg
Z-mo Posted April 1, 2013 Posted April 1, 2013 Nyt kun vielä löytyisi sopivasti LQ kone Kertokaapa mulle mikä tämä mahtaa olla? Jonkin lainen kytkimen painelaakeri? Kytkimen "slave cylinder". Asiallisen näköistä meininkiä, mitäs suunnitelmissa tolleen tarkemmin? Onko valkonen Camaro minkä ikäinen? Jos siinä on muovinen bensatankki, niin sellanen kiinnostais ostomielessä...
Woodpecker Posted April 1, 2013 Author Posted April 1, 2013 Siis onko tuo hydraulinen painelaakeri? Neste paine sisään ja kytkin irroittaa? Vm 98 tämä pitäisi olla eli pitäisi olla pelti tankilla? On jenkeistä uitettu ja peltiosat tosi hyvässä kunnossa Varaosiksi tämän hommasin lähinnä tuon perän takia: 3,4 välitys ja vissiinkin kartio lukko. Jäällä tuolla olsi hyvä päästää jos sattuisi joku soppeli tekniikka löytymään sopuhintaan
mikke Posted April 1, 2013 Posted April 1, 2013 hydraulinen työsylinteri ja painelaakeri on siin jousen jatkona työsylinterin päässä. kyllä nestettä ja painetta pääsylinterillä ni kytkimen pitäs irrottaa.
Z-mo Posted April 1, 2013 Posted April 1, 2013 Joo, -98 on peltisellä tankilla, kerpele. Olis käynykki liian helposti. Takalippa on härski, laita se omaas.
zodiack Posted April 2, 2013 Posted April 2, 2013 Siis onko tuo hydraulinen painelaakeri? Neste paine sisään ja kytkin irroittaa? Vm 98 tämä pitäisi olla eli pitäisi olla pelti tankilla? On jenkeistä uitettu ja peltiosat tosi hyvässä kunnossa Varaosiksi tämän hommasin lähinnä tuon perän takia: 3,4 välitys ja vissiinkin kartio lukko. Jäällä tuolla olsi hyvä päästää jos sattuisi joku soppeli tekniikka löytymään sopuhintaan Mikäli kun jumppaat laatikkoa jossakin kohtaa autoon kiinni, niin vaihda tuo uuteen ei kallis ja säästyy taas monelta "huolelta"
Woodpecker Posted April 3, 2013 Author Posted April 3, 2013 Oisko jollain ideoita tuohon softapuoleen Nyt tapahtuvia muutoksia -EGR jää pois -Ilmapumppu pois -Takalambdat pois/simulointi -Perävälitys ja rengaskoko muuttunut -Imupuolella K&N paneeli, SLP intake ja LS6 imari -Pakopuolella pitkät pellisarjat ja cat-back ilman katteja Pystyykö nämä muutokset tekemään ite jollain softalla tai ohjelmointi kapulalla? Olisiko jollakulla tietoa, taitoa, aikaa, mielenkiintoa ja välineet tehdä yllä olevat muutokset? Maksan kyllä softalisenssin ja vaivan palkkaa Vai oisko järkevintä varata aika jostain viripajalta? Mistä?
Z-mo Posted April 3, 2013 Posted April 3, 2013 Pystyy tekemään ite muutokset, vaatii HP-tunersin, Efiliven tai vastaavan tuotteen. En tiedä kuinka syvälle niillä ohjelmointikapuloilla pääsee, mutta eiköhän nuo muutokset onnistu semmosellakin. Tosin taitaa tommosen kapulan hinnalla ostaa jo melkein omankin HP-tunersin/Efiliven, joten se siitä ja sen järkevyydestä. Tässä maassa ei taida montaa pajaa olla jolta onnistuis nuo muutokset. Vette porukka on tainnu käyttää jonkun verran Special Tuning Harisen palveluita LS-koneitten säädöissä, joten varmaan onnistuis siellä. Muuten voi olla aika hiljaista... En lähtis vielä itse koneen säätöjä muuttelemaan noilla muutoksilla. Vaihda se nokka siihen vielä, ja sit kunnolla säätöihin.
Chevy Posted April 3, 2013 Posted April 3, 2013 En tiedä kuinka syvälle niillä ohjelmointikapuloilla pääsee ihan peruskapulalla : vaan perävälitys ja rengaskoko muutokset
zodiack Posted April 3, 2013 Posted April 3, 2013 Pystyy tekemään ite muutokset, vaatii HP-tunersin, Efiliven tai vastaavan tuotteen. En tiedä kuinka syvälle niillä ohjelmointikapuloilla pääsee, mutta eiköhän nuo muutokset onnistu semmosellakin. Tosin taitaa tommosen kapulan hinnalla ostaa jo melkein omankin HP-tunersin/Efiliven, joten se siitä ja sen järkevyydestä. Tässä maassa ei taida montaa pajaa olla jolta onnistuis nuo muutokset. Vette porukka on tainnu käyttää jonkun verran Special Tuning Harisen palveluita LS-koneitten säädöissä, joten varmaan onnistuis siellä. Muuten voi olla aika hiljaista... En lähtis vielä itse koneen säätöjä muuttelemaan noilla muutoksilla. Vaihda se nokka siihen vielä, ja sit kunnolla säätöihin. jeps egr, ilmapumppu ja lamdat pois niin tarviit efin tai HP tunersin. jos orkkis TB ja maf niin muuta ei tarvi säätää. Sitten kun vaihdat isomman TB:een ja maffin + kannet + nokan tarvitaan lisää bensaa + tietoa paremmasta maffista / TB:stä kertoa kompuutterille.
