Jump to content

68 Camaro, carbon fiber, "BIG GUN".


tarmo68

Recommended Posts

koulun pajalla yks typykkä vetää taidolla ihan migillä alumiiniä(koulun historian paras hitsari kuulema,luokat kaikista).teflon lankaputki,väljä suutin ja argonia kaasuna näyttää migillä toimivan. m/

 

Just tällä viikolla hitsausmessuilla käyneenä voi kyllä todeta että onnistuu kyllä migillä mutta kyllä sauma on nätimpi kun hitsaa tigillä. Pitäis onnistua tolla munkin migillä mutta pitäis hommata langa ja teflon sisäputki niin vois kokeilla.
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • tarmo68

    1200

  • cam68

    242

  • -vellu

    108

  • pantera

    59

Top Posters In This Topic

Posted Images

koulun pajalla yks typykkä vetää taidolla ihan migillä alumiiniä(koulun historian paras hitsari kuulema,luokat kaikista).teflon lankaputki,väljä suutin ja argonia kaasuna näyttää migillä toimivan. m/

 

Mä oon hitsannu tolla  mun antiikkisella  163 lanka kempillä 1.2 alulagalla ja mangaaniseosteisella meriaulangalla, virtasuutin on 1.4

Puhas menee kohtuu hyvin  ja parimillinen ei oo ongelma, puoltoistanen alkaa olla siinä ja siinä ettei pala läpitte kokoajan

Merilangalla säätöjen hakeminen on yhtä tuskaa

Millinenkin lanka menee ja on helpompi hallita sulaa mutta sylttää herkästi kun ei oo vetävää kahvaa

Valmis. Seuraavan tekis jo kaksi kertaa nopeammin?

kait sää kiillotat ton  ???, ja kannattaa laittaa sellaset läpät tohon tunneliin jotka aukee patopaineella

Link to comment
Share on other sites

Tarviikohan toi tunneli niitä läppiä? Mietinnässä oli kun sitä suunnittelin mutta niistä on aika vaikea saada tehtyä siististi. Tunneli on kuitenkin 30mm irti syyläristä. Onko jollain kokomuksia ko, asiasta?

Tarkoitus olisi maalata mustaksi koko systeemi.

Link to comment
Share on other sites

Just tällä viikolla hitsausmessuilla käyneenä voi kyllä todeta että onnistuu kyllä migillä mutta kyllä sauma on nätimpi kun hitsaa tigillä. Pitäis onnistua tolla munkin migillä mutta pitäis hommata langa ja teflon sisäputki niin vois kokeilla.

Koulu järjesti kans matkan tonne messuille,mut ei jaksan lähtee mukaan.kovasti riitti ukoilla juttua hitsarimessutytöistä. ;D

Joku pieni ja näppärä digi/automaattisäätyvä mig/mag/tig,puikkoyhdistelmä kone oli kans kiinnostanu...nii nois koulun mig koneis

on kans vetävä kahva alulangalle.

Link to comment
Share on other sites

Koulu järjesti kans matkan tonne messuille,mut ei jaksan lähtee mukaan.kovasti riitti ukoilla juttua hitsarimessutytöistä. ;D

Joku pieni ja näppärä digi/automaattisäätyvä mig/mag/tig,puikkoyhdistelmä kone oli kans kiinnostanu...nii nois koulun mig koneis

on kans vetävä kahva alulangalle.

Hitsaritytöt oli kyllä nättejä mut plasmaa lähdin sinne katsomaan. Kovin oli huonosti esillä ko, koneet. Lincoln osasto tarjosi messutarjousta jostain 25A tai ainakin tosi pienestä plasmasta mutta ei oikein ollut mun kone se (iso koko ja pieni teho). Toinen osasto tarjos Ranskassa valmistettua 35A konetta, ei kiitos.
Link to comment
Share on other sites

omassa on tollanen iso alsa syyläri ja vastaava rst- tuulitunneli flektillä ( ei tosin noin komia) . ei oo kyllä niitä läppiä vielä ainakaan kaivannu ku lämmöt pysy siellä missä kuuluki . siisti on kyllä toi systeemi. \m/

Link to comment
Share on other sites

Laittakaa kuvia niistä hitsausmessutytöistä..

 

.

 

http://i100.photobucket.com/albums/m23/cmoney83_2006/pinupwelder.jpg

 

http://www.sachsreport.com/benny%20benassi%20satisfaction%20music%20video%20power%20tool%20babe%20girl%20.jpg

Link to comment
Share on other sites

Mukavaa kun saa tehdä kaikki etupään tuet uudestaan johtuen tuosta maskista ja muistakin etupään muutoksista. Sisälokasuojiakin rälläköitiin vähän paremmin sopiviksi.

 

Kun muuttaa jotain, saa varmaan muuttaa sitten kaikkea kaiken aikaa ;D

Link to comment
Share on other sites

Tästä tulee kyllä sellanen peli että kaikki autojen päälle ymmärtävät immeiset kusee hunajaa ympäri palloa.

Eräs foorumilainen sanoi aika osuvasti: Tee siitä just sellainen kuin itse haluut.

Tänään pitäis sitten päättää että tuleeko nokkapeltiin tuulihaka ja sellaiset lukittavat salvat nokkapellin läpi tai pelkästään salvat?

Mulla on RS mallin tuulihaka eli avausvipu ulottuu melkein etuspoileriin saakka kun normi haan vipu on tod, lyhyt ja tulee maskin läpi.

 

Link to comment
Share on other sites

Eräs foorumilainen sanoi aika osuvasti: Tee siitä just sellainen kuin itse haluut.

 

Luulen, että aika monikin on just samaa mieltä, mutta kun sä ite oot halunnut (eriäviä) mielipiteitä  :W  niin mehän oltais joutavia joo-miehiä, jos aina vaan myötäiltäis  m/
Link to comment
Share on other sites

Luulen, että aika monikin on just samaa mieltä, mutta kun sä ite oot halunnut (eriäviä) mielipiteitä  :W  niin mehän oltais joutavia joo-miehiä, jos aina vaan myötäiltäis  m/

Kaikkia pitää kuunnella ja aika moni idea on jo keksitty aiemmin, pitää vaan soveltaa sitä omaan autoon. Kiitos netin.
Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...