Jump to content

camaro-75


Recommended Posts

Posted

tuossa kuvaa kun koittanu venakoppia kiillottaa mutta nuo rivojen välit pikkasen hankalia kiillottaa :-[ kauempi kuvassa on vielä kiillottamatta...

kopat.JPG}

  • Replies 304
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • hlappis

    147

  • Z-mo

    13

  • HFB

    10

  • jpe

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

mul oli tollaset kopat -69 firessä.Noi kiiltävät osat kiiltävinä ja välit auton värisinä

  • 8 months later...
Posted

hitto tämä topikki jäänyt ihan unholaan  :-\

mutta laitetaas päivitystä eli tuo kone minkä viime syksynä ostin oli hieman floppi http://kuvablogi.com/nayta/prev/img3096214.jpg rempatut kannet  ::) http://kuvablogi.com/nayta/prev/img3096216.jpg

ja näiden hauskojen yllätysten jälkeen purin tuon koneen palasiksi ja keskityin omiin mopareihin täksi kesäksi.

mutta näin syksystä camaro on ruvennut saamaan uutta henkeä pikkuhiljaa http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img3218467.jpg alakerta vakio 2bolt ja 030" ylikoon hyperteutic flattop männillä.

ja nokan comp274xe tyrkkäsin eilen paikalleen.

seuraavaksi olisi noitten mexiko e-street kansien pulttaus ja loput rojut niskaan.

jospa tuo tuosta.

  • 3 weeks later...
Posted

tuossa maanantaina saatiin jo camaro käyntiin ja jopa rojut pysyi lohkon sisällä  m/

muutamia parannuksia vaan vaatii kuten:

-uudet tulpanjohdot (yksi kärähti kun nuo vanhat vaan heitettiin paikalleen  :W)

-kaasari??10v vanha carteri löytyi hyllystä ja toimivuus on niin ja näin.

-uusi startti,vanha vielä joten kuten jaksaa.

-lootalle erillinen isohko jäähdytin.

-lootan öljypohjan kiristys

 

koeajoa ei vielä olla päästy koittaa koska pimeys iski ja tuo tulpanjohto kärtsäs,mutta n.10m tuolla pääsi jo etiäpäin \m/

tyhjäkäyntiä ei saatu tuota vielä käymään ja sytty joko myöhäsellään tai käy laihalla kun peltisarjat hohti pikkasen punaista n.30min käynnin jälkeen.

jospa tuo tuosta.

 

hlappis_0rererer.jpg}

  • 3 weeks later...
Posted

ensimmäiset testilenkit heitetty ja ihan kohtuu hyvin liikkuu.

vielä kaasarin säätämistä ja oikean ennakon hakemista,paljon lienee tämmöiseen mottiiin olisi oikea ennakko?

nyt tyhjäkäynti ennakko n.14-17ast ja 3000rpm n.33-35?

pikkasen Failasin noitten nostajien preloadissa konetta kasatessa :W ei meinanut oikein kone käydä tyhjäkäyntiä vaikka miten koitti säätää.

ajattelin sitten katsoa preloadit koneen käydessä ja n.kierros liikaa oli muutamissa  :P on muuten sotkuista puuhaa vaikka rälläköin vanhat venakopat sopiviksi.

tämän jälkeen tyhjäkäynti löytyi ja 295 kumit saa kyytiä ihan mukavasti m/

tosin lootan vanha peltinen öljypohja fuskaa jostain aika paljon öljyä.

jos tänään vähän testailisi lisää kun noin hieno kelikin.

Posted

pientä rötäämistä 1300rpm-1800rpm välillä,mutta muuten käy ja kulkee ihan hyvin.

 

camala_147vvdv.JPG}

Posted

kaasari vaihtui uuteen 650dp holleyn mekaaniseen.

camala_133ghgh.JPG}

Posted

Paraniko kulku tuplapumpulla? Mullahan on aika samanlaisella kokoonpanolla motti ja muutenkin ,laitoin ne e-streetit ja eipä kulku paljoo paratunu (jos yhtään). Pitää varmaan viedä kärry keväällä jollekin joka noista jotain ymmärtää.

Posted

pikkasen parani täyskaasu lähdöllä ainakin.mutta ei toi mikään tykki ole tuolla motilla vieläkään.

ahdinta vaatis tai sitten väsään vähän toisenlaisen motin talven aikaan kaveriksi.

tuossa tallissa lojuis ylimääräsenä koko alakerta,vain lohko uupuu.

Posted

pikkasen parani täyskaasu lähdöllä ainakin.mutta ei toi mikään tykki ole tuolla motilla vieläkään.

 

eihän näillä ammuta muutenkaa  ;)

 

hyvä että on jo ominvoimin liikkunu  m/

Posted

eihän näillä ammuta muutenkaa  ;)

 

hyvä että on jo ominvoimin liikkunu  m/

ei ammuta ei :D ..isolohko lokareitten väliin olisi helpoin tapa "piristää" eikä tarviis mitään fööniä tuonne ängetä.

tosin tätä: http://www.summitracing.com/parts/VOR-4GP218-050L/ himoittas kokeilla  :P  vaatis vaan painetta kestävän kaasarin ja sähköisen bensapumpun tuon kitin lisäksi joten

hintaa tuolle kertyis jonnin verran.

 

Posted

REV:

IDLE:

muutama tylsä video camarosta.

 

Posted

pitää vähän perua puheita tuosta tehottomuudesta,sytkää tahi seoksia ei olla säädetty ja rötääminen hävinny kokonaan?liekkö vuoden vanhan bensan syytä?

nythän tuo tahtoo mennä kylki eeltä jos vaan uskaltaa antaa huutia :)...tuskin nuo 295 micheliinit nyt noin huonot on?

 

tosin säädin tuota lootan alipainetta muutaman kierroksen niin ei vaihda liian nopeasti isompaa,liekkö sillä vaikutusta tuohon menoon?

koska turbiini on n.2400-2700rpm stallilla ja tuo nokka taitaa toimia 1500-6000rpm välillä?ennen lootan säätöä tuo pökkäs jo 2000rpm isompaa ja kikkarilla sit kone heräs jotenkin.

 

ensi viikonlopuksi jos sais puuhakilvet niin sais enempi tuota testausta aikaan,G-Techillä 0-100km/H aika \m/

kohta piristettävä tuota isolohko moparia kun tahtoo perstuntumalla jäävän jo kohta pikkulohon jalkoihin ::)

 

Posted

liekkö vuoden vanhan bensan syytä?

Mulla oli samanlaisia ongelmia viime keväänä vanhan bensan kanssa.

Parin tankin jälkeen Vpoweria alkoi pelittää kunnolla.

  • 4 weeks later...
Posted

joo.konetta vielä ropailtu ja lootan jäähdytin lisätty keulille,vielä kaipais syvemmän öljypohjan lootaan.

onko kellään mitään tiettyä merkkiä mitä suositella?

koneeseen vaihdon termostaatin kopan ja venakopan tiivisteet ja samalla huomasin toisen kopan pultin reijän kohdalta olevan pikkasen halki :P

mutta ei näytä vuotavan ja sattuu olemaan imukannen puolella vielä niin ei tuota heti huomaa.

kesäksi vielä vanteet vaihtoon ja konepellille pitäs jotain keksiä kun ei varmaan mahdu kiinni enää mitenkään  m-

myös tuota etupuskuria ajattelin muutaman sentin modata koria lähemmäks ja samalla ottaa turhia tukirautoja sieltä pois.

todella kiva kone tuosta tuli leikkimiseen :D

mutta saa nähä miten paljon tuo tota rääkkiä kestää..

tosin huutia näille antaa pitää.

camaro_350cid.JPG}

Posted

Tci :n syvä öljypohja tuli laitettua omaan 350 laatikkoon, ja tohon oon kyllä tyytynäinen ollut. kaikki tarpeellinen tuli mukaan tohon settiin. pultit, tiiviste ,suodatin ja suodattimen välilevy ,

jolla se laskeutuu lähemmäks ö-pohjaa m/. pari cowl induction konekuitua löytyy hyllystä ja toinen niistä saattas joutaa. noissa kummassakin 2" scoop. laita yv jos kiinnostaa.

 

tc1.jpg}

  • 1 month later...
Posted

camaroon tullu väsättyä kaikkea pientä kuten etupuskurin tyhjennys turhista raudoista ja modaus lähemmäs koria.

ja myös kuitusen konepellin hommasin kiitos siitä z74.

hyvin tuo pelti istuu,uutta väriä kaipaa vaan.

 

kuvassa puskuria siirretty koria kohti n.5cm.

 

KLIK: https://lh5.googleusercontent.com/-w_uSW_N6SFo/TtvqBNRZ0sI/AAAAAAAABcE/G3wRTETDGes/s912/camala%252520020.JPG

 

tuon verran "turhaa" rojua irtosi puskurista

 

KLIK: https://lh3.googleusercontent.com/-um0mdomsvO0/TtusipgdLYI/AAAAAAAABbs/VLbSm9OC1Yw/s640/camala%252520027.JPG

 

muutama kuva kuitupellistä:

 

KLIK: https://lh6.googleusercontent.com/-Tedgjm2pLDw/TuUOQShfA6I/AAAAAAAABew/DR2Jpmb-ALE/s640/konepelti%252520008.JPG

KLIK: https://lh4.googleusercontent.com/-KR5vVitfcm8/TuUOT-ZrjjI/AAAAAAAABe4/B17erKz6w4g/s912/konepelti%252520009.JPG

KLIK: https://lh3.googleusercontent.com/-FW9VarGmBzQ/TuUOklIbUsI/AAAAAAAABes/-8keYcIYv8c/s912/konepelti%252520028.JPG

Posted

Aikalailla oli kampetta puskurissa :) Hyvin istuu kyllä tollanen pelti! ROK ROK

  • 2 months later...
Posted

camaroon tilasin uudet vanteet ja niitten pitäisi saapua n.1-2kk sisään.

tuommoiset:

http://www.myatltires.com/images/wheels/boss/338B.jpg

speksit:18"x9.5",offset -4mm

18"x8", offset +2mm

ja renkaiksi nuo michelinin 295/35 taakse

235/40 eteen.

ja kahtelin noita osia mitä mulla hyllyssä lojuu niin noistahan saisi yhden ehjän 350cid motin tehtyä.

 

1. https://lh4.googleusercontent.com/--esyieBvOJk/TzfuY_-9OSI/AAAAAAAABy8/ub55iGwscRM/s640/challenstein%2520042.JPG

 

2. https://lh4.googleusercontent.com/-od582Xm047E/TzfufmB2wqI/AAAAAAAABzA/S1umSVnF_OA/s640/challenstein%2520051.JPG

 

3. https://lh3.googleusercontent.com/-GjaxI0LTDXo/TzfuXt15ZwI/AAAAAAAABy4/4I-1D_xBysU/s912/challenstein%2520043.JPG

 

toi lohko pitää porata 040"ylikokoon mutta muuten kaikki tarvittava löytyykin hyllystä.

jopa compcamsin hydynokkakin nostajineen löytyy,tuossa speksit: http://www.compcams.com/Company/CC/cam-specs/Details.aspx?csid=85&sb=0

kannet ja imukansi uupuu vielä  :-\ .

jos joltain löytyy nurkista sopu hintaan aluimaria tai ehjiä rauta/alukansia 55-67cc palotiloilla olevia niin laittakaa viestiä.

 

  • 2 weeks later...
Posted

camaroa tuli heräteltyä talviunilta.

vähän tyhmäkäynti videota:

 

 

myös tuota isolohko moppeakin herättelin:

 

8)

 

 

Posted

Nousivat väärällä jalalla?

Kuullosta siltä että herätit nukkuvat pedot \m/

 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...