Jump to content

maken firebirdi "classic car restoration"

Recommended Posts

Kirjoitettu

Kyseleppä Lady firebirdiltä, muistaakseni oli ainakin kaksi autoa osina  :o

ladylle heitetty yv:tä m/
  • 1 month later...
  • Replies 556
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• maka

316

• HFB

33

• balez

21

• Mikko

16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

auto meni eilen seisontaan ja kesän ajoja tuli noin 200km :'(.kiitokset katsastus miehelle kun hylkäs parkkivaloista ja into loppu siihen alkaa niitä väsäämään.toukokuussa ajellaan uudelleen ;D.tarkotus ois hiekkapuhallella vielä paikkoja kunhan sais ison kompressorin ensin ostettua.lokasuojat irti ja etupuskuri ja alta kaikki puhtaaks minkä saa,sellasta ois tarkotus.

Kirjoitettu

Mähän niitä ruuveja lupasin katella. Tänään löysinkin ne. Katson, onko tossa uudessa tarvetta. Jos ei niin lähetän sulle ylimääräiset.

Kirjoitettu

Mähän niitä ruuveja lupasin katella. Tänään löysinkin ne. Katson, onko tossa uudessa tarvetta. Jos ei niin lähetän sulle ylimääräiset.

luulin jo ettet muista ja taisin jo itekin unohtaa koko homman :).no ilmottele jos jää ylimääräsiä.
  • 2 months later...
Kirjoitettu

tämän vois myydä pois kun ei ole enää kohta autolle tallia.autotalli menee toisenlaiseen käyttöön.6000e sillä lähtee.

• 1 month later...
Kirjoitettu

autolle ei ole tapahtunu talven aikana yhtään mitään m-.autotalli meni hevoselle ni aika paha tekasta mitään :-\.siellä lymyää pressun alla.tänään päräytin pörisemään.

virkea_kuva.JPG}

Kirjoitettu

Kannattaa kattoa, ettei oo liian tiivis pussi, vetää äkkiä penkit homeeseen ja muuta kivaa... :-X

Kirjoitettu

Kannattaa kattoa, ettei oo liian tiivis pussi, vetää äkkiä penkit homeeseen ja muuta kivaa... :-X

aika hemmetin kostea oli ilma auton sisällä ei vielä näkyny homeita.tämä kelikin edes auttaa hometta kun aina sataa vettä ja keli nollissa.pieni pakkanen ni ei varmasti pääsis homeita muodostumaan.konehuoneessa sen verta kosteutta kun ulkona säilyttäny että vetässy vesipumpun pinnan ruosteeseen eipä tuolla muuta näkyny.jostakin ois kaivettava 3000e rahaa ni sais kaakki oman tallin ja auton sais takasin omaan pilttuuseensa.
Kirjoitettu

aika hemmetin kostea oli ilma auton sisällä ei vielä näkyny homeita.tämä kelikin edes auttaa hometta kun aina sataa vettä ja keli nollissa.pieni pakkanen ni ei varmasti pääsis homeita muodostumaan.konehuoneessa sen verta kosteutta kun ulkona säilyttäny että vetässy vesipumpun pinnan ruosteeseen eipä tuolla muuta näkyny.jostakin ois kaivettava 3000e rahaa ni sais kaakki oman tallin ja auton sais takasin omaan pilttuuseensa.

Teet siitä kaakista metukkaa,niin homma on ratkaistu m/
Kirjoitettu

Joko kaakki meetvurstitehtaalle niinkun set28 sanoi tai sitten hankit vaikka jostain venetarvikeliikkeestä tai motonetistä (http://www.motonet.fi/?id=23&Tuote=60-5313) semmosia kosteudenpoistajia. Estää ainakin pahinta homehtumista.

juu hevosista minä en itekään tykkää kauheasti,mutta eukko taas tykkää ::).tuollanen kosteuden poistaja vois olla ihan kätevä.
Kirjoitettu

Pistä sisätilan lämppäri puhaltaa vaikka kellon kautta, niin että puhaltaa tunnin ja tunnin seis ja taas puhaltaa tunnin, jne... puhaltaa sen 12 tuntia vrk.

Hommaa joku tosi pieni KW puhallin... Jatkoroikalla, vaikka, niin että avaat ikkunaa sen johdon verran auki ( ja pressu päälle ).

Tämä hyvä keino estää homeet ym. inhoittavat, koko kesän kestävät kostean paikan lemut.

Vie varmaan sähköä, mutta halvempaa kuin korjata home, ym kosteus vaurioita...

• 3 months later...
Kirjoitettu

maailma pelastuu,laitoin tänään uuden ilmapumpun paikalleen m/.kerkes tuokin osa lojuta autotallissa melkein vuoden.ensi viikolla katsastus.jos luoja suo vois jotain osia tilailla piakkoin ::).

Kirjoitettu

mites parkit  ???

kokeilen onnea yksityisellä katsastus asemalla :-\.jos ei onnistu sit on pakko viritellä jotain. ei nappaa kyllä yhtään alkaa valojen kanssa pelleilemään :(
Kirjoitettu

katsastettu moitteetta *clap* m/ \m/.ajovalo poltin oli palanu ei kuitenkaan merkannu lappuun.happea tuli putkesta pikkasen yli rajojen johtuen nyt tuosta ilmapumpusta joka on paikallaan.raja 5.0 putkesta tuli 5.2 ei merkintää.kovaa ajoa 8)

Kirjoitettu

Ilmapumpullisissa autoissa hapen raja on 6.00

no tämän mielestä se oli 5 :).aikamme tuijotettiin mittaria ja sit se anto asian olla m/
Kirjoitettu

m/

mukava pöristellä pitkästä aikaa,viime kesänä tuli ajettua katsastukseen ja takasin.ainakin tuntuu pensa maistuvan eri malliin kuin golfille ;D.nyt lähen vaihtamaan ajovalo polttimon ja takaäärivaloihin polttimot takasin :)
Kirjoitettu

Mä oon ottanu se ilmapumpun hihnan pois katsastuksen ajaksi ja happiarvon raja on alittunu kevyesti. Tiedä sitten mitä katsuri sanoo jos huomaa että pumpun hihna puuttuu.

Kirjoitettu

Mä oon ottanu se ilmapumpun hihnan pois katsastuksen ajaksi ja happiarvon raja on alittunu kevyesti. Tiedä sitten mitä katsuri sanoo jos huomaa että pumpun hihna puuttuu.

ei mulla ole ollu koko ilmapumppua tässä koskaan aikasemmin katsastuksessa edes paikallaan.aika turha kapistushan se on kun ei mulla ole edes katalysaattoria tässä ;).no puhaltaa sinne pakoputkeen niin kauan ennenku ostan sen katalysaattorin.ihan jees arvot ilman tuotakin hc 119 muita en nyt muistakaan tuohan se taitaa se kriittisin olla.polttimot paikallaan,en ole aikasemmin nähny että poltin voi räjähtää umpion sisään nyt tuli sekin nähtyä.
  • 3 weeks later...
Kirjoitettu

että tällästä tällä kertaa.ensimmäinen reikä >:(.kuskin jalkatilassa.

vittu.JPG}

Kirjoitettu

kyllähän tuo kuskin jalkatila ainaki mulla on sellane paikka että menee uusiks säännöllisin väliajoin  ;D

ei vaan, kerran tuo ainakin on tehty uusiks, ja kun se mun aikana rupes vuotaan muualta siihe lattialle ni jouduin pintarempan jo tekee. ja edellee liruttelee ni kai se on taas käsiteltävä jossai vaiheessa...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...