Jump to content

camaro-75


hlappis

Recommended Posts

Kirjoitettu

no ollaa käyty vuoroviikoin sitten, heh. ehkä joku kerta samaan aikaankin...  ;)

 

  • 4 weeks later...
  • Replies 304
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • hlappis

    147

  • Z-mo

    13

  • HFB

    10

  • jpe

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

pientä puuhastelua pitäny tehä camaron kanssa,mutta lähinnä koneen hienosäätöä ja yksi ilta tuossa riftailin ja tippu koko hemmetin mittaristo kojetaulun sisään.

pienet patentit piti tehä ja toistaiseksi mittaristo pysyny vielä paikallaan.

pahasti on vaa mittariston taustoista ne muovikannakkeet murentunu olemattomiin.

 

mutta muuten lähinnä mopareita ja mersuja roplannu,mutta on tuo camaro saanut liikuntaa ihan säännöllisesti.

challenstein%2520015.JPG

:W

tarviis syksylle uudet gummit,jos jollain pyörii nurkissa halvalla käytettyjä 295/35/18 tai 275/40/18 töppösiä ni saa tarjota.

hommasin myös tuohon camaron lootaan syvemmän öljypohjan.

challenstein%2520009.JPG

täytyy tuo napata vielä paikalleen tälle ajokaudelle.

 

  • 1 month later...
Kirjoitettu

camaroon ostin huiput nankang renkaat ja ovat kooltaan 275/40/18,yllättävän hyvä pito noissa?jos vertaa michelinin pilot sportteihin  :o

 

http://i1159.photobucket.com/albums/p637/Hlappis1/marin011_zps508a4b30.jpg

tuommosen GoPro2 Motorsport editionin ostin ja pitää joku päivä iskeä toi camaron kylkeen ja katsoa pysyykö toi miten hyvin kiinni  ;D

tosin camaro on jo talviseisonnassa mutta onhan tuossa hallin piha missä sitä voi vähän testata.

ensi kesänä sitten kruisailuvideota,moparilla tai GeeÄmmällä.

Kirjoitettu

siinä yksi tylsä pätkä.

laatu huononi aika paljon kun youtubeen piti ladata eri tiedostolla  :-\.

mutta ensi kesänä parempaa videoo sekä jos opettelis tuota videon käsittelyäkin.

tuossa myös MOPAR ajelua pikkasen.

 

Kirjoitettu

onko mulla jo unihiekkaa silmissä vai onko Camaron kuskinpuolen takavanne hiukan kiero  ::)

Kirjoitettu

samaa mä kahtelin tuosta videosta  ;D.

koneella toi video on parempilaatusena ja siinäkin vähän näyttäs välillä lenkottavan..mutta taas välillä mennee nätisti.

tiiä noista kiinantinoista,kunhan eivät kappaleiksi hajoa  :W.

  • 4 weeks later...
Kirjoitettu

päivitetään yksi tylsä jarrua vasten kuminpoltto video vielä eri anglesta.

camarosta himottas nostaa tekniikka pois ja päivitellä sitä vähän,tai tehä nurkassa olevasta 350cid motista ensi kesäksi väliaikasen koneen ja tuota piristäis rauhassa ja järkevästi  :o

ja sitten taas herkimmät laittaa simmut kiinni,sillä nyt tulee muutama foto moparista  ::)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

eli challeen hommasin nascar auton pakoputkenpään sekä ssbc jarrut taakse ja B&M shifterin.

http://i1159.photobucket.com/albums/p637/Hlappis1/DSC_0350_zps0330b814.jpg

http://i1159.photobucket.com/albums/p637/Hlappis1/DSC_0352_zpsad2e7e14.jpg

http://i1159.photobucket.com/albums/p637/Hlappis1/DSC_0354_zpsedad0a56.jpg

http://i1159.photobucket.com/albums/p637/Hlappis1/DSC_0369_zpsb796fc37.jpg

http://i1159.photobucket.com/albums/p637/Hlappis1/DSC_0365_zps8a43b5a7.jpg

http://i1159.photobucket.com/albums/p637/Hlappis1/DSC_0362_zps2a35b6c4.jpg

http://i1159.photobucket.com/albums/p637/Hlappis1/DSC_0375_zps250c4b14.jpg

http://i1159.photobucket.com/albums/p637/Hlappis1/DSC_0378_zpsfac7df3f.jpg

mielipiteitä,vittuilua jne otetaan ilomielin vastaan  ;D

Kirjoitettu

Tää on kyllä todella hieno ja mun makuun laitettu  \m/

Kirjoitettu

eli challeen hommasin nascar auton pakoputkenpään

 

8)

 

onko GoPro:lla kuvattu video ? tosi hyvä kuvanlaatu  m/

Kirjoitettu

on joo GoPro kameralla kuvattu.

on kyllä hintansa väärti  m/.

 

Kirjoitettu

hyvän näköiset putket m/ ei tarvia laittaa silmiä kiinni mopen kuvista, vaimon -68 chargeria tulee laiteltua oman 3gen camaron ohella. jotain sivuputki virityksiä olen jo vähän aikaa suunnitellut camaroon, painon säästön vuoksi. ahdasta vaan on kolmos koppaisessa :-\

  • 2 months later...
Kirjoitettu

ajattelin sitten yhdestä nurkassa lojuvasta 350cid motista väsätä Camaroon kesäksi rääkkäys/ajelumotin ja jos tuon nykyisen ottais sitten työn alle ja piristyksen kohteeksi.

eli perus kaksiosaisella ja twobolt alakerralla varustettu motti on lähtö kohtana

http://i1159.photobucket.com/albums/p637/Hlappis1/DSC_0406_zpsf24f8253.jpg

 

pari kertaa pesasin motin kuumapaine pesurilla ja sitten kevyt hoonaus jotta suurimmat ruosteet ja pykälät hävis sylintereistä,tiivistepinnat hinkkasin teräsharjalla ja nelisatasella hiomapaperilla lopuksi.

hoonauksessa käytin kolmijalkaa ja hoonauksen jälkeen vielä painepesurilla pesu sekä fairylla ja kuumalla vedellä vielä käsin hinkaten.

DSC_0057.JPG

P1066271.JPG

on jälkeä ja pientä pykälää vielä sylintereissä mutta jos sitä öljytikkua katselee vähän tiuhemmin sitten  ;D

 

myös kannet hommasin tähän hupailumottiin ja löysin vähän käytetyt 062 valuiset vortecit

P1066251.JPG

P1066259.JPG

purin nämä kannet koska pitää näihin jouset vaihtaa jahka löydän jonkin mieluisan nokan ensin  ???

nostoa ei sais kovin paljoa olla koska vissiin retskut meinaa pohjata ohjureihin yli 460" nostolla?

näyttäis ainakin korkeille?

P1066261.JPG

ja ohjureiden takia ei mahdu ku single jouset,koneistamalla noihin sais mitkä vaan käymään mutta ei tähän budjettiin mahdu ylimääräset koneistushommat :D

 

kansien mukana sain kaikki laakerit,kannentiivisteet,öljypumpunakseli ja stanumännille uudet renkaat

P1066264.JPG

P1066267.JPG

ja kaikki laakerithan on taattua laatua  ;D ;D

 

myös orkkis valumännät ja kanget tuli kansien mukana,puhtaina ja pestyinä tietysti.

P1066263.JPG

motissa oli monttupäät ja ajattelin laittaa nämä flattopit tilalle eli tämähän on jo sitten Racemotti  :)

 

mottiin on uponnut tällä hetkellä rahaa:

alakerta+lohko=400e

kannet+laakerit+tiivisteet=500e

eli todella kaatiskonetta väsään kunhan muilta hommilta joudan ja ajatus olisi laittaa tämä tuohon omaan hienoon testipenkkiin missä voin tsekata ajoitukset ja vuodot sekä kolinat ja kilinät  :D

eli tollainen x-racer teline ja vähän piuhaa.

kuvassa 305cid vähän räyhällä nokalla jne.

http://i1159.photobucket.com/albums/p637/Hlappis1/93e47207.jpg

 

tuossa myös video pukista,motti vähän rätki kun sytkä oli pikkasen pielessä  ;D sekä filmin laatu aika paska.

 

 

 

 

 

Kirjoitettu

Ohjurithan on helppo lyhentää itsekin, niin pystyy valitsemaan nokkaa paremmin. Noi vortekin kannet on yllättävän hyvin virtaavat joten ärhäkämpi nokka pääsee toimimaan.

Kirjoitettu

m/ kuul 8)

näytät sitte tolla patarautaklöntillä  närhen munat LS papeille

Kirjoitettu

m/ kuul 8)

näytät sitte tolla patarautaklöntillä  närhen munat LS papeille

 

;D

Kjäh kjäh, pitääkö kaiken olla aina niin vitunreis?  :P

 

Tämmönen prokkis on kyllä parhautta, maksimaalinen teho pienimmällä mahdollisella rahankäytöllä.

Jäädään seuraamaan prokkista suurella mielenkiinnolla.  \m/

  • 2 weeks later...
Kirjoitettu

hlappis%2520051.JPG

roskismotista niputtelin vesiroput ja alakerran jo kasaan ja seuraavaksi ois kansien kiillotus ja pesu sekä venajouset pitäs etsiä.

tistysti se nokka ensin pitäs päättää,jokin perus 262xe ja 268xe ois varmasti sopiva mutta saatan ehkä kallistua johonkin elgin,isky tai howardin nokkaan...ehkä.

 

mopsun mottiin pyörittelin jo startilla öljypaineet ja sen hifistely edenny jo tätä kuvaakin pidemmälle ::)

hlappis%2520054.JPG

jospa nuo tuosta.

 

roskismottiin ostan vortecin virimallin imarin jos jollain semmonen nurkissa pyörii??

myös nokkaa,nostajia ja venajousia saa tarjota mikäli sopivia löytyis ja halvalla tietysti  ;D

 

Kirjoitettu

Pitää yrittää tulla kesällä Mikkelin kokoontumisiin ja kattoon tota kalustoo. Komiata on m/.

Mottihan kohta jo käy tolla vauhdilla  :)

Kirjoitettu

nokkaa tuossa kyselly ja ihmetelly ja compcamsseihin sorruin mutta en vaki "tylsiin" XE-sarjaan vaikka ovatkin erinomaisia nokkia mutta vaihtelun vuoksi meinaan ehkä hommata tämän:

http://www.compcams.com/Company/CC/cam-specs/Details.aspx?csid=110&sb=0

ja jousiksi

http://www.compperformancegroupstores.com/store/merchant.mvc?Store_Code=CC&Screen=PROD&Product_Code=981-16

 

mielipiteitä?

onko kellään ollut tätä nokkaa ajossa?

nostalgista ränttätänttää  ::)

 

Kirjoitettu

nokkaa tuossa kyselly ja ihmetelly ja compcamsseihin sorruin mutta en vaki "tylsiin" XE-sarjaan vaikka ovatkin erinomaisia nokkia mutta vaihtelun vuoksi meinaan ehkä hommata tämän:

http://www.compcams.com/Company/CC/cam-specs/Details.aspx?csid=110&sb=0

 

mielipiteitä?

onko kellään ollut tätä nokkaa ajossa?

nostalgista ränttätänttää  ::)

Sen verran paljon asteita ja vähän lobea, että voi pienillä kierroksilla alipainetehosteiset jarrut olla aika tehottomat. Ja vaatii jo kunnolla, = vähintään 10, puristusta että pelaa edes jollain lailla. Jos tulee päivittäiseen katukäyttöön vähentäisin asteita ja lisäisin nostoa.
Kirjoitettu

Sen verran paljon asteita ja vähän lobea, että voi pienillä kierroksilla alipainetehosteiset jarrut olla aika tehottomat. Ja vaatii jo kunnolla, = vähintään 10, puristusta että pelaa edes jollain lailla. Jos tulee päivittäiseen katukäyttöön vähentäisin asteita ja lisäisin nostoa.

ruttuja laskin calculaattoreilla ja sain 9,9-9,8 millin kannentiivisteellä.

ehdota jotain nokkaa?

jouset pitää olla ulko ja sisämitoiltaan noita linkkaamiani jousia vastaavat.

perävälitys tällä hetkellä 3:73 tai 3:77,turbiini n.2200stall ja käyttö on kadulla pyörimistä/revittelyä.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...