Jump to content

Voimaa kutosesta


kutvonen

Recommended Posts

  • Replies 165
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • kutvonen

    81

  • TransNAM

    22

  • mieta

    10

  • Crisis

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Mihin ne kyhmyjen virtaukset oikeen perustuu, onko joku oikeastin mittauttanut virtauksia, eli onko todellakin varmaa factaa?? Ku ihimeteltiin täs, ku ei noissa v8 mottien virikansis näitä oo...Eli mihin nää perustuu?? Ja millä kierrosalueilla nää mystiset kyhymyt virtauksia petraas??

 

VAIN RAAKAA FACTAA ;D

Link to comment
Share on other sites

Lähde: Chevrolet power service manual.

 

Production v6/60 intake runners have a "vane" in the port floor. This vane produced a 17 percent increase in airflow over a conventional port design, and should be retained in competition-prepared cast iron cylinder heads.

Link to comment
Share on other sites

no nyt menee vähän mutulun puolelle, mutta muistaakseni luin jostain että tosi korkeilla kiekillä tuo ahistaa hieman. Ja luulisin että jos on kunnolla suunnitellut kannet niin tuo pyörre-efekti saadaan aikaiseksi ihan ilman tuommosta viritystä.

Link to comment
Share on other sites

niinpä, tuota juurikin pohdittu, että eiköhän ne tuu tielle yläkiekoilla...Näissä pikkukoneissahan se "teho" pitääs melekeen kaivaa kierroksilla, mutta toisaalta en tahdo kuitenkaan uhrata kokonaan alakierros vääntöäkään...Jos uskaltais, nii raapsuttas noi vaa pois, siistis kanavat ja muotoilis "sopivasti".

Link to comment
Share on other sites

Oletko sijoittanut enemmän noita projektikuvia nettiin jonnekkin muualle ?

 

Jos sulla ei itellä oo mahdollisuutta laittaa, niin voin kyllä pistää sun puolestakin..

 

Itellä samanmoista projektia tulossa -91 3.1 birdille..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Silläki... ::) eiku... :o

 

Noo...pikkuhiljaa...eikäs tässä mitää kiirettä ole...kuhan vapuksi saa liikkuun...kannet valmistunee tällä viikolla aika huvalle mallille...ens viikolla saan kasata...kai?? Sitte pellisarjoja...putkistoo... ;)

 

Nii, tässä ny ei oo kyse siis mistään pienestä vinguttelusta....kanavia on avarrettu jo aika rankalla kädellä...eikä edes oo vesikanavaa näkyny vielä :-X

Link to comment
Share on other sites

Eipä ne kanavat liian isonakaan hyvät oo... Tai "väärän" muotoisena

 

Ootko muuta kerenny värkätä kun pannua?

 

Mul ei juuri muuta "pakollista" kun etupään puslat.

Ehkä jotain lievää fiksailua.

Loput ehtii ens talvenakin... tai kesän mittaan... 8)

Link to comment
Share on other sites

noo, kanavista voit kystä mielipidettä "pile":ltä...se ne nähäny o...kameraa taas vaihteeksi ei oo...juu, tuskinpa mää noita olisin ruvennu hieromaan, jos en noista YHTÄÄN mitään tajuaisi...en vaan jaksanu ruveta erittelemään kaikkea mahollista erikseen noista...mutta jos joskus kurkistat kutosen kanavihin, niin ota syvään henkeä...rupee ittelläki ahistaan hengitystä, ku vaa kattooki... ;)

 

Muutes, ootkos tulossa kesämiittiin??

 

- ovi "pahavia" tossa oon värkkäilly sillooin tällöin...alusta loppuun kaikki itte...että ei tartte alkuperäsiä raiskata. sitte kojelauta ja sitte keskikonsoli ja kontti. Mitää alkuperästä ei hajoteta.

Link to comment
Share on other sites

ei ainakaan siinä vaiheessa olleet isot tai muutenkaan ihan pieleen tehty,kanavathan oli vielä työn alla.kanavien koko vastaa suurinpiirtein mopon kanavia varsinkin pakopuoli oli surkean kokoinen kun ei eres peukalo mahtunut kuin tukkimalla reikään.odotellaan nyt vaan innolla kesää kun kannet on saatu paikoilleen niin nähdään tuloksia.vapiskaa v8 miehet

Link to comment
Share on other sites

...juu, tuskinpa mää noita olisin ruvennu hieromaan, jos en noista YHTÄÄN mitään tajuaisi...

Juu... en meinannu ettet tietäis mut oli huolestuttavan kuuluista tuo vesikanavan ettiminen... ???

 

Link to comment
Share on other sites

Juu... en meinannu ettet tietäis mut oli huolestuttavan kuuluista tuo vesikanavan ettiminen... ???

 

 

kuhan heitin vitsinä.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...