Jump to content

GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA


GTATL

Recommended Posts

  • Replies 2.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • GTATL

    1284

  • Markus

    59

  • TransNAM

    63

  • avogta-89

    114

Top Posters In This Topic

Posted Images

Säädettävä hukkaportti nams  :W

Jep, siita vahan lisaa kiinni niin ahdot nousee ;D niin toihan on alkuperainen ja siksi taman virittaminen oli niiiiin helppoa m/ tosta saatamalla ~20psi ja taysin vakkari TTA.ssa 350hv \m/

Link to comment
Share on other sites

Tassa huiman kokoinen eli 57mm vakio lapparunko, kuulemma oikein dynossa testanneet etta virtaus riitta 10s puolelle :o vaihtamalla 62mm ainut muutos on kaasuun vastaavuus paranee koska lappa joka aukeaa on isompi ja liikerata on sama. Max teho ei kuulemma kasva yhtaan ::) elikkas periaatteessa vakio pitais riittaa ~500 rwhp ::) joo ostan kuitenkin sen 62mm ja kokeillaa dynossaa onko huhuissa peraa :W

1279128670_TTA21_425.jpg.497f2ff4e6f892b3860dd4d6633b49a0.jpg

Link to comment
Share on other sites

Tassa huiman kokoinen eli 57mm vakio lapparunko, kuulemma oikein dynossa testanneet etta virtaus riitta 10s puolelle :o vaihtamalla 62mm ainut muutos on kaasuun vastaavuus paranee koska lappa joka aukeaa on isompi ja liikerata on sama. Max teho ei kuulemma kasva yhtaan ::) elikkas periaatteessa vakio pitais riittaa ~500 rwhp ::) joo ostan kuitenkin sen 62mm ja kokeillaa dynossaa onko huhuissa peraa :W

 

Ahdetuissahan läppärungon ei pitäis olla kovin tärkeessä roolissa. Ilmaa kuitenkin pusketaan siitä läpi väkisin...

Link to comment
Share on other sites

Ahdetuissahan läppärungon ei pitäis olla kovin tärkeessä roolissa. Ilmaa kuitenkin pusketaan siitä läpi väkisin...

Joo, vakiohan virtaan 480cmf/blow thru 398cfm ja 62mm 541cfm/ BT 464cfm joten erohan ei ole iso ja kuulemma vakiolla on helpompi lahtea viivalta.

Link to comment
Share on other sites

m/ Mukavaa et joku jaksaa touhuta autonsa kanssa.Aika vähän projekteja käynnissä täällä julkisen sektorin puolella. :o

No TTA:n kunnostaminen ameriikassa on ku laittas rahhaa pankkiin. ;D

Link to comment
Share on other sites

m/ Mukavaa et joku jaksaa touhuta autonsa kanssa.Aika vähän projekteja käynnissä täällä julkisen sektorin puolella. :o

No TTA:n kunnostaminen ameriikassa on ku laittas rahhaa pankkiin. ;D

juu hullu mika hullu m/ Meika voi rauhassa touhuta julkisella puolella ja kylla postaa kaikki dynolappu/1/4 mile ajoista, kun ei tartte pelata etta polliisi nappaa kilvet/tulee kutsu katsastukseen \m/ Viimeisen vuoden aikana nayttais etta naiden hinnat olis nousussa. Ilmeisesti johtuu siita kun nama kohta saavuttaa 25v ian ja kerailijat kiinnostuu naista.

Link to comment
Share on other sites

juu hullu mika hullu m/ Meika voi rauhassa touhuta julkisella puolella ja kylla postaa kaikki dynolappu/1/4 mile ajoista, kun ei tartte pelata etta polliisi nappaa kilvet/tulee kutsu katsastukseen \m/ Viimeisen vuoden aikana nayttais etta naiden hinnat olis nousussa. Ilmeisesti johtuu siita kun nama kohta saavuttaa 25v ian ja kerailijat kiinnostuu naista.

nii ja Palmurannikon Paratiisikiesi Oy Tohmajärveltä kauppaa sen tänne lopulta : "saletisti Matsaa" TTA 150ke. ;D

Link to comment
Share on other sites

Tää aihe on just sitä, mitä kerho nyt kaipaa: Tarinaa ei ihan tavallisesta autosta ja lisäksi huumorilla ja vahvalla itsetunnolla varustettu kirjoittaja  \m/   

 

Kaikki vaan rohkeasti kertomaan omista ropposistaan. Jos viritykset ylittää sallitun rajat, niin sitten mieluummin jäsenpuolelle.

Link to comment
Share on other sites

Meika voi rauhassa touhuta julkisella puolella ja kylla postaa kaikki dynolappu/1/4 mile ajoista

 

Joo, mutta nehan on vaan suuntaa antavia, silla ne on niita ankkalinnan koneja ja sekunteja. Nehan on ihan eri kaliiberia kuin kekkoslovakian vastaavat. :W

Link to comment
Share on other sites

Tää aihe on just sitä, mitä kerho nyt kaipaa: Tarinaa ei ihan tavallisesta autosta ja lisäksi kieroutuneella huumorilla ja vahvalla itsetunnolla varustettu kirjoittaja  \m/   

 

Samaa mielta, tanne vaan rohkeesti omat projektit isot tai pienet. Kylla me sitten neuvotaan missa meni pieleen ;D se etta jollakin on erimielipide miten homma pitaisi tehda ei tarkoita sita etta se mollaa sun ideaa ja jos mollaa niin mita sitten. Kylla nama mollaukset sitten poistetaan tarvittaessa projekti osiosta :) Ainakin mun projekti osioon voin kirjoitella vahan asian vierestakin se ei haittaa mua, meika sitten laittaa valilla juttua ihan projektistakin \m/ niin vahan korjasin tota sun tekstia ;D

Link to comment
Share on other sites

Joo, mutta nehan on vaan suuntaa antavia, silla ne on niita ankkalinnan koneja ja sekunteja. Nehan on ihan eri kaliiberia kuin kekkoslovakian vastaavat. :W

Joo taalla ajetaan 1/4mile 45 asteen alamakeen ja dynossa on +30% korjauskerroin kaiken muun korjauksen jalkeen ;D

Link to comment
Share on other sites

Tää aihe on just sitä, mitä kerho nyt kaipaa: Tarinaa ei ihan tavallisesta autosta ja lisäksi huumorilla ja vahvalla itsetunnolla varustettu kirjoittaja  \m/   

 

Kaikki vaan rohkeasti kertomaan omista ropposistaan. Jos viritykset ylittää sallitun rajat, niin sitten mieluummin jäsenpuolelle.

Eli postiautolle oma topicci kuinka postin haku sujuu  ;D

Link to comment
Share on other sites

Mielenkiintoinen topikki ja vehjes... on täällä julkisella puolella mun mielestä aika hyvin projekteja meneillään, itelläkin mut hiukan vaan hitaanlaisesti etenee, ku ei o toi talli ihan vielä siinä kuosissa et sais auton sinne työnalle, heinäisessä pimeessä tuulisessa suulissa ei hirveesti innosta hitsailla  ::)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...