Puuhis Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2012 Jaa Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2012 Dollari aikas vahva nyt . . . oliskos kantsinut odottaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z-mo Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2012 Jaa Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2012 Dollari aikas vahva nyt . . . oliskos kantsinut odottaa Elämä menee ohi jos aina odottaa jotain ehkä joskus tapahtuvan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTATL Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2012 Jaa Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2012 Dollari aikas vahva nyt . . . oliskos kantsinut odottaa Tai sitten viela heikko, mut eikohan se korjaannu kun aletaan painaa lisaa euroja Link to comment Share on other sites More sharing options...
tarmo68 Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2012 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2012 Dollari aikas vahva nyt . . . oliskos kantsinut odottaa ei jaksa odottaa. Voihan toi taala vahvistua edelleen kun näyttää eurokriisi vaan laajentuvan. Tai sitten ei. Mutta nouseehan mun nykyisten jarrujen hintakin jos niitä alkais myymään... Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS-68 Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2012 Jaa Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2012 Tänään pistin tilauksen sisään uusista etujarruista jotka sopii tohon DSE:n apurunkoon ja mitä ne paljon käyttää Amerikoissakin kun näitä autoja värkkäävät. Samaan pakettiin meni muutakin pikku kilkettä. http://www.summitracing.com/parts/BAE-4301171R/ Luulis tohon hintaan saavan myös takajarrut....... Asennettuna Miten mä muistan että sun vanteet ois 17" ? Taitaa mennä uusiksi koska MINIMI suositus on 18" Muuten kyllä Link to comment Share on other sites More sharing options...
tarmo68 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2012 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2012 Luulis tohon hintaan saavan myös takajarrut....... Asennettuna Miten mä muistan että sun vanteet ois 17" ? Taitaa mennä uusiksi koska MINIMI suositus on 18" Muuten kyllä Ekä vannesetti oli TT2 17" mutta sitten tuli hankittua ne Corveten rinkulat 18"/19", katsotaan miten ne mahtuu kääntymään etupäässä tolla uudella apurunkolla? Vielä viikko niin pääsee autoon käsiksi ja sit olis perän ja sen tuennan maalaus, kattoon äänieristeet ym. Tuli muuten liimattua sikaflexillä kattopelti niihin katon jäykisteihin kiinni niin kummasti loppui kattopellin kuminat. Sain ton vinkin jostain hifi julkaisusta. Jos vaikka olis taas pyörillään parin viikon jälkeen. Sit pikkuvisiitti luukkujen sovitukseen ja maalarille... Näin ainakin suunnittelin. Eihän ne ikinä näin mene mutta toivotaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tarmo68 Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2012 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2012 Maanantaina jatketaan auton kimpussa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tarmo68 Kirjoitettu 4. Elokuuta, 2012 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 4. Elokuuta, 2012 Meneekö tämä päivä emännän kimpussa ? Maanantaina kotiin ja emännän kimppuun eiku auton eiku emännän eiku auton... no ainakin toisen noista. Autolla ei ainakaan ole päänsärkyä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tarmo68 Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2012 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2012 Taas aloitellaan. Isännän velvoitteet suoritettu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tarmo68 Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2012 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2012 Piti tuossa vaan nopeasti sovittaa takalevyjarrut ja sitten maalata akseli ja tukivarret, mutta. Vetoakselit on 15 mm pidemmät kuin alkuperäiset joten eihän se setti sellaisenaan sopinut. Akseleissa on varaa sorvata ne samaan mittaan kuin alkuperäiset. Onko jotain asioita jota pitää huomioida kun akseleita sorvaa??? Katon sain maalattua mustaksi, jätin sen yöksi kuivamaan. Sitten sais laittaa äänieristeet kattoon ja maalata auton sisätilat sekä takaluukun. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tarmo68 Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2012 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2012 Vetoakselit viety koneistamoon ja valmiina alkuviikosta. Tänään perän- ja sen tuennan maalausta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
-vellu Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2012 Jaa Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2012 Vetoakselit viety koneistamoon ja valmiina alkuviikosta. Tänään perän- ja sen tuennan maalausta. Mitenköhän saisin itteni tallille Link to comment Share on other sites More sharing options...
tarmo68 Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2012 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2012 Jarrut koe-asennuksessa alkuperäisillä vetoakseleilla. Pitää valmistaa 5mm paksu spaceri perän ja kiinnikkeiden väliin niin jää pieni liikkumavara satulalle. Noi on muuten kelluvat satulat ja varmaan aika toimivat c-clip akselille. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tarmo68 Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2012 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2012 Sama takaa päin kuvattuna. Jarruputkien vedot tein tuosta akselin päältä ja katsotaan sitten kun kaikki on paikoillaan miten mahtuu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tarmo68 Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2012 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2012 Ennen aurinkon laskua pohjamaali pintaan. Huomenna musta maali päälle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tarmo68 Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2012 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2012 Mitenköhän saisin itteni tallille Niinpä, itsekkin pidin vuoden tauon ja taas maistuu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tarmo68 Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2012 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2012 Sais tuo osien maalaaminen jo kohta loppua sillä tuntuu että maalia saa hakea joka toinen päivä lisää. Ulkona maalaus tietenkin kuluttaa enempi ja ja osien pienuudesta johtuen maalia menee hukkaa aika lailla. Link to comment Share on other sites More sharing options...
-vellu Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2012 Jaa Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2012 Niinpä, itsekkin pidin vuoden tauon ja taas maistuu. Mulla noita taukoja on useampi vuodessa ja välillä käyn potkimassa renkaita ja tekemässä tallilla puhdetöitä Nämä sun kuvat antaa taas virtaa, joten jatka samaan malliin Link to comment Share on other sites More sharing options...
-vellu Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2012 Jaa Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2012 Sais tuo osien maalaaminen jo kohta loppua sillä tuntuu että maalia saa hakea joka toinen päivä lisää. Ulkona maalaus tietenkin kuluttaa enempi ja ja osien pienuudesta johtuen maalia menee hukkaa aika lailla. Mulla on mennyt 10 litran epoksisatseja jo muutama. Taitaa olla autossa painoa, mutta ei sitten pariin sataan vuoteen ruostu Link to comment Share on other sites More sharing options...
tarmo68 Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2012 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2012 Mulla noita taukoja on useampi vuodessa ja välillä käyn potkimassa renkaita ja tekemässä tallilla puhdetöitä Nämä sun kuvat antaa taas virtaa, joten jatka samaan malliin Mä hain motivaatiota sun projektin kuvista ja sä haet mun kuvista. Näin se vaan menee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
-vellu Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2012 Jaa Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2012 Mä hain motivaatiota sun projektin kuvista ja sä haet mun kuvista. Näin se vaan menee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tarmo68 Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2012 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2012 Olen tuossa miettinyt jarrulinjojen kokoa. Markkinoilla on 3/16",1/4" ja 6mm jarruputken kokoja. Äkkiseltään vois ajatella että pääsylinteriltä auton taka-akselille vois linja olla isompaa ja sit t-liittimeltä jarrusatulalle kävis toi 3/16". Olen tuossa googlettanut asiaa ja aika moni on sitä mieltä että 3/16" kävis koko auton jarruputkiksi. Ohessa eräs kommentti: And also to quote another brake guru... "When upgrading to disc brakes front or rear, the car should be upgraded to 3/16" brake line. This size line builds up more pressure and gives a much better pedal feel. 3/16" line is commonly used for disc brakes while 1/4" line is used on full drum brake cars." Voisin saada tuollaista 6mm haponkestävää ja siitä taivutellä putket taka-akselille mutta jos sillä saavuttaa vaan komean ulkonäön ilman mitään muuta vaikutusta niin kannataako?Moottoritilassa haponkestävä vois olla aika näyttävän näköistä Putken sisähalkaisijat ovat 3/16"=3mm ja 6mm=4mm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tarmo68 Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2012 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2012 Katto sai tänään äänieristyksen. Aika iso muutos ääneen kun koputteli kattoa ennen ja jälkeen eristyksen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tarmo68 Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2012 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2012 Piti värkätä tuollainen kärry apurunkolle. Huomatkaa isot pyörät eli liikkuu vaikka hankessa jos nyt sattuisi innostus loppumaan taas. Huomenna kasataan apurunko ja maalataan pintamaali perään ja sen tuennan osiin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
-vellu Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2012 Jaa Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2012 Katto sai tänään äänieristyksen. Aika iso muutos ääneen kun koputteli kattoa ennen ja jälkeen eristyksen. Meneekö noi äänieristelevyt tukikaarien alle asti? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään