kutvonen Posted January 29, 2006 Author Share Posted January 29, 2006 ni, sitähän määki ajattelin :'( Link to comment Share on other sites More sharing options...
kutvonen Posted January 30, 2006 Author Share Posted January 30, 2006 Nokka laitettu tilaukseen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mieta Posted January 30, 2006 Share Posted January 30, 2006 Nokka laitettu tilaukseen.. Mihinkäs päädyit? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kutvonen Posted January 30, 2006 Author Share Posted January 30, 2006 mietoon... -POWERMAX2030- Link to comment Share on other sites More sharing options...
mieta Posted January 30, 2006 Share Posted January 30, 2006 crane vai comp? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kutvonen Posted January 30, 2006 Author Share Posted January 30, 2006 crane Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mopo305 Posted January 31, 2006 Share Posted January 31, 2006 Eikös PowerMax ole Cranen tavaramerkki?.mopo305 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kutvonen Posted January 31, 2006 Author Share Posted January 31, 2006 ei mitää hajua Soitin racers placeen ja sitte neuvooteltihin, notta mimmoosta laitetaan tilaukseen päädyttiin tähän. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mieta Posted January 31, 2006 Share Posted January 31, 2006 Joo, näkyy olevan entinen compucam 2030. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kutvonen Posted February 9, 2006 Author Share Posted February 9, 2006 Mihin ne kyhmyjen virtaukset oikeen perustuu, onko joku oikeastin mittauttanut virtauksia, eli onko todellakin varmaa factaa?? Ku ihimeteltiin täs, ku ei noissa v8 mottien virikansis näitä oo...Eli mihin nää perustuu?? Ja millä kierrosalueilla nää mystiset kyhymyt virtauksia petraas?? VAIN RAAKAA FACTAA Link to comment Share on other sites More sharing options...
mieta Posted February 10, 2006 Share Posted February 10, 2006 Lähde: Chevrolet power service manual. Production v6/60 intake runners have a "vane" in the port floor. This vane produced a 17 percent increase in airflow over a conventional port design, and should be retained in competition-prepared cast iron cylinder heads. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kutvonen Posted February 10, 2006 Author Share Posted February 10, 2006 mutta onko tosta muuta factaa ku "kirjatietoo" ja miks moisia kyhymyjä ei oo isoommis versioissa??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mieta Posted February 10, 2006 Share Posted February 10, 2006 no nyt menee vähän mutulun puolelle, mutta muistaakseni luin jostain että tosi korkeilla kiekillä tuo ahistaa hieman. Ja luulisin että jos on kunnolla suunnitellut kannet niin tuo pyörre-efekti saadaan aikaiseksi ihan ilman tuommosta viritystä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kutvonen Posted February 10, 2006 Author Share Posted February 10, 2006 niinpä, tuota juurikin pohdittu, että eiköhän ne tuu tielle yläkiekoilla...Näissä pikkukoneissahan se "teho" pitääs melekeen kaivaa kierroksilla, mutta toisaalta en tahdo kuitenkaan uhrata kokonaan alakierros vääntöäkään...Jos uskaltais, nii raapsuttas noi vaa pois, siistis kanavat ja muotoilis "sopivasti". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest juze Posted February 16, 2006 Share Posted February 16, 2006 Oletko sijoittanut enemmän noita projektikuvia nettiin jonnekkin muualle ? Jos sulla ei itellä oo mahdollisuutta laittaa, niin voin kyllä pistää sun puolestakin.. Itellä samanmoista projektia tulossa -91 3.1 birdille.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TransNAM Posted February 26, 2006 Share Posted February 26, 2006 Joko se käy? Siis Kutvosella... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kutvonen Posted February 26, 2006 Author Share Posted February 26, 2006 kansia hierottu ja hierotaan edelleen...helvetillinen urakka...suattaapi tulla "sivuputket" eli ulostulot takarenkaiden etupuolelle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TransNAM Posted February 27, 2006 Share Posted February 27, 2006 Katso Knight Rider season 2 osa 8 - Custom KITT Näet mallia. Sormellakos kansias hierot Kokeile jotain vinkua ;D Link to comment Share on other sites More sharing options...
kutvonen Posted February 27, 2006 Author Share Posted February 27, 2006 Silläki... eiku... Noo...pikkuhiljaa...eikäs tässä mitää kiirettä ole...kuhan vapuksi saa liikkuun...kannet valmistunee tällä viikolla aika huvalle mallille...ens viikolla saan kasata...kai?? Sitte pellisarjoja...putkistoo... Nii, tässä ny ei oo kyse siis mistään pienestä vinguttelusta....kanavia on avarrettu jo aika rankalla kädellä...eikä edes oo vesikanavaa näkyny vielä Link to comment Share on other sites More sharing options...
TransNAM Posted February 28, 2006 Share Posted February 28, 2006 Eipä ne kanavat liian isonakaan hyvät oo... Tai "väärän" muotoisena Ootko muuta kerenny värkätä kun pannua? Mul ei juuri muuta "pakollista" kun etupään puslat. Ehkä jotain lievää fiksailua. Loput ehtii ens talvenakin... tai kesän mittaan... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kutvonen Posted February 28, 2006 Author Share Posted February 28, 2006 noo, kanavista voit kystä mielipidettä "pile":ltä...se ne nähäny o...kameraa taas vaihteeksi ei oo...juu, tuskinpa mää noita olisin ruvennu hieromaan, jos en noista YHTÄÄN mitään tajuaisi...en vaan jaksanu ruveta erittelemään kaikkea mahollista erikseen noista...mutta jos joskus kurkistat kutosen kanavihin, niin ota syvään henkeä...rupee ittelläki ahistaan hengitystä, ku vaa kattooki... Muutes, ootkos tulossa kesämiittiin?? - ovi "pahavia" tossa oon värkkäilly sillooin tällöin...alusta loppuun kaikki itte...että ei tartte alkuperäsiä raiskata. sitte kojelauta ja sitte keskikonsoli ja kontti. Mitää alkuperästä ei hajoteta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pile Posted March 1, 2006 Share Posted March 1, 2006 ei ainakaan siinä vaiheessa olleet isot tai muutenkaan ihan pieleen tehty,kanavathan oli vielä työn alla.kanavien koko vastaa suurinpiirtein mopon kanavia varsinkin pakopuoli oli surkean kokoinen kun ei eres peukalo mahtunut kuin tukkimalla reikään.odotellaan nyt vaan innolla kesää kun kannet on saatu paikoilleen niin nähdään tuloksia.vapiskaa v8 miehet Link to comment Share on other sites More sharing options...
kutvonen Posted March 1, 2006 Author Share Posted March 1, 2006 nii,ja voihan tohon jos jotaki kivaa laittaa.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
TransNAM Posted March 1, 2006 Share Posted March 1, 2006 ...juu, tuskinpa mää noita olisin ruvennu hieromaan, jos en noista YHTÄÄN mitään tajuaisi... Juu... en meinannu ettet tietäis mut oli huolestuttavan kuuluista tuo vesikanavan ettiminen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kutvonen Posted March 1, 2006 Author Share Posted March 1, 2006 Juu... en meinannu ettet tietäis mut oli huolestuttavan kuuluista tuo vesikanavan ettiminen... kuhan heitin vitsinä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now