TexFinn Posted April 3, 2013 Posted April 3, 2013 ihan peruskapulalla : vaan perävälitys ja rengaskoko muutokset Joo, kannattaa hommata EFILive tai HP Tuners ja opetella itse saatelemaan, tai sitten vie sen jollekin jolla on k.o. vehkeet. Halvoilla kapuloilla ei tee tosiaan paljoa ja kalliimmat maksaakin sitten jo melkein saman verran kuin oma lisenssi.
Woodpecker Posted April 3, 2013 Author Posted April 3, 2013 Eli tarviin: -Softan, näitähän saa ladattua rahaa vastaan? -Lisenssin -Piuhan läppärin ja auton väliin Noin vuoden vanha läppäri löytyy jollain uudehkolla Windowssilla MegaSquirttia ja Haltechiä joskus tullut vähän kateltua Onko kukaan teistä käyttänyt HP-tunersia tai EFILiveä?
Z-mo Posted April 3, 2013 Posted April 3, 2013 http://www.summitracing.com/parts/hpt-6011 HP Tunersia on käytetty, on kyllä simppeli käyttää.
Woodpecker Posted April 5, 2013 Author Posted April 5, 2013 Irroittelin valkeasta varaosa-autosta etutolpat. Löytyi tuollaiset De Carbonit. Tekeekö näillä mitään? http://i176.photobucket.com/albums/w175/ammamies/camaro/P1050887_zps5510b93d.jpg Yläpäät näyttää aika toivottomilta. Näitä ei vissiin kannatta laittaa paikalleen http://i176.photobucket.com/albums/w175/ammamies/camaro/P1050888_zps6c9e90f4.jpg Tuota sinistä autoa on madallettu niin siitä on tietysti madallus jouset. Onko sen iskaritkin lyhemmät? Selviääkö vain tarkistamalla? Tulipas taas kyseltyä kaikenlaista. No jospa näistä joskus viisastuisi...
Z-mo Posted April 5, 2013 Posted April 5, 2013 Tuota sinistä autoa on madallettu niin siitä on tietysti madallus jouset. Onko sen iskaritkin lyhemmät? Selviääkö vain tarkistamalla? Kyllä ne iskarit on vakiokorkuset. Ellei siellä sit oo jotain todellisia hipo/race iskareita, mitä siellä kyllä ei oo.
TexFinn Posted April 5, 2013 Posted April 5, 2013 DeCarbonit makeen ja parempaa tilalle jos alat madaltelemaan.
Woodpecker Posted April 5, 2013 Author Posted April 5, 2013 DeCarbonit makeen ja parempaa tilalle jos alat madaltelemaan. Tarkoitus on korottaa autoa jotta sillä voi ajaa suomessa ja että peltisarjat sekä isommat pyörät mahtuvat. Autossa jota laittelen on paikoillaan Sachs Super Touring iskarit eli ihan vakio-premium kamaa. Otan noista purkutolpista jouset ja nakkaan de carbonit - le helevettiin Toivottavasti nousee vakiokorkeuteen että 19" pallot mahtuva eteen
Z-mo Posted April 5, 2013 Posted April 5, 2013 Toivottavasti nousee vakiokorkeuteen että 19" pallot mahtuva eteen Ou nou! Vakiokorkeus ja isot vanteet ei oo hyvä kombinaatioa. Näyttää järkyltä traktorilta. Mimmosta rengastusta olit aatellu?
Woodpecker Posted April 5, 2013 Author Posted April 5, 2013 Ou nou! Vakiokorkeus ja isot vanteet ei oo hyvä kombinaatioa. Näyttää järkyltä traktorilta. Mimmosta rengastusta olit aatellu? Joo tiedän että näyttää ihan kalulta ja ottaa päähän itteekin mutta tää on osittain kustannus kysymys. Sain viime syksynä halvalla Team Dynamics valmistamat 19" Drifz sarjan vanteet joiden päällä on vähän ajetut Kumhon Ecsta kumet http://i176.photobucket.com/albums/w175/ammamies/camaro/P1050889_zps715f785c.jpg Lohduttaakseni itteäni ja lajitovereita täytyy todeta että nämä vehkeethän muuttuu joka talvi 2013 tavoitteena +350hv koneelta(ja hukata se isoilla ja raskailla vanteilla ) 2014 tavoitteena +400hv koneelta. Perä hommattu, turbiini ja nokka&venakoneisto uupuu Rengastusta sitten käyttötarkoituksen mukaan...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now