hlappis Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2012 Camaron lootan öljyvuoto olikin tuolta painevaraajan kannesta eikä öljypohjasta. hiton hienosti rempattu loota nimittäin sieltä puuttu se jousikin. mukavan ahdasta kuvassa uusi o-rengas ja parempi kansi sekä se puuttuva jousi. paikoilleen ne meni ja rupes öljytkin pysymään sisällä kun kahteen kertaan homman tein. tuossa yksi räpsy paskasesta Camarosta,persettä madalsin 2"palikalla mutta sais vielä sentin tippua ni ois hyvä.
Markus Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2012 Tollasta stänssiä tohon omaani ajattelin myös
hlappis Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2012 Camaron sain katsastettua ja ilman moitteita jopa tosin nosturille jäi etupalkista pikkasen jumiin mutta ei mitään "laitonta" ollut. pientä testilenkkiä kerkesin heittää isolla tiellä ja vähän taikalaatikko tuo loota on vielä ,pitää koittaa vielä säädellä sitä josko se tuosta paranisi. tosin helvetin tailhappy tuo on vielä 40-70km/h vauhdistakin ja G-tech mittaus näytti sutien ylämäkeeen 5.56sek=0-100 pitää säädellä jotta tuo alle 5sekan menis ,joten ihan mukava halppismotti tuo on. vähän kuvan Bashaa: persettä säätelen vielä ehkä alaspäin kunhan ne Boss vanteet joskus saapuisi ja saisin sovitettua niitä alle,ei uskalla tiputtaa peppua jos uudet valssit sitte korisee kiinni jostain
hlappis Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2012 camaron uudet valssit saapui
hlappis Kirjoitettu 11. Toukokuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Toukokuuta, 2012 likasena muutama kuva. edestä raapii pikkasen sisälokareihin,täytyy vähän modata niitä
airbrush 1 Kirjoitettu 11. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 11. Toukokuuta, 2012 tosi hyvin passaa noi vanteet SIISTI
jpe Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2012 Hienot on kiekot, onko nuo Rev Classicit ja sopiiko kysyä minkä kokoiset? Olen itse miettinyt myös tuollaisia, mutta mitä katsastusmies sanoi noista edellisistä? Itselläni kun on -78:n lapussa rengaskoko 15", niin mietityttää saako muutettua helposti tuollaisille ettei tarvitsisi vaihtaa aina pienempiin katsastusta varten ? JE
Z-mo Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2012 mutta mitä katsastusmies sanoi noista edellisistä? Itselläni kun on -78:n lapussa rengaskoko 15", niin mietityttää saako muutettua helposti tuollaisille ettei tarvitsisi vaihtaa aina pienempiin katsastusta varten ? Muutoskatsastuksesta joudut maksaa muutaman kympin, jotta saa uudet rengaskoot otteelle. Tai sit jos on todellinen sniidu, niin vaihtaa aina leimaa varten otteessa olevat renkaat alle niin säästyy muutoskatsastukselta.
jpe Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2012 Ai, toi käy noin helposti, ei ole tullut aikaisemmin vaihdeltua otteeseen noita. Riittää vissiin sitten, että mahtuu pyörimään.
TransSami Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2012 Ai, toi käy noin helposti, ei ole tullut aikaisemmin vaihdeltua otteeseen noita. Riittää vissiin sitten, että mahtuu pyörimään. Siinähän nuo vaatimukset on mainittu: 3 luku Alustamuutokset 10 § Vanteiden ja renkaiden muutokset 1. Autoon asennettavat vanteet eivät saa merkittävästi lisätä pyöränlaakereihin tai ohjauslaitteisiin kohdistuvia rasituksia verrattuina auton alkuperäisiin vanteisiin. Vanteiden vaihdon seurauksena auton kunkin akseliston raideväli saa muuttua enintään 30 mm alkuperäiseen verrattuna, ellei auton valmistaja muuta ilmoita. Vanteiden on asennusmitoiltaan oltava pyörännapaan sopivat. Vanteita, joissa on soikeat, eri jakoympyröille sopivat pultinreiät, ei saa käyttää. Vanteiden tulee olla auton akselimassoille ja teholle sopivat. 2. Auto on muutoskatsastettava, jos: a) vanteen nimellishalkaisija poikkeaa alkuperäisestä yli 26 mm; tai b) renkaan leveys poikkeaa alkuperäisestä yli 30 mm. 3. Renkaan ulkohalkaisijaa ei saa suurentaa enempää kuin 51 mm eikä leveyttä enempää kuin 102 mm alkuperäiseen renkaaseen nähden. Jos renkaan ulkohalkaisijaa suurennetaan, on nopeusmittarin näyttämä tarvittaessa korjattava. 4. Auton pyörännavan ja vanteen väliin ei saa asentaa sovituskappaleita. 5. Autoon saa vaihtaa sen rakenteellisesti sallitun suurimman nopeuden edellyttämää nopeusluokkaa alemman nopeusluokan renkaat. Vaihtaminen on sallittu ehdolla, että autoon vaihdettavat renkaat ovat vähintään nopeusluokkaa Q (160 km/h) ja että auton suurimman rakenteellisen nopeuden edellyttämää nopeusluokkaa alemman nopeusluokan kesärenkaista on ohjaamossa kuljettajalle helposti näkyvään paikkaan pysyvästi kiinnitetty kilpi tai tarra, josta selvästi ilmenee suurin sallittu renkaiden rajoittama ajonopeus.
hlappis Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2012 Hienot on kiekot, onko nuo Rev Classicit ja sopiiko kysyä minkä kokoiset? Olen itse miettinyt myös tuollaisia, mutta mitä katsastusmies sanoi noista edellisistä? Itselläni kun on -78:n lapussa rengaskoko 15", niin mietityttää saako muutettua helposti tuollaisille ettei tarvitsisi vaihtaa aina pienempiin katsastusta varten ? JE vanteet ovat Boss 338 malliset ja takana 18"x9.5", offset -4mm, ja edessä 18"x8", offset +2mm. muutoskatsastin noilla edellisillä vanteilla ja käytännössähän katsuri vain tsekkaa ettei vanne/rengas ota kiinni mihinkään ääriasennoissa. edestä muokkasin jo noita sisälokareita ja nyt mahtuu pyörii hyvin vaikka rallitteleekin.
hlappis Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2012 lähinnä tullu kruisailtua Camarolla mutta jotain pientä olen väsäilly myös. kuten tälläiset venakopat hommasin koska keinut kolisi vanhoihin koppiin. luulin että yksi nostaja on kuollut ni vaihoin pro magnum nostajat vanhojen tilalle ja vasta yläkertaa niputtaessa huomasin sitten vanhoissa kopissa pikku jäljet noh,onpaha nyt sellaset nostajat siellä. tuossa motti taas kasassa. myös hinkkasin kiiltoa lisää tuohon ulkokuoreen jälleen. vähän huonoja kuvia ku hallissa valaistus aika huono. pitää ottaa ulkona uusia kuvia mikäli muistan ottaa kameran mukaan ja ilmakin ois kohillaan. vähän offtopikkia: nyt sitten HooCee GM miehet silmät kiinni. laitan muutaman foton pitkäaikasesta mopar projektistani,koska sovittelin vanteita siihen ja tarviin mielipiteitä. vanteissa euroautoihin sopivat kumit vielä päällä mutta saa tuosta jo ideaa. seassa muutama vanhempi kuva myös. takavanteisiin hommaan leveämmät ulkolipat vielä. ovat vielä 10":siksi liian ujot.
balez Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2012 kyllä..jos camaro on siisti ni tosta mopesta tulee ainakin näillä näkymin jotain ihan älytöntä
carita Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2012 Ja parsaan leveämpää läskiä alle ettei makaa vanteen "sisäpuolella" . Hyvältä näyttää.
hlappis Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2012 noi parsan vanteet olivat tuossa minun w123,siksi tuo "stretsi" rengastus mutta löysin tuohon yhdet toiset valssit ni nuo joutais nyt mopariin.
HFB Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2012 yhdyn aiempiin kehujiin, tai kehuihin... toivoin salaisesti kyllä näkeväni klassisemman haastajan, kun Camarosta tuli kuitenkin jo tuommonen matala paholainen
hlappis Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2012 Camarolla tullu pöristeltyä vaan lähinnä,mikäli kelit ovat sallineet. tänään ois vuorossa öljynvaihto ja pesua. yks pikanen räpsy: myös challensteinin 440cid heräsi henkiin:
HFB Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2012 ootko Mikkelin kokoontumisissa jo käyny tällä? ite päässy vasta 2 krt mut eio näkyny sillon ainakaa, suosittelen. hyvin heränny tuo meininki yhtäkkiä täksi kesäksi ja alkanu olee pariakymmentä autoo jo paikalla
hlappis Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2012 pari kertaa olen kävässy. viime viikolla olin ja yli parikymmentä autoa siellä oli silloinkin eilen en kerenny koska meni aika tuolla hallilla temutessa.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään