Jump to content

68 Camaro, carbon fiber, "BIG GUN".


tarmo68

Recommended Posts

  • Replies 2,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • tarmo68

    1200

  • cam68

    242

  • -vellu

    108

  • pantera

    59

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nyt sitten haetaan lopulliset paikat niin maskille kuin keulan muillekkin osille. Toivottavasti ei sitten tarvii porailla enää maalauksen jälkeen.

Valotkin on jo löytäneet paikkansa.

DSC04363-resized.JPG}

Link to comment
Share on other sites

Ajovalot 7", 1 koppaisen Golfin valot ja pienet pyöreät on Motonetista.

 

ok

meinasin vaan kun mulla on tollaiset tummat 2 golffin uudet himas missä keskellä maltan ristit ja sit tummat pienemmät kaukovalot  ::)

Link to comment
Share on other sites

Piirustuksessa toi maski oli leviee ja matalee, ja näytti paremmalta. toi sun tekemä näyttää liikaa ei-paikalleen osuvalta.

 

ei siinä että itte tekisin paremmin mutta toi nyt vaan ei oo hyvä. tee evo2 maski niin katotaanko sitten?

Link to comment
Share on other sites

oon ollu hetken hissukseen ja katellu sivusta tätä.. omakaohtaisesti tiedän että kaikki ja kakenlaiset kommentit on rakentavia.. ja kommentoin nyt itse tuota Tarmon camaron maskia.. ihan perkeleen ison työn oot tehnyt ja uskon että teit semmoisen kun halusit ja tykkäät. olin itsekin epäileväinen jonkunaikaa tuosta mutta nyt en epäile yhtään kun näin nuo valot paikallaan tuo suoraan edestä otettu kuva kun hämää ihan vitusti. kun maski ja valojen kehykset on yhtäsävyä voisin veikata että 90% porukasta alkaa kehumaan ja kun otat vielä kuvan etuviistosta missä näkyy maksin muodot premmin niin vot \m/

jatka Tarmo samaan malliin niin saadaan makea laite ihailtavaksi ensikesäksikö?? ::) ;D

ps.tuun sit jossain ottamaan kylmät tyypit kun valmis  ;)

Link to comment
Share on other sites

oon ollu hetken hissukseen ja katellu sivusta tätä.. omakaohtaisesti tiedän että kaikki ja kakenlaiset kommentit on rakentavia.. ja kommentoin nyt itse tuota Tarmon camaron maskia.. ihan perkeleen ison työn oot tehnyt ja uskon että teit semmoisen kun halusit ja tykkäät. olin itsekin epäileväinen jonkunaikaa tuosta mutta nyt en epäile yhtään kun näin nuo valot paikallaan tuo suoraan edestä otettu kuva kun hämää ihan vitusti. kun maski ja valojen kehykset on yhtäsävyä voisin veikata että 90% porukasta alkaa kehumaan ja kun otat vielä kuvan etuviistosta missä näkyy maksin muodot premmin niin vot \m/

jatka Tarmo samaan malliin niin saadaan makea laite ihailtavaksi ensikesäksikö?? ::) ;D

ps.tuun sit jossain ottamaan kylmät tyypit kun valmis  ;)

Joo on varmasti luonnossa, ns. oikealta kattelukorkeudelta erinäköinen, eikä tarkoitus ollut morkata missään nimessä. Mutta yhtäkaikki minun mielestä toi maski on kuten vellu sen totesi, turhan korkea.

No oli miten oli, ja kuten ennenkin oon todennu, niin ei ne mun tekeleet ainakaan oo kenenkään mielestä kauniita

Link to comment
Share on other sites

Pitää puolustautua.

-Kuvakulma on aika julma eli mitään muotoja ei ole havaittavissa.

-Alumiinit paistaa maskin takaa ja näyttää jotenkin tyhmältä (maalataan).

-Hyvä siitä tulee ja jos vielä laittaa sen Camaron keulamerkin tuohon maskin keskelle niin rikkoo näkymää vähän.

-Cam-68 tervetuloa sitten kun auto valmis.

Link to comment
Share on other sites

Ei tartte puolustautua :-\

 

Kysyin eilen noista alumiiniosien maalauksista. Tässäkin tuli mieleen, että jätä ihmeessä ne alu-osa alumiinisiksi ja laita vaikka lakka päälle, niin erottuu kunnolla massasta m/

 

Mut, mut  - anna mennä vaan omalla ajatuksella. Täällä sitä vaan horistaan :)

Link to comment
Share on other sites

Nyt sitten haetaan lopulliset paikat niin maskille kuin keulan muillekkin osille. Toivottavasti ei sitten tarvii porailla enää maalauksen jälkeen.

Valotkin on jo löytäneet paikkansa.

 

Asiallinen ilme! Pelteihin tummaa maalia ja carbonit päälle, niin alut näyttää tosi hyvälle tuolla taustalla!

Link to comment
Share on other sites

Isolohkolla lähdetään liikkeelle ja ehkä joskus siirrytään alumiinimoottoriin jos sellainen hyvä projekti moottori ilmestyy myyntiin. Turbotekniikka kiinnostaisi.

Tulevaisuudessa sitten.

Link to comment
Share on other sites

Isolohkolla lähdetään liikkeelle ja ehkä joskus siirrytään alumiinimoottoriin jos sellainen hyvä projekti moottori ilmestyy myyntiin. Turbotekniikka kiinnostaisi.

Tulevaisuudessa sitten.

 

Tee heti turbokone, ei maksa vaivaa rakentaa montaa moottoria. etenkin "valmiiseen" autoon pakosarjojen ym. sovittaminen maalipintaa varoen ei ole hääviä..

eikä tässä autossa oo tingitty missään muuallakaan, niin miksi sitten siinä tärkeimmässä?

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...