BlackZ Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2008 millekkää just kortin saaneelle amispojalle en ainakaa myy..tarvi rehvastella mun rakentamalla autolla ei vaan kovin huvittas myydä tätä... Parempi se on myydä ku tuhota. Myy vaikka 60 wee muorille kuhan et kovaa työtä ja rahaa heitä hukkaan Vaikka eihän se mulle kuulukaan miten teet ja sun rahojahan ne on, mutta noin yleisesti vaan ajattelin että parempi myydä ja pelastaa joku pelastusta tarviva yksilö ku tuhota jo valmiiks rakennettu ja rakentaa uudestaan.
repa Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2008 Voisitteko ystävällisesti ensin rakentaa tämän auton kertaalleen valmiiksi ennen kun aloitetaan kinaaminen siitä miten seuraava auto rakennetaan Ja tsemppiä vaan, kyllä siitä hyvä tulee
gmc63 Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2008 jos mun tekemiset ottaa noin koville niin tätä topicia ei oo mikää pakko lukee..mä teen (ja ihan varmasti teen) just niinku ite parhaaks nään..ite maksan,ite rakennan niin mitä väliä.. Anna olla ja tee mitä haluat SUOMIhan on vapaa maa ainaki toistaiseksi
Diore Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2008 Anna olla ja tee mitä haluat SUOMIhan on vapaa maa ainaki toistaiseksi sitä minäkin
rstuning Kirjoitettu 10. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 10. Joulukuuta, 2008 Jos auton väri ei vaihdu vaan se konepellin maalaus sitte joskus, niin eikös olis helpompi ostaa toinen luukku, jota sitte maalailis? Sit vois joka toinen viikko vaihtaa kuvaakin
Diore Kirjoitettu 10. Joulukuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Joulukuuta, 2008 auton värikin vaihtuu sit..
CamRaato94 Kirjoitettu 11. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 11. Joulukuuta, 2008 millekkää just kortin saaneelle amispojalle en ainakaa myy..tarvi rehvastella mun rakentamalla autolla ei vaan kovin huvittas myydä tätä... Tekee hyvin sen minkä tekee ja myy sitten kun myy. Mitä sitä ihmettelemään ja omahan on projektisi. Makutuomareita täältä löytyy. Perus 3gen Trans Am vaatiikin jo mielellään pientä päivitystä ja sehän toteutuu tuossa projektissasi varsin hyvin. Ei ole ollenkaan tylsän näköinen. Nämä konepelti kuviot ovat oma juttunsa. Joskus -99 olin hankkimassa kynäruiskulla tehtyä neitoa sen hetkisen Camaron konepellin koristeeksi. Nykyisin ko virkaa hoitaa ihan lihaa ja verta oleva. Hyvä niin eli ei tartte konepeltiin "olkinaista" tehdä.
rstuning Kirjoitettu 11. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 11. Joulukuuta, 2008 Joskus -99 olin hankkimassa kynäruiskulla tehtyä neitoa sen hetkisen Camaron konepellin koristeeksi. Nykyisin ko virkaa hoitaa ihan lihaa ja verta oleva. Hyvä niin eli ei tartte konepeltiin "olkinaista" tehdä. Varmaan ihan hyvä, jos ei halua sitä konepeltiä joka kauppareissun jälkeen pestä
Diore Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2008 Kohta on pohjalevy raaputeltu puhtaaksi ja tankki maalattu mustalla vasaralakalla..oli muuten bensapumppu aivan jumissa..
jaham Kirjoitettu 13. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 13. Joulukuuta, 2008 älä kuuntele noita urpoja.ois siisti nähä auto luonnossa.on varmasti "välttävä"
Diore Kirjoitettu 13. Joulukuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Joulukuuta, 2008 saa muuten tota hammerin mössöö aika kauan hinkkaa pois käsistä..
Jani Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2008 Ja yksi juttu, älä maalaa seuraavaa ainakaan aquariuksella, muuten niitä olisi kaksi samanväristä
Diore Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2008 Ja yksi juttu, älä maalaa seuraavaa ainakaan aquariuksella, muuten niitä olisi kaksi samanväristä mut ei varmasti muuten oo samanlaisia mun piti ottaa aquarius nyt..mut ei se toinen väri oo se..
Nova Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 2008 Dioren autoon sopiva hässäkkä. Valot ja kaikkea.
Diore Kirjoitettu 4. Tammikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Tammikuuta, 2009 nyt ois keskuslukitus ja hälyt asennettu..mun häly sanoo "armed" ja "disarmed" ;D
TexFinn Kirjoitettu 4. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 4. Tammikuuta, 2009 No nyt kun on halyt ja lukot, niin kaipa se kohta jo kulkeekin?
Diore Kirjoitettu 4. Tammikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Tammikuuta, 2009 No nyt kun on halyt ja lukot, niin kaipa se kohta jo kulkeekin? kai se kevääks ajoon tulee..
Diore Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2009 etuvalot alkas olee hyväs jamas
Diore Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 2009 kojelauta alkaa oleen aika hyvä mikähän siinä on et koria tuli kuvattua joka kulmasta ja joka vaihe,mut sisustan kuvaaminen on jäänyt..
F350 Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 2009 kojelauta alkaa oleen aika hyvä mikähän siinä on et koria tuli kuvattua joka kulmasta ja joka vaihe,mut sisustan kuvaaminen on jäänyt.. Niinpä! Kuvia, kuvia!!!
Diore Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 2009 Niinpä! Kuvia, kuvia!!! joo varmaan pitäis..
rstuning Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 2009 kojelauta alkaa oleen aika hyvä mikähän siinä on et koria tuli kuvattua joka kulmasta ja joka vaihe, mut sisustan kuvaaminen on jäänyt.. Tulos ei ollu odotettu???
Diore Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 2009 Tulos ei ollu odotettu??? ei se viel kasas oo..eikä sillä et siin ois jotai vikaa..ei oo vaan tullu otettua kuvia.. "täs on auto ilman mitään sisustaa" "täs on autoon laitettu äänieristematskua" "täs on autoon vedetty piuhat" "täs on kitattu kojelautaa" "täs on tehty subikoteloa"...jooooooh...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään