Jump to content

68 Camaro, carbon fiber, "BIG GUN".


tarmo68

Recommended Posts

Amatöörimäinen virhe  ;D Kaasupullot on kaikki tarkistettava ennen juhlapyhiä et paine riittää varmasti yli, arkipäivään saakka

Näin pääsi käymään taas. Opetus on se että kääntäkää pullojen painemittarit niin että ne näkyy eikä pulloa tai konetta pidä kääntää jotta sen näkee. No noin pikkupullo kuin mullakin on niin se loppuu nopeesti. Pitäis olla kaksi pulloa.
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • tarmo68

    1200

  • cam68

    242

  • -vellu

    108

  • pantera

    59

Top Posters In This Topic

Posted Images

Näin pääsi käymään taas. Opetus on se että kääntäkää pullojen painemittarit niin että ne näkyy eikä pulloa tai konetta pidä kääntää jotta sen näkee. No noin pikkupullo kuin mullakin on niin se loppuu nopeesti. Pitäis olla kaksi pulloa.

 

Joo ja pistää hanat heti kiinni kun ei hitsaa. Jotenkin se kuitenkin karkaa noitten vehkeiden läpi m-

Link to comment
Share on other sites

Tänään hitsailin pakoputkia kasaan. Ne oli jo hepattu aiemmin ja nyt kokeilin hitsata ne Migillä jossa Bilteman rosterilanka 0.8mm ja Argon kaasuna. Roiskeita tuli ja jälki ei ollut kovin hyvä mutta tunkeuma oli. Sitten jatkoin hommaa Tigillä ja jälkikin parani ja roiskeita ei tietenkään yhtään.

Link to comment
Share on other sites

Tänään kävin Orivedellä taivuttelemassa takapuskurin ja samalla sain plasmaleikkurin lainaksi. On sitten aika kätevä laite kun tollaista 50x100-3mm palkkia muotoilee. Miten sitä on tullut toimeen ilman tota laitetta.

Vaihteiston poikkituki alkaa hahmottumaan. Tehdään puolet rajummasta mitä poijaat Amerikassa. Pitäis kestää.

DSC04396-resized.JPG}

Link to comment
Share on other sites

Ameriikan pojilta opittu kikka. Auttaa kuulemma jäykistämään koria?

Poijaat käyttää siellä "autoslalomissa"jotain tuollaista rakennetta. Apurunko kiinnitetään vielä tohon palkkiin altapäin niin saadaan mukava ristikkorakenne. :W

Link to comment
Share on other sites

On laatua, on. Milläs nuo pohja- ja pintamaalataan ?

 

Epoksilla, Inerta.

Toi vaihdekehys on muuten 3mm levyä eli sekin ottaa vastaa vaihteiston painoa. Kestääkö? Ja pelti tossa kyljessä on tuettu 2:lla lattaraudalla sisäpuolelta. Vaikea selittää. Kardaanitunnelin yli menee 50x50-3 neliöputki eli se yhdistää noi 50x100-3 palkit.

Link to comment
Share on other sites

Epoksilla, Inerta.

Toi vaihdekehys on muuten 3mm levyä eli sekin ottaa vastaa vaihteiston painoa. Kestääkö? Ja pelti tossa kyljessä on tuettu 2:lla lattaraudalla sisäpuolelta. Vaikea selittää. Kardaanitunnelin yli menee 50x50-3 neliöputki eli se yhdistää noi 50x100-3 palkit.

 

Luulis kestävän. Punnitsitko paljonko tuli lisäpainoa?

Toki lisäpaino on hyvällä kohdalla ja kevennystä hiilikuidulla muualla m/

Link to comment
Share on other sites

Luulis kestävän. Punnitsitko paljonko tuli lisäpainoa?

Toki lisäpaino on hyvällä kohdalla ja kevennystä hiilikuidulla muualla m/

En punninnut mutta lähtihän siitä myös pois se laatikon mukana tullut poikkituki. Metrinverran meni tota 50x100-3mm. Oisko max 5 kg lisää ja koriin tukevuutta rutkasti.
Link to comment
Share on other sites

Hienoa jälkeä!  Sopiko toi TKO suoraan alkuperäiseen tunneliin? Eli siis ei ole nostettu tunnelia? Tuliko kone/laatikko kombolle mikä kulma asteissa suhteessa "koriin" ?

Mikäs olisi se paikka korissa josta mittauksen vois tehdä? Toi nykyinen tuki on samalla korkeudella kuin sillä vaihteiston mukana tulleella tuella eli kulma sama.

TKO-600 sopii suoraan alkuperäiseen tunneliin.

Link to comment
Share on other sites

Tuolta se nyt sitten näyttää. Menis tuollaisenaan ilman keskikonsoliakin.

Nam! Siinä on niin uljas vehje erektiossa että synti ja häpiä sitä on millään konsolilla peitellä.

Ääni vaihtoehdolle "tuollaisenaan ilman keskikonsolia"

 

btw. saat tulla mullekin tekeen camaroon metallihommia, on sen verran komiaa jälkiä

Link to comment
Share on other sites

Juu niillähän sen saa pelattua.. Mutta suositus on, että kone/laatikko max.3-4 astetta alaspäin. Niin ja vähiten on tehohäviöitä, kun on suoralinja. ;D

Tietenkin peränkulmat haetaan sopiviksi ajotyylin ja peräriputusten/jousituksen mukaan.  Mutta kone/laatikko kombo max.3-4 astetta. (suositus)

Tarkkojen mittausten jälkeen voidaan todeta moottori/vaihteisto olevan ihanteellisessä kulmassa ja kaasari vaaterissa.

Sisälokasuojien fiksailu alkoi, reikien umpeen hitsailua ym, hifistelyä.

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...