kutvonen Posted March 5, 2006 Author Share Posted March 5, 2006 HUH HUH! ny on toisen kannen kanavat valmiit, tai no, viimeistelyhiontaa vaille valmiit. Toisessa vielä pitääs pakopuole raapia ja sitte molemmis palotilat uuteen uskoon. Sitte ne saa koneistamolle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TransNAM Posted March 5, 2006 Share Posted March 5, 2006 Kuvia? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kutvonen Posted March 5, 2006 Author Share Posted March 5, 2006 lähetä kamera -nii, siis ei oo kameraa taas vaihteeksi käytössä...kaveri halus sen taas takaasi ja ittellä ny ei oo ylimäärästä sijoottaa sellasiin... :'( Link to comment Share on other sites More sharing options...
TransNAM Posted March 5, 2006 Share Posted March 5, 2006 Pitäähän rojektikuvia jäädä muistoks Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mopo305 Posted March 5, 2006 Share Posted March 5, 2006 Ei tollanen mikään kaveri oo,ku haluaa kameransa takas Link to comment Share on other sites More sharing options...
kutvonen Posted March 5, 2006 Author Share Posted March 5, 2006 Ei tollanen mikään kaveri oo,ku haluaa kameransa takas no sitä määki sanoon, ei voi lahajoottaa eres 300€ kameraa mulle...ja mää sille vielä kahavit tarijosin! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kutvonen Posted April 11, 2006 Author Share Posted April 11, 2006 UAAH! kannet o viety koneistamoon, tuloo kansitaso alas päin,ventuuriseetit,ja uusitaan kulunehet ohojurit! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kutvonen Posted April 11, 2006 Author Share Posted April 11, 2006 laittaa ny tää viel tännekki, oon mää niin ylypiä pohojalaanen tästä notta! takkiloinen.jpg_thumb Link to comment Share on other sites More sharing options...
kutvonen Posted April 21, 2006 Author Share Posted April 21, 2006 kannet saatu pois koneistamolta...pile niitä kuvaaliki jollaki (teollisuus vakoilua??) ja jakopää/vesipumppu on jo kiinni! Huh huh, täs ny o viikko ja 1 päivä aikaa tehä tuplaputket, pellisarjat, kasata kone, säätääkki se, brumbrumbrum.... noo...pitkää iltaa vaa... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pile Posted April 21, 2006 Share Posted April 21, 2006 täs kansi kuvakutvosen_kannet.jpg_thumb Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pile Posted April 21, 2006 Share Posted April 21, 2006 ja täs pakoröörikutvosen_pakoroori.jpg_thumb Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mopo305 Posted April 21, 2006 Share Posted April 21, 2006 täs kansi kuva Olovanansa komia.(menikö oikein) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pile Posted April 21, 2006 Share Posted April 21, 2006 kelepaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kutvonen Posted April 22, 2006 Author Share Posted April 22, 2006 niinku pile eilen sanoi, ku pohdin että toimiikohan ollenkaa "no,ainaki ne kiiltää komiasti" ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
TransNAM Posted April 25, 2006 Share Posted April 25, 2006 niinku pile eilen sanoi, ku pohdin että toimiikohan ollenkaa "no,ainaki ne kiiltää komiasti" ... Kelläs se olikaan nimimerkin alla siitä kromista ja kulkemisesta... Tulooks hyvä? Kuvia kuvia kuvia!!!!! Mulla alkaa viikonloppuna "lastuviritys"... Saas nähä kuis käy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kutvonen Posted April 26, 2006 Author Share Posted April 26, 2006 mjaa a....sitten uskallan sanoa enemmän, ku o ekan kerran käyny tolla kokoonpanolla... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kutvonen Posted April 27, 2006 Author Share Posted April 27, 2006 apparin pakosarja o valmis kollektoria vaille.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kutvonen Posted April 28, 2006 Author Share Posted April 28, 2006 sarjat valmiit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TransNAM Posted April 29, 2006 Share Posted April 29, 2006 Käy nyt prkl hommaamassa kamera!!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
