GTATL Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2013 No hö, jos mulla tärppää suomen kaupasta niin vaihdan kahteen #425 saat vaikka koko laatikollisen
GTATL Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 2013 Etuturvavoiden vastakappaleet tuli rikkinaisten tilalle
GTATL Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 2013 Kekskikonsoleille kay yleensa nain tai ainakin kaikissa mun kolmessa liimaus pettaa. Liimaa valiin ja yoksi kuivumaan puristukseen Houmenna sitten konsolin hoyrypesu
rstuning Kirjoitettu 1. Tammikuuta, 2014 Kirjoitettu 1. Tammikuuta, 2014 Kekskikonsoleille kay yleensa nain tai ainakin kaikissa mun kolmessa liimaus pettaa. Liimaa valiin ja yoksi kuivumaan puristukseen Houmenna sitten konsolin hoyrypesu Juu sama, pitäs joskus jaksaa fixata Sit tarttis orkkis ruskeet turvavyöt ruottin viritysten tilalle, stereoiden ja lämppärinnnappien luo kehys jajaja
GTATL Kirjoitettu 1. Tammikuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Tammikuuta, 2014 Juu sama, pitäs joskus jaksaa fixata Sit tarttis orkkis ruskeet turvavyöt ruottin viritysten tilalle, stereoiden ja lämppärinnnappien luo kehys jajaja Toi on nopea korjata, kansi on muutamalla ruuvilla kiinni. Kansi vahan ylos niin paaseen painaa kunnolla liimaan tonne valiin. Sitten vaa puristimella nippuun ja puristuksiin
GTATL Kirjoitettu 1. Tammikuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Tammikuuta, 2014 Keskikonsoli liimattu ja pesty
GTATL Kirjoitettu 1. Tammikuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Tammikuuta, 2014 Joku rasvakasi on kaynyt autossa muutaman kerran taytyy varmaan lahtee hakee lisaa sisustan osia kun kaikki kotona olevan on kohta pesty
avogta-89 Kirjoitettu 1. Tammikuuta, 2014 Kirjoitettu 1. Tammikuuta, 2014 Joku rasvakasi on kaynyt autossa muutaman kerran taytyy varmaan lahtee hakee lisaa sisustan osia kun kaikki kotona olevan on kohta pesty se on ollu jollain sekundaneekerillä kun väri alkaa lähtee käsistä
Chevy Kirjoitettu 1. Tammikuuta, 2014 Kirjoitettu 1. Tammikuuta, 2014 se on ollu jollain sekundaneekerillä kun väri alkaa lähtee käsistä
GTATL Kirjoitettu 1. Tammikuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Tammikuuta, 2014 se on ollu jollain sekundaneekerillä kun väri alkaa lähtee käsistä
GTATL Kirjoitettu 1. Tammikuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Tammikuuta, 2014 Harmi ettei tullut otettua kuvaan tasta ennen pesua, mutta sama mustianen oli rahminyt sormen jalkia tan tayteen. En kayttanyt muuta pesuun kun hoyrya ja mikrokuitu liinaa
GTATL Kirjoitettu 2. Tammikuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Tammikuuta, 2014 Kuskin puolen ovipahvi oli aikas likanen.
GTATL Kirjoitettu 2. Tammikuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Tammikuuta, 2014 Pikkasen lahti likaa irti
GTATL Kirjoitettu 2. Tammikuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Tammikuuta, 2014 Vahan kosteita viela, mutta nayttaa paljon paremmalta
Blower Kirjoitettu 3. Tammikuuta, 2014 Kirjoitettu 3. Tammikuuta, 2014 Kuvista päätellen sulla on kans alkanut ovipahvista tuo "kangasosa" irtoamaan pahvista kun on vähän kuprulla. Taustalla varmaan joku liima. Onkohan sitä mahdollista liimata uudestaan?
The Retro Kirjoitettu 3. Tammikuuta, 2014 Kirjoitettu 3. Tammikuuta, 2014 Kuvista päätellen sulla on kans alkanut ovipahvista tuo "kangasosa" irtoamaan pahvista kun on vähän kuprulla. Taustalla varmaan joku liima. Onkohan sitä mahdollista liimata uudestaan? itse josku vastaavissa tapauksissa käytin injektioruiskua neuloineen liimaukseen..
GTATL Kirjoitettu 3. Tammikuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Tammikuuta, 2014 Toi kuva oli otettu heti hoyrypesun jalkeen ja tosiaan kangas oli loysalla kuten kaikki muutkin pesemani kangasosat. Kuivuessaan ne vetaytyi takaisin kireelle
Mikey_ Kirjoitettu 3. Tammikuuta, 2014 Kirjoitettu 3. Tammikuuta, 2014 Toi höyrypesuri on kyllä näppärä kapistus. Mulla on tollanen kärsserin tekele ja olen sillä putsaillu kylppärin laattasaumoista, kansien palotiloihin ja siltä väliltä.
Blower Kirjoitettu 3. Tammikuuta, 2014 Kirjoitettu 3. Tammikuuta, 2014 itse josku vastaavissa tapauksissa käytin injektioruiskua neuloineen liimaukseen.. Mielenkiintoinen idea...
GTATL Kirjoitettu 3. Tammikuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Tammikuuta, 2014 itse josku vastaavissa tapauksissa käytin injektioruiskua neuloineen liimaukseen.. Liima tarttee olla sitten sellaista ettei tule kankaasta lapi, muuten menee vituiks
The Retro Kirjoitettu 3. Tammikuuta, 2014 Kirjoitettu 3. Tammikuuta, 2014 Liima tarttee olla sitten sellaista ettei tule kankaasta lapi, muuten menee vituiks mulla oli verhoiluliimaa.. vähä se nihkeesti tuli ruiskun läpi mut iso neula ja ruisku ni onnistu..
GTATL Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2014 Tuli tallainen nahan korjaus sarja tilattua katsotaan miten onnistuu, ajattelin kokeilla vanhoihin niskatukiin ensin tilasin coloring ja crack gap filler kitin Homma toimi niin etta lahetin niille nahkapenkkien varin/ auto mallli tiedot ja lahettivat mulle ton paperin missa oli 6kpl eri savyisia malleja. Tosta sitten valkkasin ja yksi oli kylla mun silmaan just eika melkein
GTATL Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2014 "uusia" sisustan osia tuli huudettua ebaysta
GTATL Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2014 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2014 Uudet klipsutkin tilasin ovipaffeihin
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään