Bitter Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2013 Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2013 Tän kuvasin keväällä ja taidat tietää yksilön TGATL http://sutii.kuvat.fi/kuvat/Autot%20Cars/Jenkit/GM/Pontiac/Pontiac%20Trans%20Am%20TTA%20FL.JPG/_bigthumb.jpg
GTATL Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2013 Tän kuvasin keväällä ja taidat tietää yksilön TGATL http://sutii.kuvat.fi/kuvat/Autot%20Cars/Jenkit/GM/Pontiac/Pontiac%20Trans%20Am%20TTA%20FL.JPG/_bigthumb.jpg Jep, munhan se on Hiukan rajahtanyt 3v seinonnana aikana Olet kaynyt Harrilla vierailulla Mulla on tohon laatikko kaupalla uutta osaa, mutta tartteis maalata ennen kuin alkaa asentaa niita Jos sa olet toi kaveri joka pitaa ratista kiinni, niin me ollaan tavattu muutaman kerran Mulla oli aikoinaan -81 Senaattori ja karamellin sininen B manta
repa Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2013 Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2013 Vähän on tutun näköinen... SUT-11
Bitter Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2013 Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2013 Juu. Harri ja Hannu on tuttuja vuosien takaa. maalis ja toukokuussa oltiin siellä pari viikkoo. Nyt meen taas helmikuussa pariks viikkoo. Tarkotus olis kattoo paloviat kuntoon omasta. Ostin sitä varten tämmösen varaosiks. http://sutii.kuvat.fi/kuvat/Autot%20Cars/Jenkit/GM/Pontiac/Pontiac%20Parts/Pontiac%20Trans%20Am%20GTA%20Parts.JPG/_bigthumb.jpg tossa muutama kuva reissuista: http://sutii.kuvat.fi/kuvat/Tapahtumia+Event/USA+2013/ Juu jos Opelilla oot ajellu niin varmaan ollaan jossain törmäilty Tämmöseen muuten törmäsin Long Isladilta http://sutii.kuvat.fi/kuvat/Autot%20Cars/Jenkit/GM/Pontiac/Knight%20Rider%20Firebird.JPG/_bigthumb.jpg
Puuhis Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2013 Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2013 Nyt hokasin = Bitter on rahtihemmo
Bitter Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2013 Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2013 Vähän on tutun näköinen... SUT-11 Nykyään Omegassa mut alkujaan mun ekassa Mantassa: http://sutii.kuvat.fi/kuvat/Autot+Cars/Opel/Opel+Manta/Manta+B/Manta+SUT-11/ Manta kyllä edelleenkin tallessa ehjänä Joo sama hemmo. Nytkin konttirekan kans Karjalassa. Just purettiin kuorma ööö mut sorry off topic
GTATL Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2013 Ilmeisesti olet jo uittanut TTA.n Suomeen Jokos tiedat sen jarjestys numeron, jos et niin naputtele tanne vin.sta 6 viimeista numeroa niin kerron sen sulle Ollaan tavattu joskus -90 luvulla Taa TTA on vahan kakkos projekti kun aika tuntuu menevan tan kanssa
Bitter Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2013 Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2013 Harri kerto että on ahtanut yhden LS2 GTO:n joten onkos se toi sun Mulla noita GTO:ita nyt tekniikan luovuttajina useita ja yks ehjä Joo hetki. Mä selaan koneen syövereistä ton vin numberin
Bitter Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2013 Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2013 Tossa toi mun TTA auton VIN 1G5FW2177KL236783
GTATL Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2013 Harri kerto että on ahtanut yhden LS2 GTO:n joten onkos se toi sun Mulla noita GTO:ita nyt tekniikan luovuttajina useita ja yks ehjä Joo hetki. Mä selaan koneen syövereistä ton vin numberin Jep, Harri asenti ton TVS1900 mun koneeseen Samalla laitettiin coiloverit ja EBC.n jarrut, putkisto, puslat jne... TTA.n mosa on yksi prkle jos aikoo pitaa alkuperaiset kannet, mulla on ollut keinut jo 5kk tilauksessa
GTATL Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2013 Tossa toi mun TTA auton VIN 1G5FW2177KL236783 Sun TTA.n jarjestys nr on 277
Bitter Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2013 Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2013 Thanks. Mitäs muuten pidät GTO:n ajettavuudesta. Mun mielestä tosi jees ja pesee nää muut jenkit mennen tullen. Siisti on toi sun yksilös
GTATL Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2013 Thanks. Mitäs muuten pidät GTO:n ajettavuudesta. Mun mielestä tosi jees ja pesee nää muut jenkit mennen tullen. Siisti on toi sun yksilös Vakio puslilla liian pehmee mun makuun Vaatii ehdottamasti niiden vaihdon! Vakio jarrutkin on vahan niin ja nain noi painavalle kopalle No kylla toi -13 Hoppa on jo ihan samaa luokkaa ajettavuudessa kun taa -06 GTO Sisusta on taas ihan eri luokkaan kun perus jenkki kampe Joo onhan se siisti kun on ollut mulla uudesta asti ja piilossa aurinkoa tallissa
GTATL Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2013 Mulla on tallanen jemmassa jos toi viritetty mosa laukee Joo on aito TTA.n mosa
The Retro Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2013 Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2013 Dysonin pölynimuri *reps*
repa Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2013 Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2013 Olikos se niin, että Bitterillä oli joskus joku projekti noista buickin V6-koneista sovitettuna opeliksiin... vai oliko niitä koneita vaan myynnissä? Siitä on jo aikaa kun on tullut laitamaan kulmilla käytyä... (Ja sori OT, mutta saahan nää pois jos haittaa harrastusta)
Loukku Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2013 Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2013 Tällänen, ainakin merkkien ja äänien mukaan, turbo t/a veteli matalia 11 sekunttisia noin viikko sitten PBIR:lla. Kait tästä teikäläisen laitteesta on tulossa nopeempi.
Bitter Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2013 Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2013 Olikos se niin, että Bitterillä oli joskus joku projekti noista buickin V6-koneista sovitettuna opeliksiin... vai oliko niitä koneita vaan myynnissä? Siitä on jo aikaa kun on tullut laitamaan kulmilla käytyä... (Ja sori OT, mutta saahan nää pois jos haittaa harrastusta) juu oli mut ei jengi oikein tajunnut sitä acs näyttelyssä http://sutii.kuvat.fi/kuvat/Autot%20Cars/Opel/Omega/Omega%20B/Omega%20supercharger%20and%20turbo.jpg/_bigthumb.jpg joo ja yks ajamaton mosa yhes moparissa
GTATL Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2013 Tällänen, ainakin merkkien ja äänien mukaan, turbo t/a veteli matalia 11 sekunttisia noin viikko sitten PBIR:lla. Kait tästä teikäläisen laitteesta on tulossa nopeempi. Taa kaveri asuu Westonissa ja on totakin kutiteltu vahan Joo johan noita matalia 11s ajaa vakio mosalla+parammalla turbolla Et sitten laittanut viestia jos taallapain liikuit Meika asuu 40min PBIR.lta etelaan
GTATL Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2013 Thanks. Mitäs muuten pidät GTO:n ajettavuudesta. Mun mielestä tosi jees ja pesee nää muut jenkit mennen tullen. Siisti on toi sun yksilös Niin ilmeisesti taa mun -06 GTO tulee Suomeen muuttoautona enskesana
pantera Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2013 Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2013 Niin ilmeisesti taa mun -06 GTO tulee Suomeen muuttoautona enskesana Jaa.. sitä muutetaan takas kekkoslovakiaan
GTATL Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2013 Jaa.. sitä muutetaan takas kekkoslovakiaan Poika muuttaa en mina
Loukku Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2013 Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2013 Taa kaveri asuu Westonissa ja on totakin kutiteltu vahan Joo johan noita matalia 11s ajaa vakio mosalla+parammalla turbolla Et sitten laittanut viestia jos taallapain liikuit Meika asuu 40min PBIR.lta etelaan No kerpeles, broidin kanssa mietittiin, että häiritäänkö kun siinä 95:sta ajeltiin eestaas muutamaan otteeseen. No ehkä seuraavalla reissulla .
GTATL Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2013 No kerpeles, broidin kanssa mietittiin, että häiritäänkö kun siinä 95:sta ajeltiin eestaas muutamaan otteeseen. No ehkä seuraavalla reissulla . Meika asuu Lake Worth.ssa ja laittaa viestia kun tulette uudestaan
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään