GTATL Kirjoitettu 27. Marraskuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Marraskuuta, 2013 Ihan ok, mutta mä meinaan sitkeesti vielä metsästää BBS tai muita laadukkaita. Ihan en oo vielä mitään kotiinasti kantanu, mutta originaalit meni kyllä kaverille jo GTA lookkiin Meikalaiselle noi kylla kelpaa kun en ole ajatellut alkaa ajaa ratakisoja niin 4 kertaa kalliimille vanteille ei ole mulla kayttoa
rstuning Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2013 Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2013 Meikalaiselle noi kylla kelpaa kun en ole ajatellut alkaa ajaa ratakisoja niin 4 kertaa kalliimille vanteille ei ole mulla kayttoa Joo en mäkään nyt ollu ostamassa uusia BBS:iä, kun ei oikeenlaista mallia edes uutta saa... Tonnin ne hyvät käytetyt maksaa
GTATL Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2013 Joo en mäkään nyt ollu ostamassa uusia BBS:iä, kun ei oikeenlaista mallia edes uutta saa... Tonnin ne hyvät käytetyt maksaa Tonnin pintaa saa noi ylla olevat ja ne on uudet
jaagou Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2013 Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2013 Nama vanteet menee ostoslistalle tan lahemmas tuskin loytaa GTA.n nakoisia 17x9 5x120 +10 offset.lla olevia vanteita nama vanteet on +35offset.lla ja adapterit mutta vanteet saa myos +15 ja +10 offsetilla mun mielestä erittäin hyvät...
GTATL Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2013 Postipete toi mun alky.n
GTATL Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2013 Kojetaulun alapalaan asennettu kytkimet valmiiksi niin ei tartte itse varkkailla
GTATL Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2013 Kun kyseessa on bolt on systeemin kaikki tarvittava kuuluu mukaan
GTATL Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2013 Hiukka helpottaa kytkentojen tekoa kun kaikki piuhat on merkitty mihin ne menee
rstuning Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2013 Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2013 Hiukka helpottaa kytkentojen tekoa kun kaikki piuhat on merkitty mihin ne menee Jenkeissä lähes pakollisia noi lunttilaput Asenteleppa ny jotain paikalleen, ettei osa osista mee hukkaan, kun vaan keräät uusia osia Ja autosta tuoreita kuvia muutenki, vaikkei uusia palikoita oliskaan paikallaan vielä
GTATL Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2013 Jenkeissä lähes pakollisia noi lunttilaput Asenteleppa ny jotain paikalleen, ettei osa osista mee hukkaan, kun vaan keräät uusia osia Ja autosta tuoreita kuvia muutenki, vaikkei uusia palikoita oliskaan paikallaan vielä Kone on viela pukissa kun pari osaa puuttuu ne on tilauksessa ja ehka tulee ensviikon aikana Mita siita tyhjasta kopasta mitaan kuvia ottaa kun tekniikka on pois Mikas kiire tassa enaan on kun talvi on jo taalla ja ei sita kuitenkaan saa ajoon taksi talveksi, joten tavoite olis ennen ens talvea Kun kaikki tarvittavat osat on mulla laitetaan ne kerralla niin ei tartte siirrella koppaa nosturille ja takas koko ajan
rstuning Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2013 Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2013 Mää keräilen kans vaan osia (jos sitäkään) ny talvella, jahka toi talvipommi pysyy ehjänä... Vuodenverran ny fiksaillu pikkuvikoja ja ja korjauksia talviautossa TA on vaan niinku duracell pupu... Keeps on going and going and going and going and going
GTATL Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2013 Mää keräilen kans vaan osia (jos sitäkään) ny talvella, jahka toi talvipommi pysyy ehjänä... Vuodenverran ny fiksaillu pikkuvikoja ja ja korjauksia talviautossa TA on vaan niinku duracell pupu... Keeps on going and going and going and going and going Mun GTA.han tuntuu uppoovan ehostukseen 1k$ joka kesa
rstuning Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2013 Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2013 Mun GTA.han tuntuu uppoovan ehostukseen 1k$ joka kesa Sille on sit käyny niinku mun audille, tainnu seistä liikaa ja huolimattomasti pidetty aiemmin
GTATL Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Joulukuuta, 2013 Sille on sit käyny niinku mun audille, tainnu seistä liikaa ja huolimattomasti pidetty aiemmin Ei kun aluksi kaikki rahat meni virittamiseen ja nyt ehostetaan kuluneet sisustus osat/tivarit/renkaat jne uusiin
avogta-89 Kirjoitettu 7. Joulukuuta, 2013 Kirjoitettu 7. Joulukuuta, 2013 Mun GTA.han tuntuu uppoovan ehostukseen 1k$ joka kesa halvalla selviit... osta v12 mese niin kymmenkertaistat summan etkä ajele siltikään
rstuning Kirjoitettu 11. Joulukuuta, 2013 Kirjoitettu 11. Joulukuuta, 2013 Mun GTA.han tuntuu uppoovan ehostukseen 1k$ joka kesa halvalla selviit... osta v12 mese niin kymmenkertaistat summan etkä ajele siltikään Audilla päässee siihen puoliväliin Mutta on se hoitanu tehtävänsä, eli kuljettanu kun on tarvittu ostohetkestä lähtien, eikä oo tielle jättäny
GTATL Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2013 Audilla päässee siihen puoliväliin Mutta on se hoitanu tehtävänsä, eli kuljettanu kun on tarvittu ostohetkestä lähtien, eikä oo tielle jättäny Just laskin mita on mennyt rahaa ensi kesan osiin niin 1100$ niin ja viela olis 6kk ennen lomaa, joten hyvin ehtii viela keksia uusia juttuja
Mika Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2013 Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2013 Mutta on se hoitanu tehtävänsä, eli kuljettanu kun on tarvittu ostohetkestä lähtien, eikä oo tielle jättäny Eli korkeintaan pihalle on jättänyt
rstuning Kirjoitettu 15. Joulukuuta, 2013 Kirjoitettu 15. Joulukuuta, 2013 Eli korkeintaan pihalle on jättänyt Melki kerran, ku akku oli tyhjä, mut omas tallis oli buusterilaturi (ei ollu akun vika, vaan diudissa flekti jäi päälle...)
Bitter Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2013 Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2013 Morjens. Onkos yhtään TTA:ta täällä härmässä?
GTATL Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2013 Morjens. Onkos yhtään TTA:ta täällä härmässä? Moro. Ei mun tietaakseni Ruotsissa on muutama, Saksassa ainakin yksi ja Briteissa ainakin 3kpl.
Bitter Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2013 Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2013 Ite ostin yhden pari viikkoo sit Arizonasta (32000 ajettu)
avogta-89 Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2013 Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2013 mut ei avomallisia ainakaa euroopassa
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään