Jump to content

camaro-75


hlappis

Recommended Posts

Kirjoitettu

Camaron lootan öljyvuoto olikin tuolta painevaraajan kannesta eikä öljypohjasta.

hiton hienosti rempattu loota  ??? nimittäin sieltä puuttu se jousikin.

challenstein%2520011.JPG

mukavan ahdasta  >:(

kuvassa uusi o-rengas ja parempi kansi sekä se puuttuva jousi.

paikoilleen ne meni ja rupes öljytkin pysymään sisällä kun kahteen kertaan homman tein.

challenstein%2520014.JPG

 

tuossa yksi räpsy paskasesta Camarosta,persettä madalsin 2"palikalla mutta sais vielä sentin tippua ni ois hyvä.

challenstein%25252520037.JPG

challenstein%252525252520038.JPG

  • Replies 304
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • hlappis

    147

  • Z-mo

    13

  • HFB

    10

  • jpe

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Camaron sain katsastettua ja ilman moitteita jopa  m/

tosin nosturille jäi etupalkista pikkasen jumiin mutta ei mitään "laitonta" ollut.

pientä testilenkkiä kerkesin heittää isolla tiellä ja vähän taikalaatikko tuo loota on vielä  :P ,pitää koittaa vielä säädellä sitä josko se tuosta paranisi.

tosin helvetin tailhappy tuo on vielä 40-70km/h vauhdistakin ja G-tech mittaus näytti sutien ylämäkeeen 5.56sek=0-100 pitää säädellä jotta tuo alle 5sekan menis  :-P ,joten ihan mukava halppismotti tuo on.

vähän kuvan Bashaa:

camala%2520009.JPG camala%2520006.JPG

camala%2520001.JPG

camala%2520008.JPG

camala%2520003.JPG

persettä säätelen vielä ehkä alaspäin kunhan ne Boss vanteet joskus saapuisi ja saisin sovitettua niitä alle,ei uskalla tiputtaa peppua jos uudet valssit sitte korisee kiinni jostain  :-\

Kirjoitettu

camala%2520001.JPG

camala%2520008.JPG

camala%2520015.JPG

camala%25252520002.JPG

likasena muutama kuva.

edestä raapii pikkasen sisälokareihin,täytyy vähän modata niitä  ;D

Kirjoitettu

Hienot on kiekot, onko nuo Rev Classicit ja sopiiko kysyä minkä kokoiset? Olen itse miettinyt myös tuollaisia, mutta mitä katsastusmies sanoi noista edellisistä?

Itselläni kun on -78:n lapussa rengaskoko 15", niin mietityttää saako muutettua helposti tuollaisille ettei tarvitsisi vaihtaa aina pienempiin katsastusta varten ?

 

JE

Kirjoitettu

mutta mitä katsastusmies sanoi noista edellisistä?

Itselläni kun on -78:n lapussa rengaskoko 15", niin mietityttää saako muutettua helposti tuollaisille ettei tarvitsisi vaihtaa aina pienempiin katsastusta varten ?

 

Muutoskatsastuksesta joudut maksaa muutaman kympin, jotta saa uudet rengaskoot otteelle.

Tai sit jos on todellinen sniidu, niin vaihtaa aina leimaa varten otteessa olevat renkaat alle niin säästyy muutoskatsastukselta.

Kirjoitettu

Ai, toi käy noin helposti, ei ole tullut aikaisemmin vaihdeltua otteeseen noita. Riittää vissiin sitten, että mahtuu pyörimään.

Kirjoitettu

Ai, toi käy noin helposti, ei ole tullut aikaisemmin vaihdeltua otteeseen noita. Riittää vissiin sitten, että mahtuu pyörimään.

 

Siinähän nuo vaatimukset on mainittu:

 

3 luku

Alustamuutokset

10 §

Vanteiden ja renkaiden muutokset

 

1. Autoon asennettavat vanteet eivät saa merkittävästi lisätä pyöränlaakereihin tai ohjauslaitteisiin kohdistuvia rasituksia verrattuina auton alkuperäisiin vanteisiin. Vanteiden vaihdon seurauksena auton kunkin akseliston raideväli saa muuttua enintään 30 mm alkuperäiseen verrattuna, ellei auton valmistaja muuta ilmoita. Vanteiden on asennusmitoiltaan oltava pyörännapaan sopivat. Vanteita, joissa on soikeat, eri jakoympyröille sopivat pultinreiät, ei saa käyttää. Vanteiden tulee olla auton akselimassoille ja teholle sopivat.

 

2. Auto on muutoskatsastettava, jos:

 

a) vanteen nimellishalkaisija poikkeaa alkuperäisestä yli 26 mm; tai

 

b) renkaan leveys poikkeaa alkuperäisestä yli 30 mm.

 

3. Renkaan ulkohalkaisijaa ei saa suurentaa enempää kuin 51 mm eikä leveyttä enempää kuin 102 mm alkuperäiseen renkaaseen nähden. Jos renkaan ulkohalkaisijaa suurennetaan, on nopeusmittarin näyttämä tarvittaessa korjattava.

 

4. Auton pyörännavan ja vanteen väliin ei saa asentaa sovituskappaleita.

 

5. Autoon saa vaihtaa sen rakenteellisesti sallitun suurimman nopeuden edellyttämää nopeusluokkaa alemman nopeusluokan renkaat. Vaihtaminen on sallittu ehdolla, että autoon vaihdettavat renkaat ovat vähintään nopeusluokkaa Q (160 km/h) ja että auton suurimman rakenteellisen nopeuden edellyttämää nopeusluokkaa alemman nopeusluokan kesärenkaista on ohjaamossa kuljettajalle helposti näkyvään paikkaan pysyvästi kiinnitetty kilpi tai tarra, josta selvästi ilmenee suurin sallittu renkaiden rajoittama ajonopeus.

Kirjoitettu

Hienot on kiekot, onko nuo Rev Classicit ja sopiiko kysyä minkä kokoiset? Olen itse miettinyt myös tuollaisia, mutta mitä katsastusmies sanoi noista edellisistä?

Itselläni kun on -78:n lapussa rengaskoko 15", niin mietityttää saako muutettua helposti tuollaisille ettei tarvitsisi vaihtaa aina pienempiin katsastusta varten ?

 

JE

vanteet ovat Boss 338 malliset ja takana 18"x9.5", offset -4mm, ja edessä 18"x8", offset +2mm.

muutoskatsastin noilla edellisillä vanteilla ja käytännössähän katsuri vain tsekkaa ettei vanne/rengas ota kiinni mihinkään ääriasennoissa.

edestä muokkasin jo noita sisälokareita ja nyt mahtuu pyörii hyvin vaikka rallitteleekin.

  • 1 month later...
Kirjoitettu

lähinnä tullu kruisailtua Camarolla mutta jotain pientä olen väsäilly myös.

kuten tälläiset

challenstein%2520067.JPG

venakopat hommasin

koska keinut kolisi vanhoihin koppiin.

luulin että yksi nostaja on kuollut ni vaihoin pro magnum nostajat vanhojen tilalle ja vasta yläkertaa niputtaessa huomasin sitten vanhoissa kopissa pikku jäljet  >:(

noh,onpaha nyt sellaset nostajat siellä.

challenstein%2520022.JPG

tuossa motti taas kasassa.

myös hinkkasin kiiltoa lisää tuohon ulkokuoreen jälleen.

challenstein%2520039.JPG

challenstein%2520041.JPG

vähän huonoja kuvia ku hallissa valaistus aika huono.

pitää ottaa ulkona uusia kuvia mikäli muistan ottaa kameran mukaan ja ilmakin ois kohillaan.

 

vähän offtopikkia:

nyt sitten HooCee GM miehet silmät kiinni.

laitan muutaman foton pitkäaikasesta mopar projektistani,koska sovittelin vanteita siihen ja tarviin mielipiteitä.

vanteissa euroautoihin sopivat kumit vielä päällä mutta saa tuosta jo ideaa.

seassa muutama vanhempi kuva myös.

challenstein%2520036.JPG

challenstein%2520029.JPG

camala%2520077.JPG

camala%2520014.JPG

challenstein%2520042.JPG

challenstein%25252520020.JPG

takavanteisiin hommaan leveämmät ulkolipat vielä.

ovat vielä 10":siksi liian ujot.

Kirjoitettu

kyllä..jos camaro on siisti ni tosta mopesta tulee ainakin näillä näkymin jotain ihan älytöntä  *clap*

Kirjoitettu

Ja parsaan leveämpää läskiä alle ettei makaa vanteen "sisäpuolella" \m/. Hyvältä näyttää.

Kirjoitettu

noi parsan vanteet olivat tuossa minun w123,siksi tuo "stretsi" rengastus 

P6112983.JPG

mutta löysin tuohon yhdet toiset valssit ni nuo joutais nyt mopariin.

 

Kirjoitettu

yhdyn aiempiin kehujiin, tai kehuihin... toivoin salaisesti kyllä näkeväni klassisemman haastajan, kun Camarosta tuli kuitenkin jo tuommonen matala paholainen  8)

  • 3 weeks later...
Kirjoitettu

Camarolla tullu pöristeltyä vaan lähinnä,mikäli kelit ovat sallineet.

tänään ois vuorossa öljynvaihto ja pesua.

yks pikanen räpsy:

challenstein%2520007.JPG

 

myös challensteinin 440cid heräsi henkiin:

 

Kirjoitettu

ootko Mikkelin kokoontumisissa jo käyny tällä? ite päässy vasta 2 krt mut eio näkyny sillon ainakaa, suosittelen. hyvin heränny tuo meininki yhtäkkiä täksi kesäksi ja alkanu olee pariakymmentä autoo jo paikalla  m/

Kirjoitettu

pari kertaa olen kävässy.

viime viikolla olin ja yli parikymmentä autoa siellä oli silloinkin  m/

eilen en kerenny koska meni aika tuolla hallilla temutessa.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...