Guest burnout Posted May 17, 2006 Posted May 17, 2006 tänään leikittiin kylillä...9sec mittaalin SUURINPIIRTEIN renkaat sutien 0-100km/h ja herkästi pidon saa irtoomaan...oisko kellää myydä lukollista taka akselia... Tuu käväseen lahdessa niin lähetään viivalta . Mulla ei oo pito-ongelmia Tahtoo nähdä dyno tulokset... Käy sitten jossain realistisessa penkissä tolla. Tätä suosittelen: http://www.amworks.com/dyno.htm.
TransNAM Posted May 17, 2006 Posted May 17, 2006 Onko nyt parantunu? Eipä ollu eilen illalla sitten puhelin mukana... Keksin hyvän konstin 0-100 mittailuun ku kuvaa jollain kameralla nop ja jenkamittaria lähössä ja kellottaa sit siitä videosta.
kutvonen Posted May 17, 2006 Author Posted May 17, 2006 huh huh 384km/sivu.... täs just havahduin kattoon tilille ja menee nipi napin onko edes rahaa enää lähteä kauhajoelle! :'( noo...kaikkensa o pakko ny yrittää millä sinne päästäs...
kutvonen Posted May 17, 2006 Author Posted May 17, 2006 Onko nyt parantunu? Eipä ollu eilen illalla sitten puhelin mukana... Keksin hyvän konstin 0-100 mittailuun ku kuvaa jollain kameralla nop ja jenkamittaria lähössä ja kellottaa sit siitä videosta. tossahan onkin ideaa,pitääpä tesmata jossain vaiheessa...ogelma on parantunut kun nostin paineita tänään: tyhjäkäynnillä 50psi ja kiihytettäessä noin 60psi
Crisis Posted May 18, 2006 Posted May 18, 2006 noilla paineille epäilisin että vakios suuttimet ei jaksa avautua tai vuotavat. Oliks sulla viriviri suuttimet`?
kutvonen Posted May 18, 2006 Author Posted May 18, 2006 ei ole viriviri suuttimet , mutta ainakin tyhjäkäynti on aivan tasasta ja ei pätki eikä muutenkaan oo mitään siihen viittaavaa ja chiltonin kirja ilmotta että vakio paineiden kuuluisi olla 43 -50psi:tä
Guest pile Posted May 18, 2006 Posted May 18, 2006 noilla paineille epäilisin että vakios suuttimet ei jaksa avautua tai vuotavat. Oliks sulla viriviri suuttimet`? vakio suuttimet aukee juurikin niin kuin pitää noilla paineilla vielä. vuotoa voi tietysti tulla kun ovat jo vanhat kuin taivas.
Crisis Posted May 18, 2006 Posted May 18, 2006 55-60psi paineilla monilla on ollut ongelmia suuttimien toiminnan kanssa (esim mulla oli 60-65psi luokassa, piti laskea 55psi luokkaan että alko pelittää, uudet "slp:n" suuttimet, eli ls1:n perussuutin). Toivottavasti sulla ei ole ongelmia niiden kanssa.
kutvonen Posted May 18, 2006 Author Posted May 18, 2006 noo,ei ainakaan ensimmäisen 100km aikana ole ilmenny ongelmia...toivottavastin pysyykin poissa.
Guest pile Posted May 19, 2006 Posted May 19, 2006 55-60psi paineilla monilla on ollut ongelmia suuttimien toiminnan kanssa (esim mulla oli 60-65psi luokassa, piti laskea 55psi luokkaan että alko pelittää, uudet "slp:n" suuttimet, eli ls1:n perussuutin). Toivottavasti sulla ei ole ongelmia niiden kanssa. tuollaiset suuttimet kannattaa palauttaa ja ottaa tilalle sellaiset mitkä toimii
kutvonen Posted May 20, 2006 Author Posted May 20, 2006 laatikko pitäisi prepata seuraavaksi, ei tahtonut pykälät mennä pesään... ja toinen ongelma kohta...pitäisi lukko laittaa perään...pito ongelmat on kasvaneet melko paljon vakio koneeseen nähden...
Guest Jukka Posted May 20, 2006 Posted May 20, 2006 Komiat oli pakoputket, ja siisti auto muutenkin. Jopa moottoritilassa oli havaittavissa kiiltoa, jota ei minun autosta löydy muutoin kuin öljyvuotojen kohdilla
Mopo305 Posted May 20, 2006 Posted May 20, 2006 Komeeta oli konehuoneessa ja tilaa,harmi se konepelti,saahan ton toki laitettua,mutta kun aina se maalaus.
kutvonen Posted May 21, 2006 Author Posted May 21, 2006 noo, onhan tossa noita lommoja ja kolhuja melekoosesti, ku tarkemmin kattoo tota lävitte, mutta kiitoksia kehuusta ny on otettuna meleki toi kuskin puoleinen pellisarja taas irti, pitää nostaa tota pakoputkee ylemmäs, on ollu aaaivan liian matalalla
kutvonen Posted July 29, 2006 Author Posted July 29, 2006 NOT....auto on jo seisonnassa....perä pitäs tehä....vanteet on tulossa
TransNAM Posted July 29, 2006 Posted July 29, 2006 NOT....auto on jo seisonnassa....perä pitäs tehä....vanteet on tulossa Hei... nyt on heinäkuu eikä lokakuu!!!!!!!! Kumma tyyppi Tuntuu kyllä olevan monella kerholaisella tapana et talvella ruuvataan ja kesällä... ruuvataan. Ajetaan sit myöhemmin... siinähän kuluu bensaa ku ajaa... Onhan tuossa mullakin vaikka mitä suunnitelmia mut oottelen talvea. Jos vakiovanteet jää joutilaiks niin tännepäin saa tarjota. Saatan tarvita jos innostun talvella ajamaan niin sais hommata 15" talvikumit. Tai sitten en aja en tiiä vielä.
Mopo305 Posted July 29, 2006 Posted July 29, 2006 NOT....auto on jo seisonnassa....perä pitäs tehä....vanteet on tulossa Seuraavaksi ahdin.Niin sitte?
kutvonen Posted July 30, 2006 Author Posted July 30, 2006 noh noh...voi olla että ensi kesänä on pellin alla joku muu tekniikkakin...kutonen tod. näk...mutta ei tällasta ole ollut ainakaa näitten pellien alla vakiona...talvella panostan varmaankin ulkonäköön ja muutenki siistin tota koslaa... talvella asennellaan toi auburnin lukko 3.95 välitys ja msd: sytkä härpäkkeet. vanteet tulee isommat, melko isot...ainakin leveät.
TransNAM Posted July 30, 2006 Posted July 30, 2006 Jos vanhat välitykset jää nurkkaan pyörimään niin ilmoittele. Ovat (ainakin oli) hyväkuntoiset ku ei ääntänyt muistaakseni yhtään ja ovat todnäk. 3.23. http://www.thirdgen.org/1991-pontiac-firebird Mulla on ens talvena peräremontti tulossa (lukko ja ehkä vetarien laakerit) niin vois tuon 2.73 tilalle vaihtaa jotain samalla kun tuo vähän ääntääkin 80 vauhdissa.
kutvonen Posted August 20, 2006 Author Posted August 20, 2006 alkushokki: hä, kuorethan ei kiillä niinku kuvis...perkele! siiten kuulin että laatikot kasataan käytettyihin lohkoihn...huh huh...kerkesin jo pelästymään pahinta, luojan kiitos olin väärässä. vastaava laatikko pykälän verran miedommalla shift kitillä on kestänyt kunniakkaastin 400cid. pikkulohkon perässä ~500hv ~700nm 11sec autossa.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now