PSN Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2008 Mä sanon oikea. Noi saniaiset on vähän kummallisen näkösiä tossa vasemman puoleisessa.
Guest Jukka Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2008 ei kumpikaan. Aikuiset ihimiset ei laita tuollaisia kuvia autoihinsa
Diore Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2008 ei kumpikaan. Aikuiset ihimiset ei laita tuollaisia kuvia autoihinsa en olekkaan aikuinen
Guest Jukka Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2008 en olekkaan aikuinen No ole vähemmän kersa ja jätä nuo tuollaaset turhuuret
Diore Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2008 No ole vähemmän kersa ja jätä nuo tuollaaset turhuuret en todellakaa jätä Eikös se pääasia ole että itse tykkään..en mä rupee rakentaa omaa autoo muitten mielipiteiden mukaa mielipidettä jostai kahdesta omasta ideasta voi kysyä että kumpi mut en rupee omia ideoit pois jättää silti
Guest Ezzy Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2008 Vasen, näyttelyautot on Jukka näyttelyautoja ja tästä ei täysverisempää saa
Cujo Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2008 Aina pitää pitää pienemmän puolta eli oikea ehdottomasti ja vaikka tarpeen vaatiessa hitsaamalla
Vici Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2008 Mä en kyl tee näyttelyautoa. Sit se on siellä näytillä ovet ja katto auki. Juopot pitää sitä mukin alusena, rokkarit naivat toisiaan konepellillä, teinit oksentaa ja kusee sisustan pilalle ja kun kotia lähet niin löydät hansikaslokerosta puoliksi syödyt makkaraperunat. No sit se pääsee lehen kanteen ja tietysti just viivakoodi osuu auton kohdalle. Sit mersumiehet vittuilee, että on ruma auto.
Guest Ezzy Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2008 Mä en kyl tee näyttelyautoa. Sit se on siellä näytillä ovet ja katto auki. Juopot pitää sitä mukin alusena, rokkarit naivat toisiaan konepellillä, teinit oksentaa ja kusee sisustan pilalle ja kun kotia lähet niin löydät hansikaslokerosta puoliksi syödyt makkaraperunat. No sit se pääsee lehen kanteen ja tietysti just viivakoodi osuu auton kohdalle. Sit mersumiehet vittuilee, että on ruma auto. Missä pohojammaan näyttelyssä sä oot oikeen käyny?
BlackZ Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2008 Missä pohojammaan näyttelyssä sä oot oikeen käyny? Mää mietin kans samaa Mahtaa olla kokemukset jostaki vähä pienemmästä "ei niin laadukkaasta" näyttelystä...
mikke Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2008 oikea noista kahesta, antaa heinien olla vaan nurmikolla
Nupa Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2008 Kumpi teidän mielestä? UGH! vasempi. UGH!
Guest Ezzy Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2008 Mää mietin kans samaa Mahtaa olla kokemukset jostaki vähä pienemmästä "ei niin laadukkaasta" näyttelystä... Kuiteski ollu oulun acs
Guest Jukka Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2008 Vasen, näyttelyautot on Jukka näyttelyautoja ja tästä ei täysverisempää saa Sori, mutta tää on ihan tavallinen harrasteauto jossa on tehty korisarja ja erikoinen maalaus. Täysverinen näyttelyauto on raavittu päältä ja alta yhtä puhtaaksi ja kiiltäväksi.
Guest Ezzy Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2008 Sori, mutta tää on ihan tavallinen harrasteauto jossa on tehty korisarja ja erikoinen maalaus. Täysverinen näyttelyauto on raavittu päältä ja alta yhtä puhtaaksi ja kiiltäväksi. Ootko huomannut, että tämä auto on vielä kesken? Ja että suomessa on näyttelyissä vähän eri taso kuin SEMA Showssa?
avogta-89 Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2008 Sori, mutta tää on ihan tavallinen harrasteauto jossa on tehty korisarja ja erikoinen maalaus. Täysverinen näyttelyauto on raavittu päältä ja alta yhtä puhtaaksi ja kiiltäväksi. miksi sä oot noin pirun kriittinen
Diore Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2008 Joo tostahan puuttuu viel putkistot ja kaikki..ja konehuone ym ym..en mä ole miljonääri jos ton verran vast tehty ja about 12 000e menny auton arvon lisäks..
avogta-89 Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2008 Joo tostahan puuttuu viel putkistot ja kaikki..ja konehuone ym ym..en mä ole miljonääri jos ton verran vast tehty ja about 12 000e menny auton arvon lisäks.. älä juksta välitä tee ihan omantyylinen peto itsellesi
set28 Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2008 vasen noista kahdesta,mut itse maalauttaisin ton kuvan enempi silleen haamuksi
Guest Jukka Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2008 miksi sä oot noin pirun kriittinen Aiheellinen kysymys. Johtuu pitkälti siitä että oli rankka lapsuus ja koulus kiusattiin ja akka pihtaa vaikka mitä kauhiaa... ei vaan Suomessa, ja tosielämässä on voimassa mielipiteenvapaus ja oikeus ilmaista mielipiteitä, toisin kuin täälä foorumilla. Minun mielestä, tuo olis paree ilman mitää liskon kuvaa. Ezzy, taso on eri kuin jossain SEMA:ssa, mutta ei noi huippurakennelmat tääläkään mitään viritelmiä ole. En todennut juuri äsken että puheen aiheena oleva laitos olisi "viritelmä", mutta en tätä autoa laskisi luokkaan "täysverinen näyttelyauto". Mulle toi on vaan "tavallinen" harrasteauto jossa on korisarja ja maalaus tehty ja jotain pientä kone puolella, ja vissiin sisustaa laitettu. Onhan toi erikoinen tavallaan mutta ei näyttelyauto vieläkään.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään