Cosa Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2009 Toi nyt on turhinta ever poistaa, lisää vaan vitullista kesätuskaa. Joo, en ymmärrä sitä vimmaa ollenkaan. Sen tuoma hyöty ei ole mitenkään verrannollinen siihen vi***een kesällä. Sorry lievä ootee
Diore Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2009 Tulee tosissaa vaa yhdellä vaimentimella..
balez Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2009 Toi nyt on turhinta ever poistaa, lisää vaan vitullista kesätuskaa. suomessako.. en usko.. ilmastointi vaan pois tästä nyt ei ilmeisesti tule pehmeä kyytistä ja mukavuus haluista työautoa missä istutaan 10h päivässä.. mun formulan paino oli n.1500-1550 kg.. puol tankkia bensaa mutta varapyörä ja muut oli kontissa yms.. tosin ilmastointi oli tuolloin jo pois ja alukannet tulleet... ja auto vaa'alla mitattiin
mikke Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2009 Toi nyt on turhinta ever poistaa, lisää vaan vitullista kesätuskaa. mitä ihmeen tuskaa t-topillises autos, palat konttiin ja luu ulos
Cosa Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2009 Teidän kinnereissä se ilmastoinnin poisto ei oo kuitenkaan kulkuun auttanut Joo, sori
Diore Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2009 mitä ihmeen tuskaa t-topillises autos, palat konttiin ja luu ulos Ja tämä soimaan---> http://www.youtube.com/watch?v=FnbEuui1VoY
Guest Ezzy Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2009 mitä ihmeen tuskaa t-topillises autos, palat konttiin ja luu ulos 3genissä on tuska ottaa topit irti ja laittaa säilöön...
rstuning Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2009 Tulee tosissaa vaa yhdellä vaimentimella.. Ei mulla oo vakiossakaan ku yks vaimennin. Sullako on ollu useampia vai?
Diore Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2009 Ei mulla oo vakiossakaan ku yks vaimennin. Sullako on ollu useampia vai? onko sulla vakiona rosteriputkisto?
rstuning Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2009 onko sulla vakiona rosteriputkisto? Ei mut rosteri on painavampaa... Virimalli äänenvaimentaja voi olla kevyempi. sitä yritin sanoa alunperin.
Diore Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2009 Ei mulla oo vakiossakaan ku yks vaimennin. Sullako on ollu useampia vai? no käsitykseni mukaan puhut vakiosta tässä..sitä tarkotin..siks kysyin et onko sulla vakiona rosteriputkisto
Guest Jukka Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2009 Mun mielestä ihan turha heivata jotain ilmastointia parin kilon painonsäästön takia, tällääses rakennelmas. Jos sen heivaa jonkin takia niin sen takia että saa tilaa konehuoneeseen. Ennemmin kannattais hakea se painonsäästö alukansista, kansien vaihdolla saa vähän lisää tehoakin ja siitä saa jo tuntuvan painosäästön. Eri asia jos sitten haluat saada kaiken ylimääräisen lihan pois, mutta sitten taas häviää matkustusmukavuus ynnä muu mukavuus
rstuning Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2009 Jukka veistelee asiaa taas. Jos jostain syystä haluaa epämukavuutta ja painonsäästön maksimointia, niin yks hyvä vaihtoehto on kaapia kaikki äänieristeet pois, kun sisusta on muutenki tyhjänä
Guest Ezzy Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2009 Jukka veistelee asiaa taas. Jos jostain syystä haluaa epämukavuutta ja painonsäästön maksimointia, niin yks hyvä vaihtoehto on kaapia kaikki äänieristeet pois, kun sisusta on muutenki tyhjänä Jep, ihan ku targa ponu ei olis tarpeeks äänekäs Eiks alumiinitankki olis kova asia, vaikka joku näppärä race-tankki?
gmc63 Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2009 Jep, ihan ku targa ponu ei olis tarpeeks äänekäs Eiks alumiinitankki olis kova asia, vaikka joku näppärä race-tankki? Eiku T-TOP
pantera Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2009 Eiku T-TOP aivan t-top pärkkele TEETOP ja auton laihuttaminen on helpointa laseista, polycarboo vaan tilalle niin lähtee 40kg, ja kilo lompakosta akku vaihto odyssey PC950 akkuun saastaa miltei 10g Pohjasta massat pois lahtee 10-20kg Penkit hiilirunkoisenks kupeiks lahtee 30kg koppa muhimaan suolahappoon , lahtee 100-200kg
Mika Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2009 aivan t-top pärkkele TEETOP ja auton laihuttaminen on helpointa laseista, polycarboo vaan tilalle niin lähtee 40kg, ja kilo lompakosta akku vaihto odyssey PC950 akkuun saastaa miltei 10g Pohjasta massat pois lahtee 10-20kg Penkit hiilirunkoisenks kupeiks lahtee 30kg koppa muhimaan suolahappoon , lahtee 100-200kg Ja kuskille tosi ohuet vaatteet päälle.... Nailonia...
Diore Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2009 Ja kuskille tosi ohuet vaatteet päälle.... Nailonia... kietoudun lasikuituun ;D
Sarita Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2009 Ja kuskille tosi ohuet vaatteet päälle.... Nailonia... Eevan asu!
Diore Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2009 Eevan asu! heheh,juu
Vici Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2009 Tekase ovet, lokarit lasikuidusta. Samalla teet minullekin semmoset. Koska minä kerroin tämän idean saan varmaan kyseiset kappaleet ilmaiseksi?
Diore Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2009 Tekase ovet, lokarit lasikuidusta. Samalla teet minullekin semmoset. Koska minä kerroin tämän idean saan varmaan kyseiset kappaleet ilmaiseksi? hihih,mikää ei ole ilmasta ovet on varmasti kovin v-mäiset tehdä kuidusta..
HFB Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2009 äänentoisto painaa kanssa aika lailla magneetteineen - myös putkisto mulle vois tehä keskikonsoliin kannet kuidusta
Chevy Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2009 tuleekos lamput jotenkin näin
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään