Jump to content

Voimaa kutosesta


kutvonen

Recommended Posts

kesän annan mennä hissun kissun ohi...en pidä kiirettä. paljo palikka se vaatii ja tulee nopea. syö kaseja aamupalaksi ;)

pnun_konehuone.JPG}

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 165
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • kutvonen

    81

  • TransNAM

    22

  • mieta

    10

  • Crisis

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

kesän annan mennä hissun kissun ohi...en pidä kiirettä. paljo palikka se vaatii ja tulee nopea. syö kaseja aamupalaksi ;)

 

Balez : kommentteja ?  ;D

 

Link to comment
Share on other sites

kesän annan mennä hissun kissun ohi...en pidä kiirettä. paljo palikka se vaatii ja tulee nopea. syö kaseja aamupalaksi ;)

Olen tuossa noitten Turbo miesten kanssa keskustellut. Kaikenlaisia Skyline (hyi!) 2.5L patoja joista on otettu 500 hevosvoimaa. Sitten vielä vähän yli 1000kg koppa. Siinä fysiikan kaavat vaan paukkuu. Sitä vaan ihmettelen kuin muka "vakio" koneeseen vain paineita ja turboa vaihtamalla voidaan tehdä 500 hevosvoiman teho näissä riisikupeissa. Kuitenkin normaalisti ainakin jenkkien kanssa tuollaisten tehojen rakentaminen vie tuhansia, jopa 10 000 rahaa. Lienee nämä jaappanin ihmeet ns. yhden kesän leluja => POKS. Mutta on se toista näitten jenkkien kanssa. Näihin kun laittaa samat tehot niin ei ole olo kuin sardiinipurkilla ajelisi. On limusiinimainen koppa (about 5 metriä) ja ainakin vakaa suora-ajettavuus.

 

[edit]Näytää arvon tulli ja EU-säädökset suojaavan meitä Skyline R32 R34 yms. legendaarisilta autoilta. Ja kyllä tuollakin tuttuja juttuja oli Nissan foorumilla kansien laittamisesta, alakerran rakentamisesta jne. Ei se ruoho ole niin vihreää kuin "Esson baarissa" annetaan ymmärtää. Toisaalta näistä jenkeistä yleensä saa ainakin sen irti mitä niistä tehtaalla luvataan. Mutta mielenkiintoisesta seurata kuinka voimaa tehdään kutosesta. Oliko se aiohiosi 2.8, 3.4 vai 3.8? Tuo 3.8 näytti ainakin paperilta ihan kohtalaisen kyvykkäältä vakionakin.

Link to comment
Share on other sites

Juu, yrittää eres tehä hyvää. Tatech boxi tohon o tullu jo. virranjakaja on historiaa ;D joka sauma o hitsattu uudelleen ja jousitus vaihtuu coil overeihin. kaikki irtilähtevä pois, mukavuus on pois muodista. \m/

Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...

Onko tämä enää hengissä? Auto siis...

Viimeksi paikalla:

    12.12.2013 - klo:00:57

 

 

Taitaa olla hemmokin lopettanut ......

Link to comment
Share on other sites

Viimeksi paikalla:

    12.12.2013 - klo:00:57

 

 

Taitaa olla hemmokin lopettanut ......

Kiinnosti vaan kun oli mun entinen Birdi...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

On. Sphonin alusta on autoon hankittu. Mutta muutama paikkakunnan

Vaihto,talli onkelmat, perhe, yrittäjän epäsäännöllisen säännöllinen

Elämä ja drag race moottoripyörällä on vähän verottanu motivaatiota.

Mutta autosta en luovu, onhan tämä minun eka jenkkini!

Link to comment
Share on other sites

On. Sphonin alusta on autoon hankittu. Mutta muutama paikkakunnan

Vaihto,talli onkelmat, perhe, yrittäjän epäsäännöllisen säännöllinen

Elämä ja drag race moottoripyörällä on vähän verottanu motivaatiota.

Mutta autosta en luovu, onhan tämä minun eka jenkkini!

m/

Link to comment
Share on other sites

  • 8 years later...
  • 6 months later...
5.2.2023 klo 16.52, TransNAM kirjoitti:

Väliaikatietoja 8+ vuoden jälkeen...?


hengissä ollaan 😂. Pojan kans kahestaa jokunen vuosi asuttu kotikonnoilla peräseinäjoella nyt! Viime vuodet menny talon remontissa ja opiskeluissa 😄. Pontiacci pihäisi nyt syksyllä siirtää kalajoen varastosta kotiin 👍

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...