tarmo68 Kirjoitettu 25. Joulukuuta, 2010 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 25. Joulukuuta, 2010 Amatöörimäinen virhe Kaasupullot on kaikki tarkistettava ennen juhlapyhiä et paine riittää varmasti yli, arkipäivään saakka Näin pääsi käymään taas. Opetus on se että kääntäkää pullojen painemittarit niin että ne näkyy eikä pulloa tai konetta pidä kääntää jotta sen näkee. No noin pikkupullo kuin mullakin on niin se loppuu nopeesti. Pitäis olla kaksi pulloa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
-vellu Kirjoitettu 25. Joulukuuta, 2010 Jaa Kirjoitettu 25. Joulukuuta, 2010 Näin pääsi käymään taas. Opetus on se että kääntäkää pullojen painemittarit niin että ne näkyy eikä pulloa tai konetta pidä kääntää jotta sen näkee. No noin pikkupullo kuin mullakin on niin se loppuu nopeesti. Pitäis olla kaksi pulloa. Joo ja pistää hanat heti kiinni kun ei hitsaa. Jotenkin se kuitenkin karkaa noitten vehkeiden läpi Link to comment Share on other sites More sharing options...
tarmo68 Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2010 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2010 Tänään hitsailin pakoputkia kasaan. Ne oli jo hepattu aiemmin ja nyt kokeilin hitsata ne Migillä jossa Bilteman rosterilanka 0.8mm ja Argon kaasuna. Roiskeita tuli ja jälki ei ollut kovin hyvä mutta tunkeuma oli. Sitten jatkoin hommaa Tigillä ja jälkikin parani ja roiskeita ei tietenkään yhtään. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tarmo68 Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2010 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2010 Tuli käytyä aika kiinnostavassa paikassa hakemassa laadukkaita alumiiniruuveja. http://www.tommisbillet.com/index.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
tarmo68 Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 2010 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 2010 Tänään kävin Orivedellä taivuttelemassa takapuskurin ja samalla sain plasmaleikkurin lainaksi. On sitten aika kätevä laite kun tollaista 50x100-3mm palkkia muotoilee. Miten sitä on tullut toimeen ilman tota laitetta. Vaihteiston poikkituki alkaa hahmottumaan. Tehdään puolet rajummasta mitä poijaat Amerikassa. Pitäis kestää. Link to comment Share on other sites More sharing options...
-vellu Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 2010 Jaa Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 2010 Kovin on pieni kuva, mutta hahmottaa sen että leikkuu menee koko lattian poikki Link to comment Share on other sites More sharing options...
tarmo68 Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 2010 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 31. Joulukuuta, 2010 Kovin on pieni kuva, mutta hahmottaa sen että leikkuu menee koko lattian poikki Pitäis näkyä nyt paremmin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tarmo68 Kirjoitettu 1. Tammikuuta, 2011 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 1. Tammikuuta, 2011 Tuossa päivän saldo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TA 90 Kirjoitettu 1. Tammikuuta, 2011 Jaa Kirjoitettu 1. Tammikuuta, 2011 Minkäs takia vaihteiston kannake pitää tehdä noin vaikeasti? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tarmo68 Kirjoitettu 1. Tammikuuta, 2011 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 1. Tammikuuta, 2011 Ameriikan pojilta opittu kikka. Auttaa kuulemma jäykistämään koria? Poijaat käyttää siellä "autoslalomissa"jotain tuollaista rakennetta. Apurunko kiinnitetään vielä tohon palkkiin altapäin niin saadaan mukava ristikkorakenne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tarmo68 Kirjoitettu 2. Tammikuuta, 2011 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 2. Tammikuuta, 2011 Kaikki pellit pilkottu joita tarviin poikkituen valmiiksi saamiseksi. Plasman palautan huomenna. Hyvä laite. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tarmo68 Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2011 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2011 Tänään viimeistelen kardaanitunnelin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tarmo68 Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2011 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2011 Pientä fiksaamista vielä ja sitten OK. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Senior Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2011 Jaa Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2011 Pientä fiksaamista vielä ja sitten OK. On laatua, on. Milläs nuo pohja- ja pintamaalataan ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tarmo68 Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2011 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2011 On laatua, on. Milläs nuo pohja- ja pintamaalataan ? Epoksilla, Inerta. Toi vaihdekehys on muuten 3mm levyä eli sekin ottaa vastaa vaihteiston painoa. Kestääkö? Ja pelti tossa kyljessä on tuettu 2:lla lattaraudalla sisäpuolelta. Vaikea selittää. Kardaanitunnelin yli menee 50x50-3 neliöputki eli se yhdistää noi 50x100-3 palkit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
-vellu Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2011 Jaa Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2011 Epoksilla, Inerta. Toi vaihdekehys on muuten 3mm levyä eli sekin ottaa vastaa vaihteiston painoa. Kestääkö? Ja pelti tossa kyljessä on tuettu 2:lla lattaraudalla sisäpuolelta. Vaikea selittää. Kardaanitunnelin yli menee 50x50-3 neliöputki eli se yhdistää noi 50x100-3 palkit. Luulis kestävän. Punnitsitko paljonko tuli lisäpainoa? Toki lisäpaino on hyvällä kohdalla ja kevennystä hiilikuidulla muualla Link to comment Share on other sites More sharing options...
tarmo68 Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2011 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2011 Luulis kestävän. Punnitsitko paljonko tuli lisäpainoa? Toki lisäpaino on hyvällä kohdalla ja kevennystä hiilikuidulla muualla En punninnut mutta lähtihän siitä myös pois se laatikon mukana tullut poikkituki. Metrinverran meni tota 50x100-3mm. Oisko max 5 kg lisää ja koriin tukevuutta rutkasti. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fbird Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2011 Jaa Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2011 Hienoa jälkeä! Sopiko toi TKO suoraan alkuperäiseen tunneliin? Eli siis ei ole nostettu tunnelia? Tuliko kone/laatikko kombolle mikä kulma asteissa suhteessa "koriin" ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tarmo68 Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2011 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2011 Hienoa jälkeä! Sopiko toi TKO suoraan alkuperäiseen tunneliin? Eli siis ei ole nostettu tunnelia? Tuliko kone/laatikko kombolle mikä kulma asteissa suhteessa "koriin" ? Mikäs olisi se paikka korissa josta mittauksen vois tehdä? Toi nykyinen tuki on samalla korkeudella kuin sillä vaihteiston mukana tulleella tuella eli kulma sama. TKO-600 sopii suoraan alkuperäiseen tunneliin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tarmo68 Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2011 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2011 Tuolta se nyt sitten näyttää. Menis tuollaisenaan ilman keskikonsoliakin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chevy Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2011 Jaa Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2011 Link to comment Share on other sites More sharing options...
-vellu Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2011 Jaa Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2011 Tuolta se nyt sitten näyttää. Menis tuollaisenaan ilman keskikonsoliakin. Pelkistetty Link to comment Share on other sites More sharing options...
tarmo68 Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2011 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2011 Oisko se niin jos perä on säädetty 2 astetta alaspäin niin vaihdelaatikko pitää olla samanverran ylöspäin? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hurja Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2011 Jaa Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2011 Tuolta se nyt sitten näyttää. Menis tuollaisenaan ilman keskikonsoliakin. Nam! Siinä on niin uljas vehje erektiossa että synti ja häpiä sitä on millään konsolilla peitellä. Ääni vaihtoehdolle "tuollaisenaan ilman keskikonsolia" btw. saat tulla mullekin tekeen camaroon metallihommia, on sen verran komiaa jälkiä Link to comment Share on other sites More sharing options...
tarmo68 Kirjoitettu 9. Tammikuuta, 2011 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 9. Tammikuuta, 2011 Juu niillähän sen saa pelattua.. Mutta suositus on, että kone/laatikko max.3-4 astetta alaspäin. Niin ja vähiten on tehohäviöitä, kun on suoralinja. Tietenkin peränkulmat haetaan sopiviksi ajotyylin ja peräriputusten/jousituksen mukaan. Mutta kone/laatikko kombo max.3-4 astetta. (suositus) Tarkkojen mittausten jälkeen voidaan todeta moottori/vaihteisto olevan ihanteellisessä kulmassa ja kaasari vaaterissa. Sisälokasuojien fiksailu alkoi, reikien umpeen hitsailua ym, hifistelyä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään