BlackZ Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2008 no kokonaa se on pakko hioo sitten ku väri vaihtuu,kynäruiskumaalaukset vaihtuu,sisusta vaihtuu,vanteet vaihtuu..eli käytännös kaikki paitsi kone joka rakennetaan tod.näk ens talvena..2v saattaa olla liian lyhyt aika et voi olla että menee 4v mutta jokatapauksessa Miten sää jaksat ees rakentaa nykyseen kuosiin jos tiedät kyllästyväs siihen ja kohta koko paletti uusiksi..? Ei jummarra...... Eikö olis sitte viisaampaa myydä nykynen ja ostaa toinen tilalle minkä tekee sitte kokonaan uusiks..?
Diore Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2008 Miten sää jaksat ees rakentaa nykyseen kuosiin jos tiedät kyllästyväs siihen ja kohta koko paletti uusiksi..? Ei jummarra...... Eikö olis sitte viisaampaa myydä nykynen ja ostaa toinen tilalle minkä tekee sitte kokonaan uusiks..? Ei,vaan haluan toteuttaa entistä hullumpia ideoita joita muut saa sitten päivitellä tää on nyt tämmönen perusjuttu ensin josta tykkään ei kait sillä väliä mitä tolle teen?
Guest Jukka Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2008 Ei,vaan haluan toteuttaa entistä hullumpia ideoita joita muut saa sitten päivitellä tää on nyt tämmönen perusjuttu ensin josta tykkään ei kait sillä väliä mitä tolle teen? Samoin, ensin 310 2bbl tbi, myöhemmin esim 2x2bbl tbi tai jopa 2x4bbl tbi tai vaiks ja mitä
Diore Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2008 Samoin, ensin 310 2bbl tbi, myöhemmin esim 2x2bbl tbi tai jopa 2x4bbl tbi tai vaiks ja mitä nyt olen kyllä aivan pihalla..ainoo mitä tost tajusin on tbi
Guest Jukka Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2008 nyt olen kyllä aivan pihalla..ainoo mitä tost tajusin on tbi Tai eihän sitä kukaan tiedä vaikka mulla olis joskus jopa viritetty v6
pantera Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2008 Ei,vaan haluan toteuttaa entistä hullumpia ideoita joita muut saa sitten päivitellä tää on nyt tämmönen perusjuttu ensin josta tykkään ei kait sillä väliä mitä tolle teen? Maali on tuskin kuivunu niin on jo uudet suunnitelmat ja ylimaalaus mielessa... ihmeellinen on ihmislapsen mieli ( Markus Kajo)
Diore Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2008 Maali on tuskin kuivunu niin on jo uudet suunnitelmat ja ylimaalaus mielessa... ihmeellinen on ihmislapsen mieli ( Markus Kajo) ei vaan oon suunnitellut jo seuraavan valmiiksi niin ei tarvi sillon miettiä..mullahan oli monta vaihtoehtoa ennen kun tähän päädyin..näinhän se toimii lähes kaikissa suomen näyttelyautoissa..joka vuos jotain...
Soppa Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2008 Eikö ois melkeen helpompi/halvempi hommata sitten useampi auto? Ei taida montaa tonnia enää maksaa tbi-koneella tommonen.
Diore Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2008 olen hankala ihminen,antakaa mun olla hankala
BlackZ Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2008 olen hankala ihminen,antakaa mun olla hankala Mut kyllä siinä eestaas purkaa-kasaa toiminnassa menee se auto lopulta ihan paskaksi, siis JOS vähääkään oikoo seuraavaa visiota tehdessä
Guest Jukka Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2008 Mut kyllä siinä eestaas purkaa-kasaa toiminnassa menee se auto lopulta ihan paskaksi, siis JOS vähääkään oikoo seuraavaa visiota tehdessä Joo ja laitakko sinä aina kaikki letkun/johtosarjan pitimet ja klemmarit justihin niin ku ne oli hommaa aloottaes? Niinp. että onko se sun camaroki kohta ihan paska?
TexFinn Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2008 olen hankala ihminen,antakaa mun olla hankala OK. Eli olet siis nainen.
Diore Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2008 OK. Eli olet siis nainen. joo niin kait..tai niin ne väittää..
BlackZ Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2008 Joo ja laitakko sinä aina kaikki letkun/johtosarjan pitimet ja klemmarit justihin niin ku ne oli hommaa aloottaes? Niinp. että onko se sun camaroki kohta ihan paska? Ei maha olla ihan sama asia joku klemmari ku koko auton hiominen aina lasikuidusta ja pakkelista yms puhtaaksi ja taas uuden vision rakentaminen.. Kuka sen täysprojektin oikeasti jaksaa samalle autolle tehä monesti niin että se joka kerralla kiinnostaa niin paljon ettei tee mitää kompromisseja tai oikomisia..?! Vitttu, en minä ainakaan! Ja kyllä, koko ajanhan oon camaroa paskemmaksi rakentanu eikä loppua näy Mut oikeesti, jos on noin paljo tarmoa niin sunhan kannattaa pelastaa joku huono yksilö seuraavaksi niin ei tartte tuhota entistä taidonnäytettä!
