selli Kirjoitettu 26. Kesäkuuta, 2012 Jaa Kirjoitettu 26. Kesäkuuta, 2012 Joo siellä on paljon koloja jota vingutella ja raaputella. Toki sulla on uutta rautaa myös siellä täällä et edes vähän nopeutuu. Hyvältä näyttää ja tsemppiä! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ville 5v. Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2012 Jaa Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2012 Millon lähdössä Letukka eteenpäin maalarille ? Hieno homma että äijä on taas Projektin kimpussa !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
tarmo68 Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2012 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2012 Tarkoitus olisi saada auto pyörilleen sillä minä hetkenä tahansa alkaa autotallin laajennus ja autoa olisi hyvä saada siirrettyä pois tieltä. Kyllä se maalarikin siintää jo horisontissa... Link to comment Share on other sites More sharing options...
tarmo68 Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2012 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2012 Kaasut loppu joten jäi hitsattavaa huomiselle. No tuleepahan tehtyä huolellisemmin. Huomenna kaasua, maalia ja muuta sälää jottei lopu viikonloppuna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tarmo68 Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2012 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2012 Tänään käänsin auto ylösalaisin ja aloin suunnittelemaan niin P-A kuin jarrulinjoja. Tiukkaa on saada mahtumaan P-A linjat nelilinkkien ja pakoputkien välistä... Rälläköin vähän pois myös lokasuijien kaarista jotta renkaat ei ota niihin kiinni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
selli Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2012 Jaa Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2012 Ja sulle varmaan tulee kunnon jöötiä PA linja ni takuulla uskon että on ahasta paikottain. Itelleni laitoin just keväällä uudet linjat ni vanhan paluulinjan ku sai eliminoitua ni anto tilaa hyvin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tarmo68 Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2012 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2012 Ja sulle varmaan tulee kunnon jöötiä PA linja ni takuulla uskon että on ahasta paikottain. Itelleni laitoin just keväällä uudet linjat ni vanhan paluulinjan ku sai eliminoitua ni anto tilaa hyvin. Minkä kokoista toi linja muuten pitäis olla? Link to comment Share on other sites More sharing options...
selli Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2012 Jaa Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2012 Minkä kokoista toi linja muuten pitäis olla? En tiedä tarviiko olla sun tapauksessa kuinka isot. Mää laitoin 10mm teflonit teräspunoksella. Ei se ainakaan omaan käyttöön ole piiputtanu. Mulla vielä mekaaninen pumppu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nova Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2012 Jaa Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2012 Kaipa se aika jöötiä pitää olla. Varmaan jotain 15 mm putkea ny ainakin? Paljon on teho tavote tulevaisuudessa ja minkälainen pumppu yms. ratkasee aika paljon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pantera Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2012 Jaa Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2012 AN10, eli 14mm niin ei heti ala ahistaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
tarmo68 Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2012 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2012 Mulla olisi hankittuna 1/2 tuumaista alumiiniputkea eli sisähalkaisija 10mm, AN8 ja paluu saman kokoisella tankkiin. Riittääkö? Polttoainepumppu tankin viereen ja sillä tuotto 140 gallonaa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tarmo68 Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2012 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2012 Kokeilin taivutella tota alumiinputkea 90 kulmalle niin alkaa menemään lyttyyn joten täytyy hommata jotain muuta matskua,ruostumatonta. Jarruputken ja sille kiinnikkeet sain tehtyä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tarmo68 Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2012 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2012 Löysin tuollaista tietoa: Use these figures as a fuel line sizing standard: •Up to 250 HP = 5/16" or -04 AN •Up to 375 HP = 3/8" or -06 AN •Up to 700 HP = 1/2" or -08 AN •Up to 1000 HP = 5/8" or -10 AN •Up to 1500 HP = 3/4" or -12 AN Use these ratings to decide your return line sizing based upon fuel pump output: •Up to 45 GPH = 5/16" or -04 AN •Up to 90 GPH = 3/8" or -06 AN •Up to 250 GPH = 1/2" or -08 AN •Up to 450 GPH = 5/8" or -10 AN •Up to 900 GPH = 3/4"or -12 AN Link to comment Share on other sites More sharing options...
pantera Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2012 Jaa Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2012 Kokeilin taivutella tota alumiinputkea 90 kulmalle niin alkaa menemään lyttyyn joten täytyy hommata jotain muuta matskua,ruostumatonta. Jarruputken ja sille kiinnikkeet sain tehtyä. Ruotumaton on niin kovaa että repee helposti, Laita taivutusjousi sinne köykämiiniputken sisään niin se säilyttää muotonsa pokattaessa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tarmo68 Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2012 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2012 Ruotumaton on niin kovaa että repee helposti, Laita taivutusjousi sinne köykämiiniputken sisään niin se säilyttää muotonsa pokattaessa Täytyy aamulla kokeilla. Onneksi tuli tilattua tupla määrä niin jäi vähän harjoittelu varoja... Link to comment Share on other sites More sharing options...
rc51rr Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2012 Jaa Kirjoitettu 1. Heinäkuuta, 2012 Mulla Tarmo koko matkan AN6 teräspunos letkua ja Bosch 044 pumppu tankin ulkopuolella. Regulaattori konehuonees josta kans AN6 tankkiin... koneessa mitattu potku 485 ja ruokinta riittää... TimoP Link to comment Share on other sites More sharing options...
tarmo68 Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2012 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2012 Apurunko tuli maalaamosta eilen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tarmo68 Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2012 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2012 Pistin reilut 2 neliötä, venäläistä äänieristettä tulipeltiin ja kojelautaan. Hyvin tuntuu koputtelun ääni muuttuvan kun vähän eristää. Helppo oli laittaa kun oli kojetaulun päällinen irti. Sovittelin tänään tuulilasia/kojetaulun päällista paikoilleen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markus Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2012 Jaa Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2012 Pulverimaalattiinko toi runko? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tarmo68 Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2012 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2012 Pulverimaalattiinko toi runko? Pulverimaalattiin ja lakka päälle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markus Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2012 Jaa Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2012 Muistanko väärin vai tuliko sulle uus katto tohon koriin? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tarmo68 Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2012 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2012 Muistanko väärin vai tuliko sulle uus katto tohon koriin? uus katto pelti tuli, ja sopi kait ihan hyvin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rc51rr Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2012 Jaa Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2012 Toi venäläääänen eriste on ihan hyvää... ja on halvempaaki ku Dynamat... mulla kans meni 6 neliötä (dynamat)auton sisään ja koko takaluukkukin vuorattiin venäjän tavaralla... nyt voi autossa puhuakin hienoa jälkeä Tarmo teet TimoP Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markus Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2012 Jaa Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2012 uus katto pelti tuli, ja sopi kait ihan hyvin. Mitä kautta otit, eli paljo tuli rahti ym. kustannuksia? Tarttis varmaan vaan tilata tohon omaan jossain vaiheessa, on ehkä helpompi/järkevämpi ku tehdä vanhasta ruostuneesta... Link to comment Share on other sites More sharing options...
tarmo68 Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2012 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2012 Mitä kautta otit, eli paljo tuli rahti ym. kustannuksia? Tarttis varmaan vaan tilata tohon omaan jossain vaiheessa, on ehkä helpompi/järkevämpi ku tehdä vanhasta ruostuneesta... NPD/ Florida kautta otin, ne lähetti sen Amer Tradingille (Suomalaisia) ja he pakkasivat konttiin ja reilu kuukausi niin osat hämeenlinnassa. Helppoa, nopeeta ja kohtuu halpaa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään