Jump to content

"Diore´s Reptile" 3g ponu

Recommended Posts

Kirjoitettu

btw,ei tuohon maalipintaan kuulu/sovi tarrat

ei sovikkaan,eikä tulekkaan

• Replies 2,9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Diore

1261

• rstuning

79

• pantera

73

• avogta-89

72

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Ihanko ikiomaksi saat kalliit hifit maksamatta mitään rahaa ???

Valota vahan, mita toi slp saa tuhansien vehkeiden vastineeks muuta kuin plexitaulut joissa niiden nimi ja maininnan geeteii lehessa  ??? ::) Juu linkkipostauksia boordille kuteen ärääääs mainitti mutta niinku jotain ihan konkreettista?

Kirjoitettu

..mutta niinku jotain ihan konkreettista?

Asiakkaita ja rahaa kun sijoittavat mainokseen, joka kiinnittää huomiota? Niinhän se toimii? Mikä tossa on epäselvää? Enkä usko, että tuossa nyt tuhansien eurojen laitteita ihan ilmaiseksi anneta. Mutta pitäähän sille mainosarvolle joku arvo määritellä.

Kirjoitettu

Eli kyllä saan ihan ilmaseks ja IHAN OMAKS noi kaikki hifit..ja edelleen kaveri suunnittelee spl dynamics:n hifit..ja mainosta ja kunniaahan ne saavat kun auto menestyy näyttelyissä koti- ja ulkomaalla..sitten jos on jotain näyttelypäiviä firmalla niin sinne viedään auto..

Kirjoitettu

sponsoreilla tai omalla rahalla.. samapa tuo.. kunhan auto pysyy liikenteessä.. ja jokainen jättäköön sponsori sopimukset omaan tietoonsa..  m/ läjään nyt vaan tääkin kippo ja kumia katuun  \m/

Kirjoitettu

Asiakkaita ja rahaa kun sijoittavat mainokseen, joka kiinnittää huomiota? Niinhän se toimii? Mikä tossa on epäselvää? Enkä usko, että tuossa nyt tuhansien eurojen laitteita ihan ilmaiseksi anneta. Mutta pitäähän sille mainosarvolle joku arvo määritellä.

Tätä asiaa tässä yritin vähän kartotella, ihan vaan siksi kun oon ollu mukana naissa kuivioissa melko pitkään, ja monenmoista sponssiasiaa läheltä nähny, niin tuli mieleen että onko  sponss isopparit ja raha "löysemmässä " tuuninkipuolella kuin  oldskool motorsportissa.

Esim yx tuttu hehkutti kerran saaneensa nesteen sponssin joka oli sitten voiteluaineet -50%, \m/, toisaalta oon nahny shellin helixin sopparin jossa oli neljanollaa 8) ja etunumero ei ollu ykkönen...............

Ehkä tollanen product placement toimii paremmin tuuningissa markkinointikanavana ja tuo enemmän lisäarvoa kuin perinteisissä autoharraste segmenteissä-- ???

Esim dragipuolella on todella lujassa sponssit, kaverit mittaa sekkari kädessa kisakoosteita telkusta kuinka monta sekkaa firman logo näky jne...

Hienoa että Dee oot saanu tukijoita, ne on näinä puutteen ja yt-neuvottelujen aikana harvinaista herkkua m/

Kirjoitettu

-50% öljyistä? ;D kyllä mä sanosin että pidä litkus ja tarras,varsinkin ton kokoluokan yritys.esim dioren pirssiin muutaman tonnin sijotus ei oo kallis mainos,

jos auto(mainos) näkyy kymmenilletuhansille asialle vihkiytyneelle livenä ja sit vielä lehdessä.ei sillä kummosta kamppanjaa esim. hesariin

saa ja tavottaako se sieltä ostajakuntaa. :-\

Kirjoitettu

Tästä tehdään sitten uudet ovipahvit :D ei tuu vanhoi ovenkahvoi enää..verhoillaan mustalla nahalla ja alcantaralla..keskelle tulee mipan geminillä lista

ovipahvisuunnitelmaa.jpg}

Kirjoitettu

Z-Mo toinen kerholainen joka näki reptilen  ;D

Kyllä, tulee hyvännäkönen peli...  m/

Kirjoitettu

Loppusuora häämöttää ! Muista tuoda edes kerran välimiittiin    m/

Kirjoitettu

Loppusuora häämöttää ! Muista tuoda edes kerran välimiittiin     m/

juu enköhän tuo vähä useammin :D

Kirjoitettu

Minkä kokoiset, levyset ja millä ET:llä nuo vanteet oli?  ::)

Kirjoitettu

20" ja takana 10" leveät edessä 8,5" leveät..ET: +20

Kirjoitettu

miks kui?

Kirjoitettu

miks kui?

Jouduitko laittaa spacerit vai menikö tollasenaan heittämällä autoon..? Oon sen lukenu kyllä tästä topikista mutta en enää muista. Eiku mulla olis yhdet vanteet ehkä Camaroon tiedossa ja ne on just ET 20:llä, ajattelin vain että mahtaako tarvia spacereita?  :W

Kirjoitettu

Jouduitko laittaa spacerit vai menikö tollasenaan heittämällä autoon..? Oon sen lukenu kyllä tästä topikista mutta en enää muista. Eiku mulla olis yhdet vanteet ehkä Camaroon tiedossa ja ne on just ET 20:llä, ajattelin vain että mahtaako tarvia spacereita?  :W

on spaaserit..ja kyllä joutaa ottaa vähä sisäloksua pois ja takaata rälläkällä iskarin pohjauskumit..

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...