Jump to content

Voimaa kutosesta


Recommended Posts

Guest burnout
Posted

tänään leikittiin kylillä...9sec mittaalin SUURINPIIRTEIN renkaat sutien 0-100km/h ja herkästi pidon saa irtoomaan...oisko kellää myydä lukollista taka akselia... ::)

 

Tuu käväseen lahdessa niin lähetään viivalta ;D ;). Mulla ei oo pito-ongelmia ;D Tahtoo nähdä

dyno tulokset... Käy sitten jossain realistisessa penkissä tolla. Tätä suosittelen: http://www.amworks.com/dyno.htm.

  • Replies 165
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • kutvonen

    81

  • TransNAM

    22

  • mieta

    10

  • Crisis

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Onko nyt parantunu?

Eipä ollu eilen illalla sitten puhelin mukana...

 

Keksin hyvän konstin 0-100 mittailuun ku kuvaa jollain kameralla nop ja jenkamittaria lähössä ja kellottaa sit siitä videosta.

 

Posted

huh huh 384km/sivu....

 

täs just havahduin kattoon tilille ja menee nipi napin onko edes rahaa enää lähteä kauhajoelle! :'(

 

noo...kaikkensa o pakko ny yrittää millä sinne päästäs...

Posted

Onko nyt parantunu?

Eipä ollu eilen illalla sitten puhelin mukana...

 

Keksin hyvän konstin 0-100 mittailuun ku kuvaa jollain kameralla nop ja jenkamittaria lähössä ja kellottaa sit siitä videosta.

 

 

tossahan onkin ideaa,pitääpä tesmata jossain vaiheessa...ogelma on parantunut kun nostin paineita tänään: tyhjäkäynnillä 50psi ja kiihytettäessä noin 60psi

 

Posted

noilla paineille epäilisin että vakios suuttimet ei jaksa avautua tai vuotavat. Oliks sulla viriviri suuttimet`?

Posted

ei ole viriviri suuttimet :D, mutta ainakin tyhjäkäynti on aivan tasasta ja ei pätki eikä muutenkaan oo mitään siihen viittaavaa ja chiltonin kirja ilmotta että vakio paineiden kuuluisi olla 43 -50psi:tä

 

 

Guest pile
Posted

noilla paineille epäilisin että vakios suuttimet ei jaksa avautua tai vuotavat. Oliks sulla viriviri suuttimet`?

vakio suuttimet aukee juurikin niin kuin pitää noilla paineilla vielä.

vuotoa voi tietysti tulla kun ovat jo vanhat kuin taivas.

Posted

55-60psi paineilla monilla on ollut ongelmia suuttimien toiminnan kanssa (esim mulla oli 60-65psi luokassa, piti laskea 55psi luokkaan että alko pelittää, uudet "slp:n" suuttimet, eli ls1:n perussuutin).

 

Toivottavasti sulla ei ole ongelmia niiden kanssa.

Posted

noo,ei ainakaan ensimmäisen 100km aikana ole ilmenny ongelmia...toivottavastin pysyykin poissa.

Guest pile
Posted

55-60psi paineilla monilla on ollut ongelmia suuttimien toiminnan kanssa (esim mulla oli 60-65psi luokassa, piti laskea 55psi luokkaan että alko pelittää, uudet "slp:n" suuttimet, eli ls1:n perussuutin).

 

Toivottavasti sulla ei ole ongelmia niiden kanssa.

tuollaiset suuttimet kannattaa palauttaa ja ottaa tilalle sellaiset mitkä toimii
Posted

laatikko pitäisi prepata seuraavaksi, ei tahtonut pykälät mennä pesään...

 

ja toinen ongelma kohta...pitäisi lukko laittaa perään...pito ongelmat on kasvaneet melko paljon vakio koneeseen nähden... :-X

Guest Jukka
Posted

Komiat oli pakoputket, ja siisti auto muutenkin. Jopa moottoritilassa oli havaittavissa kiiltoa, jota ei minun autosta löydy muutoin kuin öljyvuotojen kohdilla

Posted

Komeeta oli konehuoneessa ja tilaa,harmi se konepelti,saahan ton toki laitettua,mutta kun aina se maalaus.

Posted

noo, onhan tossa noita lommoja ja kolhuja melekoosesti, ku tarkemmin kattoo tota lävitte, mutta kiitoksia kehuusta :)

 

ny on otettuna meleki toi kuskin puoleinen pellisarja taas irti, pitää nostaa tota pakoputkee ylemmäs, on ollu aaaivan liian matalalla :-X

  • 2 months later...
Posted

Vieläkö sielpäin suomee on elämää?

 

Posted

NOT....auto on jo seisonnassa....perä pitäs tehä....vanteet on tulossa

Posted

NOT....auto on jo seisonnassa....perä pitäs tehä....vanteet on tulossa

Hei... nyt on heinäkuu eikä lokakuu!!!!!!!! :o

Kumma tyyppi ;D

 

Tuntuu kyllä olevan monella kerholaisella tapana et talvella ruuvataan ja kesällä... ruuvataan. ;D

Ajetaan sit myöhemmin... siinähän kuluu bensaa ku ajaa...

 

Onhan tuossa mullakin vaikka mitä suunnitelmia mut oottelen talvea.

 

Jos vakiovanteet jää joutilaiks niin tännepäin saa tarjota. Saatan tarvita jos innostun talvella ajamaan niin sais hommata 15" talvikumit. Tai sitten en aja en tiiä vielä.

Posted

NOT....auto on jo seisonnassa....perä pitäs tehä....vanteet on tulossa

Seuraavaksi ahdin.Niin sitte????
Posted

noh noh...voi olla että ensi kesänä on pellin alla joku muu tekniikkakin...kutonen tod. näk...mutta ei tällasta ole ollut ainakaa näitten pellien alla vakiona...talvella panostan varmaankin ulkonäköön ja muutenki siistin tota koslaa...

 

talvella asennellaan toi auburnin lukko 3.95 välitys ja msd: sytkä härpäkkeet. vanteet tulee isommat, melko isot...ainakin leveät.

 

 

Posted

Jos vanhat välitykset jää nurkkaan pyörimään niin ilmoittele.

Ovat (ainakin oli) hyväkuntoiset ku ei ääntänyt muistaakseni yhtään ja ovat todnäk. 3.23.

http://www.thirdgen.org/1991-pontiac-firebird

Mulla on ens talvena peräremontti tulossa (lukko ja ehkä vetarien laakerit) niin vois tuon 2.73 tilalle vaihtaa jotain samalla kun tuo vähän ääntääkin 80 vauhdissa.

Posted

juu, laitetaan korvan taa

Posted

Isot korvat? ;D Jos sinne perävälitykset sopii... ;) ;D

  • 3 weeks later...
Posted

TCI:n käyttämätön laatikko tulossa. ;)

Posted

alkushokki: hä, kuorethan ei kiillä niinku kuvis...perkele!

 

siiten kuulin että laatikot kasataan käytettyihin lohkoihn...huh huh...kerkesin jo pelästymään pahinta, luojan kiitos olin väärässä. :)

 

vastaava laatikko pykälän verran miedommalla shift kitillä on kestänyt kunniakkaastin 400cid. pikkulohkon perässä ~500hv ~700nm 11sec autossa.

 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...