Jump to content

GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA

Recommended Posts

Kirjoitettu

No hö, jos mulla tärppää suomen kaupasta niin vaihdan kahteen ;D

#425 saat vaikka koko laatikollisen ;)

Kirjoitettu

Etuturvavoiden vastakappaleet tuli rikkinaisten tilalle :)

turvavouden_vastakappaleet_1.jpg.316ab6520b0793ca26d79a7474ee3cc9.jpg

Kirjoitettu

Kekskikonsoleille kay yleensa nain tai ainakin kaikissa mun kolmessa liimaus pettaa. Liimaa valiin ja yoksi kuivumaan puristukseen :) Houmenna sitten konsolin hoyrypesu :)

keskikonsoli_1.jpg.a372dad88056e647b9c0d7853acc944f.jpg

Kirjoitettu

Kekskikonsoleille kay yleensa nain tai ainakin kaikissa mun kolmessa liimaus pettaa. Liimaa valiin ja yoksi kuivumaan puristukseen :) Houmenna sitten konsolin hoyrypesu :)

Juu sama, pitäs joskus jaksaa fixata :P

Sit tarttis orkkis ruskeet turvavyöt ruottin viritysten tilalle, stereoiden ja lämppärinnnappien luo kehys jajaja ::)

Kirjoitettu

Juu sama, pitäs joskus jaksaa fixata :P

Sit tarttis orkkis ruskeet turvavyöt ruottin viritysten tilalle, stereoiden ja lämppärinnnappien luo kehys jajaja ::)

Toi on nopea korjata, kansi on muutamalla ruuvilla kiinni. Kansi vahan ylos niin paaseen painaa kunnolla liimaan tonne valiin. Sitten vaa puristimella nippuun ja puristuksiin m/

Kirjoitettu

Joku rasvakasi on kaynyt autossa muutaman kerran ;D taytyy varmaan lahtee hakee lisaa sisustan osia kun kaikki kotona olevan on kohta pesty :W

kahva_ennen_ja_jalkeen.jpg.16d0dbd4b699d1b5fb6d2226e50a9fd9.jpg

Kirjoitettu

Joku rasvakasi on kaynyt autossa muutaman kerran ;D taytyy varmaan lahtee hakee lisaa sisustan osia kun kaikki kotona olevan on kohta pesty :W

se on ollu jollain sekundaneekerillä  :W

kun väri alkaa lähtee käsistä  ;D

Kirjoitettu

;D

Kirjoitettu

;D

Kirjoitettu

Harmi ettei tullut otettua kuvaan tasta ennen pesua, mutta sama mustianen oli rahminyt sormen jalkia tan tayteen. En kayttanyt muuta pesuun kun hoyrya ja mikrokuitu liinaa :)

pesty_t-top_suoja_1.jpg.de555c531ee366907294474823f6e4bb.jpg

Kirjoitettu

Vahan kosteita viela, mutta nayttaa paljon paremmalta :)

ovipaffit_pesty.jpg.be2a81534e2d4566ae37674db095d7af.jpg

Kirjoitettu

Kuvista päätellen sulla on kans alkanut ovipahvista tuo "kangasosa" irtoamaan pahvista kun on vähän kuprulla. Taustalla varmaan joku liima. Onkohan sitä mahdollista liimata uudestaan?

Kirjoitettu

Kuvista päätellen sulla on kans alkanut ovipahvista tuo "kangasosa" irtoamaan pahvista kun on vähän kuprulla. Taustalla varmaan joku liima. Onkohan sitä mahdollista liimata uudestaan?

itse josku vastaavissa tapauksissa käytin injektioruiskua neuloineen liimaukseen..

Kirjoitettu

Toi kuva oli otettu heti hoyrypesun jalkeen ja tosiaan kangas oli loysalla kuten kaikki muutkin pesemani kangasosat. Kuivuessaan ne vetaytyi takaisin kireelle :)

kuiva_1.jpg.4a6693b7e8ad032453485c97ed90f355.jpg

Kirjoitettu

Toi höyrypesuri on kyllä näppärä kapistus. Mulla on tollanen kärsserin tekele ja olen sillä putsaillu kylppärin laattasaumoista, kansien palotiloihin ja siltä väliltä.  ;D

Kirjoitettu

itse josku vastaavissa tapauksissa käytin injektioruiskua neuloineen liimaukseen..

Mielenkiintoinen idea...  m/

Kirjoitettu

Liima tarttee olla sitten sellaista ettei tule kankaasta lapi, muuten menee vituiks ::)

Kirjoitettu

Liima tarttee olla sitten sellaista ettei tule kankaasta lapi, muuten menee vituiks ::)

mulla oli verhoiluliimaa.. vähä se nihkeesti tuli ruiskun läpi mut iso neula ja ruisku ni onnistu..

Kirjoitettu

Tuli tallainen nahan korjaus sarja tilattua :) katsotaan miten onnistuu, ajattelin kokeilla vanhoihin niskatukiin ensin :W tilasin coloring ja crack gap filler kitin :) Homma toimi niin etta lahetin niille nahkapenkkien varin/ auto mallli tiedot ja lahettivat mulle ton paperin missa oli 6kpl eri savyisia malleja. Tosta sitten valkkasin ja yksi oli kylla mun silmaan just eika melkein :W

coloring_kit.jpg.4963aa876a82515ea2012993381cd85c.jpg

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...