GTATL Posted December 27, 2012 Author Share Posted December 27, 2012 Tästä tulee kyllä hieno, sen verra harvinainen kampe että kannataa pitää hyvin Tulee tasta ainakin niin kallis etta joutuu odottaa muutaman vuoden etta sais omat pois jos olis myynti aikeissa niin ja itselleni tata teen joten osat valitsen hintaluokan ylapaasta ei alapaasta Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTATL Posted December 27, 2012 Author Share Posted December 27, 2012 Ei kai sentään GM oo noin hyvän näköisiä pakosarjoja tehny? ee? Joo alkuperaiset ne on ja oikein pellisarjat GM, no PAS.han ne on tehnyt joten vahan niin ja nain etta ne olis "tehtaalta" tullut mutta niista loyty oikein gm varaosanumero Link to comment Share on other sites More sharing options...
repa Posted December 27, 2012 Share Posted December 27, 2012 Joo alkuperaiset ne on ja oikein pellisarjat GM, no PAS.han ne on tehnyt joten vahan niin ja nain etta ne olis "tehtaalta" tullut mutta niista loyty oikein gm varaosanumero Tuskin sentään E-hyväksyntää? Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTATL Posted December 27, 2012 Author Share Posted December 27, 2012 Tuskin sentään E-hyväksyntää? Joo ei ja jos meika haluis viripakosarjat ne joutuis tekee itse tai teettamaan, joo ei ole saatavilla. GNX.lle loytyy mutta jos meika haluis kayttaa niita joutuisin vaihtaa GNX kannet tai muokkaamaan ne TTA.n kansille Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTATL Posted December 27, 2012 Author Share Posted December 27, 2012 Mulla on aikas paljon kuvia PAS.n tehtaalta silloin kun naita rakennettiin siella joten laitetaampas muutama tanne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chevy Posted December 27, 2012 Share Posted December 27, 2012 itselleni tata teen joten osat valitsen hintaluokan ylapaasta ei alapaasta talliin pölyyntymään ja cruisailua vain auringon paistees Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTATL Posted December 27, 2012 Author Share Posted December 27, 2012 talliin pölyyntymään ja cruisailua vain auringon paistees Tama kylla saa kyytia PBIR radallakin joten ei todellakaan jaa talliin polyttyy Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTATL Posted December 27, 2012 Author Share Posted December 27, 2012 Kuva voimanlahteesta Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTATL Posted December 27, 2012 Author Share Posted December 27, 2012 Tehtaaalta Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTATL Posted December 27, 2012 Author Share Posted December 27, 2012 Laitetaan viel yks Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Retro Posted December 27, 2012 Share Posted December 27, 2012 Laitetaan viel yks EHANAAAAAAA!!!! :-P Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTATL Posted December 27, 2012 Author Share Posted December 27, 2012 Ok tassa viela yksi, alemmassa TTA.ssa strobet paikoillaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Retro Posted December 27, 2012 Share Posted December 27, 2012 *lääh lääh* Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTATL Posted December 27, 2012 Author Share Posted December 27, 2012 Tassa uudet paasto(emission)+ovi+indy 500 ja hanskalokeron decal.it muutama keraily tuotekin on tullut hankittua(vyonsolki+2xpit badge) Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTATL Posted December 27, 2012 Author Share Posted December 27, 2012 TTA.n owners kit on talla hetkella 2k$ hinnoissa ja hyvin harvoin myynnissa Tassa yksi talla hetkella ebay.ssa ja reserve on kuulemma yli 2k$ http://www.ebay.com/itm/1989-Turbo-Trans-Am-Owners-Kit-/160944525109?pt=Motors_Manuals_Literature&hash=item25790a8f35&vxp=mtr Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTATL Posted December 27, 2012 Author Share Posted December 27, 2012 Tanaan kaivoin seuraavan laation sisallon esiin ja ainakin startti on ihan selva + laturi jumissa. Jaahas tilataapa mini startti ja 200amppeerin laturi Korjausarja taytyy tilata laturiin niin saa sen varalle Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTATL Posted December 28, 2012 Author Share Posted December 28, 2012 Tassa muutama kuva oem keinusta ja syy miksi venakoneistosta kuuluu se helvetillinen rallatus niin ja joku viela ihmettelee kun meika virittaa tan vituiksi vaikka lahinna tayspaska paivitetaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTATL Posted December 28, 2012 Author Share Posted December 28, 2012 Toinen Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTATL Posted December 28, 2012 Author Share Posted December 28, 2012 Kolmas Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTATL Posted December 28, 2012 Author Share Posted December 28, 2012 Kuvista nakee etta keinun liiketta ei rajoiteta alaspain studissa vaan se preloadataan venaa ja tonaria vasten ja hienosti keinun kaantyminen rajoitettu vipan/studin neliskanttisella muotoilulla (tuskin muodostuu yhtaan kitkaa) ei tartte kummoista oljynpaine heittoa olla kun kokopaska alkaa helisee ja vapisee joka suuntaan ja sitten studin lukitustahan ei ole joten milla helvetilla toi edes voi toimia Link to comment Share on other sites More sharing options...
pantera Posted December 28, 2012 Share Posted December 28, 2012 Olds/Buick koneissa toi keinusetuppi on ollu käytössä vuosikymmeniä. Ei se nyt niin huono ole, väittäisin jopa paremmaks kuin seevun pallokeinua. Ainoa kuluva osa on toi alumiininen pedestaali jos se ei saa oljyä, tietysti kovat jousipaineet on myrkkyä . Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTATL Posted December 28, 2012 Author Share Posted December 28, 2012 Vaparissa ehka ok mut tassa onkin kovemmat jousipaineet kun on turbo ja kaiken lisaksi laahuri kylla kitkat on varmaan aikamoiset tassa vertailuksi turbo buick.n keinut jotka on ainakin mun mielesta paljon fiksummat Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTATL Posted December 28, 2012 Author Share Posted December 28, 2012 Hiukan joudutaan modaamaan etta saadaan noi gnx tyyliset shaft mount keinut toimimaan TTA.n kansissa kun TTA.n kansissa eli ole akselille valu standia niin kuin gnx kansissa. Toinen vaihtoehto olis ollu laittaa yksittaiset keinut mutta silloin olis joutunut modaamaan studit jne... ajateltiin etta on helpompi tehda 6 standia kun 12 studi modausta ja ettei tama menis liian helpoksi niin TTA.n venakoppien kiinnitus on 3 studi pultin paassa Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTATL Posted December 28, 2012 Author Share Posted December 28, 2012 TTA kansissa on hyviakin puolia, ne kuulemma virtaa paremmin kuin GNX versiot ja niissa on 5cc pienemmat palotilat joten puristuksen nostaminen on helppo homma kayttamalla GNX mantia Kannet TTA 41cc vs GNX 46cc ja mannat TTA 36cc dish vs GNX 29.5cc dish TTA.n mannat on customi tilaus kamaa ja GNX mannat loytyy suoraan monen valmistajan katalookista Link to comment Share on other sites More sharing options...
F350 Posted December 28, 2012 Share Posted December 28, 2012 kylla kitkat on varmaan aikamoiset Tippuuhan noissa kaseissakin öljynlämmöt parikymmentä astetta, kun vaihtaa puolipallokeinujen tilalle täysrullat. Kitka se sitä öljyä lämmittää ja syö koneen tehoa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now