Jump to content

"Diore´s Reptile" 3g ponu

Recommended Posts

Kirjoitettu

millekkää just kortin saaneelle amispojalle en ainakaa myy..tarvi rehvastella mun rakentamalla autolla  ::) ei vaan kovin huvittas myydä tätä...

Parempi se on myydä ku tuhota. Myy vaikka 60 wee muorille kuhan et kovaa työtä ja rahaa heitä hukkaan  ::) Vaikka eihän se mulle kuulukaan miten teet ja sun rahojahan ne on, mutta noin yleisesti vaan ajattelin että parempi myydä ja pelastaa joku pelastusta tarviva yksilö ku tuhota jo valmiiks rakennettu ja rakentaa uudestaan.

• Replies 2,9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Diore

1261

• rstuning

79

• pantera

73

• avogta-89

72

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Voisitteko ystävällisesti ensin rakentaa tämän auton kertaalleen valmiiksi ennen kun aloitetaan kinaaminen siitä miten seuraava auto rakennetaan  :-* 

Ja tsemppiä vaan, kyllä siitä hyvä tulee  m/

Kirjoitettu

jos mun tekemiset ottaa noin koville niin tätä topicia ei oo mikää pakko lukee..mä teen (ja ihan varmasti teen) just niinku ite parhaaks nään..ite maksan,ite rakennan niin mitä väliä.. ::)

Anna olla ja tee mitä haluat m/ SUOMIhan on vapaa maa ainaki toistaiseksi ::)
Kirjoitettu

Anna olla ja tee mitä haluat m/ SUOMIhan on vapaa maa ainaki toistaiseksi ::)

sitä minäkin

Kirjoitettu

Jos auton väri ei vaihdu vaan se konepellin maalaus sitte joskus, niin eikös olis

helpompi ostaa toinen luukku, jota sitte maalailis? Sit vois joka toinen viikko

vaihtaa kuvaakin ::)

Kirjoitettu

millekkää just kortin saaneelle amispojalle en ainakaa myy..tarvi rehvastella mun rakentamalla autolla  ::) ei vaan kovin huvittas myydä tätä...

Tekee hyvin sen minkä tekee ja myy sitten kun myy. Mitä sitä ihmettelemään ja omahan on projektisi. Makutuomareita täältä löytyy. Perus 3gen Trans Am vaatiikin jo mielellään pientä päivitystä ja sehän toteutuu tuossa projektissasi varsin hyvin. Ei ole ollenkaan tylsän näköinen. Nämä konepelti kuviot ovat oma juttunsa. Joskus -99 olin hankkimassa kynäruiskulla tehtyä neitoa sen hetkisen Camaron konepellin koristeeksi. Nykyisin ko virkaa hoitaa ihan lihaa ja verta oleva. Hyvä niin eli ei tartte konepeltiin "olkinaista" tehdä.

Kirjoitettu

Joskus -99 olin hankkimassa kynäruiskulla tehtyä neitoa sen hetkisen Camaron konepellin koristeeksi.

Nykyisin ko virkaa hoitaa ihan lihaa ja verta oleva. Hyvä niin eli ei tartte konepeltiin "olkinaista" tehdä.

Varmaan ihan hyvä, jos ei halua sitä konepeltiä joka kauppareissun jälkeen pestä ;D :-X

Kirjoitettu

Kohta on pohjalevy raaputeltu puhtaaksi ja tankki maalattu mustalla vasaralakalla..oli muuten bensapumppu aivan jumissa.. ::)

Kirjoitettu

älä kuuntele noita urpoja.ois siisti nähä auto luonnossa.on varmasti "välttävä"

Kirjoitettu

saa muuten tota hammerin mössöö aika kauan hinkkaa pois käsistä.. ::)

Kirjoitettu

Ja yksi juttu, älä maalaa seuraavaa ainakaan aquariuksella, muuten niitä olisi kaksi samanväristä  ;)

Kirjoitettu

Ja yksi juttu, älä maalaa seuraavaa ainakaan aquariuksella, muuten niitä olisi kaksi samanväristä  ;)

mut ei varmasti muuten oo samanlaisia :D mun piti ottaa aquarius nyt..mut ei se toinen väri oo se..

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

nyt ois keskuslukitus ja hälyt asennettu..mun häly sanoo "armed" ja "disarmed"  ;D ;D ;D

Kirjoitettu

No nyt kun on halyt ja lukot, niin kaipa se kohta jo kulkeekin?  ???

Kirjoitettu

No nyt kun on halyt ja lukot, niin kaipa se kohta jo kulkeekin?  ???

kai se kevääks ajoon tulee.. ::)

Kirjoitettu

kojelauta alkaa oleen aika hyvä :) mikähän siinä on et koria tuli kuvattua joka kulmasta ja joka vaihe,mut sisustan kuvaaminen on jäänyt.. ::)

Kirjoitettu

kojelauta alkaa oleen aika hyvä :) mikähän siinä on et koria tuli kuvattua joka kulmasta ja joka vaihe,mut sisustan kuvaaminen on jäänyt.. ::)

Niinpä! Kuvia, kuvia!!!
Kirjoitettu

kojelauta alkaa oleen aika hyvä :) mikähän siinä on et koria tuli kuvattua joka kulmasta ja joka vaihe,

mut sisustan kuvaaminen on jäänyt.. ::)

Tulos ei ollu odotettu??? ::)

Kirjoitettu

Tulos ei ollu odotettu??? ::)

ei se viel kasas oo..eikä sillä et siin ois jotai vikaa..ei oo vaan tullu otettua kuvia.. ::) "täs on auto ilman mitään sisustaa" "täs on autoon laitettu äänieristematskua" "täs on autoon vedetty piuhat" "täs on kitattu kojelautaa" "täs on tehty subikoteloa"...jooooooh... ;D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...