Diore Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2008 tuskin on vara pitää neljää autoa..
avogta-89 Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2008 tuskin on vara pitää neljää autoa.. on meilläkin viisi kyllä sulla on varaa
Soppa Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2008 tuskin on vara pitää neljää autoa.. Ylläpitohan ei maksa paljo mitään, ainakaan jos vertaa isoon projektiin
Vici Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2008 Ylläpitohan ei maksa paljo mitään, ainakaan jos vertaa isoon projektiin Seisontavakuutus vaan. Mut on toi kyl ihmeellistä touhua. No naiset on naisia. On sitä joskus vaihdeltu tapetteja ja maalattu seiniä, vaikka liisteri/maali ei oo talossa kuivunu. Tosin ei ollu oma koti mitä pykättiin. Niin ja eiks teillä ole noita autoja nytkin neljä? Se miehes auto, rellu, sisilisko (PS: mä ajan sulta hännän:D ) ja se pimp auto. Vai muistelinko väärin? Mulla ainakin tulis tuossa ajatusmaailmassa, että 2-vuoden päästä uusiksi, tehtyä just noita oikaisuja ja sinnepäin. "No ei se haittaa, ku 2-vuoden päästä kumminkin menee uusiksi." Sit tietty voi ajatella maalarinkin näkökulmasta (mikä nyt on turhaa, mut silti). Kaveri vetäny viimesen päälle hyvän pinnan ja ajattelee, että kyllä tuli hyvin tehtyä ja vielä kymmenen vuoden päästäkin kiiltelee. Sit viet ton hiottuna 2-vuoden päästä kaverin eteen, ku teki viimeksikin niin hyvän työn. Mua ainakin vituttais, jos olisin maalarin housuissa. Tuossa maalarin hommassahan pitää just olla hommalleen omistautunu, jos meinaa hyvä maalari olla. Tavallaan ymmärrän diorea siinä mielessä, että kyseessä on tuleva näyttelyauto ja sillon on tavallaan muotia just toi uudelleen pykäily. Noh harrastus se on tuokin ja tapa tehdä autoa.
pantera Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2008 ..näinhän se toimii lähes kaikissa suomen näyttelyautoissa..j Ei ihan taida toimia... Vaikka vaihtaisit varia joka vuosi, samaa autoo ei oteta nayttelyyn perakkaisina vuosina ja tuskin seuraavinakaan. Tuuninkipuolen maksetuilla (kerho-firma) osastoilla tosin nakee samoja vessoja vuodesta toiseen, vaha teippigrafiikkoja ja vanteita muuteltuna
Diore Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2008 jos mun tekemiset ottaa noin koville niin tätä topicia ei oo mikää pakko lukee..mä teen (ja ihan varmasti teen) just niinku ite parhaaks nään..ite maksan,ite rakennan niin mitä väliä..
Diore Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2008 Niin ja eiks teillä ole noita autoja nytkin neljä? Se miehes auto, rellu, sisilisko (PS: mä ajan sulta hännän:D ) ja se pimp auto. Vai muistelinko väärin? En mä laske mieheni autoa mun autoksi..
Vici Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2008 jos mun tekemiset ottaa noin koville niin tätä topicia ei oo mikää pakko lukee..mä teen (ja ihan varmasti teen) just niinku ite parhaaks nään..ite maksan,ite rakennan niin mitä väliä.. Mut ku tää on niin mielenkiintoinen ja keskustelua herättävä rojekti.
Diore Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2008 silti mun tekemisiin PUUTTUMINEN on aiheetonta ja se ei kellekkää kuulu..vinkit ja neuvot on aina tervetulleita
BlackZ Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2008 Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2008 silti mun tekemisiin PUUTTUMINEN on aiheetonta ja se ei kellekkää kuulu..vinkit ja neuvot on aina tervetulleita No tässä hyvä ellei loistava vinkki: osta toinen projekti sitte ku ei tää nykynen enää kiinnosta Saat kohtuu rahat valmiiksi rakennetusta autosta niin sillä rahalla jo rakentelet jotaki lohdutonta yksilöä jo eri kuosiin Muutenhan kaikki mitä oot nyt tehny ja uhrannu rahaa menee suoraan hukkaan jos "tuhoat" sen.....
Diore Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2008 No tässä hyvä ellei loistava vinkki: osta toinen projekti sitte ku ei tää nykynen enää kiinnosta Saat kohtuu rahat valmiiksi rakennetusta autosta niin sillä rahalla jo rakentelet jotaki lohdutonta yksilöä jo eri kuosiin Muutenhan kaikki mitä oot nyt tehny ja uhrannu rahaa menee suoraan hukkaan jos "tuhoat" sen..... millekkää just kortin saaneelle amispojalle en ainakaa myy..tarvi rehvastella mun rakentamalla autolla ei vaan kovin huvittas myydä tätä...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään