hlappis Posted December 5, 2010 Author Posted December 5, 2010 tuossa kuvaa kun koittanu venakoppia kiillottaa mutta nuo rivojen välit pikkasen hankalia kiillottaa kauempi kuvassa on vielä kiillottamatta...
set28 Posted December 5, 2010 Posted December 5, 2010 mul oli tollaset kopat -69 firessä.Noi kiiltävät osat kiiltävinä ja välit auton värisinä
hlappis Posted August 28, 2011 Author Posted August 28, 2011 hitto tämä topikki jäänyt ihan unholaan mutta laitetaas päivitystä eli tuo kone minkä viime syksynä ostin oli hieman floppi http://kuvablogi.com/nayta/prev/img3096214.jpg rempatut kannet http://kuvablogi.com/nayta/prev/img3096216.jpg ja näiden hauskojen yllätysten jälkeen purin tuon koneen palasiksi ja keskityin omiin mopareihin täksi kesäksi. mutta näin syksystä camaro on ruvennut saamaan uutta henkeä pikkuhiljaa http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img3218467.jpg alakerta vakio 2bolt ja 030" ylikoon hyperteutic flattop männillä. ja nokan comp274xe tyrkkäsin eilen paikalleen. seuraavaksi olisi noitten mexiko e-street kansien pulttaus ja loput rojut niskaan. jospa tuo tuosta.
hlappis Posted September 14, 2011 Author Posted September 14, 2011 tuossa maanantaina saatiin jo camaro käyntiin ja jopa rojut pysyi lohkon sisällä muutamia parannuksia vaan vaatii kuten: -uudet tulpanjohdot (yksi kärähti kun nuo vanhat vaan heitettiin paikalleen ) -kaasari??10v vanha carteri löytyi hyllystä ja toimivuus on niin ja näin. -uusi startti,vanha vielä joten kuten jaksaa. -lootalle erillinen isohko jäähdytin. -lootan öljypohjan kiristys koeajoa ei vielä olla päästy koittaa koska pimeys iski ja tuo tulpanjohto kärtsäs,mutta n.10m tuolla pääsi jo etiäpäin tyhjäkäyntiä ei saatu tuota vielä käymään ja sytty joko myöhäsellään tai käy laihalla kun peltisarjat hohti pikkasen punaista n.30min käynnin jälkeen. jospa tuo tuosta.
hlappis Posted October 2, 2011 Author Posted October 2, 2011 ensimmäiset testilenkit heitetty ja ihan kohtuu hyvin liikkuu. vielä kaasarin säätämistä ja oikean ennakon hakemista,paljon lienee tämmöiseen mottiiin olisi oikea ennakko? nyt tyhjäkäynti ennakko n.14-17ast ja 3000rpm n.33-35? pikkasen Failasin noitten nostajien preloadissa konetta kasatessa ei meinanut oikein kone käydä tyhjäkäyntiä vaikka miten koitti säätää. ajattelin sitten katsoa preloadit koneen käydessä ja n.kierros liikaa oli muutamissa on muuten sotkuista puuhaa vaikka rälläköin vanhat venakopat sopiviksi. tämän jälkeen tyhjäkäynti löytyi ja 295 kumit saa kyytiä ihan mukavasti tosin lootan vanha peltinen öljypohja fuskaa jostain aika paljon öljyä. jos tänään vähän testailisi lisää kun noin hieno kelikin.
hlappis Posted October 2, 2011 Author Posted October 2, 2011 pientä rötäämistä 1300rpm-1800rpm välillä,mutta muuten käy ja kulkee ihan hyvin.
hlappis Posted October 2, 2011 Author Posted October 2, 2011 kaasari vaihtui uuteen 650dp holleyn mekaaniseen.
Turnn Posted October 7, 2011 Posted October 7, 2011 Paraniko kulku tuplapumpulla? Mullahan on aika samanlaisella kokoonpanolla motti ja muutenkin ,laitoin ne e-streetit ja eipä kulku paljoo paratunu (jos yhtään). Pitää varmaan viedä kärry keväällä jollekin joka noista jotain ymmärtää.
hlappis Posted October 7, 2011 Author Posted October 7, 2011 pikkasen parani täyskaasu lähdöllä ainakin.mutta ei toi mikään tykki ole tuolla motilla vieläkään. ahdinta vaatis tai sitten väsään vähän toisenlaisen motin talven aikaan kaveriksi. tuossa tallissa lojuis ylimääräsenä koko alakerta,vain lohko uupuu.
HFB Posted October 7, 2011 Posted October 7, 2011 pikkasen parani täyskaasu lähdöllä ainakin.mutta ei toi mikään tykki ole tuolla motilla vieläkään. eihän näillä ammuta muutenkaa hyvä että on jo ominvoimin liikkunu
hlappis Posted October 7, 2011 Author Posted October 7, 2011 eihän näillä ammuta muutenkaa hyvä että on jo ominvoimin liikkunu ei ammuta ei ..isolohko lokareitten väliin olisi helpoin tapa "piristää" eikä tarviis mitään fööniä tuonne ängetä. tosin tätä: http://www.summitracing.com/parts/VOR-4GP218-050L/ himoittas kokeilla vaatis vaan painetta kestävän kaasarin ja sähköisen bensapumpun tuon kitin lisäksi joten hintaa tuolle kertyis jonnin verran.
hlappis Posted October 8, 2011 Author Posted October 8, 2011 REV: IDLE: muutama tylsä video camarosta.
hlappis Posted October 9, 2011 Author Posted October 9, 2011 pitää vähän perua puheita tuosta tehottomuudesta,sytkää tahi seoksia ei olla säädetty ja rötääminen hävinny kokonaan?liekkö vuoden vanhan bensan syytä? nythän tuo tahtoo mennä kylki eeltä jos vaan uskaltaa antaa huutia ...tuskin nuo 295 micheliinit nyt noin huonot on? tosin säädin tuota lootan alipainetta muutaman kierroksen niin ei vaihda liian nopeasti isompaa,liekkö sillä vaikutusta tuohon menoon? koska turbiini on n.2400-2700rpm stallilla ja tuo nokka taitaa toimia 1500-6000rpm välillä?ennen lootan säätöä tuo pökkäs jo 2000rpm isompaa ja kikkarilla sit kone heräs jotenkin. ensi viikonlopuksi jos sais puuhakilvet niin sais enempi tuota testausta aikaan,G-Techillä 0-100km/H aika kohta piristettävä tuota isolohko moparia kun tahtoo perstuntumalla jäävän jo kohta pikkulohon jalkoihin
chevy-kane Posted October 10, 2011 Posted October 10, 2011 liekkö vuoden vanhan bensan syytä? Mulla oli samanlaisia ongelmia viime keväänä vanhan bensan kanssa. Parin tankin jälkeen Vpoweria alkoi pelittää kunnolla.
hlappis Posted November 7, 2011 Author Posted November 7, 2011 joo.konetta vielä ropailtu ja lootan jäähdytin lisätty keulille,vielä kaipais syvemmän öljypohjan lootaan. onko kellään mitään tiettyä merkkiä mitä suositella? koneeseen vaihdon termostaatin kopan ja venakopan tiivisteet ja samalla huomasin toisen kopan pultin reijän kohdalta olevan pikkasen halki mutta ei näytä vuotavan ja sattuu olemaan imukannen puolella vielä niin ei tuota heti huomaa. kesäksi vielä vanteet vaihtoon ja konepellille pitäs jotain keksiä kun ei varmaan mahdu kiinni enää mitenkään myös tuota etupuskuria ajattelin muutaman sentin modata koria lähemmäks ja samalla ottaa turhia tukirautoja sieltä pois. todella kiva kone tuosta tuli leikkimiseen mutta saa nähä miten paljon tuo tota rääkkiä kestää.. tosin huutia näille antaa pitää.
z74 Posted November 8, 2011 Posted November 8, 2011 Tci :n syvä öljypohja tuli laitettua omaan 350 laatikkoon, ja tohon oon kyllä tyytynäinen ollut. kaikki tarpeellinen tuli mukaan tohon settiin. pultit, tiiviste ,suodatin ja suodattimen välilevy , jolla se laskeutuu lähemmäks ö-pohjaa . pari cowl induction konekuitua löytyy hyllystä ja toinen niistä saattas joutaa. noissa kummassakin 2" scoop. laita yv jos kiinnostaa.
hlappis Posted December 12, 2011 Author Posted December 12, 2011 camaroon tullu väsättyä kaikkea pientä kuten etupuskurin tyhjennys turhista raudoista ja modaus lähemmäs koria. ja myös kuitusen konepellin hommasin kiitos siitä z74. hyvin tuo pelti istuu,uutta väriä kaipaa vaan. kuvassa puskuria siirretty koria kohti n.5cm. KLIK: https://lh5.googleusercontent.com/-w_uSW_N6SFo/TtvqBNRZ0sI/AAAAAAAABcE/G3wRTETDGes/s912/camala%252520020.JPG tuon verran "turhaa" rojua irtosi puskurista KLIK: https://lh3.googleusercontent.com/-um0mdomsvO0/TtusipgdLYI/AAAAAAAABbs/VLbSm9OC1Yw/s640/camala%252520027.JPG muutama kuva kuitupellistä: KLIK: https://lh6.googleusercontent.com/-Tedgjm2pLDw/TuUOQShfA6I/AAAAAAAABew/DR2Jpmb-ALE/s640/konepelti%252520008.JPG KLIK: https://lh4.googleusercontent.com/-KR5vVitfcm8/TuUOT-ZrjjI/AAAAAAAABe4/B17erKz6w4g/s912/konepelti%252520009.JPG KLIK: https://lh3.googleusercontent.com/-FW9VarGmBzQ/TuUOklIbUsI/AAAAAAAABes/-8keYcIYv8c/s912/konepelti%252520028.JPG
selli Posted December 12, 2011 Posted December 12, 2011 Aikalailla oli kampetta puskurissa Hyvin istuu kyllä tollanen pelti! ROK ROK
Z-mo Posted December 12, 2011 Posted December 12, 2011 tuon verran "turhaa" rojua irtosi puskurista KLIK: https://lh3.googleusercontent.com/-um0mdomsvO0/TtusipgdLYI/AAAAAAAABbs/VLbSm9OC1Yw/s640/camala%252520027.JPG Hahaa, noita kun kattoo niin ei ihme että 2geni on painavin. Hyvin lähtee painoa pois...
hlappis Posted February 12, 2012 Author Posted February 12, 2012 camaroon tilasin uudet vanteet ja niitten pitäisi saapua n.1-2kk sisään. tuommoiset: http://www.myatltires.com/images/wheels/boss/338B.jpg speksit:18"x9.5",offset -4mm 18"x8", offset +2mm ja renkaiksi nuo michelinin 295/35 taakse 235/40 eteen. ja kahtelin noita osia mitä mulla hyllyssä lojuu niin noistahan saisi yhden ehjän 350cid motin tehtyä. 1. https://lh4.googleusercontent.com/--esyieBvOJk/TzfuY_-9OSI/AAAAAAAABy8/ub55iGwscRM/s640/challenstein%2520042.JPG 2. https://lh4.googleusercontent.com/-od582Xm047E/TzfufmB2wqI/AAAAAAAABzA/S1umSVnF_OA/s640/challenstein%2520051.JPG 3. https://lh3.googleusercontent.com/-GjaxI0LTDXo/TzfuXt15ZwI/AAAAAAAABy4/4I-1D_xBysU/s912/challenstein%2520043.JPG toi lohko pitää porata 040"ylikokoon mutta muuten kaikki tarvittava löytyykin hyllystä. jopa compcamsin hydynokkakin nostajineen löytyy,tuossa speksit: http://www.compcams.com/Company/CC/cam-specs/Details.aspx?csid=85&sb=0 kannet ja imukansi uupuu vielä . jos joltain löytyy nurkista sopu hintaan aluimaria tai ehjiä rauta/alukansia 55-67cc palotiloilla olevia niin laittakaa viestiä.
hlappis Posted February 23, 2012 Author Posted February 23, 2012 camaroa tuli heräteltyä talviunilta. vähän tyhmäkäynti videota: myös tuota isolohko moppeakin herättelin:
Fenix Posted February 23, 2012 Posted February 23, 2012 Nousivat väärällä jalalla? Kuullosta siltä että herätit nukkuvat pedot
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now