Jump to content

GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA

Recommended Posts

Kirjoitettu

m/ Millon viimeksi käyny?

2010 silloin moottori oli jo rikki, mutta kävi kuitenkin ::)

Kirjoitettu

Jokohan tänään lähtee savut.....alkaa itteäkin jo jännittää...sen verran on tullut tätä seurattua.... :)

Kirjoitettu

Jaa sehän olikin aiemmin mainittu että ensi viikonloppuna...sitä odotellessa.... m/

Kirjoitettu

Jaa sehän olikin aiemmin mainittu että ensi viikonloppuna...sitä odotellessa.... m/

Kyllä ongelman löytyminen helpotti ja innosti sen verran että voi olla että vierailen ensiviikolla tallilla ennen viikonloppua ;D

Kirjoitettu

Aikoinaan kaverin 3geniä yritettiin 8 vuoden projektin jälkeen 2 päivää saada käyntiin ja kun ei mistään vikaa löytynyt niin viimein tajuttiin että tosiaan bensa on 8v vanhaa... ;D ;D

Ei auttanut edes uuden lisääminen vaan piti vaihtaa kokonaan. ???

Kirjoitettu

Aikoinaan kaverin 3geniä yritettiin 8 vuoden projektin jälkeen 2 päivää saada käyntiin ja kun ei mistään vikaa löytynyt niin viimein tajuttiin että tosiaan bensa on 8v vanhaa... ;D ;D

Ei auttanut edes uuden lisääminen vaan piti vaihtaa kokonaan. ???

No mulla on ainakin tankki tyhjä joten ei ole sitä murhetta ;D

Kirjoitettu

No mulla on ainakin tankki tyhjä joten ei ole sitä murhetta ;D

Eiköhän sieltä joku muu sitten löydy... Ei saa olla liian helppoa ;) ;D

Kirjoitettu

Pikkasen jaksoin tänään puuhastella. Jäähdytysnesteet sain laitettua ja en ainakaan heti huomannut yhtään vuotoa :) Bensaa tankkiin ja huomenna näkyy onko vuotoja. Kardaani paikoilleen, tosin ensin putsailin hiukan ja suihkutin ohuen kerroksen maalia päälle. Vaihteistosta otin öljypohjan pois varmistaakseni ettei täyttöputken reijästä olis kuitenkin pudonnut roskia sisälle. Juu olihan siellä hiukan :W Väsäilin työlistan mitkä tarttee olle tehty ennen käynnistystä :) Hukkaportin säätö unohtu listasta ::) Tuskin ehdin huomenna kokeilee lähteekö käyntii kun toi flunssakin puristaa ihan helvetisti >:(

TTA_kaynnistyslahenee.thumb.jpg.6dc04f8445219361cff532bc73750bd7.jpg

Kirjoitettu

Käykö jo?

Olin viikon lämmittelemässä etelässä, huomisen rengas rumban jälkeen vois taas jatkaa pajotusta ;D

Kirjoitettu

Olin viikon lämmittelemässä etelässä, huomisen rengas rumban jälkeen vois taas jatkaa pajotusta ;D

m/

Kirjoitettu

Etelässähän nää oot ollu koko ajan, ainaki mun mielestä  ;D

Kirjoitettu

Hiukan ehti ropata tätäkin, eli vaihteistoon 8l öljyä ja jarrunesteet. Ohjaustehostin öljyä mulla ei ollutkaan varastossa, no ensikerralla sitten :)

Kirjoitettu

Hiukan ehti ropata tätäkin, eli vaihteistoon 8l öljyä ja jarrunesteet. Ohjaustehostin öljyä mulla ei ollutkaan varastossa, no ensikerralla sitten :)

Tarkistitko että vaihteiston jäähdytinputket piti, kun nehän tais tulla vähä hätäsesti laitettua....  ;D ;)

Kirjoitettu

Eipä kummoista tänään ehtinyt, vaihteistoöljy ja jarrunestettä oli vuotanut yön aikana. Vaihteistoöljy vuoto selvis, coolerin linjat oli löysällä taasan päästä. Jarruneste vuoto kohta ei selvinnyt, epäilys olis että vuotais tehostimen ja pääsylinterin välistä :( tai mulla oli täyttäessä mennyt hiukan ohi ::) No seurataan tilannetta, huomenna vois kokeilla ilmata. Ohjaustehostimeen laitoin öljyt, eli jotain edistystä ::)

Kirjoitettu

Vaihteistoöljy vuoto selvis, coolerin linjat oli löysällä taasan päästä.

Minähän arvasin jo tossa aiemmassa viestissä ku niin hosuit niitten linjojen kanssa  ;D ;)

Kirjoitettu

Minähän arvasin jo tossa aiemmassa viestissä ku niin hosuit niitten linjojen kanssa  ;D ;)

Joo oli jäänyt kiireessä hiukan löysälle ;D

Kirjoitettu

Jarrut ilmattu, tein tollasen virityksen millä sain pääsylinterin ilmattua. Ei taida ihan vapuksi valmistuu :W

TTAjarrujenilmaus.jpg.fda36eaf5bd2911b356310215b61e54f.jpg

Kirjoitettu

Jaa saako nykyään valmiiks mustaa nestettä...? Ei tarvi oottaa 5v että on mustaa... ;D

Kirjoitettu

Jaa saako nykyään valmiiks mustaa nestettä...? Ei tarvi oottaa 5v että on mustaa... ;D

ATE2000 on vihreetä ;) pumppasin ne pois järjestelmästä.

• 4 weeks later...
Kirjoitettu

Ei hirveellä vauhdilla tämä etene ::) Tällä hetkellä toimii maalattujen osien kuivatustelineenä ;D No turbolle hommasin hupun kun alkuperäinen suoja et taida mahtua paikoilleen ::) noi katteet on valmiit joten jos ehkä sunnuntaina hommailis taas tätä.

TTA_turbonhuppu.jpg.f8a575b522804ef39234fdd619e3e60c.jpg

Kirjoitettu

Ei hirveellä vauhdilla tämä etene ::) Tällä hetkellä toimii maalattujen osien kuivatustelineenä ;D No turbolle hommasin hupun kun alkuperäinen suoja et taida mahtua paikoilleen ::) noi katteet on valmiit joten jos ehkä sunnuntaina hommailis taas tätä.

Juhannuksena ajossa.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...