TransNAM Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 Onko liikenteessä ja miltäs ny tuntuu jos on? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kutvonen Posted May 4, 2006 Author Share Posted May 4, 2006 not...kaikkia pieniä vaikeuksia on ollu laitteiden kanssa...mikistä loppu sunnuntaina kaasu...no,lainapotilla jatkettiin...lauantaina loppu sit lanka...sitä saatiin sunnuntaina lisää pile:ltä. nyt on kuskin puolen pakoputki melko lailla valmis ja apparin puolessakaan ei kauhiaa hommaa oo. nyt työ kiireet rajiottaa rakentelua loppuviikon...mutta PITÄÄs olla tällä viikolla tulilla... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kutvonen Posted May 4, 2006 Author Share Posted May 4, 2006 pitäsköhän pikkasen listata, mitä on tullu tehtyä. -avarat peltisarjat + rätit -kannet portattu melko paljon -cranen power max 2030 nokka -uus jakopää, vanha oli TOSIAANKIN loppu -imusarjaa portattu -säädettävä b-paine säädin -kansia laskettu + ventuuri seetit + ohjurit -tuplaputket, ulostulot sivuille -ilmapuppu poistettu -egr poistettu -aktiivi hiilisäiliö jätettän pois -kartiosuodatinta + raitista ilmaa ulkoa +kaikki kulutus osat uusittu, tietenkin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kutvonen Posted May 15, 2006 Author Share Posted May 15, 2006 nyt on ollu tulilla! aluksi ei ollu vetoja ollenkaan...sitte havahduin ja mittasin ennakon ~~10astetta myöhäsellä...olipa kumma ku ei ollu vetoja! nyt on sitte 7astetta ennakkoa. toinen ongelma piinaa edelleen...bensapaineet on normi ajossa noin ~50psi mutta kun lähdet paikaltaan, 1000rpm - 2000rpm, niin tippuu paineet 40psi:hin...ja kone ei kärsi juurikaan kaasua tässä vaiheessa, normaalisti voi kiihyttää...mutta kun länttää pedaalin rivakasti pohjaan ....booo....bö bö..sammu. bensapaineita kokeilen huomenna nostaa, viittaa nimittäin sopan puutteeseen, kun päästää kaasun (läppä menee kii) käynti tasaantuu ja normaalissa kiihdytyksessä paineet pysyy suhtkoht sopivissa lukemissa. tyhjäkäyntiä käy 800 - 700rpm ihan ilman ongelmia. huh! ja kun runoilemaan on ruvettu: kun kiihyttää rivakasati 2000rpm:än jälkeen (lämä pohjassa) niin paineet pysyy noin 50psi:ssä ja täys kaasu lähdöissä takoo sekunnin verran rajoittajaan,ennen kuin napsahtaa seuraava pykälä pesään....shift kit??? turbiini 2000rpm stall speedillä hintoja??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crisis Posted May 16, 2006 Share Posted May 16, 2006 Nyt ei kun dynolle kun saat lootan pelaamaan ja säätelemään pa-paineita.. Mua kiinnostaa erittäin paljon tietää mitä tuollanen hönkii.. Kaverilla on pukissa 2.8 v6:nen, ilmeisemmin 60tkm ajettu mallia fiero (kait). Tarkoitus olisi tehdä tästä 240 volvoon kenties turbo moottoria. Ajatukset on avoinna mutta olisi kiva nähä miten vapari potkii. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kutvonen Posted May 16, 2006 Author Share Posted May 16, 2006 tänään leikittiin kylillä...9sec mittaalin SUURINPIIRTEIN renkaat sutien 0-100km/h ja herkästi pidon saa irtoomaan...oisko kellää myydä lukollista taka akselia... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now