Jump to content

"Diore´s Reptile" 3g ponu

Recommended Posts

Kirjoitettu

vasen  noista kahdesta,mut itse maalauttaisin ton kuvan enempi silleen haamuksi

Jep, ei o niin hyökkäävä eikä varmaan mene maku itseltäkään niin nopsaan :)

• Replies 2,9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Diore

1261

• rstuning

79

• pantera

73

• avogta-89

72

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

vasen  noista kahdesta,mut itse maalauttaisin ton kuvan enempi silleen haamuksi

samaa mieltä

Kirjoitettu

samaa mieltä

mitenkäs sopii teemaan sitten?osaiskohan joku photoshopata mallia niin pystyis itsekin vertaamaan ja miettimään asiaa kunnolla  m/

Kirjoitettu

mitenkäs sopii teemaan sitten?osaiskohan joku photoshopata mallia niin pystyis itsekin vertaamaan ja miettimään asiaa kunnolla  m/

eikun pelti vaan maalarille ja sanot että piirtää jotain.. joko siitä tykkää tai ei.. sittenpähän se on siinä ja kyllä siihen silmä tottuu  \m/

Kirjoitettu

eikun pelti vaan maalarille ja sanot että piirtää jotain.. joko siitä tykkää tai ei.. sittenpähän se on siinä ja kyllä siihen silmä tottuu  \m/

heheh,no en välttämättä viitsisi  ;D ......se ei oo peltiä......*oli pakko*  ;D

Kirjoitettu

Ei kumpikaan. Tuosta tulee jotenkin leluauto mieleen. Tuo aihepiiri voisi sinänsä olla OK, mutta minun mielestäni kuva saisi olla enemmän tyylitelty. Eli taiteellista näkemystä fotorealismin sijaan. Värejä voisi käyttää rohkeammin. Kuvan motiivi tai "juju" on nyt hukassa. Ja tsemppiä vaan projektiin.

Kirjoitettu

vasen, ehdottomasti. kuva vaan keulille ja kynsien jälkiä kylkiin,  tulee erottuva auto m/ m/ m/ m/

Kirjoitettu

Ei kumpikaan. Tuosta tulee jotenkin leluauto mieleen. Tuo aihepiiri voisi sinänsä olla OK, mutta minun mielestäni kuva saisi olla enemmän tyylitelty. Eli taiteellista näkemystä fotorealismin sijaan. Värejä voisi käyttää rohkeammin. Kuvan motiivi tai "juju" on nyt hukassa. Ja tsemppiä vaan projektiin.

Tämähän on "reptile",siksi raptori keulille..ja nimenomaan pitää olla hyökkäävä kuva  ;D

Kirjoitettu

Tämähän on "reptile",siksi raptori keulille..ja nimenomaan pitää olla hyökkäävä kuva  ;D

ainoo et raptorit oli enemmän lintuja ku matelijoita ;D (mut ei se mitää, hieno siit silti tulee)

Kirjoitettu

ainoo et raptorit oli enemmän lintuja ku matelijoita ;D (mut ei se mitää, hieno siit silti tulee)

jep,mut en mä mitää sisiliskoo toho halua  ;D ;D ;D

Kirjoitettu

Jep, ei o niin hyökkäävä eikä varmaan mene maku itseltäkään niin nopsaan :)

Tästä oon myös samaa mieltä eli haamukuvana niin tulee paljo STYLEMPI!  ;)

Kirjoitettu

Tästä oon myös samaa mieltä eli haamukuvana niin tulee paljo STYLEMPI!  ;)

edelleen odotan photoshopattua mallia et voi verrata  :-*

Kirjoitettu

Tai : birdillähän ajelet...  tuossa hieman liskoa, joka aikoinaan lenteli :

Lentolisko.jpg}

Kirjoitettu

Pitäydyn tossa "alkuperäsessä" kuviossa..siksikin kun se on jo maalarin kanssa sovittu ja hinta mietitty jne..mut 2v päästä on jo uudet suunnitelmat :) ens kesä ja sitä seuraava menee tod näk tälläsenä..sit ihan muuta  ::)

Kirjoitettu

vaihdat kuosia vai peliä  ???

no meinasin rakennella sitten ton uusiks  :-*

Kirjoitettu

edelleen odotan photoshopattua mallia et voi verrata  :-*

lähempänä sitä vasenta kuvaa siis

Kirjoitettu

no meinasin rakennella sitten ton uusiks  :-*

Äh, mitäs järkee tosta on ekaks rakentaa yhenlainen jos nyt jo ajatuksissa muuttaa paletti lähitulevaisuudessa..?  ??? Kenties visio kuitenkin hukassa..?  ::)

Kirjoitettu

Äh, mitäs järkee tosta on ekaks rakentaa yhenlainen jos nyt jo ajatuksissa muuttaa paletti lähitulevaisuudessa..?  ??? Kenties visio kuitenkin hukassa..?  ::)

ei oo hukassa,vaan haluan muuttaa auton ulkonäköä 2v jälkeen siksi että on taas jotain uutta mitä näyttää

Kirjoitettu

Nykyisillä rahoilla toteutetaan ensivisio ja sitten homma isolle, kun saadaan isoa rahaa ;D (eikä naiset nyt osaa olla muuttamatta mieltään joka päivä) ;)

Kirjoitettu

En pirä nykyystäkään kauhian rumana  ;D mutta ei se multa oo pois vaikka tekisit uusiksi ulkonäön parin vuoden päästä. Kannattaa kuitenki miettiä sellaasia muutoksia vaan ettei koko laitosta tarvi uusiksi laittaa, eli ulkonäköpäivitystä lähinnä, ja muuhun autoon sopivaan (sisustukseen) tyyliin

Kirjoitettu

ei oo hukassa,vaan haluan muuttaa auton ulkonäköä 2v jälkeen siksi että on taas jotain uutta mitä näyttää

Heh juu, tuo on tietenki tuo naisellinen näkökanta asiaan  ;D Sellanen jatkuva ainakaan "radikaali" korinmuutoshomma jne. ei tee oikeen hyvää autolle pitkässä juoksussa jollei joka kerta jaksa hioa auton koria ihan puhtaaksi ja lähteä "nollatilanteesta" liikenteeseen..  ::) Lopputuloksena monesti kauhea pakkelikasa joka kitisee joka nurkasta ja osa autosta jää tien päälle  ???

Itte rakennan omaani selkee "yks ja ainoa oikea" visio päässäni. Ei jaksa muutella jatkuvasti, olis ajatuksenakin turhauttava  :o Mutta ei toki tuu koskaan valmiiksikaan, koko ajan jotaki pientä muutosta mutta oon kuitenki päättäny että tietyllä rungolla mennään koko ajan..  ::)

Kirjoitettu

no kokonaa se on pakko hioo sitten ku väri vaihtuu,kynäruiskumaalaukset vaihtuu,sisusta vaihtuu,vanteet vaihtuu..eli käytännös kaikki paitsi kone joka rakennetaan tod.näk ens talvena..2v saattaa olla liian lyhyt aika et voi olla että menee 4v mutta jokatapauksessa

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...