GTATL Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2019 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2019 Millon viimeksi käyny? 2010 silloin moottori oli jo rikki, mutta kävi kuitenkin
markoyt Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2019 Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2019 Jokohan tänään lähtee savut.....alkaa itteäkin jo jännittää...sen verran on tullut tätä seurattua....
markoyt Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2019 Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2019 Jaa sehän olikin aiemmin mainittu että ensi viikonloppuna...sitä odotellessa....
GTATL Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2019 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2019 Jaa sehän olikin aiemmin mainittu että ensi viikonloppuna...sitä odotellessa.... Kyllä ongelman löytyminen helpotti ja innosti sen verran että voi olla että vierailen ensiviikolla tallilla ennen viikonloppua
TransNAM Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2019 Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2019 Aikoinaan kaverin 3geniä yritettiin 8 vuoden projektin jälkeen 2 päivää saada käyntiin ja kun ei mistään vikaa löytynyt niin viimein tajuttiin että tosiaan bensa on 8v vanhaa... ;D Ei auttanut edes uuden lisääminen vaan piti vaihtaa kokonaan.
GTATL Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2019 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2019 Aikoinaan kaverin 3geniä yritettiin 8 vuoden projektin jälkeen 2 päivää saada käyntiin ja kun ei mistään vikaa löytynyt niin viimein tajuttiin että tosiaan bensa on 8v vanhaa... ;D Ei auttanut edes uuden lisääminen vaan piti vaihtaa kokonaan. No mulla on ainakin tankki tyhjä joten ei ole sitä murhetta
TransNAM Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2019 Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2019 No mulla on ainakin tankki tyhjä joten ei ole sitä murhetta Eiköhän sieltä joku muu sitten löydy... Ei saa olla liian helppoa
GTATL Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2019 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2019 Pikkasen jaksoin tänään puuhastella. Jäähdytysnesteet sain laitettua ja en ainakaan heti huomannut yhtään vuotoa Bensaa tankkiin ja huomenna näkyy onko vuotoja. Kardaani paikoilleen, tosin ensin putsailin hiukan ja suihkutin ohuen kerroksen maalia päälle. Vaihteistosta otin öljypohjan pois varmistaakseni ettei täyttöputken reijästä olis kuitenkin pudonnut roskia sisälle. Juu olihan siellä hiukan Väsäilin työlistan mitkä tarttee olle tehty ennen käynnistystä Hukkaportin säätö unohtu listasta Tuskin ehdin huomenna kokeilee lähteekö käyntii kun toi flunssakin puristaa ihan helvetisti
markoyt Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2019 Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2019 Pääasia että homma etenee
GTATL Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2019 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2019 Käykö jo? Olin viikon lämmittelemässä etelässä, huomisen rengas rumban jälkeen vois taas jatkaa pajotusta
avogta-89 Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2019 Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2019 Olin viikon lämmittelemässä etelässä, huomisen rengas rumban jälkeen vois taas jatkaa pajotusta
BlackZ Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2019 Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2019 Olin viikon lämmittelemässä etelässä, huomisen rengas rumban jälkeen vois taas jatkaa pajotusta Etelässähän nää oot ollu koko ajan, ainaki mun mielestä
GTATL Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2019 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2019 Hiukan ehti ropata tätäkin, eli vaihteistoon 8l öljyä ja jarrunesteet. Ohjaustehostin öljyä mulla ei ollutkaan varastossa, no ensikerralla sitten
BlackZ Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2019 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2019 Hiukan ehti ropata tätäkin, eli vaihteistoon 8l öljyä ja jarrunesteet. Ohjaustehostin öljyä mulla ei ollutkaan varastossa, no ensikerralla sitten Tarkistitko että vaihteiston jäähdytinputket piti, kun nehän tais tulla vähä hätäsesti laitettua....
GTATL Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2019 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2019 Eipä kummoista tänään ehtinyt, vaihteistoöljy ja jarrunestettä oli vuotanut yön aikana. Vaihteistoöljy vuoto selvis, coolerin linjat oli löysällä taasan päästä. Jarruneste vuoto kohta ei selvinnyt, epäilys olis että vuotais tehostimen ja pääsylinterin välistä tai mulla oli täyttäessä mennyt hiukan ohi No seurataan tilannetta, huomenna vois kokeilla ilmata. Ohjaustehostimeen laitoin öljyt, eli jotain edistystä
BlackZ Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2019 Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2019 Vaihteistoöljy vuoto selvis, coolerin linjat oli löysällä taasan päästä. Minähän arvasin jo tossa aiemmassa viestissä ku niin hosuit niitten linjojen kanssa
GTATL Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2019 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2019 Minähän arvasin jo tossa aiemmassa viestissä ku niin hosuit niitten linjojen kanssa Joo oli jäänyt kiireessä hiukan löysälle
GTATL Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2019 Kirjoittaja Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2019 Jarrut ilmattu, tein tollasen virityksen millä sain pääsylinterin ilmattua. Ei taida ihan vapuksi valmistuu
TransNAM Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2019 Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2019 Jaa saako nykyään valmiiks mustaa nestettä...? Ei tarvi oottaa 5v että on mustaa...
GTATL Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2019 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2019 Jaa saako nykyään valmiiks mustaa nestettä...? Ei tarvi oottaa 5v että on mustaa... ATE2000 on vihreetä pumppasin ne pois järjestelmästä.
GTATL Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 2019 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 2019 Ei hirveellä vauhdilla tämä etene Tällä hetkellä toimii maalattujen osien kuivatustelineenä No turbolle hommasin hupun kun alkuperäinen suoja et taida mahtua paikoilleen noi katteet on valmiit joten jos ehkä sunnuntaina hommailis taas tätä.
jpe Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 2019 Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 2019 Ei hirveellä vauhdilla tämä etene Tällä hetkellä toimii maalattujen osien kuivatustelineenä No turbolle hommasin hupun kun alkuperäinen suoja et taida mahtua paikoilleen noi katteet on valmiit joten jos ehkä sunnuntaina hommailis taas tätä. Juhannuksena ajossa.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään