GTATL Posted January 16, 2009 Share Posted January 16, 2009 Kuin paljon nostoa tarvitaan että niitä suositellaan? Isot pojat puhuneet etta 0.6 ja ehka vahan alle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pantera Posted January 16, 2009 Share Posted January 16, 2009 Isot pojat puhuneet etta 0.6 ja ehka vahan alle. voiko vähempää ollakkaan............... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blower Posted January 16, 2009 Author Share Posted January 16, 2009 Isot pojat puhuneet etta 0.6 ja ehka vahan alle. Siinä on nostoa n. 0,1 liikaa, ku pitäis käyttää vakiokansia. Sit tarvis samalla kannetkin vaihtaa. No joskus sekin on edessä Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blower Posted January 16, 2009 Author Share Posted January 16, 2009 Mitähän tulis loppuhinnaks jos tommosen "Chevy 383ci Supercharger Short Block " uittais suomeen? $3,999.00 on hinta, mut paljonkohan tulis rahtia. http://www.golenengineservice.com/html/chevy_carb.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTATL Posted January 16, 2009 Share Posted January 16, 2009 Mitähän tulis loppuhinnaks jos tommosen "Chevy 383ci Supercharger Short Block " uittais suomeen? $3,999.00 on hinta, mut paljonkohan tulis rahtia. http://www.golenengineservice.com/html/chevy_carb.htm Paljon, ainahan voit laittaa niille sahkopostia ja kysya rahtikulut suoleen Karkeesti sanottuna saat samaan hintaan texilta LS1+T56 samaan rahaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blower Posted January 16, 2009 Author Share Posted January 16, 2009 Paljon, ainahan voit laittaa niille sahkopostia ja kysya rahtikulut suoleen Ilmeisesti turvallisempaa ja halvempaa kasata osista täällä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTATL Posted January 16, 2009 Share Posted January 16, 2009 Ilmeisesti turvallisempaa ja halvempaa kasata osista täällä. Itselleni katsoin noita 383 ahdettuja mun -86 t/a.han mutta huomasin etta alumiini on ilmeisesti halvempaa kun rautakoneet on niin helvetin kalliita Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blower Posted January 16, 2009 Author Share Posted January 16, 2009 Karkeesti sanottuna saat samaan hintaan texilta LS1+T56 samaan rahaan Toi alkaa kuulostamaan jo vaihtoehdolta. Mut sit se tarvis kans saada kilpiin. Paljonkohan enemmän tekis jos tois samalla koko auton? Siinä olis vielä hauskempi vaihtoehto. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rstuning Posted January 16, 2009 Share Posted January 16, 2009 Isot pojat puhuneet etta 0.6 ja ehka vahan alle. Jaahas... pitääpä ottaa kaverilta osahakureissulla viikonloppuna varmuudeksi solidrolleritkin pois hyllystä Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trans Am 350tpi Posted January 19, 2009 Share Posted January 19, 2009 Mulla on madallettu Stealth Ramia 10mm. Enpä oikein usko että tuolla hirvittävän suurta merkitystä on. Runnerin pituus tietenkin lyhenee eli maksimitehon kierrokset menee vähän korkeammalle. Mutta toimii. Ja siis 3gen transusssa ja firebirdissä on tehtävä tämä madallus, Camaroon mahtuu kyllä ilman toimenpiteitä. Älä sitten laita polyuretaanisia moottorikiinnikkkeen kumeja, ne yleensä nostaa konetta ja taas on turhan ahdasta. Vai saa sen HSR:n nuin mahtumaan Transun pellin alle ! Nyt en edes olisi funtsinut alkaa tekemään LT1-konversiota. Pointtina oli se että imarin pitää mahtua vakio nokkapellin alle. Sierainpellit ei oo mua varten . PRKL, tuon HSR:n + bensakiskot säädettävällä regulla saa lähes samaan rahaan mitä on mulla palanut noihin muutosromuihin :'( ! Koneistamossako höyläytit 10mm imusarjaa matalammaksi ? Mites ne kierteet riittää siten, et saa noi plenumin imusarjaan kiinnittävät pultit vedettyä kiinni ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blower Posted February 3, 2009 Author Share Posted February 3, 2009 Nyt olis lohkon valinta edessä. Tarkotus kasata 383 kone, niin olisko tommonen hyvä perusta sille: http://store.summitracing.com/partdetail.asp?autofilter=1&part=NAL%2D88962516&N=700+4294925232+4294839078+4294816120+4294908216+4294908395+4294836893+115&autoview=sku Vai riittääkö http://store.summitracing.com/partdetail.asp?autofilter=1&part=NAL%2D10105123&N=700+4294925232+4294839078+4294816120+4294908216+4294908395+4294836893+115&autoview=sku Millasia tehoja tommoset kestävät? Myyntimehet väitti, että noi lohkot ei selviä 500 hepan tehoista ilman betonia ja olivat myymässä 2-3 tonnin dartteja. En lyönyt kauppoja lukkoon . Varmaa 1000hp koneessa olis dartti poikaa. Mitäs mieltä asiantuntijat ovat lohkovalinnoista? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blower Posted February 3, 2009 Author Share Posted February 3, 2009 Ja jos joltain löytyy jotain sopivaa osaa tarpeettoman mun tulevaa alakertaa ajatellen ni saa kaupitella Link to comment Share on other sites More sharing options...
rstuning Posted February 3, 2009 Share Posted February 3, 2009 Nyt olis lohkon valinta edessä. Tarkotus kasata 383 kone, niin olisko tommonen hyvä perusta sille: http://store.summitracing.com/partdetail.asp?autofilter=1&part=NAL%2D88962516&N=700+4294925232+4294839078+4294816120+4294908216+4294908395+4294836893+115&autoview=sku Vai riittääkö http://store.summitracing.com/partdetail.asp?autofilter=1&part=NAL%2D10105123&N=700+4294925232+4294839078+4294816120+4294908216+4294908395+4294836893+115&autoview=sku Millasia tehoja tommoset kestävät? Myyntimehet väitti, että noi lohkot ei selviä 500 hepan tehoista ilman betonia ja olivat myymässä 2-3 tonnin dartteja. En lyönyt kauppoja lukkoon . Varmaa 1000hp koneessa olis dartti poikaa. Mitäs mieltä asiantuntijat ovat lohkovalinnoista? Dartin SHP (special high performanse) lohkoa itte ajatellu. Maksaa vajaa 1500usd jenkeissä ja luvataan helposti 600hv kesto (vaparina), joten eiköhän se kelpais. Ps. Ei ne kahen tonnin lohkotkaan kaikki 1000heppaa kestä. Nimimerkillä piti ex 1000heppasen lohko palauttaa ku oli halki ja laakeripukki oli venyny parikertaa (välillä pukki korjattu)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pantera Posted February 3, 2009 Share Posted February 3, 2009 Ps. Ei ne kahen tonnin lohkotkaan kaikki 1000heppaa kestä. Nimimerkillä piti ex 1000heppasen lohko palauttaa ku oli halki ja laakeripukki oli venyny parikertaa (välillä pukki korjattu)... Eiköhän siihen lohkon särkymiseen syynä ole yleensä joku muu moottorivaurio... Toi SHP lohko on ihan hyvä korvauslohko. Mikaan kummonen rallilohko se ei kyllä ole...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
rstuning Posted February 3, 2009 Share Posted February 3, 2009 Eiköhän siihen lohkon särkymiseen syynä ole yleensä joku muu moottorivaurio... Joo laakeripukin venyminen ja 9500rpm värinät... Link to comment Share on other sites More sharing options...
rstuning Posted February 3, 2009 Share Posted February 3, 2009 Toi SHP lohko on ihan hyvä korvauslohko. Mikaan kummonen rallilohko se ei kyllä ole...... On se silti pykälää parempi kuin yllämainittu kalliimpi GM- lohko. Näyttäis menevän samassa suhteessa hinta ylöspäin, kun vertaa noihin GM-lohkoihin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blower Posted February 3, 2009 Author Share Posted February 3, 2009 Taidan hylätä ton halvimman vaihtoehdon jo siitäkin syystä, ku maksimi poraukseksi sanotaan 4.030 in. Paremmassa GM lohkossa vastaava on 4.080 in. Dartin SHPssä vieläkin enemmän. Mitä muuta tossa dartissa on parempaa ku kalliimmassa gm lohkossa? Onko se parempaa viimeistelyltään tai jotain? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rstuning Posted February 3, 2009 Share Posted February 3, 2009 Taidan hylätä ton halvimman vaihtoehdon jo siitäkin syystä, ku maksimi poraukseksi sanotaan 4.030 in. Paremmassa GM lohkossa vastaava on 4.080 in. Dartin SHPssä vieläkin enemmän. Mitä muuta tossa dartissa on parempaa ku kalliimmassa gm lohkossa? Onko se parempaa viimeistelyltään tai jotain? Muistaakseni sallii vielä hiukan isomman iskun ja öljykanavat luultavasti paremmat. GM-performance vesikanavista ei tietoa... Ja tärkeimpänä 4-pultti pukeissa uloimmat pultit viistot. Kaikissa suorapulttisissa ongelmana, että halkee ulompien pulttien kohdalta nokkalinjaa kohti (jossainvälissä ei pakosta alle 600 hepan). Link to comment Share on other sites More sharing options...
pantera Posted February 3, 2009 Share Posted February 3, 2009 On se silti pykälää parempi kuin yllämainittu kalliimpi GM- lohko. Näyttäis menevän samassa suhteessa hinta ylöspäin, kun vertaa noihin GM-lohkoihin. Heh, taas täyttä mutua .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pantera Posted February 3, 2009 Share Posted February 3, 2009 Joo laakeripukin venyminen ja 9500rpm värinät... detonaatio on syy , ei se ittekseen venyile Link to comment Share on other sites More sharing options...
rstuning Posted February 3, 2009 Share Posted February 3, 2009 Heh, taas täyttä mutua .... Kattelen vaan kylmiä faktoja noista spekseistä... Ja sullahan noita on ollu monta? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pantera Posted February 3, 2009 Share Posted February 3, 2009 Kattelen vaan kylmiä faktoja noista spekseistä... Ja sullahan noita on ollu monta? Ei ole , eikä tule Keep on dreaming Link to comment Share on other sites More sharing options...
rstuning Posted February 3, 2009 Share Posted February 3, 2009 Keep on dreaming Toivos on hyvä elää sano lapamato Link to comment Share on other sites More sharing options...
pile Posted February 3, 2009 Share Posted February 3, 2009 Nyt olis lohkon valinta edessä. Tarkotus kasata 383 kone, niin olisko tommonen hyvä perusta sille: http://store.summitracing.com/partdetail.asp?autofilter=1&part=NAL%2D88962516&N=700+4294925232+4294839078+4294816120+4294908216+4294908395+4294836893+115&autoview=sku Vai riittääkö http://store.summitracing.com/partdetail.asp?autofilter=1&part=NAL%2D10105123&N=700+4294925232+4294839078+4294816120+4294908216+4294908395+4294836893+115&autoview=sku Millasia tehoja tommoset kestävät? Myyntimehet väitti, että noi lohkot ei selviä 500 hepan tehoista ilman betonia ja olivat myymässä 2-3 tonnin dartteja. En lyönyt kauppoja lukkoon . Varmaa 1000hp koneessa olis dartti poikaa. Mitäs mieltä asiantuntijat ovat lohkovalinnoista? mikä se oikea tehotavoite on jos jossain 700-800hv niin pidän turvallisena tuota edullisempaakin lohkoa. ei noi lohkot niin heikkoja ole jos auto on oikeasti säädöissä eikä detonoi niin kuin pantera jo tuolla mainitsikin. oman gtan lohko 350 cid on edelleen ehjä joskin kampiaksila on jakopään rattaan kohdalta poikki (johtunee ihan remmin tuomasta rasituksesta) ja viimeisen kerran kun sitä dynotetiin niin väännöt oli yli 1150nm koko vetoalueella 2000-5500rpm.täytyy sanoa että silloin tuntui että tuokin auto oikeasti vetää,no leikki loppui lyhyeen kun tuo kammen pää katkes. mutta kun aika koittaa niin uusi uljas kone suhahta pellin alle.ja lohkona nimenomaan tuo edullisempi gm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blower Posted February 3, 2009 Author Share Posted February 3, 2009 väännöt oli yli 1150nm koko vetoalueella 2000-5500rpm. Uskaltaako kysäistä, miten tuollaiseen vääntöön pääsee 350 motilla? Ettei mulla tulisi turhia virheitä nyt suunniteluvaiheessa. Komeita lukemia Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now