Jump to content

68 Camaro, carbon fiber, "BIG GUN".


tarmo68

Recommended Posts

  • Replies 2,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • tarmo68

    1200

  • cam68

    242

  • -vellu

    108

  • pantera

    59

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tarkoitus olisi saada auto pyörilleen sillä minä hetkenä tahansa alkaa autotallin laajennus ja autoa olisi hyvä saada siirrettyä pois tieltä. Kyllä se maalarikin siintää jo horisontissa...

Link to comment
Share on other sites

Tänään käänsin auto ylösalaisin ja aloin suunnittelemaan niin P-A kuin jarrulinjoja. Tiukkaa on saada mahtumaan P-A linjat nelilinkkien ja pakoputkien välistä...

Rälläköin vähän pois myös lokasuijien kaarista jotta renkaat ei ota niihin kiinni.

Link to comment
Share on other sites

Ja sulle varmaan tulee kunnon jöötiä PA linja ni takuulla uskon että on ahasta paikottain. Itelleni laitoin just keväällä uudet linjat ni vanhan paluulinjan ku sai eliminoitua ni anto tilaa hyvin.

Link to comment
Share on other sites

Ja sulle varmaan tulee kunnon jöötiä PA linja ni takuulla uskon että on ahasta paikottain. Itelleni laitoin just keväällä uudet linjat ni vanhan paluulinjan ku sai eliminoitua ni anto tilaa hyvin.

Minkä kokoista toi linja muuten pitäis olla?
Link to comment
Share on other sites

Minkä kokoista toi linja muuten pitäis olla?

 

En tiedä tarviiko olla sun tapauksessa kuinka isot. Mää laitoin 10mm teflonit teräspunoksella. Ei se ainakaan omaan käyttöön ole piiputtanu. Mulla vielä mekaaninen pumppu

Link to comment
Share on other sites

Mulla olisi hankittuna 1/2 tuumaista alumiiniputkea eli sisähalkaisija 10mm, AN8 ja paluu saman kokoisella tankkiin. Riittääkö?

Polttoainepumppu tankin viereen ja sillä tuotto 140 gallonaa.

Link to comment
Share on other sites

Kokeilin taivutella tota alumiinputkea 90 kulmalle niin alkaa menemään lyttyyn joten täytyy hommata jotain muuta matskua,ruostumatonta. Jarruputken ja sille kiinnikkeet sain tehtyä.

Link to comment
Share on other sites

Löysin tuollaista tietoa:

Use these figures as a fuel line sizing standard:

•Up to 250 HP = 5/16" or -04 AN

•Up to 375 HP = 3/8" or -06 AN

•Up to 700 HP = 1/2" or -08 AN

•Up to 1000 HP = 5/8" or -10 AN

•Up to 1500 HP = 3/4" or -12 AN

 

Use these ratings to decide your return line sizing based upon fuel pump output:

•Up to 45 GPH = 5/16" or -04 AN

•Up to 90 GPH = 3/8" or -06 AN

•Up to 250 GPH = 1/2" or -08 AN

•Up to 450 GPH = 5/8" or -10 AN

•Up to 900 GPH = 3/4"or -12 AN

 

Link to comment
Share on other sites

Kokeilin taivutella tota alumiinputkea 90 kulmalle niin alkaa menemään lyttyyn joten täytyy hommata jotain muuta matskua,ruostumatonta. Jarruputken ja sille kiinnikkeet sain tehtyä.

Ruotumaton on niin kovaa että repee helposti,

Laita taivutusjousi sinne köykämiiniputken sisään niin se säilyttää muotonsa pokattaessa

Link to comment
Share on other sites

Ruotumaton on niin kovaa että repee helposti,

Laita taivutusjousi sinne köykämiiniputken sisään niin se säilyttää muotonsa pokattaessa

Täytyy aamulla kokeilla. Onneksi tuli tilattua tupla määrä niin jäi vähän harjoittelu varoja...
Link to comment
Share on other sites

Mulla Tarmo koko matkan AN6 teräspunos letkua ja Bosch 044 pumppu tankin ulkopuolella. Regulaattori konehuonees josta kans AN6 tankkiin... koneessa mitattu potku 485 ja ruokinta riittää...  :D

TimoP

Link to comment
Share on other sites

Pistin reilut 2 neliötä, venäläistä äänieristettä tulipeltiin ja kojelautaan. Hyvin tuntuu koputtelun ääni  muuttuvan kun vähän eristää. Helppo oli laittaa kun oli kojetaulun päällinen irti. Sovittelin tänään tuulilasia/kojetaulun päällista paikoilleen.

resized-DSC05176.JPG.ad5a9d70ffc010a76a016f25ab4d59c4.JPG

Link to comment
Share on other sites

Toi venäläääänen eriste on ihan hyvää... ja on halvempaaki ku Dynamat... mulla kans meni 6 neliötä (dynamat)auton sisään ja koko takaluukkukin vuorattiin venäjän tavaralla... nyt voi autossa puhuakin  ;D hienoa jälkeä Tarmo teet  *clap*

TimoP

Link to comment
Share on other sites

uus katto pelti tuli, ja sopi kait ihan hyvin.

Mitä kautta otit, eli paljo tuli rahti ym. kustannuksia? Tarttis varmaan vaan tilata tohon omaan jossain vaiheessa, on ehkä helpompi/järkevämpi ku tehdä vanhasta ruostuneesta...

Link to comment
Share on other sites

Mitä kautta otit, eli paljo tuli rahti ym. kustannuksia? Tarttis varmaan vaan tilata tohon omaan jossain vaiheessa, on ehkä helpompi/järkevämpi ku tehdä vanhasta ruostuneesta...

NPD/ Florida kautta otin, ne lähetti sen Amer Tradingille (Suomalaisia) ja he pakkasivat konttiin ja reilu kuukausi niin osat hämeenlinnassa. Helppoa, nopeeta ja kohtuu halpaa.
Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...